Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut DR-isti!

Desi in poza am o Honda (nu dati), detin si un DR650 RS din 1995 care desfacut este perfect iar montat e calat. Daca aveti puneti o poza a ansamblului care este acoperit de capacul marcat de mine in poza.

Mersi beaucoup !

 

Fa-ti rost de manualul de reparatie: http://www.manualedereparatie.info/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tu te referi la "ansamblul" care contine magnetoul, arborii balansieri, lantul balansier si intinzatorul acestuia. O sa fac eu o poza cand o sa imi schimb lantul balansier, undeva saptamana asta sper ca il astept de doua saptamani sa vina.

 

Ce probleme are pe-acolo? Intreaba acilea cu incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa-ti rost de manualul de reparatie: http://www.manualedereparatie.info/

 

Am manualul. Problema lui e ca a fost scanat la un copiator de tip Xerox si nu se vede nici o boaba in poze.

 

Tu te referi la "ansamblul" care contine magnetoul, arborii balansieri, lantul balansier si intinzatorul acestuia. O sa fac eu o poza cand o sa imi schimb lantul balansier, undeva saptamana asta sper ca il astept de doua saptamani sa vina.

 

Ce probleme are pe-acolo? Intreaba acilea cu incredere.

 

DA, la cel cu magnetoul pe langa care sa afla rotile dintate care fac transmisia de la demaror pentru pornire. P-acolo se intampla ceva ciudat, in sensul ca toate componentele alimentate pe rand, adaugand cate o conditie, functioneaza ireprosabil dar in momentul in care inchid tot si incerc pornirea miscarea e foarte greoaie. Din asta rezulta nepornirea motorului. Precizez ca motorul se invarte ok, componentele nu prezinta urme de uzura, decompresorul functioneaza normal etc.

Banuiesc ca nu am montat ceva bine pe acolo, d-aia am nevoie de-o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am manualul. Problema lui e ca a fost scanat la un copiator de tip Xerox si nu se vede nici o boaba in poze.

 

 

 

DA, la cel cu magnetoul pe langa care sa afla rotile dintate care fac transmisia de la demaror pentru pornire. P-acolo se intampla ceva ciudat, in sensul ca toate componentele alimentate pe rand, adaugand cate o conditie, functioneaza ireprosabil dar in momentul in care inchid tot si incerc pornirea miscarea e foarte greoaie. Din asta rezulta nepornirea motorului. Precizez ca motorul se invarte ok, componentele nu prezinta urme de uzura, decompresorul functioneaza normal etc.

Banuiesc ca nu am montat ceva bine pe acolo, d-aia am nevoie de-o poza.

Salut!baterie mai ai?dak ai montat totul bine inclusiv distantiere,si invarte greu,vezi prima data bateria,dak nu scoate demarorul si incearcal singur vezi dak invarte bine,eventual uitat-te putin prin el perii colectore,curata canalele la rotor!si dak nu e de la demaror...ai uitat sa pui vriun distantier..eventual cand desfaci iarasi capacul uitate sa vezi daca a frecat undeva vriun pinion!dar prima si prima data incearca cu o alta baterie sau incarc-o pe aia si mai vb:) :wink:

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!baterie mai ai?dak ai montat totul bine inclusiv distantiere,si invarte greu,vezi prima data bateria,dak nu scoate demarorul si incearcal singur vezi dak invarte bine,eventual uitat-te putin prin el perii colectore,curata canalele la rotor!si dak nu e de la demaror...ai uitat sa pui vriun distantier..eventual cand desfaci iarasi capacul uitate sa vezi daca a frecat undeva vriun pinion!dar prima si prima data incearca cu o alta baterie sau incarc-o pe aia si mai vb:) :wink:

 

Ieri am incercat cu bateria incarcata dupa care s-a descarcat. Am bagat bateria de la masina si tot la fel de greu invartea (asta dupa ce l-am mai desfacut o data). Aveam o urma de atingere pe carcasa aparuta de mai demult, distantor cred ca avea (daca nu, oricum i-am pus).

Demarorul liber functioneaza exemplar :laugh: , pe ala l-am studiat in detaliu. Asa ca ... mai incerc ... daca nu reusesc o scap in prapastie si gata :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am incercat cu bateria incarcata dupa care s-a descarcat. Am bagat bateria de la masina si tot la fel de greu invartea (asta dupa ce l-am mai desfacut o data). Aveam o urma de atingere pe carcasa aparuta de mai demult, distantor cred ca avea (daca nu, oricum i-am pus).

Demarorul liber functioneaza exemplar :wink: , pe ala l-am studiat in detaliu. Asa ca ... mai incerc ... daca nu reusesc o scap in prapastie si gata :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am incercat cu bateria incarcata dupa care s-a descarcat. Am bagat bateria de la masina si tot la fel de greu invartea (asta dupa ce l-am mai desfacut o data). Aveam o urma de atingere pe carcasa aparuta de mai demult, distantor cred ca avea (daca nu, oricum i-am pus).

Demarorul liber functioneaza exemplar :lol: , pe ala l-am studiat in detaliu. Asa ca ... mai incerc ... daca nu reusesc o scap in prapastie si gata :D

Daca nu e de la baterie si nici de la demaror....incearca iarasi fara distantierul ce l-ai pus...lantul de la balansieri nu prea are cum sa opuna rezistenta doar dacae strans fff tare....si nu e reglat de la intinzator asa cum trebuie...incearca sa il pornesti tras si vezi dupa ce porneste prima data dak se aude aiurea ceva prin el...ar mai puteafi vriun rulment ceea ce e cam putin probabil....aaa...si mai e o solutie...dai cu un pic de spray de pornire in admisie....cand dai la automat...s-ar putea sa porneasca chiar daca invarte greu... :D

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc baieti pentru promptitudine! Ati avut dreptate! Nu am scapat fara sa dau jos carburatorul; l-am gasit destul de murdar; l-am curatat si maine o sa-l montez. Multumesc pentru toate sfaturile voastre; am desfacut suficiente fiare ca sa ajung la concluzia ca, daca ceva merge, nu demonta! Dar, chiar nu se putea altfel cu DR ul. In fine, am cumparat bujii, am dat comanda de filtre si baterie, o sa le rezolv cat de curand. Va dau de stire!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e de la baterie si nici de la demaror....incearca iarasi fara distantierul ce l-ai pus...lantul de la balansieri nu prea are cum sa opuna rezistenta doar dacae strans fff tare....si nu e reglat de la intinzator asa cum trebuie...incearca sa il pornesti tras si vezi dupa ce porneste prima data dak se aude aiurea ceva prin el...ar mai puteafi vriun rulment ceea ce e cam putin probabil....aaa...si mai e o solutie...dai cu un pic de spray de pornire in admisie....cand dai la automat...s-ar putea sa porneasca chiar daca invarte greu... :D

dand cu spray de pornire in admisie se duc supapele!daca incepi cu spray asa o ti!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dand cu spray de pornire in admisie se duc supapele!daca incepi cu spray asa o ti!! :D

 

Daca dai un fas - doua, scurte, la prima pornire din sezon nu are nici pe dreaq.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc baieti pentru promptitudine! Ati avut dreptate! Nu am scapat fara sa dau jos carburatorul; l-am gasit destul de murdar; l-am curatat si maine o sa-l montez. Multumesc pentru toate sfaturile voastre; am desfacut suficiente fiare ca sa ajung la concluzia ca, daca ceva merge, nu demonta! Dar, chiar nu se putea altfel cu DR ul. In fine, am cumparat bujii, am dat comanda de filtre si baterie, o sa le rezolv cat de curand. Va dau de stire!

Doctoreeeee...:lol:)...fa-ti cabinet particular:D...daca dai cu spray in admisie cum dai cu parfum pe tie cad te duci la femei normal ca iti face praf si supape...poti sa te trezesti cu biela prin rezervor....dar putin ajutor nu ii strica! :D...aaa scz...raspunsul e pt domnul doctor Lewa Ktm :D

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine doctore am inteles :D acum fara gluma: dc imi clantane motoru..adica are un tacanit asa nu stiu cum sa explic cand trage in greu pana intra in ture.apoi nu se mai aude si cand e la relanti in ture f mici in rest nimic. nu imi zi de distributie culbutori ax cu came ca abia le-am schimbat si am regalt culbutori acu 1 saptamana.deci nu are uzura nimic nu stiu ce are parca ar bate..dar nu are unde..nu stiu.cum am bagat ulei nou face asa.yaco mvx 500 15w 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

bine doctore am inteles :P acum fara gluma: dc imi clantane motoru..adica are un tacanit asa nu stiu cum sa explic cand trage in greu pana intra in ture.apoi nu se mai aude si cand e la relanti in ture f mici in rest nimic. nu imi zi de distributie culbutori ax cu came ca abia le-am schimbat si am regalt culbutori acu 1 saptamana.deci nu are uzura nimic nu stiu ce are parca ar bate..dar nu are unde..nu stiu.cum am bagat ulei nou face asa.yaco mvx 500 15w 50.

Pai daca nu e de la distributie,poate fi de la lantul de la balansieri,daca nu ai reglat bine culbutorii tot tacane..dar si in ture...asa ca ar mai putea fi de la bolt,ori are "joc"intre biela si bolt,ori intre piston si bolt!sau daca nu...colivia la ambielaj(rulmentul dintre biela si vibrochen)si la mine tacanea...da tare de cand l-am montat se vedea la mana,,,si am zis ca ma duc un sezon...da...a facut poc...mi-a crapat pistonul si mai avea 5 ace...si in motor era vriun kg de span :lol: io mai am o motoreta pt piese si motorul de pe ea are 70 de mii da e perfect!am facut transplantul am reglat totul ca la carte,precizez ca supapele si chiulasa au fost facute iniarna,segmenti noi,si nu se aude nimic acum,e ca nou..in mers cel putin se aude doar toba:)asa ca....nush ce ai putea avea tu...un din astea sau poate un rulment ori la ambielaj ori pe la balansieri...trebuie desfacut sa vezi...ce se intampla dac vrei neaparat sa scapi de zgomot...dar daca nu e prea mare eu zic deocamdata sa il lasi asa...ca nu are nimic:) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate v-ati mai lovit de asa ceva, ca eu nu. La acelasi DR care nu pornea ... ieri i-am facut niste reglaje, i-am pus un distantie si in fine tras cu masina, a pornit. Totul bine si frumos pana cand s-a incins excesiv. Adica in vreo 2-3 km toba a devenit incandescenta. Turatia motorului se bloca undeva la 4000-4500.

Chestia asta cu incinsul si blocarea in ture a facut-o si inainte de a nu mai porni.

Precizez ca nu e infundat radiatorul de ulei ( l-am incercat :D ), deci racirea se face.

 

Aveti vreo idee ? .. sau se aplica ideea cu prapastia ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate v-ati mai lovit de asa ceva, ca eu nu. La acelasi DR care nu pornea ... ieri i-am facut niste reglaje, i-am pus un distantie si in fine tras cu masina, a pornit. Totul bine si frumos pana cand s-a incins excesiv. Adica in vreo 2-3 km toba a devenit incandescenta. Turatia motorului se bloca undeva la 4000-4500.

Chestia asta cu incinsul si blocarea in ture a facut-o si inainte de a nu mai porni.

Precizez ca nu e infundat radiatorul de ulei ( l-am incercat :lol: ), deci racirea se face.

 

Aveti vreo idee ? .. sau se aplica ideea cu prapastia ? :D

ai ulei in el? 2L vezi ca unde vine busonul de ulei are un capac mare cu 3 suruburi,scoti uleiul,desfaci capacul si acolo are o sita.cu doua suruburi...dai sita si o cureti daca e infundata!!!vezi si filtrul de ulei sa fie pus bine!apoi dupa ce faci toate astea

porneste si dupa 10 min da jos un capac la culbutori si vezi daca urca ulei pe acolo...eventual slabeste furtunul care pleaca din chiulasa la radiator si vezi daca da ulei (cu el pornit) da rece sa nu fie incins sa te frigi!!!i de stat in ture..e de la caburator are prea mult aer,sau e relantiul fff mare!!!nush prima data vezi ce faci cu ungerea ca e problema....si daca nu e nici ce ti-am zis s-ar putea sa fie pompa de ulei:Dda nu cred....verifica astea si mai vedem:) :D

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai ulei in el? 2L vezi ca unde vine busonul de ulei are un capac mare cu 3 suruburi,scoti uleiul,desfaci capacul si acolo are o sita.cu doua suruburi...dai sita si o cureti daca e infundata!!!vezi si filtrul de ulei sa fie pus bine!apoi dupa ce faci toate astea

porneste si dupa 10 min da jos un capac la culbutori si vezi daca urca ulei pe acolo...eventual slabeste furtunul care pleaca din chiulasa la radiator si vezi daca da ulei (cu el pornit) da rece sa nu fie incins sa te frigi!!!i de stat in ture..e de la caburator are prea mult aer,sau e relantiul fff mare!!!nush prima data vezi ce faci cu ungerea ca e problema....si daca nu e nici ce ti-am zis s-ar putea sa fie pompa de ulei:Dda nu cred....verifica astea si mai vedem:) :D

 

Ulei are, pompa de ulei e in stare buna (adica functioneaza), am slabit furtunul de plecare (cel subtire) si uleiul iese cu presiune ceea ce este corect, am slabit furtunul de intoarcere si am vazut ca uleiul face circuitul complet (baie - radiator - motor - baie <parca asa>) deci ungerea e asigurata.

Turatia aia anormala apare aleator: la pornire relantiul e la 1500 (aproximativ), dupa ce se mai incalzeste si este accelerat turatia ramane undeva la 4000, dar fara a fi un punct (al temperaturii) bine determinat la care sa se intample anomalia. Am facut diverse reglaje pentru amestec si simptomele au ramas cam aceleasi.

Dar oricum problema ingrijoratoare e cea a incalzirii excesive. Toba incandescenta => distrugere a garniturilor de orice fel aflate in motor.

Editat de Horia_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei are, pompa de ulei e in stare buna (adica functioneaza), am slabit furtunul de plecare (cel subtire) si uleiul iese cu presiune ceea ce este corect, am slabit furtunul de intoarcere si am vazut ca uleiul face circuitul complet (baie - radiator - motor - baie <parca asa>) deci ungerea e asigurata.

Turatia aia anormala apare aleator: la pornire relantiul e la 1500 (aproximativ), dupa ce se mai incalzeste si este accelerat turatia ramane undeva la 4000, dar fara a fi un punct (al temperaturii) bine determinat la care sa se intample anomalia. Am facut diverse reglaje pentru amestec si simptomele au ramas cam aceleasi.

Dar oricum problema ingrijoratoare e cea a incalzirii excesive. Toba incandescenta => distrugere a garniturilor de orice fel aflate in motor.

E bine ca e ungerea buna....asta cu turatia vezi ca e tot de la carburator trage aer fals pe undeva,,,,nare cum sa nu mearga reglat!!!vezi intre chiulasa si flansa care se prinde carburatorul...are un oring,,,vezi nivelul la benzina....vezi membrana sa nu fie ciupita...si joaca-te la aer cu el pornit inchidel pana se opreste....ii mai dai ii mai iei...sufla carburatorul cu un compresor pe toate orificiile...vezi ca are un jicler si pe plutitorul ala de plastic...si de incins nush rezolva cu relantiul....nu iti arde nici o garnitura dal draq...al meu a mers fara ulei la neamtul de la care l-am luat si a facut chiulasa si axa cu scame praft da nu a ars nici o garnitura....rezolva cu alimentarea...aaa si vezi sa nu fie socul blocat:)..si daca se incinge totba tare nu are nimic...ca e ea mai subtire si de la asta poate fi....motorul sa nu fie supra incalzit....si a mea se incalzeste...prajesti oua pe ea...topeste plastice...e fata de casa..... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca e ungerea buna....asta cu turatia vezi ca e tot de la carburator trage aer fals pe undeva,,,,nare cum sa nu mearga reglat!!!vezi intre chiulasa si flansa care se prinde carburatorul...are un oring,,,vezi nivelul la benzina....vezi membrana sa nu fie ciupita...si joaca-te la aer cu el pornit inchidel pana se opreste....ii mai dai ii mai iei...sufla carburatorul cu un compresor pe toate orificiile...vezi ca are un jicler si pe plutitorul ala de plastic...si de incins nush rezolva cu relantiul....nu iti arde nici o garnitura dal draq...al meu a mers fara ulei la neamtul de la care l-am luat si a facut chiulasa si axa cu scame praft da nu a ars nici o garnitura....rezolva cu alimentarea...aaa si vezi sa nu fie socul blocat:)..si daca se incinge totba tare nu are nimic...ca e ea mai subtire si de la asta poate fi....motorul sa nu fie supra incalzit....si a mea se incalzeste...prajesti oua pe ea...topeste plastice...e fata de casa..... :)

 

Cred ca azi o sa mai incerc cate ceva. Trebuie sa revina la normal pan' la urma, ca doar de la normal a luat-o razna. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

balansierele sunt reglate lantu intins acu 2 sapt cand am schimbat si uleiul rulmenti toti ok k abia am facut motoru joc nu are pe nicaieri.cred k am dato eu in bara cu culbutori nu iam reglat bine.tacane unu cateodata are toane..in ture nimic.cand e in ture f mici parca tacane cum acelerez nimic.in fine il las asa deocamdata ca merge frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

off topic ... multam fain Florine(lewa ktm) !! ..sper sa tina cat mai mult sudura.. sunt dator de cinste ... la vara cand trec pe Transfagarasan trec si pe la tine sa facem o tura impreuna si sa bem o bere . :)

la mine tine de f mult timp!ar trebui sa tina si la tine!ne vedem in vara;)numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

balansierele sunt reglate lantu intins acu 2 sapt cand am schimbat si uleiul rulmenti toti ok k abia am facut motoru joc nu are pe nicaieri.cred k am dato eu in bara cu culbutori nu iam reglat bine.tacane unu cateodata are toane..in ture nimic.cand e in ture f mici parca tacane cum acelerez nimic.in fine il las asa deocamdata ca merge frumos!

 

Esti sigur ca e tacanit? Poate fi si zornait, poate fi si "hodorogeala". Mare atentie care din astea e.

 

Tzacane doar culbutorii si uneori boltzul.

Lantzurile (balansier si distributie) zornaie. Ala de distributie poate sa si "clantzane".

Ambielajul bate sau hodorogeste.

 

Culbutorii tacane permanent, nu dispare sau apare zgomotul, e relativ constant ca intensitate iar frecventa se mareste odata cu intrarea in ture. Dar de potolit nu se potoleste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine tine de f mult timp!ar trebui sa tina si la tine!ne vedem in vara;)numai bine

tot din culbutori/supape....dak tu zici ca nu e din lanturi...ori ai scaunul dintre supape e putin diferit(unul mai uzat altul mai putin)chiar daca chestia asta se elimina prin reglajul din culbutori poate tacani....sau poate fi supapa uzata....nu neaparat scaunul...sunt multe...chestii si nu prea ai cum sa iti dai seama asa din...zgomote...sau dak nu e nici asta....ti-am zis joc intre piston si biela, bolt...da merge asa vorba ta.... :) poate o sa ne intanlim vreo data sa audi si io problema la cald:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa traiti DR-isti! Ati amutit? Inseamna ca nu aveti probleme si va bucurati de motoare.

Multumesc pentru indicatiile pt. reglajele carburatorului. L-am reglat binisor, merge bine la ralanti si trage de rupe. Nu mai da rateuri, merge bine intr-un cuvant. Am descoperit totusi o problema. parca pisca un pic de ulei, in zona bujiilor. mai exact, in dreptul unui prezon de la chiuloasa. Deci, cum te uiti la bujii, prezonul dinspre evacuare si radiatorul de ulei. O fi garnitura de chiuloasa, sau pe acel prezon (posibil slabit) urca uleiul in rampa de culbutori si nu e bine strans? Dati-mi si mie o idee!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot din culbutori/supape....dak tu zici ca nu e din lanturi...ori ai scaunul dintre supape e putin diferit(unul mai uzat altul mai putin)chiar daca chestia asta se elimina prin reglajul din culbutori poate tacani....sau poate fi supapa uzata....nu neaparat scaunul...sunt multe...chestii si nu prea ai cum sa iti dai seama asa din...zgomote...sau dak nu e nici asta....ti-am zis joc intre piston si biela, bolt...da merge asa vorba ta.... :) poate o sa ne intanlim vreo data sa audi si io problema la cald:)

tot un drac...nu stiu nici ce e sigur o pornesc si la relanti nimic merge frumos daca accelerez se aude ceva hodorogit zornait nici eu nusht dar in gol in mers nimic decat in ture mici cand trage in greu pana urca putin in ture se aude parca un tacanit..apoi nimic.lanturile sunt intinse si la balansiere si distributia e ok..joc in bolt biela nu am..in fine nu stiu ce e dar merge bine il las asa ca nu am cei face!numai bine!! :bigstar:

 

Sa traiti DR-isti! Ati amutit? Inseamna ca nu aveti probleme si va bucurati de motoare.

Multumesc pentru indicatiile pt. reglajele carburatorului. L-am reglat binisor, merge bine la ralanti si trage de rupe. Nu mai da rateuri, merge bine intr-un cuvant. Am descoperit totusi o problema. parca pisca un pic de ulei, in zona bujiilor. mai exact, in dreptul unui prezon de la chiuloasa. Deci, cum te uiti la bujii, prezonul dinspre evacuare si radiatorul de ulei. O fi garnitura de chiuloasa, sau pe acel prezon (posibil slabit) urca uleiul in rampa de culbutori si nu e bine strans? Dati-mi si mie o idee!

verifica surubul si eu am patit la mai multe nu numai unul am facut prezoane mai mari de 7mm.nu ai treaba cu garnitura de chiuloasa!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...