Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Noi nu am spus nimic rau de motorul tau, am citit si noi postarile posesorilor de acest model, iar unii dintre ei chiar stiu bine istoria acestui model. Cu carene , fara carene ce mai conteaza. Daca tu zici ca merge bine si are km putini de ce ne mai iei pe noi in seama ? Problema e zgomotul ala pentru care eu unul as proceda asa : Pune-o pe capra centrala da jos lantul de pe pinion si apoi in gol baga in viteza 1, 2, 3 ,4...etc si invers. Asa vei depista daca zgomotul e din lant - "cea mai buna varianta" sau e problema din cutie -" cea mai nasoala" pt ca trebuie sa desfaci motorul. Te sfatuiesc sa mergi la un service dedicat motocicletelor si aia or sa confirme sau infirme ceea ce unii membrii ai forumului au declarat..... De ce sa pleci tu urechea la unii cand poti sa auzi direct de la un meserias ca sa te linistesti. Daca tu zici ca nu are nimic cadrul.....si specialistul la fel atunci restul se poate repara....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stimați colegi, solicit părerea unui posesor de DR600 în legătură cu cricul lateral și anume, este normal ca acesta să revină imediat ce e atins în poziție orizontală (cum face la mine) sau trebuie să aibă o poziție în care să rămână vertical, ca la alte mobre ? Mai exact, dacă îndrept motorul de pe cric, în poziție verticală, cricul sare instant și revine la orizontală.

Presupun că cineva s-a jucat la punctul de fixare al arcului și l-a mutat mai înapoi, nu știu cu ce scop, dar am nevoie de o confirmare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la dr 600 se da ceva mai greu cricul . La fz6 daca o pun vertical si ating din gresala cricul sare imediat orizontal. Nu vad de ce te-ar deranja daca sare mai repede .poate e arcul mai tare sau poate a umblat cineva la pozitie.

 

Uite de asta am continuat aici să mă aflu in treabă că mai prind si cate o idee foarte bună .. MS. irinel2006 Chiar nu m-am gandit să ii dau lantu si să invârt motorul pe liber . Oricum nu cred că e din cutie că intra prea bine in trept (inclusiv neutralul intra bine si de pe 1 si de pe 2 ) si trage de rupe motorul. ( treapta 2 - 100 km/h doar de test . banuiesc ca se mai ducea , dar ceva se schimba la motor peste 7000 ture )

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, deranjează. De exemplu dacă vrei să verifici nivelul la ulei. Te duci pe dreapta, o ții vertical (cricul sare) te lași în genunchi, verifici nivelul și pe urmă trebuie să vii înapoi pe stânga, să n-o scapi și să pui cricul pe poziție. Ți-e clar că eu am scăpat-o, nu ? Prima dată am ținut-o de bușonul de benzină (care nu era strâns) și am rămas cu el în mână :)

La alte mobre, cricul rămâne ușor trecut peste poziția verticală și acolo stă, nu sare singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ramane cricul lateral blocat vertical, pot verifica nivelul la ulei si apoi sa o las fara probleme pe el. Daca in schimb il ating cu piciorul si il mut putin , acesta se duce orizontal cu motocleta, insa nu sare singur la punctul orizontal decat daca e impins usor cu piciorul.

 

Ivanica......sa te asiguri ca lantul scos de pe pinion sa fie legat bine, de cadru ca nu cumva de la trepidatii sa ajunga pe pinion si sa ti-o ia inainte. Daca are siguranta si ai posibilitatea de a-l dat jos cu totul, este cel mai "safe mod". Vrei sa auzi daca motorul are ceva batai, roaga pe cineva sa stea pentru cateva secunde cu carpe pe iesirea de la tobe si tu asculti motorul. Daca nu se aud batai si ruleaza rotund atunci motorul e ok. Sa nu stea prea mult cu carpele pe tobe ca motorul o sa dea sa moara. Vorbim de reprize de 10 secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa ii faci o modificare acolo ? La mine se duce in față , spre ghidon nu stă vertical . Ce ai spus tu , inseamnă ca nici cand o lasi pe cric singură, nu inspiră prea multa incredere . Stiu ca la Dr-uri foarte multa lume le-a rupt cricul pentru ca le pornesc pe cric . E posibil sa il fi rupt cineva si sa il fi sudat la loc prost . Vezi daca fara arc se pozitioneaza bine , daca nu o sa trebuiasca sa umbli la suportul de prindere al cricului . Poate a fost scapata pe partea aia motoreta si s-a stranbat putin .

 

http://moto.zombdrive.com/images/suzuki-dr-600-s-1985-3.jpg

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci se pare că punctul de fixare al arcului trebuie să fie poziționat dincolo de axa de rotație a piciorului, adică spre fața motoretei.

Așa se asigură și imobilizarea cricului în poziție aproape verticală dar stabilă. La mine, punctul de unde se agață arcul e în spatele axei de rotație ceea ce face ca piciorul de sprijin să sară imediat ce e ridicat de pe sol.

În concluzie, trebuie să găsesc un nou punct de unde să agăț arcul și cum nu există nici unul...problema rămâne. Sau, cum mă bate gândul de ceva vreme, să trec la cric central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea cu aparatul sunt eu :)

Doar de curiozitate, există vreo contraindicație pentru cricul central ? În afară de aia că se lovește lanțul în el când amortizorul se comprimă la maximum ?

Am văzut un kit pentru DR650 și pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ramane cricul lateral blocat vertical, pot verifica nivelul la ulei si apoi sa o las fara probleme pe el. Daca in schimb il ating cu piciorul si il mut putin , acesta se duce orizontal cu motocleta, insa nu sare singur la punctul orizontal decat daca e impins usor cu piciorul.

 

Ivanica......sa te asiguri ca lantul scos de pe pinion sa fie legat bine, de cadru ca nu cumva de la trepidatii sa ajunga pe pinion si sa ti-o ia inainte. Daca are siguranta si ai posibilitatea de a-l dat jos cu totul, este cel mai "safe mod". Vrei sa auzi daca motorul are ceva batai, roaga pe cineva sa stea pentru cateva secunde cu carpe pe iesirea de la tobe si tu asculti motorul. Daca nu se aud batai si ruleaza rotund atunci motorul e ok. Sa nu stea prea mult cu carpele pe tobe ca motorul o sa dea sa moara. Vorbim de reprize de 10 secunde.

 

glumesti? :)

 

giphy.gif

 

nu a putut sa porneasca un DR si il pui sa asculte 4L si sa il bage in viteza (cu lantul prin preajma)? vrei sa il vezi la stiri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))))))))))))))

 

Florin- ai vazut si tu la emisiunile alea culinare cand ii puneau pe aia sa faca un piure sau oua prajite si nu reuseau sa le faca cum trebuie, erau tot transpirati, terminati, in schimb faceau torturi cu glazura si carne de miel la cuptor.

 

Daca baietu asta s-o pricepe la 4 ...., ca la 1 da chicx ?! :)

 

- Am impresia ca el inca nu si-a dat seama care e treaba cu fz , permisul, el si politia. Suna a film romanesc de Sergiu Nicolaescu.

 

Poate ar trebui cineva sa il anunte ca in functie de varsta motociclistul poate sa conduca "motorete" de anumite capacitati....

 

Cu cat esti mai tanar cu atat cilindreea e mai mica.

 

--- cat despre stirile de la ora 5.....tu nu ai vrea sa vezi si alte stiri decat babe violate si betivani calcati de masini ?

 

 

ce-am mai ras azi la birou, kit ca m-au chemat astia....:)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Am impresia ca el inca nu si-a dat seama care e treaba cu fz , permisul, el si politia. Suna a film romanesc de Sergiu Nicolaescu.

Cand aruncati cu rahat pe internet veniti si cu argumente pe baza legii . Despre ce lege vorbesti si care sunt articolele alea ? Lumineazama si pe mine ca nu imi dau seama care e treaba ? Tu vorbesti acolo despre obtinerea permisului la ora actuala , permis pe care il detin de 4 ani , Legea produce efecte juridice de la data intrarii in vigoare , respectiv 2013 . Cum ar fi ca o lege intrata anul asta in viguare sa te acuze pentru o fapta facuta cu 5 ani in urma ( fapta care in acea perioada era perfect legala ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul Cod rutier - Vârsta minimă obligatorie pentru conducerea fiecărei categorii de vehicule

Articol_varsta-minima.jpgConform noilor modificări ale legislaţiei rutiere (Legea nr. 203/2012 care modifică O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice), valabile de la 19 ianuarie 2013, permisul de conducere este necesar pentru anumite categorii de vehicule, care, anterior nu erau prevăzute de lege.

Odată cu această modificare au fost stabilite şi noi categorii de vârste.

Reamintim că, în reglementarea anterioară, pentru a conduce un autovehicul pe drumurile publice, conducătorul acestuia trebuie să posede permis de conducere corespunzător şi să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniţi, cu excepţia celor care conduc autovehiculele din subcategoriile A1 şi B1, care trebuie să aibă vârsta minimă de 16 ani împliniţi, unde:

  • SUBCATEGORIA A1: motocicleta cu o capacitate care nu depaseste 125 cm3 si o putere care nu depaseste 11 kW;
  • SUBCATEGORIA B1: autovehiculul cu trei sau patru roti având masa proprie peste 400 kg, dar nu mai mare de 550 kg, si echipat cu un motor cu ardere interna cu capacitate cilindrica mai mare de 45 cm3 sau cu orice alt motor cu o putere echivalenta ori cu viteza prin constructie mai mare de 50 km/h.

În noua reglementare:

Vârsta minimă pentru obţinerea permisului de conducere este de:

a) 16 ani împliniţi, pentru categoriile de vehicule AM, A1 şi B1;
B) 18 ani împliniţi, pentru categoriile de vehicule A2, B, BE, C1, C1E şi Tr; -;
c) 20 de ani împliniţi, dacă persoana are o experienţă de cel puţin 2 ani de conducere a motocicletelor din categoria A2, sau 24 de ani împliniţi, pentru motocicletele din categoria A;
d) 21 de ani pentru categoriile de vehicule C, CE, D1 şi D1E, precum şi pentru triciclurile cu motor din categoria A;
e) 24 de ani pentru categoriile de vehicule D, DE, Tb şi Tv."

Astfel, pentru conducerea mopedelor este necesar permis de conducere, iar vârsta minimă este de 16 ani.

În plus, pentru categoriile anume prevăzute de lege (motociclete din categoria A2 sau A precum şi pentru autovehicule mai mari, care eventual sunt destinate transportului de persoane) vârstele minime au crescut considerabil, de la 18 ani la 21, respectiv 24 de ani.

ATENŢIE! Introducerea mopedelor şi triciclurilor în categoria vehiculelor atrage incidenţa dispoziţiilor legale ce instituie sancţiuni penale pentru conducerea fără permis, aspect de natură să diminueze posibiliatea ca asemenea autovehicule să fie conduse pe ddrumurile publice de persoane care nu îndeplinesc condiţiile minime referitoare la cunoştinţele, aptitudinile şi comportamentul rutier adecvat.

Precizăm că reglementări privind vârstele minime obligatorii sunt prevăzute şi de Directiva 2006/126/CE a Parlamentului European, directivă a cărei transpunere în legislaţia naţională o asigură Legea nr. 203/2012.

O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, cu modificările din 19 ianuarie 2013, în cartea Codul rutier 2013, Wolters Kluwer România!

 

 

Sper ca acum ai inteles si tu putin...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule pentru obtinerea permisului !!! valabil de la intrarea in vigoare a noului cod rutier . Nu au dat o lege care sa retraga permisele deja existente pentru ca era penibil , eu am platit A si am dat examen de A , cum sa imi spuna dupa legea , stii ca nu prea te mai incadrezi .

 

SI eu am 22 de ani si 4 ani de experienta deci nu inteleg unde ma incadrai tu de era ceva gresit .

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa poti conduce A iti trebuie varsta de 24 ani

 

În plus, pentru categoriile anume prevăzute de lege (motociclete din categoria A2 sau A precum şi pentru autovehicule mai mari, care eventual sunt destinate transportului de persoane) vârstele minime au crescut considerabil, de la 18 ani la 21, respectiv 24 de ani.

 

 

- chiar daca tu ai luat categoria A si ai 22 ani, te incadreaza si pe tine la A2 . Pana nu implinesti 24 de ani nu cred ca ai dreptul pentru motoare cu capacitate mare.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa poti conduce A iti trebuie varsta de 24 ani

Bati campii, nu se aplica retroactiv. Daca bezmeticul nostru are A-ul trecut pe permis, nici mascatii nu i-l pot lua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabile, se pare ca tu nu stii cum e cu legile, nu bezmeticul... Sa mai explicam o data:

 

1. asta are luat permisul cand legea nu era formulata asa.

2. el are pe permis CATEGORIA A. (nu A1, nu A2, nu AM)

3. politia il controleaza, vede pe permis cat A, presupunand ca are restul actelor in regula si nu are vreun dihor mort ascuns in portbagaj, il felicita, saluta si ii ureaza drum bun. Nu are de ce sa il amendeze.

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost dus in eroare de pasajul asta.....



Astfel, pentru conducerea mopedelor este necesar permis de conducere, iar vârsta minimă este de 16 ani.


În plus, pentru categoriile anume prevăzute de lege (motociclete din categoria A2 sau A precum şi pentru autovehicule mai mari, care eventual sunt destinate transportului de persoane) vârstele minime au crescut considerabil, de la 18 ani la 21, respectiv 24 de ani.


ATENŢIE! Introducerea mopedelor şi triciclurilor în categoria vehiculelor atrage incidenţa dispoziţiilor legale ce instituie sancţiuni penale pentru conducerea fără permis, aspect de natură să diminueze posibiliatea ca asemenea autovehicule să fie conduse pe ddrumurile publice de persoane care nu îndeplinesc condiţiile minime referitoare la cunoştinţele, aptitudinile şi comportamentul rutier adecvat.


Precizăm că reglementări privind vârstele minime obligatorii sunt prevăzute şi de Directiva 2006/126/CE a Parlamentului European, directivă a cărei transpunere în legislaţia naţională o asigură Legea nr. 203/2012.


O.U.G. nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, cu modificările din 19 ianuarie 2013, în cartea Codul rutier 2013, Wolters Kluwer România!






sursa corecta :http://www.realitatea.net/noul-cod-rutier-permis-pentru-categoria-a-la-24-de-ani-vezi-si-alte-modificari-importante_1095498.html


Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gandestete ca iti iei o autorizatie de la primarie pentru casa pe baza panului de urbanism de 3 etaje . O construiesti , faci receptie si dupa 2 ani , vine lege noua a planului zonal cu maxim 2 etaje . Atat timp cat autorizatia in trecut a fost data respectand toate normele legale , legile intrate in viguare ulterior nu iti pot aduce atingere , valabil in toate domeniile , nu poti fi invinuit de o fapta penala , care in trecut nu a fost reglementata de lege .

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca vad ca v-ati imflamat:

post-72436-0-61205700-1462303059_thumb.jpg

 

@Nea Vali: am facut multe experimente.... si sunt cam asa:

1 semisintetic 5100 motul Merge ok dar il mananca destul de repede

2 full sintetic 7100 motul la mancat repede 300v (parca) special pentru off la mancat rapid...atat de rapid incat nici nu mi=am dat seama. Vezi problemele avute acum ceva pagini si care s=au rezolvat prin schimbarea uleiului.

3 mineral motul 3100 si repsol cu ambele motorul parca a mers ceva mai bine. nu il mananca si nu scoate fum. Asta vara in excursia mea de aprox 4000 km am avut in motor mineral repsol. Fara nici un fel de problema si nu a trebuit sa completez.

 

@Ivanica : Vinzi mobra aia? La dr ma refer...cu tot cu scut... Daca da, da un PM cu termeni si conditii. Ma chinui sa scap de nevasta din spate si poate ia ceva permis dar big=ul e prea mare pentru ea.

 

PS: Scuze pentru lipsurile acute de punctuatie si greseli.

PS2: \\\Rog ca poza de mai sus sa fie interpretata fix ca o gluma, nu jignire sau ofensa. Sursa aici: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000562234183

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca s-a suparat nimeni, A fost o discutie libera si ma bucur ca s-a ajuns la adevar. Probabil si altii ca si mine au inteles gresit noua lege, dar acum cred ca e clar pt toata lumea ca legea se refera pt viitorii conducatori auto.

 

Ivanica - in legatura cu datul jos a lantului, aia nu a fost spusa la misto, poti incerca varianta aia si scapi de indoieli.

 

chucki- citisem mai demult pe un forum de ce la motoarele racite prin ulei si aer (dr) se foloseste doar ulei mineral si nu semisintetic sau sintetic. Pentru ca ajuta la o racire mai buna. Chiar daca mineralul se schimba mai des, proprietatea lui principala e de racire. Trebuie sa te gandesti ca la motoarele noastre din 90 pana in 95 la vremea aia uleiul mineral nu era asa de avansat cum e acum. Prin urmare uleiul mineral actual e mai bun decat cel din anii cand au aparut mobrele.

 

Nu cred ca se merita experimentul cu alte tipuri de uleiuri decat cele minerale. A mai incercat cineva "user Dogaru" pare-mi-se , pe dr 650 rs si spunea ca mirosea a ars ca motorul se incingea. Intr-un final a trecut pe mineral si treaba s-a rezolvat.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos lantul dar nu m-a lamurit prea mult , se mai aude ceva dar nu tot timpul , uneori da uneori nu . Ma gandesc ca s-ar putea sa fie poate de la intinzatorul de lant de la distributia din motor . daca o avea in motor patina cu intinzator ca la dr .

Oricum din ce am vazut pe net multa lume se framanta la yam fz6 daca e un zgomot normal , si daca nu de la ce o fi

 

Am si un video doar pentru sonor in toate treptele , dar nu prea se cunoaste nimic pe el https://www.dropbox.com/s/nhzrs2bjducxeid/DSCF8267.AVI?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg ce auzi tu... zgomotul de pe la 1:42 incolo? Aia e singura chestie dubioasa, dar la inregistrari de genul nu se aud nici clar si nici toate zgomotele. In mare asa, daca se aude si in realitate la fel, e ok, nu-ti bate capul.

 

@chucki: ce tura programezi anul acesta? :D Legat de ulei, nu ar trebui sa ai probleme asa mari daca respecti vascozitatea. E adevarat ca unele par mai 'apoase' ca altele, unele sunt rontaite mai usor, cu unele parca cutia schimba un picut altfel. Unii ar zice ca nu se pot deosebi la nivel de 'user' aceste uleiuri, insa eu cred ca daca iti cunosti fierul, simti diferentele. Ce indice de ulei bagi? Incearca un 15w50, motul sau ceva auto (contrar credintei populare).

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...