Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

.. cheile ţi le pot trimite la sediul nostru din Bucureşti, le iei de acolo şi le returnezi acolo, no costs :) doar dă-mi de ştire ....

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In caz de montat /demontat supape, m-am uitat la procedura cand am fost cu chiulasa la rectificare/planare acolo in spate la united motors. should pe good, ne trebuie o penseta si cu scula de mai sus cred ca ne descurcam :) Neaparat trebuie facut o verificare cu benzina dupa ce se umbla.

Cat despre a mea, parca a inceput sa mearga un pic mai prost. zic ca ar fi oprtun sa verific din nou distanta de la supape. Si am o piesa noua(acul de la carburator) dar din pacate a inceput sa ninga inainte sa-l montez... e acoperita cu zapada a mea. bine ca i-am scos bateria fix cand incepuse sa ninga...

» Post actualizat in 18 Jan 2017 19:34

 

rectificarea se poate face destul de lejer daca pe coada supapei pui un furtun pe care mai departe il bagi in bormasina. Totul e sa facem rost de pasta verde pt supape...

.. să vă puneţi o pătură pe jos când montaţi siguranţele, mai ales dacă e pentru prima oară, pare uşor ..... Când sar siguranţele de supapă dacă scapă presa, SAR frate. Şi când ai lipsă că n-o găseşti e frustrant.

» Post actualizat in 18 Jan 2017 19:43

Hmm, chei de umblat la rotor. chiar si eu as incerca sa umblu la al meu, ca de mult il banuiesc ca ar fi desincronizat lantul de balansare dar din pacate n-am avut scule sa umblu....

Nu cred că potrivesc cele de DR800/750 la mai mici ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.... cred ca mai aman un pic operatiunea lant balansieri. Merci de oferta si cred ca voi apela in viitor. Deocamdata ma rezum la mai putin ca si asa am multe de facut.

M-au impuscat si pe mine niste sigurante cand faceam experimente pe chiuloasa de rezerva. deci am si de schimb daca cumva fac o nefacuta. Funny ultima poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare că se toarnă un film de anvergură și n-aș vrea să lipsesc de la filmări. Ca de obicei, avem scenariu, avem decor, avem actori și un țel comun, renașterea din cenușă a bestiei de DR.

Deși prognoza meteo e pe undeva pe la -10 grade, eu zic că o să reușim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi DR-isti ^_^ . Scuzati ca va intrerup topicul .

Sunt proaspat posesor al unui DR 600 , pe care il folosesc doar pentru teren . Am si eu cateva intrebari despre aceasta motocicleta .

Recent am refacut-o : - mai exact scaunul de la supapa de evacuare sarit , in rest ok chiuloasa , dar am pus alta chiuloasa .

- Am cumparat alta SH cu scaunele ok , dar cu alta problema ( canalul dinspre distrbutie , cel pe care sea aseaza axul cu came putin aplatizat 1-2 mm , dar am montat-o si asa ca nu mai rezistam :D . ... Din cate am inteles Chiuloasa este problema acestui model ( Scaune sarite , Ax cu came rupt , Culbutori mancati , Canale AX uzate .. ) .

Pana acum e bine , functioneaza ok , pornire la a 4-5 pedala , si cam zumzaie putin (nu imi dau seama daca din chiuloasa sau din cutie ) ..

Intrebarile mele ar fii :

-- Cunoaste modificari ce pot fii aduse chiuloasei (sistemului de ungere ) , pentru a mai elimina din probleme ( experimente reusite ) ???

-- Orice modificare propusa o pot testa ( Am chiuloasa ce veche pentru teste ) .. Am si ceva ateliere de strungarie in oras .. astept idei

-- REGLAJE ... Daca este ceva bine de stiut in reglaje va rog sa imi spuneti ( Reglat distributie , Tacheti , sau chiar in motor ) etc ... ??

-- Sfaturi in utilizarea acestui model ? Intretinere ?

 

Orice experienta sau informatie este binevenita ..

Scuzati daca deranjez , cum spuneam detin de putin timp DR 600, si e prima motocicleta de capacitatea asta si in 4T , si auzind ca are ceva probleme , vreau sa ma documentez din timp sa previn ce se poate .

 

Multumesc Anticipat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegule și să-l stăpânești sănătos !

 

Din modesta mea experiență și din cele ce am citit pe la alții mai deștepți ca mine, se pare că nu prea ai ce să faci mai mult decât ce au făcut savanții japonezi.

Adică să respecți reglajele date de manual și să urmărești nivelul uleiului. Dacă mergi cu el la minim, pot apărea uzurile exagerate la axa cu came și chiulasă/capacul chiulasei.

Dacă mergi numai în off ( și tare) e posibil să se supraîncălzească. Eu n-am avut nici o problemă cu asta, indiferent de cât de cald era, dar vorbim de mers pe șosea (și off ușor de domnișoare, gen lacul Iezer sau Lacul Vulturilor) unde curentul de aer, chiar și cald, își face treaba și răcește.

În rest, nu prea ai ce să faci...motorul e bine gândit pentru vremea lui și nu te lasă.

Acuma, na, mai e vorba și de noroc.Mai era pe aici un băiat cu carterul spart și alte minuni...dar cine poate garanta?

 

P.S. Unde ai găsit tu tacheți în motorul ăla ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Mersi frumos .

Deci o prima parere buna despre motor . Ma bucur sa aud asta . Imi place acest motor si as vrea sa investesc in el , tocmai in ideea de a afla daca merita am si cerut pareri .

M-a speriat putin Chiuloasa , deoarece cand am cautat sa o cumpar , din 10 anunturi de dezmembrare DR600 nici unul nu avea chiuloasa ,ax si culbutori , si spuneau ca e cu probleme , nu o sa gasesc .

Deci sa inteleg ca : -- Ulei bun , tot timpul la FULL ( sau peste ? ) + Monitorizare Temperatura Ulei = Chiuloasa fericita :) !?
+ Ma gandeam sa inlocuiesc un Capac din cele doua de la culbutori cu unul Transparent sa pot observa in caz ca se infunda orificiile
ce duc uleiul in chiuloasa , sau cedeaza pompa de ulei .. Alta idee in acest sens ?
?? Imi puteti spune unde sa monitorizez temperatura motorului ? Se gaseste ceva de cumparat special pentru asta sau
adaptez ceva ?
Si daca imi poti lasa un link pentru un manual de DR 600 tradus cumva ?

P.S. Unde ai găsit tu tacheți în motorul ăla ?

 

Ma refeream la 'cuiele' alea ce actioneaza supapa :D . Culbutori ?
Multumesc pentru sfaturi !!!
Mai accept si alte experiente . vreau sa stiu tot :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ Ma gandeam sa inlocuiesc un Capac din cele doua de la culbutori cu unul Transparent sa pot observa in caz ca se infunda orificiile

ce duc uleiul in chiuloasa , sau cedeaza pompa de ulei .. Alta idee in acest sens ?


Inresant..... Uleiul maxim full si mineral sau semisintetic.La temperatura poti sa-ti pui la busonul de ulei un termometru. Dar cred ca ai sa te obisnuiesti cu ea si ai sa-ti dai seama cand se incinge excesiv ( se simte la picioare, sta un pic mai turata ....). Atentie la amestecul aer/benzina si sita de la sorbul pompei de ulei. Cele mai intalnite cauze de supraincalzire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, că ești simpatic Gabriele!

 

Nu pune pune prea mult ulei, nici asta nu e bine. Doar până la semn. Mobra să fie verticală, în echilibru, pe sol drept.

Piesele alea, clar nu le găsești de noi la dezmembrări, sunt piese de uzură.

Un capac transparent (n-am auzit de așa ceva) se umple de ulei și nu vezi nimic prin el. Mai bine ai grijă de filtru și de ulei și nu mai ai de ce să supraveghezi orificiile.

La un motor răcit cu aer n-ai ce supraveghea. Dacă se "albăstrește" evacuarea și miroase a ulei ars și te arde la țurloaie cum zice Chuki e clar că ai exagerat cu forțajul.

"Cuiele" alea sunt șuruburile de reglaj. Sunt înfiletate în corpul culbutorului. Culbutorii sunt acționați direct de axa cu came.

Tacheții sunt niște piese cilindrice care transmit mișcarea camei cu ajutorul unor tije tot la culbutori. Asta e valabil când n-ai axa cu came în chiulasă, dar nu e cazul nostru. De-aia m-am mirat.

 

Și acum în final, o poveste.

 

Fratele meu era mai mare cu 4 ani. Când n-aveam chef de rezolvat problemele de la școală, mă duceam la el și îi ziceam că nu pot să le fac în ideea că o să mi le facă el.

Dar el s-a prins că eram un mic exploatator și mi-a zis că mă ajută doar după ce-i arăt eu unde am lucrat, cum m-am străduit și n-am știut, tăiat, șters, știi tu.

Care-i ideea?

Eu când m-am apucat să caut manuale de DR600 am găsit 4. În germană, în franceză, în engleză și ...în română. Nu e nici ușor dar nici greu. Trebuie doar să vrei.

Dacă totuși nu-ți iese căutarea te ajut eu dar ...pe bune, chiar nu e greu. Mai vorbim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, culbutori sunt, nu tacheți. Rectific posturile mele in care ziceam de tacheți. Sper ca cei interesati au inteles despre care componenta era vorba .. :)

 

Cum merge treaba ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radule, îmi permit să răspund eu în locul lui Chuki, sper că nu se supără, mai are un pic de treabă. La ora asta e gata încheiat, așteaptă doar mâna vopsitorului. În puțin timp o să-l auzim cum duduie.

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate se pare ca am mai imbatranit si eu si m-a ajuns aboseala. Asa ca nu l-am inchis inca complat. Mai am de schimbat ambreiaj, intins lant balansieri si garnituri. Oricum sper sa scoata zgomot cel tarziu duminica urmatoare.

Multumesc Muretto si Mihnea pentru ajutor. Cand vreti sa mai treceti sunteti bineveniti.... dar numa sa fiu acolo.

 

post-72436-0-81183200-1485102876_thumb.jpgpost-72436-0-68447500-1485102878_thumb.jpg

 

Treaba grea:

post-72436-0-98164000-1485102881_thumb.jpgpost-72436-0-34665300-1485102880_thumb.jpgpost-72436-0-67533800-1485102883_thumb.jpgpost-72436-0-30771600-1485102885_thumb.jpgpost-72436-0-15936400-1485102887_thumb.jpgpost-72436-0-98384800-1485102888_thumb.jpgpost-72436-0-59762300-1485102890_thumb.jpg

 

Radu am si eu o curiozitate: din ultima poza am vazut ca ai pasuit scaunele de mana. Cat a durat operatiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo , treabă bună ați făcut ..

Păsuitul durează în funcție de cum arată scaunele și supapele , și cu pasta cu care lucrezi. La mine nu a fost cine știe ce uzură, totuși am folosit și pasta rugoasă și cea fină. Frecatul să fi durat cam o oră, da cu pauze că-ți scoate sufletu' ... și mai pune cât am sorbit o bere, două :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gândit eu că nu dă bine în poză sticla aia cu aditiv de prune. În fine, dat fiind faptul că nu aveam "bicicleta" la mine, am fost nevoit să mă folosesc de telefon și de zoom-ul oferit de el.

Pun niște poze ca să-ți faci o idee. Eu inițial am avansat două zile, dar am scăpat doar cu una :)

post-86604-0-45934100-1485290628_thumb.jpg

post-86604-0-76287800-1485290637_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pun o poza - doua cu evolutia. Momentan pauza de accidentare (scapat fexu in mana). Je suis BOU :) .

PS: Imi pare ca arata mai bine in realitate. Nu era lumina cand am facut pozele. Poate sunt subiectiv. Sa vedem cat de bine o sa mearga. Poate reusesc sa-l pornesc duminica.... trec intai pe la biserica si pe urma incerc.

post-72436-0-44604200-1485370427_thumb.jpgpost-72436-0-32793600-1485370429_thumb.jpgpost-72436-0-12848300-1485370431_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chucki, pana la urma ce ai facut cu discurile de ambreiaj, le-ai pus pe cele noi? cam ce a mai ramas de facut, si cum putem ajuta? :)

Discurile le-am schimbat chiar daca nu erau mai groase decat cele vechi. Am gasit problema la ambreiaj. Piesa/discul cel care tine arcurile era un pic ovalizata si patina.

Azi am pornit motorul.... partea buna e ca a pornit (chiar destul de repede). Partea proasta e ca se aude unzgomot infernal de culbutori sau axa cu came.Am reincercat sa reglez culbutorii dar fara un rezultat prea bun. Uleiul urca sus distanta la culbutori era buna. Ma gandesc ca poate axa face figuri.

De dezamagire si nervi am plecat. Si un carburator are plutitorul blocat (nu imi explic de ce.... pentru ca au fost desfacute curate si reglate si mergeau bine). Maine ma duc si o iau de la capat. Practic desfac cam tot ce am facut azi. Probabil a fost una din zilele acelea cand mai bine te retragi cat nu e prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce zgomot ? Țăcăne ? Roata dintata pe care sta lantul pe ax ? Decompresorul elibereaza total culbutorul ? Saibele distantiere pe axul culbutorilor sunt la loc ? Daca invirti motorul la mina se aude bataie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decompresorul nu functioneaza total..... adica nu ramane blocat pe deschis. E mai mult decat un tacanit.... sau ma rog un tacanit puternic. Nu am desfacut axurile de la culbutori.... Despre ce saibe e vorba? Alea franjurate/valurite? daca da sunt la locul lor. NU am invartit motorul cu mana....incerc maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...