Muretto Grundieg Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Hai, că ești simpatic Gabriele! Nu pune pune prea mult ulei, nici asta nu e bine. Doar până la semn. Mobra să fie verticală, în echilibru, pe sol drept. Piesele alea, clar nu le găsești de noi la dezmembrări, sunt piese de uzură. Un capac transparent (n-am auzit de așa ceva) se umple de ulei și nu vezi nimic prin el. Mai bine ai grijă de filtru și de ulei și nu mai ai de ce să supraveghezi orificiile. La un motor răcit cu aer n-ai ce supraveghea. Dacă se "albăstrește" evacuarea și miroase a ulei ars și te arde la țurloaie cum zice Chuki e clar că ai exagerat cu forțajul. "Cuiele" alea sunt șuruburile de reglaj. Sunt înfiletate în corpul culbutorului. Culbutorii sunt acționați direct de axa cu came. Tacheții sunt niște piese cilindrice care transmit mișcarea camei cu ajutorul unor tije tot la culbutori. Asta e valabil când n-ai axa cu came în chiulasă, dar nu e cazul nostru. De-aia m-am mirat. Și acum în final, o poveste. Fratele meu era mai mare cu 4 ani. Când n-aveam chef de rezolvat problemele de la școală, mă duceam la el și îi ziceam că nu pot să le fac în ideea că o să mi le facă el. Dar el s-a prins că eram un mic exploatator și mi-a zis că mă ajută doar după ce-i arăt eu unde am lucrat, cum m-am străduit și n-am știut, tăiat, șters, știi tu. Care-i ideea? Eu când m-am apucat să caut manuale de DR600 am găsit 4. În germană, în franceză, în engleză și ...în română. Nu e nici ușor dar nici greu. Trebuie doar să vrei. Dacă totuși nu-ți iese căutarea te ajut eu dar ...pe bune, chiar nu e greu. Mai vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Corect, culbutori sunt, nu tacheți. Rectific posturile mele in care ziceam de tacheți. Sper ca cei interesati au inteles despre care componenta era vorba .. Cum merge treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 (editat) Radule, îmi permit să răspund eu în locul lui Chuki, sper că nu se supără, mai are un pic de treabă. La ora asta e gata încheiat, așteaptă doar mâna vopsitorului. În puțin timp o să-l auzim cum duduie. Editat Ianuarie 22, 2017 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 22, 2017 Share Postat Ianuarie 22, 2017 Din pacate se pare ca am mai imbatranit si eu si m-a ajuns aboseala. Asa ca nu l-am inchis inca complat. Mai am de schimbat ambreiaj, intins lant balansieri si garnituri. Oricum sper sa scoata zgomot cel tarziu duminica urmatoare. Multumesc Muretto si Mihnea pentru ajutor. Cand vreti sa mai treceti sunteti bineveniti.... dar numa sa fiu acolo. Treaba grea: Radu am si eu o curiozitate: din ultima poza am vazut ca ai pasuit scaunele de mana. Cat a durat operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Bravo , treabă bună ați făcut .. Păsuitul durează în funcție de cum arată scaunele și supapele , și cu pasta cu care lucrezi. La mine nu a fost cine știe ce uzură, totuși am folosit și pasta rugoasă și cea fină. Frecatul să fi durat cam o oră, da cu pauze că-ți scoate sufletu' ... și mai pune cât am sorbit o bere, două Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 M-am gândit eu că nu dă bine în poză sticla aia cu aditiv de prune. În fine, dat fiind faptul că nu aveam "bicicleta" la mine, am fost nevoit să mă folosesc de telefon și de zoom-ul oferit de el. Pun niște poze ca să-ți faci o idee. Eu inițial am avansat două zile, dar am scăpat doar cu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 Mai pun o poza - doua cu evolutia. Momentan pauza de accidentare (scapat fexu in mana). Je suis BOU . PS: Imi pare ca arata mai bine in realitate. Nu era lumina cand am facut pozele. Poate sunt subiectiv. Sa vedem cat de bine o sa mearga. Poate reusesc sa-l pornesc duminica.... trec intai pe la biserica si pe urma incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 25, 2017 Share Postat Ianuarie 25, 2017 Ia uite cum ajungem tot la aditiv și la protecția muncii Glumesc, bineînțeles. N-are de ce să nu meargă. S-a pus mult suflet. Dacă n-oi avea vreo treabă pe undeva vin și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 ok. Doar te rog sa-mi dai un tar inainte pentru ca vad ca in ultima perioada ma cam accidentez si ma cam apuca lenea. dar in principiu cred ca sunt prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 frumos lucrat, felicitari, ce fel de vopsea ai folosit pe motor, ceva cu protectie la caldura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 Merci. Da este o vopsea rezistenta la caldura. Nu mai stiu marca dar parca era ceva marca buna. rezistenta pana la 600 sau 800 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat Ianuarie 27, 2017 Share Postat Ianuarie 27, 2017 chucki, pana la urma ce ai facut cu discurile de ambreiaj, le-ai pus pe cele noi? cam ce a mai ramas de facut, si cum putem ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 chucki, pana la urma ce ai facut cu discurile de ambreiaj, le-ai pus pe cele noi? cam ce a mai ramas de facut, si cum putem ajuta? Discurile le-am schimbat chiar daca nu erau mai groase decat cele vechi. Am gasit problema la ambreiaj. Piesa/discul cel care tine arcurile era un pic ovalizata si patina. Azi am pornit motorul.... partea buna e ca a pornit (chiar destul de repede). Partea proasta e ca se aude unzgomot infernal de culbutori sau axa cu came.Am reincercat sa reglez culbutorii dar fara un rezultat prea bun. Uleiul urca sus distanta la culbutori era buna. Ma gandesc ca poate axa face figuri. De dezamagire si nervi am plecat. Si un carburator are plutitorul blocat (nu imi explic de ce.... pentru ca au fost desfacute curate si reglate si mergeau bine). Maine ma duc si o iau de la capat. Practic desfac cam tot ce am facut azi. Probabil a fost una din zilele acelea cand mai bine te retragi cat nu e prea tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Ce zgomot ? Țăcăne ? Roata dintata pe care sta lantul pe ax ? Decompresorul elibereaza total culbutorul ? Saibele distantiere pe axul culbutorilor sunt la loc ? Daca invirti motorul la mina se aude bataie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Decompresorul nu functioneaza total..... adica nu ramane blocat pe deschis. E mai mult decat un tacanit.... sau ma rog un tacanit puternic. Nu am desfacut axurile de la culbutori.... Despre ce saibe e vorba? Alea franjurate/valurite? daca da sunt la locul lor. NU am invartit motorul cu mana....incerc maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Da-mi un tel cind esti acolo daca nu te descurci .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 E posibil sa nu fie pe tura care trebuie.... Am pornit si eu motorul asa asta vara si se auzea un zgomot ingrozitor... s-ar putea sa fie nevoie sa reasezi distributia... Daca e, poate incerc sa te vizitez maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Pe o asa vreme...inceput de femartie..era si pacat sa stau in casa.Asa ca am pornit sa admir natura amortita inca...in toata splendoarea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 Cred că au fost vreo 11 grade. Am mai văzut un călăreț prin Pipera. Bravo dom'le ! Speriați bieții șoferi când apăreți dintre nămeți. » Post actualizat in 07 Feb 2017 06:07Și acum una de amuzament, o statistică despre vârsta (și implicit profilul) călărețului DR. Un comentariu sugera că ar fi vorba de criza vârstei mijlocii. Un alt comentariu, cel mai fain, se referă la niște posesori de Harley care îl întreabă pe un DR-ist de ce merge pe chestia aia și nu-și cumpără un HD? Răspunsul (care m-a trimis direct la frigider să-mi iau o bere) a fost : "It's a DR thing, you wouldn't understand." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Chucki : asa mi se arata acum, ca as fi in Bucuresti joi seara-vineri si poate simbata.... Zi-mi daca sa-ti aduc capacul .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Chucki : asa mi se arata acum, ca as fi in Bucuresti joi seara-vineri si poate simbata.... Zi-mi daca sa-ti aduc capacul .. Sa traiti. Multumesc dar din pacate nu cred ca este ce trebuie.. forma (amprenta marginilor) cred ca este identica dar, probabil este de la modelul cu ambreiaj pe demaror (vezi poza.... la mine zona aia este fara umflaturi). Deci nu stiu daca se potriveste. Inclin sa cred ca nu. Am pus o poza (cam veche si cam proasta) cu al meu. » Post actualizat in 14 Feb 2017 07:44 Daca ai timp de o bere sau o vorba lunga da un semn te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vasiloiu Gabriel-Ionut Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 (editat) Salutare !!! Am si eu nevoie de putin ajutor .. De curand am desfacut carburatorul la DR 600 , l-am curatat , reglat plutitorul deoarece curgea benzina pe supraplin continuu si pornea foarte foarte greu ... Ehh toate bune , acum porneste mai ok si nici nu mai e nevoie de soc .. Problema ar fii ca atunci cand il turez cam scoate fum negru si da rateuri cu flacara pe evacuare , si la 1 minut dupa ce il pornesc se ROSESC tevile de evacuare la iesirea din chiuloasa .. Eu cred ca este supra-alimentat !?? Cum ar trebui reglat carburatorul , sau ce sa ii fac ca risc sa prajesc chiuloasa !?? Ma gandesc si la un chit de reparatie pentru el ? unde as putea gasi si daca e ok .. Sau alta varianta , mai am un carburator de DR 650 , care nu am idee cat este de ok dar daca spuneti ca merge motorul de 600 cu carburator de 650 ??, as putea testa .. Ma mai gandesc si la varianta sa nu fie bine pusa la punct distributia ?? A doua mare problema ar fii ca la recentul schimb de ulei am gasit in capacul de la sorbul de ulei decantate cateva bucatele din ambreiaj ,( un piciorus intreg de la unul dintre discurile de ambreiaj si cateva bucatele de aluminiu vopsit )... Nu m-am incumetat sa desfac capacul la ambreiaj , pentru ca momentan inca functioneaza , ce este drept cam zgomotos motorul la turatii mai ridicate .. Oricum mai am un motor complet de DR 600 .. ce imi sugerati ? sa ii schimb ambreiajul ? E in regula sa mai merg cu el asa o vreme ?? Multumesc !!! Editat Februarie 19, 2017 de Vasiloiu Gabriel-Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Salut ! În principiu, în carburator dacă e curat nu ai prea multe de reglat. Ai de verificat nivelul de benzină, închiderea pontoului, etanșarea elementelor și cam atât. Cel mai important în funcționare e nivelul de benzină din camera de nivel. Un nivel prea scăzut sărăcește amestecul și perturbă funcționarea motorului. Un nivel prea ridicat are tendința de a îneca motorul și de a crește consumul. Nivelul corect se măsoară în două feluri. Cel mai simplu e cu tubul gradat și un furtun moale cu capăt filetat care se înșurubează în locul șurubului de golire. Pentru a fi riguros la măsurătoare, carburatorul trebuie să fie perfect vertical și orizontal. Dacă e nevoie se va introduce o cală sub roata din față. Menținând tubul vertical se deschide robinetul de benzină și se lasă să se echilibreze nivelul. Dacă e corect trebuie să fie la 3,5 mm +/- 0,5 mm mai jos decât planul separare al bazinului. A doua metodă, cu carburatorul scos, se verifică înălțimea plutitorului în raport cu planul de separare. Se menține carburatorul în poziția în care plutitorul atinge cuiul pontou dar fără a-l apăsa pe tija lui. În poziția asta se măsoară distanța dintre planul de separare și spatele flotoarelor care trebuie să fie 23 +/- 1 mm. Uzura cuiului de dozaj duce și ea la îmbogățirea amestecului. Acum, legat de supra-încălzire. Poate fi provocată și de funcționarea incorectă a supapelor. De exemplu, un joc insuficient sau prea mare, sau uzura lor sau a axei cu came. Exclud distribuția incorectă, dacă ai cumva montat din greșeală lanțul cu un dinte mai înainte sau mai înapoi, pornirea motorului ăla va fi o sărbătoare. Și tot legat de încălzire, să știi că în condiții normale cele două țevi se înroșesc. Ele lucrează de obicei pe la 500 - 600 de grade chiar și la relanti, vara. În condiții de motor forjat, temperatura crește. P.S. Există și seturi de reparație carburator, pe la americani dar sunt destul de scumpe, e posibil să ajungi la vreo 300-400 de dolari cu transport, dacă nu mă înșel. » Post actualizat in 20 Feb 2017 07:07A, nu mai întârzia cu reparația ambreiajului! Stricăciunile se vor produce în cascadă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 (editat) Salutare. Eram dator cu activitatea mea de week. Dupa cum se stie motoreta a refuzat implantul de ax cu came. Inca nu stiu motivul.... am sa studiez mai incolo. Cred ca e o diferenta de cote. Am pus vechea axa si functioneaza ok. A revenit si decompresorul. @Radu. Multumesc pentru vizita. Avand in vedere ca motoreta e mai batrana decat speram si ca banii se vor duce in alte zone, cred ca am sa ma ”rezum” la ceva iesire prin Apuseni (ca si asa ma bate la cap nepasta ca nu am aprofundat zona). Asa ca atentie: venim. @Muretto. Multumesc pentru disponibilitate. Nu mai am nevoie de presa. se pare ca un singur arc e pus cu susul in jos. Asta sa fie cea mai grava problema. Pentru cei care vor sa mai dea jos arcurile de pe cozile supapelor din diferite motive: ATENTIE ca au o anumita pozitie in care se pun. Trebuie doar atentie la manual. Continuam. Editat Februarie 20, 2017 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 Salut ! În principiu, în carburator dacă e curat nu ai prea multe de reglat. Ai de verificat nivelul de benzină, închiderea pontoului, etanșarea elementelor și cam atât. Cel mai important în funcționare e nivelul de benzină din camera de nivel. Un nivel prea scăzut sărăcește amestecul și perturbă funcționarea motorului. Un nivel prea ridicat are tendința de a îneca motorul și de a crește consumul. Nivelul corect se măsoară în două feluri. Cel mai simplu e cu tubul gradat și un furtun moale cu capăt filetat care se înșurubează în locul șurubului de golire. Pentru a fi riguros la măsurătoare, carburatorul trebuie să fie perfect vertical și orizontal. Dacă e nevoie se va introduce o cală sub roata din față. Menținând tubul vertical se deschide robinetul de benzină și se lasă să se echilibreze nivelul. Dacă e corect trebuie să fie la 3,5 mm +/- 0,5 mm mai jos decât planul separare al bazinului. A doua metodă, cu carburatorul scos, se verifică înălțimea plutitorului în raport cu planul de separare. Se menține carburatorul în poziția în care plutitorul atinge cuiul pontou dar fără a-l apăsa pe tija lui. În poziția asta se măsoară distanța dintre planul de separare și spatele flotoarelor care trebuie să fie 23 +/- 1 mm. Uzura cuiului de dozaj duce și ea la îmbogățirea amestecului. Acum, legat de supra-încălzire. Poate fi provocată și de funcționarea incorectă a supapelor. De exemplu, un joc insuficient sau prea mare, sau uzura lor sau a axei cu came. Exclud distribuția incorectă, dacă ai cumva montat din greșeală lanțul cu un dinte mai înainte sau mai înapoi, pornirea motorului ăla va fi o sărbătoare. Și tot legat de încălzire, să știi că în condiții normale cele două țevi se înroșesc. Ele lucrează de obicei pe la 500 - 600 de grade chiar și la relanti, vara. În condiții de motor forjat, temperatura crește. P.S. Există și seturi de reparație carburator, pe la americani dar sunt destul de scumpe, e posibil să ajungi la vreo 300-400 de dolari cu transport, dacă nu mă înșel. » Post actualizat in 20 Feb 2017 07:07 A, nu mai întârzia cu reparația ambreiajului! Stricăciunile se vor produce în cascadă. Salut, completare: daca vrei sa "rezolvi" problema carburatorului ar fi bine sa schimbi kitul de reparatie inainte sa incerci sa-l reglezi. Kituri gasesti cam pe la toti, difera pretul in functie de ce contine kitul. Un pret acceptabil e pe la 150 lei. Daca-i faci cinste carburatorului cu un kit atunci inseamna ca ai decis corect, salvezi bani la benzina, nervi, ginduri negre, ramas pe coclauri, injuraturi samd Daca ai un carburator cu kit nou, montat cu atentie, ai de reglat cite ceva, nu-i mare filozofie, dar totusi trebuie sa sti ce faci. Daca pricepi engleza ar fi f fain, cauti The BST 40 bible de pe adventure rider in Google si esti bine .... scutesti o gramada de povesti Sfatul meu este sa nu surubaresti excesiv carburatorul pentru ca nu-i gindit sa-l desfaci o data pe luna. Si reglajul nivelului, vei vedea ca lamela e destul de tare si indoitul de multe ori nu-i face bine, iar modul de prindere pe plutitor e asa cum este... Despre ce zicea Muretto, as avea ceva remarci, furtunul ala nu trebuie sa fie gradat, n-ar nevoie de nici un filet, nu se pune in locul surubului ci pe stutul de golire, iar motocicleta nu trebuie sa fie in poloboc (Muretto, despre ce carburator vorbesti ? nu e Mikuni BST XX ?). Daca e inclinata un grad, doi , nu-ti dai seama pe nivelul benzinei de pe furtun.... Reglajele in mm sunt date pentru a sti care-ti este telul. Reglaj plutitor la rece este orientativ, iar cel de nivel masuart cu furtunul e tinta finala (sa fie sub garnitura de la pahar cu ceva, vezi poza ..) . Oricum, in timpul functionariii, acel nivel variaza, iar dupa o vreme mai are nevoie de ajustari. Este totusi important sa reglezi carburatia corect. Mai jos ai metoda. Semnele ca ai reglat corect sunt : SOCUL FUNCTIONEAZA, in aproape toate regimurile de turatie nu scoate fum negru, turatia sta constanta la relanti, culoarea bujiei ar trebui sa nu fie neagra sau alba dupa ce mergi cu motorul o vreme. Daca mecanica e okay si reglata acceptabil iar evacuarea cea din fabrica atunci nu ar trebui sa ai backfiring, supraincalziri etc. Bine ar fi sa nu accelerezi motorul la rece si nici sa-l lasi sa se incalzeasca stind pe loc. Nu uita ca e motor cu singe cald .... dar nici fireblade. Mai jos e sfatul sfint al japonezilor de la mikuni. Tradu , citeste, intelege, invata, fa, bucura-te si propovaduieste ! Mikuni Tuning Tips For tuning procedures we have a number of manuals available to the left. We recommend you down load the HSR tuning books for Harley Davidson. This is perhaps one of the best written book on carb tuning, just ignore the accelerator pump section if using a non pumper carb and remember that the mixture screw is an air screw where as on carbs with the screw located behind the bowl it will be a fuel screw in which case winding out is to make richer not leaner. By following the procedures in the book you will determine if jets need changing and in what direction. Order required jets as your checks tell you. Please positively identify your jet type in the jets section, as all jet sales are final with no refunds. Remember the tuning order is - idle circuit , then main jet and then finally mid range. If at all in doubt, see your local tuning shop. Here’s our simple outline for basic tuning to get you started. 1) Idle Circuit: With your idle circuit, start at 1 1/2 to 2 turns out on the mixture screw and then wind your idle screw back to give a very slow idle whilst at operating engine temp with the bike upright. Follow this with 1/2 turn checks winding in one direction every 10 seconds till the engine starts to stumble, at this point then wind back in the opposite direction counting your half turns till it stumbles again. Wind back ½ the number of counted turns to the centre point. Then count the turns from this point to bottoming out, if you take less than 3 and more than 1 complete turns to achieve bottom, the jet is correct and you simply wind back to the centre point. Job done. If the jet is wrong, either having no stumble in one direction or the centre point being out of the 1-3 range this will let you know that a jet change is required and weather you need to order richer or leaner jets. Nothing else other than the pilot jet has an effect at idle. Remember if you don’t wait 10 seconds for the engine to catch up every half turn at a very slow idle this tuning process will not work. Some engines will actually have two size jets that may fall within the 1-3 spec in which case see which feels better when riding, generally the richer one. 2) Main Jet Circuit: At wide open throttle only the main jet is working so these are also very easy to tune with a few jets and a bit of spare time. The performance changes can be detected at wide open throttle in low gears- we do not recommend the operation of motorcycles over the speed limit. Change and test with the next size jet both up or down to determine weather an improvement can be obtained and in what direction. If you notice an improvement in one direction, keep changing to the next jet size in that direction till the improvement stops and she drops off the perch , then go back one. Don't give up half way through this process thinking you've got it right before reaching the limit, otherwise you may will be robbing yourself of a surprising amount of horse power! Do a plug check to be sure you're not too lean when finished, job done. We don't do returns on jets so maybe buy one bigger and one smaller to determine which way you need to go before then buying a selection in the correct direction (richer of leaner). Never drill jets and do remember that most aftermarket jets do not flow correctly. 3) Mid-Range Mark the throttle twist grip and housing with a white out pen to identify when your slide is at ¼, ½, and ¾ opening, this will help you identify any particular problem areas and also keep you operating in the desired testing areas. Generally if you have the right profile needle for your engine, a difference in performance and response can be detected by raising and lowering the needle. If improvements appear in one direction of adjustment but perfection is not achieved whilst having reached the end clip on the needle, then you will need to install a richer or leaner needle if available or else a corresponding needle jet. Once having made a change its back to the middle clip position and start all over again. An inability to tune out a problem in the mid range will indicate that the needle profile is not matched to your engine or a slide change may be required. Never change main or pilot jets to try and correct a mid-range problem. Good luck! In poza ai nivelul MAXIM si MINIM pe care te sfatuiesc sa nu le depasesti. Succes. Poti oricind sa ma suni daca nu te descurci..ca ar mai fi de zis ... 0735293455 Radu » Post actualizat in 20 Feb 2017 19:32 Salutare. Eram dator cu activitatea mea de week. Dupa cum se stie motoreta a refuzat implantul de ax cu came. Inca nu stiu motivul.... am sa studiez mai incolo. Cred ca e o diferenta de cote. Am pus vechea axa si functioneaza ok. A revenit si decompresorul. @Radu. Multumesc pentru vizita. Avand in vedere ca motoreta e mai batrana decat speram si ca banii se vor duce in alte zone, cred ca am sa ma ”rezum” la ceva iesire prin Apuseni (ca si asa ma bate la cap nepasta ca nu am aprofundat zona). Asa ca atentie: venim. @Muretto. Multumesc pentru disponibilitate. Nu mai am nevoie de presa. se pare ca un singur arc e pus cu susul in jos. Asta sa fie cea mai grava problema. Pentru cei care vor sa mai dea jos arcurile de pe cozile supapelor din diferite motive: ATENTIE ca au o anumita pozitie in care se pun. Trebuie doar atentie la manual. Continuam. Sa fim sanatosi Placerea a fost de partea mea. Ma bucur ca-ti merge motorul ... daca nu-i peste mina, data viitoare cind vin, sa mi-l mai arati o data ca sa-l masor ...poate aflam mai multe de la el si motivul pentru care n-a fost vrednic . Si, da, Apusenii cred ca te asteapta Nu stiu inca cum sunt aruncate zarurile pentru anul acesta dar mi-ar placea sa ne adunam, astia cu dinozauri, sa intoarcem niste pietre prin munti. Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.