Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Sal, in fine iam dat de capat am dat de capat la moto merge mai bine k niciodata!! daca va spun ce am uitat sai pun o sa radeti de mine si nu caut scuxe am uitat sai pun garnitura de chiuloasa :huh: , nus yo un pic cam prost :laugh: , o sa poste cateva poe cu el acuma proaspat vopsit!! asa k de armata numa bine si mocirla multa :P !!!!!!!

 

 

Nu te bucura prea repede. Ai strans cu cheia dinamometrica? Chiar daca nu are racire pe lichid, chiulasa e singurul reper la care e musai cheie dinamometrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu stiu daca or fi in stare strungarii sa faca o presa la care sa nu se f.uta filetul in momentul extragerii, dar o sa incerc si asa.

Magnetoul e prins si pe pana si pe con? Trebuie cumva incalzit pe-acolo?

 

Cica e chinuiala mare sa schimbi lantul fara sa dai magnetoul jos, este asa Manuele? :laugh:

 

Lewa, am cam inteles eu ce vrei sa spui dar niste poze ar fi ideale, chiar sunt curios "de dragul stiintei". :lol:

 

Multumesc de sugestii. :huh:

mie nu mi s-a parut kinuiala doar k tre sa ai rabdare. :P ...si okii shaiba...

 

nu tre sa dai nici un cald...da,con si pana.....fa,bre,presa sa se pupe bine pe filet,sa nu joace,si o sa iasa sigur .

nu-i kiar asa mare "sciofala" de scos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un targ poate il fac cu careva.aveti nevoie de un pinion de atac aproape nou de 16 dinti pt dr 600-650? la schimb cu unu mai mic..io nu am nevoie de viteza si as baga unu cat mai mic pe fata..dau asta de 16 pe altu mai mic...sa fie bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare.

Vreau sa fac schimbul de ulei si mi-a dat cineva Texaco Motex 4T-X (4-Stroke Motorcycle Oil With Synthetic Components). Uleiul e 10W - 40, dar la API scrie SL, iar in cartea tehnica la DR scrie ca uleiul trebuie sa aiba API SE sau SF. Pe bidonase scrie ca e facut in U.E., distribuit de Chevron Belgium.

Sa-l bag sau sa cumpar altceva???

Daca e sa bag altceva, ce marca ar fi recomandata??? Am inteles ca pot pune si 10W - 50.

E mai bun cel mineral ptr. DR fata de cel sintetic???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o scrie in carte SE-SF dar asa era pe vremea aia. Alea erau cele mai bune. Apoi au aparut SG, SJ si SL. Deci poti sa pui cu incredere fiindca SL sunt cele mai bune conform normelor.

Problema cu uleiurile la DR nu e cu care se simte mai bine (in limita bunului simt) ci pe care il mananca mai greu. :)

Vezi cum il haleste pe-asta (ca de mers o sa mearga bine) si dup-aia decizi daca continui cu el sau nu.

De exemplu Motorex 10W40 sintetic nu prea haleste, dar altele sintetice 10W40 le suge destul de repede (400 g / 1000 km);

Eu folosesc semisintetic 15W50 API SJ sau SL sa fie. Cu succes am bagat Yacco si Agip si nu a mancat aproape deloc (cam 50g / 1000 km).

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare..cand bag in viteza 1 imi face clant...si intra dar face odata clant si se intinde lantu.nu da sa plece sau ceva sta la relanti cu ambreiajul tras..asa clantane toate cand intra vit 1??sau mai trebe sa strang ambreiajul?am incercat si cu el putin mai strans dar nu f mult si tot asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o intrebare..cand bag in viteza 1 imi face clant...si intra dar face odata clant si se intinde lantu.nu da sa plece sau ceva sta la relanti cu ambreiajul tras..asa clantane toate cand intra vit 1??sau mai trebe sa strang ambreiajul?am incercat si cu el putin mai strans dar nu f mult si tot asa..

 

Asa imi face si mie. Lasa-l asa daca merge si nu te deranjeaza prea tare. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma deranjeaza in nici un fel...intra frumos dar face clant. nu misca motocicleta de pe loc sau ceva.decat ca clantane.si ma gandeam sa nu cumva sa imi strice ceva pe la cutie ca abia am facuto cum trebuie!!azi ma lasat cablul dar il schimb maine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .... are careva o pedala de pornire de suzuki dr ???... nu toata pedala ..doar ..chestia aia de la inceput cu ..canelurile ... sa apasat un plavan aiurea..a respins pedala..si ..s-a crapat ... ..nu cred ca mai pot sa o sudez..e fonta..si chiar daca gasesc..nu prezinta siguranta ... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .... are careva o pedala de pornire de suzuki dr ???... nu toata pedala ..doar ..chestia aia de la inceput cu ..canelurile ... sa apasat un plavan aiurea..a respins pedala..si ..s-a crapat ... ..nu cred ca mai pot sa o sudez..e fonta..si chiar daca gasesc..nu prezinta siguranta ... :wink:

convertizor la 380v, cu electrozi bazic, si mere sudat chiar f bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..am sa ma interesez ... si sa gasesc unde sa sudez.. am sunat la unul si a cerut incredibila suma de 200 ron pe o pedala..nici macar noua.. incredibil ... cred ca sudura e cea mai ieftina varianta ... acum sa gasesc sudoru' ... ms frumos Pedros. ... ps: plavanu' era Florin baiatu acela cu suzuki savage. :wink:

Editat de Cristi_from_hell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa dezmembrez un DR BIG de 750 cc inmatriculat , dar nu stiu daca merita , eventual daca vrea cineva cadrul cu acte m'as apuca sa-l dezmembrez . altfel nu .

 

deci daca este cineva interesat de cadru cu acte inmatriculat in RO persoana fizica , astept PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa dezmembrez un DR BIG de 750 cc inmatriculat , dar nu stiu daca merita , eventual daca vrea cineva cadrul cu acte m'as apuca sa-l dezmembrez . altfel nu .

 

deci daca este cineva interesat de cadru cu acte inmatriculat in RO persoana fizica , astept PM

daca e in stare buna si mai se poate folosi careva de el,daca mai are zile nu il dezmembra!oricum o sa ramai cu o gramada de piese!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai chiuloasa e cam dusa , in rest e excelent totul pe el . roti, furca ,carene rezervor ,toba topcase+suport .2 sei ...etc . dar nu vreau sa dau chesti micute ce sa totalizeze 100-200 euro si sa raman cu motorul asa .

 

eventual daca vrea cineva cu totul sa-l ia , poate ne intelegem pe PM

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor pasionatilor de motocilcete! In cazul meu (asa a fos sa fie) proaspat posesor de DR 600 Djebel din 87. L am primit prin gratia unui bun amic din Italia si acum incerc sa il inmatriculez. Inainte de toate, l-am pregatit de o prima pornire. Adica, i-am scos filtrul de aer, am completat uleiul, am spalat rezervorul si i-am dat vreo doua zeci de mii de pedale. A pornit, merge bine, la relanti. Am dat si o tura mica, doar asa de amorul artei. Parca nu mai tinea bine relantiul dupa asta. Motorul arat bine, 47.000 de km. Nu am baterie si, evident, trebuie sa fac toate schimburile. Va rog, dati/mi niste date de contact si detalii tehnice despre consumabile: baterie, filtru ulei, aer, ulei, eventuale reglaje la carburator. Inca ceva, la turatii mari, cam da rateuri in evacuare. Eu sper sa nu fie vreo supapa si sa fie doar din carburatie. O singura chestie si astept rapsunsurile voastre: toba este ruginita la exterior; ce vopsea sa folosesc? va rog, precizati si magazine de unde as putea sa cumpar consumabilele si vopseaua. La mecanica ma mai pricep, desi am "experimentat" mai mult pe turisme. Bafta!

JOHN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit printre noi!!chestie cu rateurile..regleaza carburatoru bine si culbutorii!ar trebui sa mearga ok apoi!

--toba ruginita mai bine cauta alta decat sa o vopsesti nu cred ca tine mai bine iei una sh sport sau ceva suna si mai frumos!

--ulei ceva semisintetic ori 10w40 daca nu papa ori 15w 50 yaco motul ipone....(elf mia mers super cu el si nu papa deloc) la ulei tre sa cauti cel care se intelege bine motoru cu el!!

--baterie gasesti peste tot de la scutere oricunde se gaeseste o baterie sau pe www.bikeshop.ro!!

--filtru de aer se poate spala ala daca e bun il speli linistit si merge la fix (fiind de burete)

--filtru de ulei gasesti la cei de aduc piese..asta nu iti pot spune exact...sau la magazine moto..gen motomania

--reglaj carburator:dupa ce ai curatat bine toate jiglerele absolut reglezi:

1 nivelul:ti carburatorul in pozitia naturala (cum sta pe motor) si sufli pe furtunul de benzina si ridici usor de plutitor trebuie sa inchida exact cand e plutitorul paralel cu corpul carburatorului sper ca intelegi

2 aerul: strangi surubul la maxim si dai inapoi cam 1.25-1,5 ture pe aici merge la fix.apoi il mai smecheresti din sferturi de tura pt ca aerul e foarte sensibil! sper ca ai inteles ceva si sa te descurci!

 

hai succes!!numai bine :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor pasionatilor de motocilcete! In cazul meu (asa a fos sa fie) proaspat posesor de DR 600 Djebel din 87. L am primit prin gratia unui bun amic din Italia si acum incerc sa il inmatriculez. Inainte de toate, l-am pregatit de o prima pornire. Adica, i-am scos filtrul de aer, am completat uleiul, am spalat rezervorul si i-am dat vreo doua zeci de mii de pedale. A pornit, merge bine, la relanti. Am dat si o tura mica, doar asa de amorul artei. Parca nu mai tinea bine relantiul dupa asta. Motorul arat bine, 47.000 de km. Nu am baterie si, evident, trebuie sa fac toate schimburile. Va rog, dati/mi niste date de contact si detalii tehnice despre consumabile: baterie, filtru ulei, aer, ulei, eventuale reglaje la carburator. Inca ceva, la turatii mari, cam da rateuri in evacuare. Eu sper sa nu fie vreo supapa si sa fie doar din carburatie. O singura chestie si astept rapsunsurile voastre: toba este ruginita la exterior; ce vopsea sa folosesc? va rog, precizati si magazine de unde as putea sa cumpar consumabilele si vopseaua. La mecanica ma mai pricep, desi am "experimentat" mai mult pe turisme. Bafta!

JOHN

Salut!bateria te ajuta doar la lumini si la turometru...nu e neaparat sa investesti din prima...doar daca vrei si te tine...ca na e criza:)).....glumesc...filtre ulei gasesti pe la magazine dak esti din bucuresti iti pot da eu numarul unui prieten care aduce piese si accesorii,ulei 10w40 motul,yacoo,eu folosesc unul de la Agip e foarte bun dar ce am remarcat e ca se incinge cam tare...deci indicat e sa mergi pe yacoo sau motul sau altele..astea sunt cele mai uzuale...filtru de aer la fel comandat de la vriun imortator.Carburatorul...il dai frumufel jos il cureti frumos cu decarburol ca sunt sigur ce e plin de mizerii vezi ca are acolo un emulsor principal...sa nu aiba mizerie pe el...vezi sa se alimenteze bine....eventual scoti si robinetul din rezervor si il cureti ca are 2 site..una pe on una pe rezerva...dupa ce face toate astea....eu zic sa verifici si bujiile dupa atata timp...cat despre supape as zice sa nu umbli...daca nu tacane...e ok...daca atunci cat stai pe loc si il turezi revine greu din ture...vezi ca tot la carburator are un surubel in artea de jos cumse prinde capacul la camera de nivel il mai strangi putin...eventual il strangi de tot si ilslabesti doua turesi un sfert doua ture jumate!toba o iei frumos cu o perie de sarma,dai toata rugina josde pe ea,te duci frumos la un mag de piese auto si ii ceri un spray termorezistent si ii dai 2 3 maini de vopsea si nu ai treaba...app vezi ca rateuri sar putea sa dea si din cauza tobei...poate asa e facuta ea....dak nu e originala si e vreo saracie facuta de vriun macaronar sau aftermarket mai zgomotos:)daca esti din bucuresti da-mi un pm si te ajut oricand cu placere:)Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ai venit printre noi!!chestie cu rateurile..regleaza carburatoru bine si culbutorii!ar trebui sa mearga ok apoi!

--toba ruginita mai bine cauta alta decat sa o vopsesti nu cred ca tine mai bine iei una sh sport sau ceva suna si mai frumos!

--ulei ceva semisintetic ori 10w40 daca nu papa ori 15w 50 yaco motul ipone....(elf mia mers super cu el si nu papa deloc) la ulei tre sa cauti cel care se intelege bine motoru cu el!!

--baterie gasesti peste tot de la scutere oricunde se gaeseste o baterie sau pe www.bikeshop.ro!!

--filtru de aer se poate spala ala daca e bun il speli linistit si merge la fix (fiind de burete)

--filtru de ulei gasesti la cei de aduc piese..asta nu iti pot spune exact...sau la magazine moto..gen motomania

--reglaj carburator:dupa ce ai curatat bine toate jiglerele absolut reglezi:

1 nivelul:ti carburatorul in pozitia naturala (cum sta pe motor) si sufli pe furtunul de benzina si ridici usor de plutitor trebuie sa inchida exact cand e plutitorul paralel cu corpul carburatorului sper ca intelegi

2 aerul: strangi surubul la maxim si dai inapoi cam 1.25-1,5 ture pe aici merge la fix.apoi il mai smecheresti din sferturi de tura pt ca aerul e foarte sensibil! sper ca ai inteles ceva si sa te descurci!

 

hai succes!!numai bine :wink:

Daca nimeni nu a umblat la carburator nu cred ca are de ce sa umble sa il strice mai rau....(motocicleta a stat poti sa ii reglezi ce vrei tu daca,carburatorul e plin de rugina si altele!)si la culbutori nu e momentul...pana nu aranjeaza carburatorul....filtul daca e "muci"sa il folosestei u asa...nu stiai cumva vorba unui batran mecanic "FILTURL DE AER este inima motorului"asa ca unu nou nu ii strica:)dak ala arata prea rau:)da e sensibil carburatorul....sa ii zici o poveste inainte sa pui surubelnita pe el:D

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nimeni nu a umblat la carburator nu cred ca are de ce sa umble sa il strice mai rau....(motocicleta a stat poti sa ii reglezi ce vrei tu daca,carburatorul e plin de rugina si altele!)si la culbutori nu e momentul...pana nu aranjeaza carburatorul....filtul daca e "muci"sa il folosestei u asa...nu stiai cumva vorba unui batran mecanic "FILTURL DE AER este inima motorului"asa ca unu nou nu ii strica:)dak ala arata prea rau:)da e sensibil carburatorul....sa ii zici o poveste inainte sa pui surubelnita pe el:D

alooo :wink: io nu i-am zis sa deregleze carburatorul..omu a intreabt de reglaj! si cam ala e reglajul!iam zis sa-l curete!!

asa 2 la mana treaba cu filtru de aer daca nu e rupt sau ceva si e in stare buna se spala si e ca nou!

3 surubulul de aer chear e sensibil la dr... avand reglajul foarte fin!! si treaba cu povestea e de gradinita!! :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peac

alooo :-L io nu i-am zis sa deregleze carburatorul..omu a intreabt de reglaj! si cam ala e reglajul!iam zis sa-l curete!!

asa 2 la mana treaba cu filtru de aer daca nu e rupt sau ceva si e in stare buna se spala si e ca nou!

3 surubulul de aer chear e sensibil la dr... avand reglajul foarte fin!! si treaba cu povestea e de gradinita!! :pow:

:ok: nu trebuie sa te ambalezi prea tare... :angryfire: doar ziceam...nimeni nu le stie pe toate..ca e reglajul fin da..e cu totul altceva...da casurubul e sensibil? :baldy: poate doar la dr-ul tau :P

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut DR-isti!

Desi in poza am o Honda (nu dati), detin si un DR650 RS din 1995 care desfacut este perfect iar montat e calat. Daca aveti puneti o poza a ansamblului care este acoperit de capacul marcat de mine in poza.

Mersi beaucoup !

post-46168-1240380464_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...