nazyrider Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 salutare nu are careva de vanzare un rezervor si carenele fata de suzuki dr 650 model 93-95?? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 salutare nu are careva de vanzare un rezervor si carenele fata de suzuki dr 650 model 93-95?? va multumesc Ba da are cineva un BIG de vanzare cu totul, , glumesc si scuze de off topic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Salutare baieti! Am si eu un DR650SE din '97 si ma gandesc sa-mi sablez/vopsesc in camp cadrul. Stiti pe cineva in Bucuresti care face asa ceva la pret bun? Ma gandesc sa ranforsez putin cadrul inainte de operatiunea asta, asa ca daca aveti ceva idei sau exemple nu ezitati va rog. Vreau sa ma plimb cu prietena si ceva bagaje si stiu ca e o idee buna sa intaresti prin anumite locuri cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) Salutare baieti! Am si eu un DR650SE din '97 salut, vezi aici idei de a intari codita. iti recomand urmatoarele site-uri ca lectura si sursa de info ptr DR-uri: advrider.com / thumpers / DR 650 thread drrider.com spor la treaba are careva coduri/dimensiuni ptr rulmentii de la roti ptr DR 650 SE 1996? multam' Editat Mai 19, 2012 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Va salut d-lor, am un prieten care are un DR din 94 si sa stricat Frayul (rulmentul), aveti idee cine demonteaza sau dezmembreaza vreun dr?.tel omului,0765875079. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Salutare, Pedros. Uite aici s-ar putea sa gasesti, intreaba inainte de cote, ca nu cred ca e acelasi model. /index.php?/topic/671490-dezmembrez-suzuki-dr-600-modelul-cu-frana-pe-tambur/ Sau ia legatura cu user-ul Dan_Ena, el dezmembra un Big. 0761326424 Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Salutari! Apelez la voi cu o problema, din pacate.. Zilele trecute mi-am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci am intampinat o problema ciudata. La plecarea de pe loc nu se simte ca si cum debreierea ar fi continua, nu stiu cum sa explic senzatia mai bine decat daca o compar cu o roata ovala, debreierea se face in trepte. Un alt simptom este la oprire, chiar daca sunt cu ambreiajul tras, pentru cateva secunde, motorul tot tinde sa plece dupa care isi revine. Ambreiajul in sine l-am tot verificat insa nu pare a fi nici o problema acolo. Sa fie oare de la ulei? Am pus 10 w 40, exact acelasi ulei pe care il foloseam si inainte. Sa incerc cu un ulei ceva mai gros? 15 sau 20 w 40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Salutari! Apelez la voi cu o problema, din pacate.. Zilele trecute mi-am schimbat discurile de ambreiaj si de atunci am intampinat o problema ciudata. La plecarea de pe loc nu se simte ca si cum debreierea ar fi continua, nu stiu cum sa explic senzatia mai bine decat daca o compar cu o roata ovala, debreierea se face in trepte. Un alt simptom este la oprire, chiar daca sunt cu ambreiajul tras, pentru cateva secunde, motorul tot tinde sa plece dupa care isi revine. Ambreiajul in sine l-am tot verificat insa nu pare a fi nici o problema acolo. Sa fie oare de la ulei? Am pus 10 w 40, exact acelasi ulei pe care il foloseam si inainte. Sa incerc cu un ulei ceva mai gros? 15 sau 20 w 40? mai plimba putin motorul sa se mai "aseze" discurile... dupa vreo 50-100 km daca persista trebuie sa te apuci de "sapat".... preventiv arunca un ochi si la cablul de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 mai plimba putin motorul sa se mai "aseze" discurile... dupa vreo 50-100 km daca persista trebuie sa te apuci de "sapat".... preventiv arunca un ochi si la cablul de ambreiaj. am facut ceva km de cand l-am schimbat si nu da semne ca si-ar reveni.. cablul de ambreiaj e in stare buna. la ce ar trebui sa ma mai uit? dupa mintea mea ori uleiul e de vina, ori nu e bun ambreiajul ( ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Poate cineva sa ma ajute in Bucuresti cu o presa pentru volanta? Vin eu cu motorul in portbagaj si cinstesc... Presa tre' sa aibe diametrul de 50mm cu pas 1.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 am facut ceva km de cand l-am schimbat si nu da semne ca si-ar reveni.. cablul de ambreiaj e in stare buna. la ce ar trebui sa ma mai uit? dupa mintea mea ori uleiul e de vina, ori nu e bun ambreiajul ( ) Cand ai schimbat discurile, ai schimbat si arcurile? Poate ai vreun surub mai slabit din cele care il strang. Vroiam si eu sa schimb ambreiajul si cineva mi=a spus ca a pus Trw si ca are probleme cu el ca nu ii decupleaza. Cica ebc cu kevlar e bun. Eu am observat ceva. Surubul pe care vine cablul de ambreiaj are o mica cursa moarta. Eu de fiecare data cand am dat capacul din dreapta jos, la montare, am rasucit inspre dreapta acel surub cu zamti apoi am pus mufa aia pe el. Odata nu am pus corect cablul si pornea de nebuna de una singura. Oricat as fi incercat sa il reglez din surubul de sus nu mergea, pana nu am dat jos asamblul ala si l-am rasucit. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Poate cineva sa ma ajute in Bucuresti cu o presa pentru volanta? Vin eu cu motorul in portbagaj si cinstesc... Presa tre' sa aibe diametrul de 50mm cu pas 1.5 Salutatre presa am eu, numai ca nu mai stiu de cat easte...merge pe volanta de BIG 750, o voi masura zilele astea daca nu te grabesti si iti spun ce si cum Iar pentru cei interesati am un motor comlpet de pe dr 800, inca se poate auzi ...proba...voiam sa-l dau la pachet cu mobra (asta din urma are motorul ei)dar cum nu se arata nimeni interesat poate va pleca de capul lui.... iar daca tot nu aveti ce face cu banii intra separat si astea la vanzare inpartite in doua: suporti ptr DR si cutii pentru ce va trece prin cap /index.php?/topic/677273-vand-shad-sh-43/#entry3118779 Editat Mai 25, 2012 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Cand ai schimbat discurile, ai schimbat si arcurile? Poate ai vreun surub mai slabit din cele care il strang. Vroiam si eu sa schimb ambreiajul si cineva mi=a spus ca a pus Trw si ca are probleme cu el ca nu ii decupleaza. Cica ebc cu kevlar e bun. Eu am observat ceva. Surubul pe care vine cablul de ambreiaj are o mica cursa moarta. Eu de fiecare data cand am dat capacul din dreapta jos, la montare, am rasucit inspre dreapta acel surub cu zamti apoi am pus mufa aia pe el. Odata nu am pus corect cablul si pornea de nebuna de una singura. Oricat as fi incercat sa il reglez din surubul de sus nu mergea, pana nu am dat jos asamblul ala si l-am rasucit. Numai bine ! arcurile le-am verificat. Service limit e 34mm si ale mele au 35,8. Nu mai tin minte ce fel de ambreiaj am pus sus, luni o sa trec pe la service sa verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 In trecut cand aveam jawa aveam aceeasi problema ca tine. Cand plecam de pe loc smuncea. Rezolvarea a fost sa desfac ambreiajul, sa dau oala jos si sa constat ca in canalele de pe oala unde se centrau discurile de ambreiaj aveam semne, mutilari din cauza razelor alora de la discuri. Cu o pila fina am netezit canalele respective, apoi am montat discurile de ambreiaj si nu am mai avut probleme. Cred ca aceeasi problema o ai si tu la oala. Verifica acolo canalele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 In trecut cand aveam jawa aveam aceeasi problema ca tine. Cand plecam de pe loc smuncea. Rezolvarea a fost sa desfac ambreiajul, sa dau oala jos si sa constat ca in canalele de pe oala unde se centrau discurile de ambreiaj aveam semne, mutilari din cauza razelor alora de la discuri. Cu o pila fina am netezit canalele respective, apoi am montat discurile de ambreiaj si nu am mai avut probleme. Cred ca aceeasi problema o ai si tu la oala. Verifica acolo canalele alea. o sa verific cu prima ocazie! pacat ca e o operatiune atat de anevoioasa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Azi am reusit sa imi servisez furca. Am ramas mirat ca aveam in ambele telescoape doar 500ml. Am confectionat si "cheia speciala" cu ajutorul tatalui meu . Am montat si burdufele home made. Rezultatul, o furca stabila, nu mai imi bate. In sfarsit lucreaza perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Salutatre presa am eu, numai ca nu mai stiu de cat easte...merge pe volanta de BIG 750, o voi masura zilele astea daca nu te grabesti si iti spun ce si cum Iar pentru cei interesati am un motor comlpet de pe dr 800, inca se poate auzi ...proba...voiam sa-l dau la pachet cu mobra (asta din urma are motorul ei)dar cum nu se arata nimeni interesat poate va pleca de capul lui.... iar daca tot nu aveti ce face cu banii intra separat si astea la vanzare inpartite in doua: suporti ptr DR si cutii pentru ce va trece prin cap /index.php?/topic/677273-vand-shad-sh-43/#entry3118779 Salut si multumesc mult, dar e posibil sa nu fie buna. Am gasit undeva pe net schema asta pentru extractor volanta dr750 si din cate vad are filetul de 42mm X 1.5. Am masurat la mine (si-am cautat si pe net presa originala) si la mine filetul este de 50mm X 1.5, deci s-ar putea sa fie cam mica dar oricum...daca poti s-o masori as aprecia. Poate am noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Din nefericire pentru tine tocmai ce am ajuns acasa si am dat fuga sa o masor, in lipsa unui subler am pus o rigla pe dansa si....ai avut dreptate este de 4 si un pic deci 42mm filetul, imi pare rau, daca nu ai un strungar pot sa-ti recomand pe cineva in zona b-dul Timisoara, nu stiu cum sta cu materialele acum dar eu tot acolo am facut-o, o seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 salut! am de vanzare un carburator de la un suzuki dr500, daca are cineva nevoie de el sunati-ma 0765140314 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flipper Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 salutare! Am reusit sa imi fac DR-ul asa cum vrea sufletul meu dar.... ma impiedic de un "ciot"... Dupa ce i-am pus lant nou am constat ca la pinionul de atac e facuta o imporvizatie cu siguranta ce il tine pe ax... Asa ca daca are cineva de vanzare aceasta siguranta (piesa 34 si eventual garnitura 35) va rog sa imi faceti si mie o oferta! MULTUMESC! /uploads/monthly_05_2012/post-555-0-62250700-1338280742_thumb.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Am reusit sa imi fac DR-ul asa cum vrea sufletul meu pune o poza sa vedem si noi cum a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazyrider Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 vand orice piesa de suzuki dr 650 rs din 94 in afara de rezervor care e de dr600 pt interesati 0757459258 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Noroc baieti. Sunt in proces de reconditionare a unui dr650se din 97 si daca tot am totul facut bucati ma gandesc sa intaresc cadrul din moment ce o sa-l revopsesc oricum. Stiti vreun sudor bun care a mai lucrat in aceasta directie? Am adaugat cateva exemple, cam asa vreau sa-l fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 imi cer scuze ca dau buzna pe aici dar am si eu nevoie de ceva piese + sfaturi . am la reparat /reconditionat un DR 750 big din 89 . propietaru a venit cu ideea ca trebuie desfacut motoru ca a gasit ceva span in sorb . motor desfacut uzura nu prea mare ( la segmenti este 0.90 mm deschiderea ) nu am reusit sa citesc in manual ce si cum ) intrebarea mea este voi ce piston ati pus in ele ? Wosner sau ce marca .. a mai avut cineva urmatoarea simptoma : tacanea ceva in motor si nu mai tragea . as avera nevoie de un electromotor in stare buna , un radiator si cam atat pentru moment . dezmembreaza care vre-un big de 750 ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Ia legatura cu user-ul Dan _Ena, el dezmembra un DR Big. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.