bogdiV Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 salut!! am gasit un simson bengos rosu, modificat un pic,crom impecabil, arata bestial si nu cere prea mult pe el.L-am pornit, incercat la o tura si merge cum trebeuie. Singurele dezavantaje: trebe bibilit un pic si readus la stare de functionare k-lumea (reglaje) si este pe numere vechi (tipu nu avea numerele dar avea certificat de inmatriculare si seriile corespundeau)...Intrebarea este daca se mai merita un simson si daca se gasesc piese??? Astept pareri de la cunoscatori ca mie imi place motoru si daca situatia se prezinta buna ma duc saptamana asta sa-l iau!! Mersi anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 singura problema la aceste motociclete este aprinderea pe 6v,care este destul de pacatoasa.in rest este o motocicleta ok.Dak ai posibilitatea sa-i adaptezi o aprindere de 12v de ij sau alta comunista e perfect.Scheme pentru o asemenea "modificare"gasesti destul de usor pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 mersi mult motomaniac!! asta care l-am gasit are aprinderea cu magnetou si dinamul original da cred ca o adaptare nu ar fii o problema....de ceea ce imi fac eu probleme sunt actele (avea numai certificatul de inmatriculare da corespundeau seriile) da am gasit pe un care imi ofera niste acte cu nr. noi la 80 Euro ....Ideea este sa nu ma trezesc ca bag bani in ea ca in draci sa dau doua ture in jurul blocului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Daca are cert. de inmatriculare se poate inmatricula, fara sa mai cumperi alte acte cu nr. noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 singura problema la aceste motociclete este aprinderea pe 6v, deci magnetoul de simson..care da scinteia este foate bun la simson depinde in ce stare este daca este original fara modificari la platini sau avans...este sfint...al meu de pe simson dadea scinteie de 1cm si pe bujie scinteia albastra si super buna.....nu toate magnetorurile sunt in stare buna....doar asta e problema. doar dinamul este bine sa fie trecut pe 12 volti...unul de minsc....sau unul care se potriveste cu mici adaptari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Sa nu te incurci cu actele alea cu numere noi, ca risti sa ti-o iei. Si eu cand mi-am cumparat simsonul, tot asa avea, numar vechi, talon vechi. Am mers eu frumos (in locul proprietarului) la RAR, i-am facut carte de identitate, ITP, tot ce trebuie, apoi actele de vanzare cumparare, radiere/inscriere la financiar etc. etc...... Si l-am scos la lumina. Asa ca ia-l daca are aprindere buna - porneste usor la pedala si tzine ralantiul la o turatzie miiiica, miiiica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 bai,m-ati convins!! acuma ii dau un telefon la om sa vad daca ne putem intelege.... daca il iau promit sa ii pun poze cat de curand sa va puteti da cu parerea la ce afacere am facut...Doamne-ajuta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hell biker Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 ce inseamna putzin modifikat?vezi sa tzi-o furi k mine.ku numere noi da' ku kadrul modifikat n-am trekut RAR-ul la identifikare shi akuma ma uit la ea kat de frumoasa e da' nu pot sa merg pe drumul publik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 era pus un far nou si un bord cu vitezometru se tip voshod cred (poate minsk) si avea un singur scaun mic de tip chopper... la cadru si la motor nu sunt modifaicari.... Da cu a ta ce era in neregula asa de curiozitate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 shet...n-am reusit sa dau de proprietar...cred ca am incins liniile telefonice in toata gherla cautandu-l...maine ii dau telefon la tipu cu motoru si ii propun 4 milioane asa cum ii....macar asa imi acopar o parte gaura daca "proprietarul" e la 2 metrii in subsol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 Succes! si sa pui poze cat de curand! cum ai aflat de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 M-am exprimat eu gresit Roby....Nu ideea de instalatzie pe 6v e de vina ci magnetoul dupa cum ai zis si tu.dar si asta nu e o chestie aplicabila la toate simsonurile.dar cel mai des la un asemenea magnetou au loc demagnetizari bruste si tot asa is si revin.De aceea se poate intampla ca motoul care a mers fara nici un fel de problema sa nu mai vrea sa porneasca dintr-o data si tot asa dintr-o data sa mearga ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 cum se numeste omul de la care il iei????locuieste in manastur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 M-am exprimat eu gresit Roby....Nu ideea de instalatzie pe 6v e de vina ci magnetoul dupa cum ai zis si tu.dar si asta nu e o chestie aplicabila la toate simsonurile.dar cel mai des la un asemenea magnetou au loc demagnetizari bruste si tot asa is si revin.De aceea se poate intampla ca motoul care a mers fara nici un fel de problema sa nu mai vrea sa porneasca dintr-o data si tot asa dintr-o data sa mearga ceas eu am zis ca magnetoul este bun la simson mai.... si ca instalatia trebe schimbata...dinamul oricum vede omul dupa ce il cumpara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 Daca corespund seriile si la cadru nu a fost umblat (taiat sudat altfel) merita banii. Si io am luat simson inainte de craciun si acum deja am si numerele Dinamul oricum e bine daca schimbi. Eu de ex montezi un alternator de jupiter4. Una noua costa cam 1.6 mil, e de 12V si 95W. Daca am inteles bine cere 4 mil. Atat oricum merita. (daca corespunde criteriilor mentionate mai sus). Daca nu iei in atatea bani iau io pt piese de schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 Ai grija sa aiba si carte de identitate, daca nu are, treaba e naspa.......adik nu prea se mai merita....... Trebuie sa mearga proprietarul inscris pe certificat pe la Notariat si sa faca nush ce succesiune si o tona de documente ca sa-i elibereze CI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 20, 2005 Autor Share Postat Aprilie 20, 2005 salutari!! pt. Roby: da, tipu' e din manastur si se cheama Lucian...il avea in pivnita de ceva vreme si l-a modificat treptat.... n-am reusit sa dau de proprietar cu telefonu' da maine ma urc pe tren si fac o vizita in gherla sa vad daca omu' e vertical sau nu'.... am si negociat pretul cu lucian acesta si daca proprietaru e inca in stare de functionare sambata ridic motocicleta.... sa vedem ce iese...... carte nu are, numai certficat, da la starea in care ii motoru si la banii pe care ii cere asi lua numai o groapa mica (relativ) in buget daca actele nu ar fi kosher... in orice caz am vorbit cu un tip care avea o curte plina de simsonuri si care o zis ca pe 100E imi da placute si hartii in regula pt un simson.... sa vedem ce iese..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Ca sa ii faci numere noi o sa te coste in jur de 2 mil. plus spaga de rigoare. S-ar putea sa se i-a de s-a daca este un singur loc, ca trebuie sa aiba doua locuri...etc. in rest... La motor este foarte simplu in comparatie cu alte motociclete comuniste din acea perioada. La Simson se nimereste pistonul, segmenti si cilindru de Skoda (Skoditza) si supapele merg foarte bine cele de Aro sau de Moskvich...dar trebuie putin scurtate...cam asta este tot. Succes! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdiV Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 si acum concluzia....Fiind un tip precaut si patit anterior din pacate am mers cu trenul astazi pana in Gherla sa incerc sa dau de proprietarul din acte al motocicletei, numai ca sa aflu ca domnul Meseras Vasile (proprietarul in cauza)... este disparut in actiune de n'spe ani, singurul lucru care se stia despre el este ca s-a mutat la sat....(care nu ma intrebati ca nu stiu).....asa ca era cat pe ce sa ma tepalesc bine de tot...proprietarul zicea ieri ca nu lasa sub 5.5 mil sub nici o forma asa ca astazi cand i-am zis vestea (ca un domn ce sunt...) i-a picat falca. Pacat ca motorasu arata bine si nu mai trebuia lucrat asa de mult.... Asta este....mai caut si intr-un final o sa gasesc eu ceva... Asfalt uscat tuturor si multumesc de rabdare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.