Sari la conținut

Ajutati-ma un pic


Ruba
 Share

Postări Recomandate

Un filtru de aer sport afecteaza buzunarul

Rolul lui e sa lase aerul sa treaca mai repede. tre refacute reglajele la carburatie. Nu aduce un castig mare de putere, mai degraba un raspuns mai rapid la acceleratie. Oricum nu o sa faci racheta din el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kitul din poza este un variator ,care daca ti se potriveste i-ti imbunatateste demarajul si nu viteza maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult edi. Ia zi-mi un ID de yahoo mes nu ai sa mai vorbim ca observ ca te pricepi si poate ai putea sa imi mai multe chestii. Eu am dat pe un site de tuning din germania si acolo selectezi ce scuter ai si itzi da piesele. Vrajeala e ca printre piese erau si cateva care nu se potriveau. Deci ar fi bun un variator din ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult edi. Ia zi-mi un ID de yahoo mes nu ai sa mai vorbim ca observ ca te pricepi si poate ai putea sa imi mai multe chestii. Eu am dat pe un site de tuning din germania si acolo selectezi ce scuter ai si itzi da piesele. Vrajeala e ca printre piese erau si cateva care nu se potriveau. Deci ar fi bun un variator din ala.

Pana una alta eu zic sa stai in banca ta, DAR daca tot vrei neapatat sa arunci cu banii trebuie sa incepi cu un set de 70 cmc si toba. Acum o sa incepi sa simtzi diferentze, daca vrei si mai mult mai bagi si un variator mai mare.

Vrei sa ai demaraj = pui role usoare

Vrei sa ai viteza = pui role grele

Daca tot mai vrei viteza bagi un kit de pinioane cu raport schimbat, dar asta o sa-tzi ia din demaraj.

Filtru de are nu te ajuta la nimic, AL ABSOLUT NIMIC, trust me :lol:

Cu cat ai debit de aer mai mare cu atat pleaca mai greu de pe loc, daca nu crezi scoate-i acum filtrul de aer si da o tura sa vezi ca ai pierdut din demaraj.

Mai potzi sa faci o gramada de chestii, dar nu te sfatuiesc, piesele de mai sus fac cat scuterul tau si cand o sa-l vrei sa-l vinzi nu va da nimeni 2 bani pe tuning :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms Vale.. dar o chestie... tot ce zici tu acolo nu se gasesc pentru scuterul meu... kit nu gasesc pentru al meu ... nimic nu se face pentru al meu...decat filtre de aer si variator. Eu totusi ash baga niste bani dar nu prea multi. Variatorul ala ( ca asha a zis edi ca se cheama) costa 30 de euro+transport. Daca ash gasi piese de tuning ... si o gama mai variata a lor m-am mai gandi si m-am uita dar asha daca am 2, 3 chestii... http://www.mopshop.de/shop/index.php?cat0=...a5f0131f11f7d02 asta e siteul unde am vazut piese... dar nu au altceva.. Oricum va multumesc tuturor si va rog sa ma mai informati cu niste chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Piesa despre care vorbesti tu nu este un variator ci un Boost-bottle (100%; cu toate ca arcul este asemanator cu cel dintr-un variator).

 

Rolul "jucariei" este de a scadea consumul printr-o optimizare a folosirii amestecului si de a creste acceleratia la viteze mici (nu stiu in ce masura). Functioneaza intr-o stransa legatura cu carburatorul (de aia are si furtune in poza, pe care de altfel nu le gasesti intr-un variator).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult wabit... dar toata lumea vorbeste de kituri si tobe...dar se potriveste ceva la scuterul asta... asta e problema... wabit , m-am documentat si eu despre boost-bottle asta... dar oare se potriveste? stie cineva vreo piesa de tuning care s-ar potrivi la un first bike de 50cc 4T,racire aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ai zis ca e 4T. In cazul asta varianta cu toba cu con de expansiune pica (functioneaza doar la 2T), itzi va trebui o toba sport de 4T (fara con).

 

Cred ca ti-am mai scris intr-un topic, trebuie sa te doocumentezi sa afli dupa ce este copiat. Eu la al meu am aflat abia dupa 1 an in care am tot cautat piese de tuning (care s-ar potrivi) si am aflat inamplator, am dat peste niste poze in care era prezentata o transmisie care arata exact ca a mea. Le-am scris celor de la site-ul respectiv si mi-au raspuns, dupa care am verificat si specificatiile tehnice.

Oricum, scuterul meu si Yamaha Vino (dupa asta e copiat) nu au nici o asemanare estetica (cu exceptia rotilor), acesta din urma avand un aspect retro.

 

Ideea este sa "sapi" adanc pentru ca aparent nimeni nu stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wabit... totusi la motor.... Nush zic si eu .. se poate asemana al meu cu un piaggio liberty 50cc 4T. Zic si eu. Dar la un kit nu prea cred ca e mare diferenta intre modele.Eu sincer nu le observ.Singura chestie e sa nu incapa in carcasa dar asta se rezolva :huh:. eu am gasit un site de tuning .. daca te intereseaza www.sip-scootershop.com - eu zic ca e cel mai meseriash.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi mai probabil sa fie copiat dupa ceva japonez (n-or venit chinezii pana in Europa sa fure schitzele de la italieni :huh: ).

Ca sa ti se potriveasca un set (daca la asta te referi prin kit) trebuie ca alezajul si cursa sa fie aceleasi la tine ca la modelul pentru care este facut acel set, dar nu sunt 100% sigur ca daca este indeplinita aceasta conditie se va potrivi.

La o toba de exemplu, daca e pentru alt model, trebuie sa te apuci sa modifici galeria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...