ulisse77 Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 salut am un suzuki rf 400 si problema pe care o are se refera la umezirea bujiilor si la faptul ca se ineaca.am constata ca in momentul pornirii,dupa 2 luni,a scos mult fum si ceva flacati pe la carburatoaresi pe esapament.ce se intampla,nu inchid supapelede admisie bine sau condensul e de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 salut am un suzuki rf 400 si problema pe care o are se refera la umezirea bujiilor si la faptul ca se ineaca.am constata ca in momentul pornirii,dupa 2 luni,a scos mult fum si ceva flacati pe la carburatoaresi pe esapament.ce se intampla,nu inchid supapelede admisie bine sau condensul e de vina? Daca se repeta sigur sunt suapele deschise(jocuri incorecte,supape) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 Cum a spus si @tng, flacari pe admisie din pacate inseamna ca supapele nu inchid corect. Verifica jocul si compresia. Daca ai noroc, scapi doar cu inlocuirea pastilelor. Daca problema e mai veche, probabil sa fie nevoie de reconditionarea supapelor si a scaunelor, sau macar slefuirea lor. Daca ai ghinion, ai de cumparat si niste supape (daca se uzeaza prea mult - si la cat sunt de mici asta nu-i greu - nu se mai pot reconditiona). Nu sunt f scumpe (~15 euro bucata cred), dar o sa stai cu motorul desfacut o vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 salut am un suzuki rf 400 si problema pe care o are se refera la umezirea bujiilor si la faptul ca se ineaca.am constata ca in momentul pornirii,dupa 2 luni,a scos mult fum si ceva flacati pe la carburatoaresi pe esapament.ce se intampla,nu inchid supapelede admisie bine sau condensul e de vina? daca zici ca de 2 luni nu l-ai m-ai pornit si acum ti-a facut asa, nu a luat-o din prima, nu-i asa ??? ai tot dat la cheie iar benzina ce ti-o baga in motor nu ardea si o dadea afara, pe evacuare si eventual si pe admisie(in momentul in care ti-a pornit ti-a ars si ce mai aveai pe acolo prin evacuare/admisie si de aici rateul/rateurile desi mai mult de 1 hai 2 nu cred ca a dat), ii o chestie oarecum normala, nu te alarma, doar daca devine un obicei treaba cu reteurile ii chestie serioasa dar bag mana in foc ca nu e asa ... asa ca nu iti fa griji, dai si vezi tu cum si ce are Nu mai speriati baiatu degeaba mah Hai cu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulisse77 Postat Februarie 23, 2008 Autor Share Postat Februarie 23, 2008 merci de info.am compresie pe 3 cilindri 11.7 iar pe unul 10.5.si eu ma gandesc ca nu inchid bine supapele dar nu stiu precis de compresia asta e buna pt motrul meu,de nu trebuie sa fie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 (editat) Probabil ca-i trebuie si ei curatate si sincronizate carburatoarele , dupa 2 luni de stat pe tusa se mai aduna mizerie pe ici, colo , pune benzina noua , bujii noi , filtru aer curatat sau schimbat , daca tu stii ca ai facut operatiunile astea inainte de hibernare , at probabil sa adunat amestec nears pe tobe de la soc si la pornire sa aprins . Iar daca se repeta cum au spus si colegii de mai sus probabil sa trebuiasca reglate supapele . Editat Februarie 23, 2008 de moto_fane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.