ticolino Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 aseara am facut prima plimbarica cu voshod-ul meu. toate bune si frumoase (bine, nu merge frana pe fata), cand dupa vreo 2-3 km i s-a blocat roata pe spate. derapaj, oprit, injurat si chinuit de tras motoru pe dreapta, pt ca nu mai iesea din viteza. era sa ma loveasca si unu cu masina din spate, nu cred ca se astepta sa ma opresc asa brusc. ma chinui, inainte-inapoi, o scot din viteza, o pornesc, plec din nou, dupa o suta de metri iar, la fel. iar ma chinui cu ea, ca nu iesea din viteza, si ma apuc din nou sa o pornesc. o ia, dar pedala mergea cam greu. dupa inca vreo 50 de metri iar s-a blocat, de data asta definitiv. adica s-a blocat si pedala de pornire si nu am mai avut ce sa-i fac. m-am chinuit vreo 10 min s-o scot din viteza si am impins-o pana acasa ce se poate sa se fi intamplat? chestia e ca se pare ca a mers ceva fara ulei in cv, cand m-am uitat la joja era uscata, si nu am avut nici o scurgere de cand am luat-o. la transport sigur nu, ca as fi gasit ulei in masina, iar pe urma sigur nu, ca as fi gasit balta in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 s-a gripat!!! mai mergi asa si il distrugi definitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 26, 2005 Autor Share Postat Aprilie 26, 2005 (editat) motorul se auzea bine dupa ce l-am repornit cand s-a oprit primele dati, nu avea zgomote ciudate, tragea bine, nu era zgomotos.... de asta am mai incercat. daca as fi stiut ca e grav, l-as fi impins de prima data aaa.. inca ceva, dupa ce l-am pornit ultima data, inainte sa se blocheze definitiv, a inceput sa se tureze aiurea. Editat Aprilie 26, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 (editat) ulei in benzina i-ai pus? mie cand mi s-a blocat o biela pe ambielajul de la trabant (nu pentru ca n-ar fi avut ulei, ci pt ca a fost nasol) nu am mai putut "invarti" motorul, nici tractandu-l pe trabi cu alta masina..... Editat Aprilie 26, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Chiar asa... cat "duce" un ambielaj daca nu ai deloc ulei in benzina ? Cum se pune problema ? "moare" in 5 km sau doar ca in loc de 30.000 de km.. duce doar 10.000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Daca tragi ambreiajul o poti misca? Daca da, e motorul. Daca nu, e cutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 26, 2005 Autor Share Postat Aprilie 26, 2005 nu, nu mai merge ambreiajul. m-am chinuit o gramada sa o scot din viteza. o sa incerc sa-i scot bujia si sa imping cilindrul. daca nu-i de la motor ar tb sa se miste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Daca e in viteza, si tragi ambreiajul, ar trebui sa se miste. Daca nu se misca, e ceva la ambreiaj/cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Daca e blocat ambreiajul/cutia, si e in viteza, e destul de improbabil sa reusesti sa misti pistonul. Daca reusesti s-o scoti din viteza, ar trebui sa poti misca pistonul. Daca nu se misca, e gripat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 (editat) Din cite zici tu, problema e ciudata: 1. La 2 timpi, ungerea motorului e prin benzina (uleiul de amestec pus in benzina). Daca s-a turat aiurea, inseamna ca a mers sarac. Daca a mers sarac, n-a avut benzina, in consecinta nici ulei, e posibil sa se fi gripat motorul. Sarac poate merge daca ai infundat robinetul de la rezervor, jeg in jiglor sau nivel mic in camera de nivel constant.(Sau orice altceva care poate impiedica benzina sa ajunga in motor). 2. Ambreiajul decupleaza motorul de cutie. Daca e in viteza, si tragi ambreiajul, cutia ramine legata la roata, deci impins ar trebui sa il poti deplasa. Daca nu merge, inseamna ca e blocata cutia. Daca totusi il poti deplasa, dar cind dai drumul la ambreiaj (repet, cu el in viteza) se blocheaza, e motorul care e gripat. Daca e cutia blocata, dar totusi reusesti sa o scoti din viteza, ar trebui sa reusesti sa invirti motorul (cu bujia scoasa). Editat Aprilie 26, 2005 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 Salve !!! am citit topicul , aceeasi chestie am patzito si io cu jupiterul numai ca la mine imi suera motorul ; acelas lucru il faceam si io il reporneam mergea 1-2 km dupa care iar facea asta pana cand am gripat motorul parerea mea ar fi as desfaci chiuloasa , cilindrul si sa te uitzi la secmentzi sa ai vezi in ce stare sunt , la jupiterul meu erau blocatzi in santurile pistonului si freca aluminiul pistonului de cilindru salve si asfalt uscat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 27, 2005 Autor Share Postat Aprilie 27, 2005 aseara, in prezenta lui moshulik, s-a deblocat prin metoda "inainte-inapoi" asta pentru cateva minute, pt ca dupa ce i-am dat cateva pedale (care mergeau f. greu) s-a blocat la loc in plus, 2 suruburi de la chiulasa sunt cam intepenite, si tubulara de 12 nu incape din cauza aripioarelor. sa vad cu ce naiba s-o desfac diseara cred ca iau motoru in casa, la caldurica, daca reusesc sa-l dau jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 incearca sa desfaci si capacul lateral stanga acolo este lantul de la motor catre ambreiaj poate este sarit sau foarte uzat, si lantul/pinioanele respective pot sa fie o cauza a blocajelor de care pomenesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 hi, i-mi pare rau ptr. ce ai patit daca ajungi la demontarea si desfacerea motorului, parerea mea este sa-i faci o reparatie capitala, si schimba cu elemente noi toate cele posibile - parerea mea... eu asa as face... (inclusiv lantul) si inca ceva, chiama un mecanic bun care se si pricepe la reparatii, vezi ca pe undeva am postat sursa de unde poti descarca manualul (lb. rusa) si un catalog ptr VOSHOD 3m ... spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 27, 2005 Autor Share Postat Aprilie 27, 2005 (editat) merci cred ca o sa ma fac cu un puzzle 3d..... desfac motoru si il iau sus, asa am mai mult timp de joaca. acu e intr-un garaj la un vecin, si mereu il deranjez - vreau cheia, na cheia. deh, nu vrea sa-mi dea si mie una (o cheie, vreau sa zic). cu mecanicu bun, cam greu. nu cunosc prea multi oameni, si in plus programul nu prea imi permite. lucrez de dimineata pana seara. mai imi da moshulik cate o mana de ajutor, cand am belele mari @jack: de unde ai pozele cu carburatorul, nu le-am gasit nici in manualul scanat, nici la motovelosport edit: scuze, am confundat lanturile Editat Aprilie 27, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 schema carburatorului e de la IJ daca stiu bine, dar este aproape identic cu cel de VOSHOD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 le-am gasit undeva pe internet, dar nu mai stiu unde uite si schemele colorate - poate-ti folosesc la ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 28, 2005 Autor Share Postat Aprilie 28, 2005 merci, dar speram ca ai niste schite la fel de detaliate si pt motor, de asta te-am intrebat de unde le ai n-am reusit sa dau jos motorul aseara, ca nu aveam prelungitor pt tubulara, necesar pt a scoate cele 2 suruburi din spate. motorul s-a deblocat iar, insistand usor cu pedala de pornire. am dat jos chiulasa, pistonul pare ok, nu loveste nicaieri, nu are frecari, nu blocheaza. are un usor joc lateral (nu sus-jos), cam de 1mm cand e sus de tot. din pacate nu am stiut cum sa dau jos cilindrul, ca sa ma uit si la segmenti i-am dat jos si lantul, care era asa larg ca daca insistam, il dadeam jos direct cu mana. am totusi o nedumerire: de unde desprind firele de la magnetou? le scot din suruburile magnetoului? am vazut ca in partea cealalata e o mufa care intra in stabilizatorul din cutia de scule, insa nu cred ca pot scoate mufa din cutie, pare prea mare ca sa intre pe gaurica pe unde vine cablul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Te puteai uita pe oglinda cilindrului sa vezi cum lucreaza segmentii. Daca segmentii erau blocati , in zona blocarii se vedea dara stralucitoare pe oglinda... Daca ai bagat destul ulei in benzina (>=30%!!!) nu cred sa fie din set si nici din ambielaj. Daca are pistonul jocul asa mic nu e o problema. E din boltz, acum ca tot il desfaci schimba-i-l, si fa in bucsa de bronz gauri de ungere. Cred ca e din transmisie, nici macar din cutie. Cutia suporta cateva sute de km ,se barbieresc p-acolo toate angrenajele, fac jocuri,se belesc rulmentzii, dar nu cedeaza brusc. La transmisie si ambreiaj insa e jale. Cine stie ce s-a belit p-acolo.Simptomele sunt clare. Daca in cutie nu e ulei, motorul se tureaza, ca nu mai opune uleiul rezistenta. Vina e a ta.... Frate e 50 000 cel mai ieftin ulei de cutie, puteai macar sa-i pui L150 30 000. Acu o sa patimesti mult pentru lene. Ca vad ca stiai ca n-are . Bafta la reparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 28, 2005 Autor Share Postat Aprilie 28, 2005 (editat) Vina e a ta.... Frate e 50 000 cel mai ieftin ulei de cutie, puteai macar sa-i pui L150 30 000. Acu o sa patimesti mult pentru lene. Ca vad ca stiai ca n-are . grele cuvinte nu stiam, asta e. am si zis, nu stiu cat s-a mers fara ulei in cutie. tipu de la care am luat-o mi-a zis ca are ulei, si de cand am luat-o de la el sigur nu s-a scurs nimic. anyway, vreo idee cu firele de la magnetou? Editat Aprilie 28, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 mai multe surse nu am nici eu http://www.cb-1.ru/docs/voshod.htm http://www.motovelosport.ru/catalogs.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 da, uita-te pe motovelosport ca tre sa gasesti. Pe viitor cand cumperi motor, cand ajungi cu el acasa schimbi uleiurile, e vital. Si cand cumperi un motor, crezi ca nu e important sa scoti uleiul sa vezi daca are span in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 29, 2005 Autor Share Postat Aprilie 29, 2005 sa zicem ca acuma stiu am reusit sa-l dau jos, desi m-am chinuit oleaca cu suruburile din spate, care sunt ascunse bine. atasez poze, ca sa va dati cu parerea. chiulasa nu era stransa bine, lucru dovedit de uleiul prezent intre chiulasa si cilindru. altceva, cilindrul prezinta niste "zgarieturi" ce se simt si la mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 29, 2005 Autor Share Postat Aprilie 29, 2005 (editat) inca o poza cu cilindrul Editat Aprilie 29, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 29, 2005 Autor Share Postat Aprilie 29, 2005 (editat) pistonul Editat Aprilie 29, 2005 de ticolino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.