Sari la conținut

motor blocat ?!


ticolino
 Share

Postări Recomandate

aseara am facut prima plimbarica cu voshod-ul meu. toate bune si frumoase (bine, nu merge frana pe fata), cand dupa vreo 2-3 km i s-a blocat roata pe spate. derapaj, oprit, injurat si chinuit de tras motoru pe dreapta, pt ca nu mai iesea din viteza. era sa ma loveasca si unu cu masina din spate, nu cred ca se astepta sa ma opresc asa brusc.

 

ma chinui, inainte-inapoi, o scot din viteza, o pornesc, plec din nou, dupa o suta de metri iar, la fel. iar ma chinui cu ea, ca nu iesea din viteza, si ma apuc din nou sa o pornesc. o ia, dar pedala mergea cam greu.

 

dupa inca vreo 50 de metri iar s-a blocat, de data asta definitiv. adica s-a blocat si pedala de pornire si nu am mai avut ce sa-i fac. m-am chinuit vreo 10 min s-o scot din viteza si am impins-o pana acasa :lol: :lol:

 

ce se poate sa se fi intamplat?

 

chestia e ca se pare ca a mers ceva fara ulei in cv, cand m-am uitat la joja era uscata, si nu am avut nici o scurgere de cand am luat-o. la transport sigur nu, ca as fi gasit ulei in masina, iar pe urma sigur nu, ca as fi gasit balta in garaj. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

motorul se auzea bine dupa ce l-am repornit cand s-a oprit primele dati, nu avea zgomote ciudate, tragea bine, nu era zgomotos.... de asta am mai incercat. daca as fi stiut ca e grav, l-as fi impins de prima data :lol:

 

aaa.. inca ceva, dupa ce l-am pornit ultima data, inainte sa se blocheze definitiv, a inceput sa se tureze aiurea.

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei in benzina i-ai pus?

mie cand mi s-a blocat o biela pe ambielajul de la trabant (nu pentru ca n-ar fi avut ulei, ci pt ca a fost nasol) nu am mai putut "invarti" motorul, nici tractandu-l pe trabi cu alta masina.....

Editat de draku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cite zici tu, problema e ciudata:

1. La 2 timpi, ungerea motorului e prin benzina (uleiul de amestec pus in benzina). Daca s-a turat aiurea, inseamna ca a mers sarac. Daca a mers sarac, n-a avut benzina, in consecinta nici ulei, e posibil sa se fi gripat motorul. Sarac poate merge daca ai infundat robinetul de la rezervor, jeg in jiglor sau nivel mic in camera de nivel constant.(Sau orice altceva care poate impiedica benzina sa ajunga in motor).

2. Ambreiajul decupleaza motorul de cutie. Daca e in viteza, si tragi ambreiajul, cutia ramine legata la roata, deci impins ar trebui sa il poti deplasa. Daca nu merge, inseamna ca e blocata cutia. Daca totusi il poti deplasa, dar cind dai drumul la ambreiaj (repet, cu el in viteza) se blocheaza, e motorul care e gripat.

Daca e cutia blocata, dar totusi reusesti sa o scoti din viteza, ar trebui sa reusesti sa invirti motorul (cu bujia scoasa).

Editat de mig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve !!! am citit topicul , aceeasi chestie am patzito si io cu jupiterul numai ca la mine imi suera motorul ; acelas lucru il faceam si io il reporneam mergea 1-2 km dupa care iar facea asta pana cand am gripat motorul parerea mea ar fi as desfaci chiuloasa , cilindrul si sa te uitzi la secmentzi sa ai vezi in ce stare sunt , la jupiterul meu erau blocatzi in santurile pistonului si freca aluminiul pistonului de cilindru

 

 

 

 

salve si asfalt uscat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara, in prezenta lui moshulik, s-a deblocat prin metoda "inainte-inapoi"

asta pentru cateva minute, pt ca dupa ce i-am dat cateva pedale (care mergeau f. greu) s-a blocat la loc :lol:

 

in plus, 2 suruburi de la chiulasa sunt cam intepenite, si tubulara de 12 nu incape din cauza aripioarelor. sa vad cu ce naiba s-o desfac :lol:

 

diseara cred ca iau motoru in casa, la caldurica, daca reusesc sa-l dau jos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa desfaci si capacul lateral stanga acolo este lantul de la motor catre ambreiaj

poate este sarit sau foarte uzat, si lantul/pinioanele respective pot sa fie o cauza a blocajelor de care pomenesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi,

 

i-mi pare rau ptr. ce ai patit :lol:

 

daca ajungi la demontarea si desfacerea motorului, parerea mea este sa-i faci o reparatie capitala, si schimba cu elemente noi toate cele posibile - parerea mea... eu asa as face... (inclusiv lantul)

 

si inca ceva, chiama un mecanic bun care se si pricepe la reparatii, vezi ca pe undeva am postat sursa de unde poti descarca manualul (lb. rusa) si un catalog ptr VOSHOD 3m ...

 

spor la treaba :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci :lol:

 

cred ca o sa ma fac cu un puzzle 3d..... :lol:

 

desfac motoru si il iau sus, asa am mai mult timp de joaca. acu e intr-un garaj la un vecin, si mereu il deranjez - vreau cheia, na cheia. deh, nu vrea sa-mi dea si mie una (o cheie, vreau sa zic).

 

cu mecanicu bun, cam greu. nu cunosc prea multi oameni, si in plus programul nu prea imi permite. lucrez de dimineata pana seara. mai imi da moshulik cate o mana de ajutor, cand am belele mari :lol:

 

@jack: de unde ai pozele cu carburatorul, nu le-am gasit nici in manualul scanat, nici la motovelosport :lol:

 

edit: scuze, am confundat lanturile :lol:

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci, dar speram ca ai niste schite la fel de detaliate si pt motor, de asta te-am intrebat de unde le ai :lol:

 

 

n-am reusit sa dau jos motorul aseara, ca nu aveam prelungitor pt tubulara, necesar pt a scoate cele 2 suruburi din spate.

 

motorul s-a deblocat iar, insistand usor cu pedala de pornire.

am dat jos chiulasa, pistonul pare ok, nu loveste nicaieri, nu are frecari, nu blocheaza. are un usor joc lateral (nu sus-jos), cam de 1mm cand e sus de tot.

din pacate nu am stiut cum sa dau jos cilindrul, ca sa ma uit si la segmenti :lol:

 

i-am dat jos si lantul, care era asa larg ca daca insistam, il dadeam jos direct cu mana.

 

am totusi o nedumerire: de unde desprind firele de la magnetou? le scot din suruburile magnetoului? am vazut ca in partea cealalata e o mufa care intra in stabilizatorul din cutia de scule, insa nu cred ca pot scoate mufa din cutie, pare prea mare ca sa intre pe gaurica pe unde vine cablul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te puteai uita pe oglinda cilindrului sa vezi cum lucreaza segmentii. Daca segmentii erau blocati , in zona blocarii se vedea dara stralucitoare pe oglinda...

Daca ai bagat destul ulei in benzina (>=30%!!!) nu cred sa fie din set si nici din ambielaj. Daca are pistonul jocul asa mic nu e o problema. E din boltz, acum ca tot il desfaci schimba-i-l, si fa in bucsa de bronz gauri de ungere.

Cred ca e din transmisie, nici macar din cutie. Cutia suporta cateva sute de km ,se barbieresc p-acolo toate angrenajele, fac jocuri,se belesc rulmentzii, dar nu cedeaza brusc.

La transmisie si ambreiaj insa e jale. Cine stie ce s-a belit p-acolo.Simptomele sunt clare. Daca in cutie nu e ulei, motorul se tureaza, ca nu mai opune uleiul rezistenta.

 

Vina e a ta.... Frate e 50 000 cel mai ieftin ulei de cutie, puteai macar sa-i pui L150 30 000. Acu o sa patimesti mult pentru lene. Ca vad ca stiai ca n-are :lol: .

Bafta la reparat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vina e a ta.... Frate e 50 000 cel mai ieftin ulei de cutie, puteai macar sa-i pui L150 30 000. Acu o sa patimesti mult pentru lene. Ca vad ca stiai ca n-are :lol: .

 

 

grele cuvinte :lol: nu stiam, asta e. am si zis, nu stiu cat s-a mers fara ulei in cutie. tipu de la care am luat-o mi-a zis ca are ulei, si de cand am luat-o de la el sigur nu s-a scurs nimic.

 

 

anyway, vreo idee cu firele de la magnetou?

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, uita-te pe motovelosport ca tre sa gasesti.

Pe viitor cand cumperi motor, cand ajungi cu el acasa schimbi uleiurile, e vital. Si cand cumperi un motor, crezi ca nu e important sa scoti uleiul sa vezi daca are span in el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa zicem ca acuma stiu :lol:

 

am reusit sa-l dau jos, desi m-am chinuit oleaca cu suruburile din spate, care sunt ascunse bine.

 

atasez poze, ca sa va dati cu parerea.

 

chiulasa nu era stransa bine, lucru dovedit de uleiul prezent intre chiulasa si cilindru.

altceva, cilindrul prezinta niste "zgarieturi" ce se simt si la mana.

post-8-1114760837_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...