Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am montat inapoi motorul.l-am pornit si exact la fel face(in video se aude extrem de tare fata de cum e in realitate,probabil face rezonanta carcasa langa care am filmat).

sunetul se opreste dupa 5-10 sec din momentul cand ajunge ulei sus la axa cu came pe conducta.trebuie sa schimb uleiul,mi se pare f gros.probabil suna pana ajunge uleiul la lant.

am mai spus,patinele nici nu se cunosc ca-s uzate.au doar o urma f vaga de frecare.posibil lantul sa fie putin uzat.

intinzatorul nu are capat de cursa.nu e ca la cbr f2 spre ex sau la alte motoare cu intinzator cu clichet,atat timp cat atinge patina el intinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti zic ca nu ii asa, dar crezi ce vrei. Chiar daca ai lantul uzat intinzatorul atinge patina si il intinde....si totusi motorul bate la rece de nu poti sta langa el. Si asta pentru ca nu ii tot una unghiul la care lucreaza acel intinzator.

Problema ta nu are nici o legatura cu uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,probabil e lantul uzat.ce mi-e curios e ca sunetu inceteaza brusc dupa putin timp.am mai auzit eu distributii care suna,urla si troncane,dar nici una sa faca asa.pana in primavara o sa fac un bine sa schimb lantul,patinele si pinioanele is ca noi deci nu ar avea rost sa le schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta de lungime dintre un lant nou si unul uzat, nu e mai mare de 2 mm.

daca zici ca patinele nu-s uzate, e suficient sa schimbi lantul

heres, eu nu iti sugerez ca tre sa crapi motoru

iti spuneam ce am patit eu

cauza blocarii schimbatorului a fost putina mizerie de plastic de la patina

sper sa nu trebuiasca sa crape nimeni motoru

ajunge ca am facut-o eu

e multa munca

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi dupa ce am ajuns de la facultate i-am dat o cheie.surpriza,merge ca un ceas,si nu oridecare,de ala elvetian.nu se mai aude lantul deloc :banana:

ieri dupa ce am montat era normal se se fi auzit si tacheti si lantul pentru ca eu am golit de tot de ulei partea de sus a chioulasei.dupa ce s-a uns nu a mai avut treaba.

cred ca toata chestia era de la intinzator,bilele cilindrice erau murdare de o mazga neagra(presupun ca de la un ulei prost ce lasa reziduri)

important e ca nu se mai aude,dar oricum am sa am in vedere schimbul de lant de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cei care au galerie de evacuare 2 in 1 poate sa imi spune cineva diametrul exterior al tronsonului intermediar (ma refer la bucata de la imbinarea 2in1 pana la finala)

Pentru cei care au galerii customizate cap coada ce tip de teava si dimensiuni ati folosit ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai observat o chestie la dominatorul meu.in special la rece,dupa 3 minute las socul(3,sau cate o fi nevoie sa aiba un relanti stabil) cateodata se opreste brusc.nu-mi explic.daca tin din soc motorul tot la 1400-1500 nu se mai opreste defel.

am luat topicul de la capat,am ajuns aproape de jumate si am vazut ca multi s-au confruntat cu problema CDI.posibil sa faca asa din CDI?sau e din carburator.

flansa de admisie e inbatranita,dar nu e strapunsa,cel putin vizibil.oricum am lipit-o cu silicon autovulcanizant special pentru chestii din astea.

voi ce spuneti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este in felu urmator: mie se pare normal ca la rece (cand e ft rece motoru)sa se mai opreasca(daca lasi socu),dar tinand cont ca si la cald face asa inseamna ca e din cdi,aceiasi problema o am si eu acuma cu a mea,de 3 ori am curatat carburatoru si la fel face.Vorbesc din propria experienta.

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca face treaba asta din CDI, dar numai din cand in cand, cel mai probabil sunt niste lipituri reci care nu fac bine contact. Cineva priceput poate sa il desfaca si sa refaca lipiturile, si astfel s-ar putea sa nu fie necesara investitia intr-un CDI nou (~150 euro).

Si la al meu se mai intampla sa moara brusc, in special la rece (ca mie nu imi place sa las socul tras de tot, dupa ce porneste tin socul in asa fel incat turatia sa fie aprox 1500). Dar la cald nu mai face figuri (mai nou). Carburatia e ok, apa in benzina doar ce o fi din condens deci da, ramane CDI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peste placa de baza a CDI-ului este turnata o rasina pentru a nu il lasa sa vibreze, rasina aia trebuie taiata la o anumita distanta de placa, si apoi se da jos. E un pic de chinuiala dar pt cine nu are la dispozitie 150 euro merita. Numa sa nu il strici. Cel mai bine te interesezi cine a mai facut chestia asta si ii dai lui ceva bani sa faca treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ajung acolo la piciorusele alea de la mufa?sa polizez cu atentie pe langa mufa?mufa ii inconjurata de o crepatura cam cat ai baga o foaie de hartie,motocicleta merge pana se scutura CDi-ul sau umbli la ea,cum misti se opreste,se poate rezolva?,nu am capitalu necesar pt unu nou iar second...nu ma complic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu evact cum a desfacut cdi-ul, la mine e doar placa electronica cu mufa,,,,,,

cutter, sau altceva asemanator,,,,,,,,

mai sunt pe placa de la mine mici urme de spuma

banuiesc ca are rol de amortizare a vibratiilor-socurilor

ca sa ajungi la lipituri,,,,tre sa scoti placa afara, deoarece lipiturile sunt pe partea opusa mufei

de gasiti careva pe undeva un circuit integrat, MB 4213,cu 14 pini, va rog sa ma anuntati

asta e circuitul din cdi

as vrea sa incerc repararea cdi-ului primit de la 50bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...