paul_ktm Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Cu parere de rau sunt nevoit sa'mi vand Dominatorul deabia cand l-am terminat.. Iarna aceasta a fost ft. rasfatata , placute noi pe fata , cauciuc nou spate (fata 80%) , tobe Arrow ca noi + originalele , handguards-uri Polisport , sa retapitata , kit lant ca nou , roata spate a fost si ea schimbata , am gasit una aproape noua cu maxim 1000 km (discul nu are pic de uzura) , topcase Givi e460 (46L sau doua casti) , Ulei Repsol + filtru , suspensiile refacute si intarite , carburatorul "modificat" jiglere mai mari si gaurit gaura de vacuum (raspunde mult mai bine si se tureaza mai repede) tot sistemul de suport numar + stop Led si alte semnalizari... Toate chestiile astea au fost facute la un service autorizat (nu in spatele blocului) , iar aceste investitii m'au dus la un total de 430e +manopera... Poate o sa vi se pare mare pretul , dar nu pot sa il dau gratis la cat am investit in el. (vedeti si filmuletul) http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-nx%20650%20dominator-din-1994-435655.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Garnituri la etrier unde gasesc si cam la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Este contraindicat sa spal motorul, propriuzis, cu spuma activa sau cu solutie de curatat motoare auto ? Vreau sa improspatez un pic imaginea motorului. Va multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Nu este contraindicat spalarea cu spuma activa , dar sa nu o lasi mai mult de 5 min. altfel incepe sa manance din metal sau vopsea si raman urme , in special pe aluminiu ! Poate ai vazut motoare care aveau urme pe tobe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ? Imbunatatire semnificativa? Daca se utilizeaza cu termostat automat, DA - cu certitudine. Plusuri: - control foarte bun al temperaturii motorului (racire imbunatatita) - rezistenta mai mare la degradare a uleiului - contracareaza problema de racire pe care o are Domi-ul in conditii de oras sau enduro mai tehnic (adica viteza mica si sarcina mare) - imbunatateste semnificativ controlul temperaturii la viteze de autostrada - se poate utiliza un ulei mai subtire fara efecte negative (10w-40 tot timpul fara proleme) Minusuri: - trebuie instalat "cu cap" sau riscurile sunt mari (ce-ar fi sa curga uleiul in mers fara sa iti dai seama?) - trebuie protejat in mod adecvat, in special daca se anticipeaza utilizare offroad (nu cred ca un radiator spart e prea placut) - costa Costuri: - kit de montare (~110$+transport si taxe) cu radiator (~150$+transport si taxe) si valva de bypass (~65$+transport si taxe): total ~355 euro, inclusiv transport si TVA - ca alternativa, se poate face la un mester un radiator similar cu cel de la JAGG - costurile ar fi la jumatate doar pentru radiator Imbunatatire pe termen scurt: mergi vara fara sa se supraincinga motorul Imbunatatire pe termen lung: probabil uzura redusa, datorata controlului termic mult mai bun Editat Martie 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am inteles. Daca m-ar fi dus pe la vreo 5 milioane cred ca as fi facut investitia, cu toate ca nu ma incanta faptul ca la enduro este destul de riscant. Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ? Editat Martie 21, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ? Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? Editat Martie 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 eu inca astept sa vad in Ro un domi cu turbina stie cineva daca pompa de frana Nissin de pe Dominator se potriveste la Transalp cu 2 discuri de frana pe fata? Asigura aceeasi presiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? N-am realizat ca e o piesa oarecum mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 are cineva de dat o roata spate de dominator, sau macar cercul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 S-ar putea sa am eu roata spate , fara cauciuc si fara pinion... De dat sau de vandut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, am dat jos windshieldul asta si nu mai am nevoie de el. Daca are nevoie cineva sa ma contacteze. Pret: 50 ron Eu i-am facut altul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, am dat jos windshieldul asta si nu mai am nevoie de el. Daca are nevoie cineva sa ma contacteze. Pret: 50 ron Eu i-am facut altul: Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Asta este parerea ta .....pentru ca pot merge si cu viziera deschisa si nu ma sufla vantul deloc.....Din punctul meu de vedere protejezeaza foarte bine...O sa mai fac unul in momentul in care sa gesesc plexiglas fumuriu, pentru o vizibiltate mai buna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 ceva kit lant transmisie second-hand sau doar lantul si pinion roata dar sa mai mearga macar anul asta are careva la vanzare ? pentru RD02 dar nu prea conteaza asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți ! din cauza ca nu e plat ai are muchia aia pe mijloc arunca curentul in laterale, pare mult mai eficient decat unul clasic, zici ca e plug... in sensul bun cat te-a costat sa il faci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Pai nu ma costat nimic, poate timpul de lucru...vreo ora plus clemele de prindere si reglajul. Plexicul l-am gasit la munca, iar foenul pentru incalzit tot acolo...E destul de simplu de confectionat. Trebuie niste cleme de prindere pentru plexic pe bancul de lucru si mare atentie la incalzit. Eu l-am incalzit cam tare in unele locuri si s-au facut niste bule mici cu aer in zona muchiilor si de asta a trebuit sa-l finisez si sa-l vopsesc. Dar o sa incerc sa fiu mai atent data viitoare cu un plexic fumuriu poate un pic mai subtire, de 4 mm (actualul e de 5 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Daca ar fi sa faci pe bani ai face? cu cat ai face si pentru mine unul de-ala? Atata doar ca as prefera sa fie cat de cat transparent. Sau zi-mi cum i-ai dat forma, cu ce ai facut indoiturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 poate ajuta cineva un slrist din bucuresti cu o baterie de imprumut? Baieti, avand in vedere ca SLRu e tot un fel de domi, se indura careva cu timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Daca ar fi sa faci pe bani ai face? cu cat ai face si pentru mine unul de-ala? Atata doar ca as prefera sa fie cat de cat transparent. Sau zi-mi cum i-ai dat forma, cu ce ai facut indoiturile? Hai sa-ti spun cum am facut eu si cred ca e cel mai bine sa fie facut de persoana care are motorul, pentru ca nu e treaba foarte laborioasa: 1. Se face un sablon din carton care se indoaie, se pozitioneaza pe motor in functie de cum vrea fiecare... 2. Eu nu am avut cleme de prindere a plexicului pe banc, asa ca le-am facut la repezeala in atelier... 3. In momentul in care am finalizat forma sablonului, se iau niste dimensiuni si se traseaza pe bucata de plexiglas. 4. Se taie plexiglasul, lasand un pic de toleranta pemtru finisaje, el l-am taiat cu un flex mic (a mers de minune, insa cu atentie ca daca sta mult intr-un loc atunci topeste plexicul). 5. Se fixeaxa plexicul pe banc cu ajutorul unei sipci, scanduri, ceva drept, cu clemele de prindere... 6. Dupa ce s-a fixat, impreuna cu foenul, sau cum naiba so fi numind (un pistol Bosh cu o rezistenta care incalzeste aerul pe mai multe trepte de temperatura pana la 650 grade)si cu o scandura, se incalzeste uniform zona trasata dinainte. Se testeaza plexicul cu o sipca pana cand acesta se indoaie in pozitia dorita. Atentie, ca daca incalziti prea tare, patiti cum am patit eu si apar niste bule de aer care arata destul de urat.... Se incalzeste intre cele doua scanduri pe ambele parti... 7. Dupa ce s-a adus la forma dorita, se finiseaza (eu am dat la polizor muchiile si dupa aia am dat cu un smirghel). 8. Se gaseste o modalitate de prindere. Trebuie date 4 gauri in carena farului. Eu le-am avut date deja de la celalalt windshield si am fost nevoit sa improvizez o prindere pentru a nu mai da alte gauri. Am dat gauri de cu burghiu de 6mm normal si am prins cu surub de 6mm, iar de o parte si de alta a plexiucului am folosit saibe cu garnitura de cauciuc care se gasesc la holtsuruburile de prindere a coalelor de tabla (se gesesc peste tot), pentru o mai buna protectie a plexicului la socuri.... Cam asta ar fi. Sper ca am fost de ajutor. Mai departe vreau sa fac un dispozitiv de indoit teava pentru crashbar si sidecase-uri. O sa vedem ce o sa iasa. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. Editat Martie 26, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. nu iti recomand sa faci asta nici macar cu uleiuri de aceeasi vascozitate dar de la producatori diferiti. completezi doar cu acelasi tip de ulei, atat vascozitate cat si producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) mersi de ajutor,o sa iau maine motul 5100 10w40 cum am acuma in mobra,ala il aveam la indemana si ma gandeam ca poate poate... Editat Martie 26, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. NU ESTE BINE.PUI ACELASI ULEI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.