Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

cam asa am facut si eu insa mo durut mana de la atata pompat acolo,o sa reiau si fac pana se simte la maneta tare,l-am desfacut si pe el (etrieru),ce-o fost in el...nici n-are rost,un fel de ''mustar''galben inchis,l-am curatat si l-am pus la loc,la etrier cand am desfacut aerisitoru(dupa multe pompe la maneta)nu o mai scos bule de aer dar frana tot slaba era.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mustaru ala galben imi bloca mie etrierul pe fata

 

nu stiu in pompa de dominator daca ai o sita de plastic pentru filtrare

eu am avut in pompa standard brembo o sita de plastic pentru filtrarea gunoaielor, si a prins o bula de aer in ea care nu mai lasa lichidul sa intre in circuit, pompam degeaba ca nu facea presiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteaza si anul. Main-ul e intre 140 si 160, iar idle-ul e 40-55. In functie de an si tara de comercializare.

 

Pentru inceput o sa iau un slow de 50 nou, si un main de 150 (fata de cel de 145); crezi ca e ok sa incerc asa pt inceput? Comanda o sa dau si pt un main de 155 sa il am daca o sa mi se para ca vreau mai bogat...

 

Sa mentionez ca pastrez tobele originale, fara sa le modific. Doar filtrul de aer e k&n...

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput o sa iau un slow de 50 nou, si un main de 150 (fata de cel de 145); crezi ca e ok sa incerc asa pt inceput? Comanda o sa dau si pt un main de 155 sa il am daca o sa mi se para ca vreau mai bogat...

 

Sa mentionez ca pastrez tobele originale, fara sa le modific. Doar filtrul de aer e k&n...

Eu l-as lasa asa cum e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai o sa pun de 150, si voi vedea ce va fi, daca nu imi va conveni pot oricand sa il pun inapoi pe cel de 145...

In special vreau sa fac schimbarea asta, ca sa stea motorul un pic mai rece cand e in sarcina (3500-4500) ture - pe la 90-110km/h fiindca nu mi-a placut ca la 20 grade afara statea la ~105 grade uleiul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pana la urma nu reusesc sa fac frana,un litru de lichid am bagat pe la maneta si cam tot asa e,prinde slab de tot,poate ramane pe undeva aer si nu-l da afara,n-am idee...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum pot sa aerisesc frana de pe fata,am schimbat garnituriile de la etrier si am incercat eu sa o aerisesc dar nu am frana buna deloc,cum trebuie facuta chestia asta?

 

 

DE LA JUMBALES CITIRE:

baga lichidul de jos in sus cu ajutorul unei seringi mai mari. astfel tot aerul va iesi sus in pompa. aeriseste si pompa dupa aceasta operatiune pe sistemul descris mai sus. leaga maneta cu ceva sa stea peste noapte in presiune, dimineata vei avea o frana READY TO RACE, cum se zice pe la portocale :friends:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat.

azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat.

azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in general uleiul este un pic compresibil (similar cu apa). Inafara de uleiul hidraulic toate uleiurile sunt putin compresibile. Deci e foarte probabil sa afecteze si faptul ca ai bagat ulei in instalatia de frana. Garniturile alea trebuie "unse" cu lichid de frana...

 

Credeti ca are ceva daca scot separatorul gazelor de carter si il inlocuiesc cu un simplu furtun? Respectiv nu sa il las liber ci il conectez intre cutia de viteze si cutia de aer. :scratch: Ma gandeam sa fac un pic de loc in jurul carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut eu , din cutia de viteze am scos un furtun dupa care am pus un "T" din plastic , din care un furtun mergea sub motocicleta si unul in filtru de aer , am facut asa ca sa nu intre chiar tot uleiul scuipat din baia de ulei in filtru de aer. Motocicleta am vandut'o , deci in cei 15 km cat am facut cu ea de cand acea modificare nu au fost probleme , si mai mult ca sigur nu o sa fie . Si eu vroiam sa fie putin mai aerisit spatiul peacolo , ai acces mai usor la carburator. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e drept ca uleiul e compresibil, dar cantitatea ajunsa in etrier, e f mica, asa ca aceasta compresibilitate e neglijabila

mie mi-e sa nu aibe furtun defect,,,,,infundat,,,,,ca asa e mult mai greu sa aeriseasca

cat despre separator,,,,eu l-as lasa asa

volumul ala de aer are un scop bine definit=incetinirea vitezei de curgere a gazelor, pt a lasa timp uleiului (eventual) sa se SEPARE de gaze

ca parca asa se numeste,,,,separator

dar, cu separator sau fara,,,,,hai o data 4 Mai,,,,, :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasta de slefuit supape gasesti aici: louis.de click!

 

E scumpa rau aia, si nu imi trebuie oricum atat de multa. Mersi oricum :)

 

la ce iti trebuie? poti sa iti faci singur, ulei gros si scrum... cea mai buna pasta

 

Ca sa slefuiesc (pasuiesc) supapele, cel putin cele de evacuare nu inchid perfect. Am citit ca pot sa ard smirghel de 600 si apoi cenusa sa o amestec cu ulei si sa imi fac pasta. Sau am gasit in magazine pasta abraziva pentru slefuit de diferite granulatii (practic sunt niste batoane din pudra respectiva, se razuiesc, se amesteca cu apa sau ulei si se folosesc).

Mai caut totusi pasta pentru pasuirea supapelor pt ca nu stiu exact ce granulatie sa folosesc ca sa iasa bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...