Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

 

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh: :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

 

Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? :laugh:

 

P.S.

Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net)

 

Va multumesc

 

I-mi pare rau. ,,ie de la iei"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, este probabil sa nu trebuiasca schimbata nici o garnitura... si daca cumva trebuie asteptat, in general termenul este de vreo 2 saptamani... (pt piese oem)

 

Merge dat jos si fara sa dai afara airboxul...dar e cam complicat...poti incerca doar sa slabesti airboxul si sa il tragi un pic in spate...

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoru se ia foarte usor jos,incalzesti cu lampa de gaz cauciucu ala care vine prins pe carburator si airbox,se face moale si il scoti cu mana iar dupa tragi carburatoru in spate(adica spre airbox),la montaj...aceiasi poveste.

 

Cu garnituriile lucri finutz si nu vei avea probleme.

 

 

 

 

 

aveti ve-o idee dc mi se tot desface bujia?la fiecare sfarsit de saptamana o strang la loc(ii mai dau juma de tura),s-o strang exagerat ma tem de filet sa nu se duca. 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Daca tot m-ati incurajat sa dau jos carburatorul,am facut-o cu toate ca aveam frica unor noi investitii ,care nu sunt de loc binevenite.Va rog sa studiati un pic pozele(sper sa nu fiu penalizat pentru faptul ca voi ocupa ca si ieri o pagina intreaga) :unsure: si sa-mi dati cele mai bune sfaturi.Problema cu,cuiul pontou a fost imediat elucidata.Mizerie in carb.

Probleme care asteapta solutii:

 

Piesa dintre carb si motor crapata pedinafara nu si pedinauntru.(merge un silicon rosu puna la toamna?)

Garnitura dintre motor si piesa de mai sus cam uzata.(zic eu)

Membrana aia micuta un pic exfoliata intr-un loc dar nu strapunsa.

Va mai rog sa nu-mi dati sfaturi care ar putea duce la conflicte cu sotia mea. :laugh: :laugh:

 

Carburatoru se ia foarte usor jos,incalzesti cu lampa de gaz cauciucu ala care vine prins pe carburator si airbox,se face moale si il scoti cu mana iar dupa tragi carburatoru in spate(adica spre airbox),la montaj...aceiasi poveste.

 

Cu garnituriile lucri finutz si nu vei avea probleme.

 

 

 

 

Am citit mesajul dupa ce am dat jos carburatorul dar intamplarea a facut ca eu sa observ faptul ca piesa dintre airbox si carb iese foarte usor afara .Sa vad daca o intra la fel de usor! :unsure: :unsure:

Oricum ,multam pentru ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va mai rog sa nu-mi dati sfaturi care ar putea duce la conflicte cu sotia mea. :laugh: :laugh:

e de rau, trebuie sa iti schimbi motorul :smoke: , pardon... sotia :kick:

la piesa din pozele 1-2-3 poti sa ii pui pe oring spre exteriorul ei silicon negru, tragi un snur de silicon roata imprejur, nu exagerat de 1-2mm, si il lasi sa se usuce inainte sa il montezi inapoi. Fisura aia merge acoperita tot cu silicon negru si pus banda izolir peste dupa ce se usuca.

piesa din poza 4 cred ca e valva vacuumatica, eu nu am avut pb cu ea, nu stiu ce sa iti zic. Daca tot ai desfacut carburatorul verifica si nivelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de rau, trebuie sa iti schimbi motorul :smoke: , pardon... sotia :kick:

la piesa din pozele 1-2-3 poti sa ii pui pe oring spre exteriorul ei silicon negru, tragi un snur de silicon roata imprejur, nu exagerat de 1-2mm, si il lasi sa se usuce inainte sa il montezi inapoi. Fisura aia merge acoperita tot cu silicon negru si pus banda izolir peste dupa ce se usuca.

piesa din poza 4 cred ca e valva vacuumatica, eu nu am avut pb cu ea, nu stiu ce sa iti zic. Daca tot ai desfacut carburatorul verifica si nivelul.

 

Stii bancul?

Parintele:Te lepezi de satana?

Sotul:M-as lepada parinte, dar am doi copii cu ea.

 

Multam de sfat.(ala cu sotia) :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Membrana aia micuta un pic exfoliata intr-un loc dar nu strapunsa.

...

 

La mine, din motive necunoscute (probabil tot ceva mizerie) acea membrana era perforata in vreo 2 locuri. Dupa ce am intrebat la Honda in Debrecen, si la altii pe plan local, am aflat ca se vinde doar impreuna cu capacul si arcul care vin peste ea. Iar pretul este destul de piperat, aprox 550 lei.

Asa ca am cautat pe la magazine de piese auto cauciuc rezistent la benzina, am gasit intr-un final o "pompa de sprit" cu membrana foarte subtire. A costat 2 lei. Am mai luat superglue elastic (Loctite Power Gel; superglue pt ca e rezistent la benzina) si am aplicat 2 petece mici, cu mare succes.

 

Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!!

 

Sincer nu stiu de ce ai vrea sa schimbi un domi care merge bine cu Aprilia Pegaso, mie mi se pare ca nu ai absolut nimic de castigat...

Daca vrei ceva mai de touring mai bine te gandesti la un transalp. Sau sa iti faci la domi un parbriz...

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!!

nici sa nu iti treaca prin cap

ramai cu domi, e sfant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!!

Un domi din 1992 e sfant. Si mult mai fiabil decat un Pegaso.

 

Ca fapt divers, la domi intretinut se duc DOAR cauciucurile si din an in paste CDIul (cam la 20 ani sa zicem). Lantul de distributie tine aparent 150.000km, daca ma iau dupa un prieten.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei si benzina si merge domi non stop.

 

M-am dat recent cu un pegaso din 96. Mi-a placut suspensia fata mai mult decat la domi, lucra mai bine. Dar e mai greu decat domi al meu, si mai greu de culcat de pe o parte pe alta. Nu e motor rau, dar nu e honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de distributie tine aparent 150.000km, daca ma iau dupa un prieten.

 

Daca nu te deranjaza galagia la rece, si de la un moment dat la cald... da, nu cred ca se rupe lantul... :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si faptul ca la un moment dat va trebui sa schimbi:

- lant

- rulmenti axa

- mecanism decompresor (nu doar arc)

- patine (fixa + mobila)

 

Si asta ar fi cazul fericit in care nu ti-ai inchis supapele cu cilindrul :rolleyes: sau nu ti se rupe vreun scaun de supapa :unsure:

 

Oricum nu recomand :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

 

In carte scrie ca la montaj axul cu came trebuie gresat cu vaselina cu molibden, daca folosesc vaselina pe baza de litiu oare are ceva? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

 

In carte scrie ca la montaj axul cu came trebuie gresat cu vaselina cu molibden, daca folosesc vaselina pe baza de litiu oare are ceva? :scratch:

Sa ma corectati daca gresesc, dar aia pe baza de litiu nu prea rezista la presiune si temperatura prea bine - cand ai temp si presiuni ridicate, se recomanda alea pe baza de molibden. Ia niste Moly de la Honda - e super vaselina.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am riscat deja :P

Am dat cu vaselina, apoi am turnat niste ulei peste. Dupa ce am montat motorul la loc am dat la automat (in reprize) pana a urcat uleiul pe conducta pana la axul cu came :)

 

Totul e bine, atata doar ca trebuie sa mai verific jocul la supape ca dupa ce s-a incalzit a inceput sa faca un pic de galagie...

 

Revin cu vesti dupa ce fac si treaba asta...

 

Stie cineva cum sa verific CDI-ul? Nu am scanteie, bobina pare in regula...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum sa verific CDI-ul? Nu am scanteie, bobina pare in regula...

Il pui pe alta motocicleta. Sau ii dai doua palme. Sau suntezi senzoru de cric si mai vezi atunci.

 

Caz probat: motoru unui prieten nu pornea de nicio culoare. Neutral, pe cric, dat la automat = nimic. Sus pe mobra, netural, ambreiaj tras, cric sus, dat la automat = la "sfert"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat. Era un contact imperfect la firul de masa, in loc de 12.3V aveam pe el cam 11.3V (si cand dadeam la automat voltajul la baterie scadea pana pe la 10V iar pe firul ala era cam 7V; problema era de la o mufa din stanga cadrului)

 

In alta ordine de idei, ieri am pus ulei Mobil 1 10w40 pt motociclete, azi l-am dat afara; la 60 de grade e mai fluid decat apa.

Am pus ulei Valvoline 20w50 si totul e in regula :D :friends: :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...