Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

baieti oare siliconu ala de parbriz negru rezista la temperatura?am o scurgere de ulei la capacu de chiuloasa(nu mult)si intentionez sa pun putin silicon de ala pt ca ii mai dur cand se intareste si se lipeste mai bine(nu cade),oare tine?nu as mai desface sa lucru la garnitura....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu scrie pe el ca rezista, nu rezista. Un tub de silicon negru rezistent la tepmeraturi pana la 300 grade costa vreo 6 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Stie cineva unde gasesc un chit ambreiaj pt Dominator la pret rezonabil?

 

IA VEZI BRE OFERTA DRAQU ACILISEA:

 

discuri frictiune heavy duty 45 euro, arcuri 15%mai dure 9 euro

 

discuri chevlar 77euro

 

discuri carbon 99euro

 

de care vrei? am impresia ca la astea de 77-99 vin in chit cu tot cu arcuri si discuri de metal ;) dar tre sa dau un tel.

 

da-ti pm daca va coafeaza pe careva :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai muscat-o si tu cu benzina, exact ca mine la Baisoara,,,,,,,,

am dat la pedale de m-au trecut toate apele,,,,, :baldy:

omul cat traieste invata.

stiam ca e proasta benzina de la Lukoil dar era singurul peco pe urmatorii 50km in care nu mai aveam benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nu stiu cum e in restul tarii, dar in locurile de unde am alimentat eu nu am avut niciodata, chiar niciodata, probleme cu benzina de la Lukoil. Am alimentat in Oradea, Chisineu Cris, Arad, Sighisoara, Brasov, Petrosani. Mai nou am pe masina GPL, si nici cu ala nu am avut baiuri, ba am bagat odata de la Rompetrol si nu tragea bine, si nu statea la ralanti.

 

Ce-i drept ca mai mult acasa alimentez de la Lukoil pt ca stiu ca e in regula si diferenta de pret se simte. Daca plec pe meleaguri straine prefer Petrom... Nu imi place sa alimentez de la statii din mijlocul campului, sau prin cine stie ce sate, indiferent de numele benzinariei, dar in situatii gen Iara sau Novaci, nu prea am de ales :P

 

Scuze, mi-am amintit, am alimentat in Campulung Muscel odata de vreo 50-60 lei, eram cu masina, si pe Rucar-Bran mi s-a infundat filtrul de benzina, masina nu mai trecea de 3000 rpm nici in ruptul capului. Noroc ca nu era Duminica, si la Brasov am luat alt filtru si s-a rezolvat. Altadata nu am mai luat de la respectiva statie.

 

Cel mai probabil e vorba de ce incearca sa invarta fiecare la statia "lui"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 salut,deci eu nu inteleg cum trebuie reglat sorubu ala de la carburator,trebuie desfacut pana ajunge in punctu in care turatia ii cea mai mare?trebuie 3 ture?(cu 3 ture nu merge si nici mai putin ca merge haotic,se opreste si merge prost)acuma mi la 6 ture si parca ar merge,(da nu prea),va rog sa ma lamuriti. 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 ce sa mai verific?filtru de aer?l-am suflat la compresor,bujie noua,nivelu in carburator nu l-am putut modifica ca tot ii de plastic,cam de la 5 ture in sus incepe sa mearga mai rotund motoru,pana nu ma lamureste careva exact cum sa il reglez is in aer. 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce tobe ai stock sau sunt modificate?

la surubul ala te joci numai dupa ce incalzesti motorul bine, cartea tehnica explica ca se infileteaza la maxim pana se simte o usoara rezistenta la infiletare

din punctul asta se desface initial 2 ture, pornesti motorul (dupa ce l-ai incalzit bine) si desfaci sau infiletezi surubul de aer incet pana creste la turatia maxima, apoi se mai strange la loc pana scade turatia motorului cu 100rpm fata de maximul la care ai reusit tu sa il gasesti.

ultimul pas e reglarea relantiului din surubul ce controleaza clapeta de acceleratie la 1300rpm.

 

cum au explicat si altii surubul ala cica afecteaza doar relantiul si consumul in oras sau pe loc si nu are nici o treaba cu mersul la drum lung.

 

daca nu e de ajuns iti pun o poza cu indicatiile din carte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele is modificate dar is alea originale,cand il strang de tot sorubu ala intra acolo in gaura aia de nu se mai vede,daca il destrang 2-3 ture merge ca si cum l-ai straange de gat,creste turatia,scade,se opreste,ar fi bine de ai pune o poza.

 

 

 

 

motoru se tureaza doar cand destrang sorubu,daca il strang moare

 

 

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma refer la jigloru din decantor,sunt 2 mari care se desfac daca nu ma insel,main jet si idle jet,acel jiglor mic cred ca este prea mic la tine.

cat despre surubul de reglaj,trebuie sa aiba un arc,saiba si oring peste saiba pentru etansare,plus acel varf ca un ac care atunci cand il infiletezi maxim trebuie sa iasa f putin afara in interiorul tubului venturi al carburatorului(poti simti cu degetul),intre capatul dinspre flansa de admisie si clapeta de aer principala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,are un cui in capat dar nici vorba de o-ring pe acolo,jicloarele sunt de 55 respectiv 165,din cauza o-ringului de acolo sa fie diferenta de atatea ture?la alea 2 jicloare din carburator nu pre ai ce regla,curatate doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire.

la carburatorul de dominator,exista un sistem cu o cama si o rola ce se plimba pe acea cama care ridica putin shiberul cu membrana vacumatica.

cat trebuie sa se deschida clapeta de acceleratia pana sa intra in actiune cama sa ridice shiberul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...