prisihayabusa Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Da,si eu am modelul din 94,cel cu semnalizarile in carena dar am ghidon de la renthal,si protectiile acerbis. La solutia cu flansa de metal ma gandeam si eu si cred ca asta o sa fie solutia,doar ca o sa incerc sa o fac din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Ti-as recomanda sa incerci sa pui si un furtun de cauciuc, altfel o sa vibreze foarte tare carburatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Ti-as recomanda sa incerci sa pui si un furtun de cauciuc, altfel o sa vibreze foarte tare carburatorul... O sa isi dea seama singur cand ii cad suruburile Racordul ala de cauciuc e sfant, cu garnitura lui cu tot. Si nu e scump. Sincer, voua chiar vi se pare mult 300 ron dati la fiecare 15 ani? Editat Mai 23, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 la mine de 7 ani nu a picat nici un surub si nici nu trepideza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 la mine de 7 ani nu a picat nici un surub si nici nu trepideza! Ai tu de 7 ani domi cu flansa de tabla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 da D-le asa a venit din Italia si e o trewaba pe vesnicie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Pune te rog o poza cu flansa,as vrea sa vad si eu care a fost solutia adoptata de italian,daca teava metalica ajunge pana la carburator,etansarea facandu-se cu un manson de cauciuc scurt,sau teava e scurta trebuind un manson de cauciuc mai lung fiind si mai elastic ceva gen flansele originale ale dominatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 antre teava si carburator este un spatiu liber cam de 1cm o sa ai fac si o poza Stie cineva unde gasesc un chit ambreiaj pt Dominator la pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Parca era vreo 300-350 kit-ul de placi si vreo 50 lei arcurile. 400 pare ok. Eventual si niste silicon rosu sa ii faci garnitura. Editat Mai 25, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Mersi!Merge si fara sil lucrez doar cu sil negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 baieti oare siliconu ala de parbriz negru rezista la temperatura?am o scurgere de ulei la capacu de chiuloasa(nu mult)si intentionez sa pun putin silicon de ala pt ca ii mai dur cand se intareste si se lipeste mai bine(nu cade),oare tine?nu as mai desface sa lucru la garnitura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Pai daca nu scrie pe el ca rezista, nu rezista. Un tub de silicon negru rezistent la tepmeraturi pana la 300 grade costa vreo 6 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Eu folosesc de ceva vreme silicon negru VICTOR REINZ.e destul de scumpel, aprox 35 de lei,dar merita fiecare banut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 VICTOR REINZ.cel mai bun eu numai cu el lucrez,e beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 l-a mine s-a rezolvat pb de la sine, era benzina de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Ma bucur ca nu a fost nimic pana la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 l-a mine s-a rezolvat pb de la sine, era benzina de vina ai muscat-o si tu cu benzina, exact ca mine la Baisoara,,,,,,,, am dat la pedale de m-au trecut toate apele,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Stie cineva unde gasesc un chit ambreiaj pt Dominator la pret rezonabil? IA VEZI BRE OFERTA DRAQU ACILISEA: discuri frictiune heavy duty 45 euro, arcuri 15%mai dure 9 euro discuri chevlar 77euro discuri carbon 99euro de care vrei? am impresia ca la astea de 77-99 vin in chit cu tot cu arcuri si discuri de metal dar tre sa dau un tel. da-ti pm daca va coafeaza pe careva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 ai muscat-o si tu cu benzina, exact ca mine la Baisoara,,,,,,,, am dat la pedale de m-au trecut toate apele,,,,, omul cat traieste invata. stiam ca e proasta benzina de la Lukoil dar era singurul peco pe urmatorii 50km in care nu mai aveam benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Mai nu stiu cum e in restul tarii, dar in locurile de unde am alimentat eu nu am avut niciodata, chiar niciodata, probleme cu benzina de la Lukoil. Am alimentat in Oradea, Chisineu Cris, Arad, Sighisoara, Brasov, Petrosani. Mai nou am pe masina GPL, si nici cu ala nu am avut baiuri, ba am bagat odata de la Rompetrol si nu tragea bine, si nu statea la ralanti. Ce-i drept ca mai mult acasa alimentez de la Lukoil pt ca stiu ca e in regula si diferenta de pret se simte. Daca plec pe meleaguri straine prefer Petrom... Nu imi place sa alimentez de la statii din mijlocul campului, sau prin cine stie ce sate, indiferent de numele benzinariei, dar in situatii gen Iara sau Novaci, nu prea am de ales Scuze, mi-am amintit, am alimentat in Campulung Muscel odata de vreo 50-60 lei, eram cu masina, si pe Rucar-Bran mi s-a infundat filtrul de benzina, masina nu mai trecea de 3000 rpm nici in ruptul capului. Noroc ca nu era Duminica, si la Brasov am luat alt filtru si s-a rezolvat. Altadata nu am mai luat de la respectiva statie. Cel mai probabil e vorba de ce incearca sa invarta fiecare la statia "lui"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat)  salut,deci eu nu inteleg cum trebuie reglat sorubu ala de la carburator,trebuie desfacut pana ajunge in punctu in care turatia ii cea mai mare?trebuie 3 ture?(cu 3 ture nu merge si nici mai putin ca merge haotic,se opreste si merge prost)acuma mi la 6 ture si parca ar merge,(da nu prea),va rog sa ma lamuriti. Editat Iunie 1, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 6 ture mi se pare cam mult!Anseamna ca ai alta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat)  ce sa mai verific?filtru de aer?l-am suflat la compresor,bujie noua,nivelu in carburator nu l-am putut modifica ca tot ii de plastic,cam de la 5 ture in sus incepe sa mearga mai rotund motoru,pana nu ma lamureste careva exact cum sa il reglez is in aer. Editat Iunie 1, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 ce tobe ai stock sau sunt modificate? la surubul ala te joci numai dupa ce incalzesti motorul bine, cartea tehnica explica ca se infileteaza la maxim pana se simte o usoara rezistenta la infiletare din punctul asta se desface initial 2 ture, pornesti motorul (dupa ce l-ai incalzit bine) si desfaci sau infiletezi surubul de aer incet pana creste la turatia maxima, apoi se mai strange la loc pana scade turatia motorului cu 100rpm fata de maximul la care ai reusit tu sa il gasesti. ultimul pas e reglarea relantiului din surubul ce controleaza clapeta de acceleratie la 1300rpm. cum au explicat si altii surubul ala cica afecteaza doar relantiul si consumul in oras sau pe loc si nu are nici o treaba cu mersul la drum lung. daca nu e de ajuns iti pun o poza cu indicatiile din carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) tobele is modificate dar is alea originale,cand il strang de tot sorubu ala intra acolo in gaura aia de nu se mai vede,daca il destrang 2-3 ture merge ca si cum l-ai straange de gat,creste turatia,scade,se opreste,ar fi bine de ai pune o poza. motoru se tureaza doar cand destrang sorubu,daca il strang moare Editat Iunie 1, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.