dominator_21 Postat Iunie 12, 2020 Share Postat Iunie 12, 2020 Salutare tuturor, Am nevoie, contra cost evident, de o bobina de inductie pentru un dominator 650 din 1992. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 On 12.03.2019 at 21:35, AlexAB said: . O sa ma decid după ce fac cu Domi, ma bate gândul sa îl pun la vânzare așa cum e acum, daca isi găsește stăpân la 700 euro (sau pe-acolo) dornic de șurubărit. On 25.03.2019 at 17:39, switch said: @AlexAB - e CDI, care cauzeaza scanteie slaba. CDI-ul nu l-a schimbat nici dracu si are apropae 30 de ani. PLM, o fi japonez da CAT SA TINA. E vreo 175euro unul nou nout, cu SH-uri POATE merge, poate nu. Incearca sa-l dai intreg ca e pacat de motor... Dihania a ajuns la mine, deci nu se dezmembreaza si urmeaza sa vad de ce nu mai porneste. Problema e ca nu prea am timp dar pana la sfarsitul lunii gasesc eu 1-2 zile in care sa o repar si o sa va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 Mulțumesc mult, mi-a făcut placere. Sper să-i dai de cap și să te cinstesc la o tură. Cu noroi, desigur :)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 (editat) Inca arata bine CDI mai mult ca sigur. Ar fi potential si bobina de inductie sau fisa de bujie, insa din experienta as incerca cu un CDI. Trebuie CDI de model RD02 1992, if I recall correctly.Dar nu ma crede pe cuvant, sapa pe aici prin tread dupa povestiri si descrieri ale motorului asta. @AlexAB -- sa iti pui o noua poza artistica Editat Iunie 16, 2020 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 Mersi switch, oai a stat în garaj la păstrare :)) dar tot avea niște rugina. Omul știe ce face, nu prea au secrete motocicletele pentru el. Poza de profil încă îmi place, nu o schimb, prima nu se uita niciodată :))). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 5 hours ago, switch said: CDI mai mult ca sigur. Ar fi potential si bobina de inductie sau fisa de bujie, insa din experienta as incerca cu un CDI. Trebuie CDI de model RD02 1992, if I recall correctly.Dar nu ma crede pe cuvant, sapa pe aici prin tread dupa povestiri si descrieri ale motorului asta. Ieri inainte sa ajung sa iau mobretul baietii de la service au incercat sa o porneasca si au stabilit ca nu mai da scanteie deloc, sansele sa fie CDI-ul de vina sunt foarte mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 (editat) . Editat Iunie 16, 2020 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 16, 2020 Share Postat Iunie 16, 2020 (editat) Am pornit dihania, asta e vestea buna dar nu inseamna ca problema e rezolvata. Am dat rezervorul jos si m-am dus croit pe CDI si pe bujie sa vad daca da scanteie, surpriza a fost ca avea scanteie foarte buna. Am pus totul la loc si i-am dat cheie, a pornit din prima cu socul tras si mergea foarte bine (aseara nu a vrut sa porneasca), dupa aceea m-am plimbat ea cam 20 de minute dar cam cu emotii pentru ca nu am ITP si asigurare si de felul meu imi place sa merg legal. Ideea e ca nu s-a oprit deloc si nici nu a facut alte figuri, cu aceasta ocazie am testat motocicleta si sunt multumit de ea din punct de vedere tehnic: suspensii bune, frane bune, motorul trage foarte bine si nu are zgomote suspecte la rece sau la cald. Acum banuiala mea se indreapta catre instalatia electrica desi inca nu exclud CDI/fisa/bobina/senzor din aceasta ecuatie cu mai multe necunoscute, e posibil sa fi miscat un fir iar acum motocicleta sa mearga pana... nu va mai merge din nou din cauza unui contact imperfect, daca aceasta este problema. Va trebui sa iau instalatia electrica la verificat care e cam batrana si nu-mi place cum arata, mai are niste interventii asupra ei si trebuie sa ma asigur ca au fost facute corect. Urmatorul pas va fi sa fac ITP si asigurare dupa care voi putea sa ies cu ea linistit in probe. Oricum, va asigur ca voi gasi defectul si ca voi repune pe sosele acest Dominator. 20200616_195606.mp4 Editat Iunie 16, 2020 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Nu stiu altii cum sunt, dar eu ma bucur de ceea ce citesc. Keep us posted! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominator_21 Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Oare cate dominatoare mai sunt prin tara? Le vad din ce in ce mai rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 O sa va tin la curent, saptamana care vine are trebui sa rezolv cu ITP si asigurare, AlexAB deja a inceput demersurile pentru obtinerea fiscalului si astfel voi putea plati asigurarea. Pt cine nu stie ca sa poti plati asigurarea unui vehicul cumparat doar pe serie de caroserie trebuie sa prezinti fiscalul la asigurator. 10 minutes ago, dominator_21 said: Oare cate dominatoare mai sunt prin tara? Le vad din ce in ce mai rar Putine, vor disparea de tot in cativa ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominator_21 Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Eu vreau ca iarna viitoare sa o restaurez in totalitate. Momentan anul asta am rezolvat motorul (piston nou, cilindru alezare, chiuloasa refăcută la un atelier specializat, flansa de admisie noua, lanț de distribuție nou...) Sper sa ma bucur de ea macar 10 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Arcuri decompresor si instalatie electrica mai trebe sa refaci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominator_21 Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Mecanicul meu a zis ca sunt nebun. Ma sfătuit să o las sa se odihnească si sa iau altceva mai tânăr. Dar mie 28 de ani mi se pare floarea vârstei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 Acum 1 oră, mobiletron a spus: Pt cine nu stie ca sa poti plati asigurarea unui vehicul cumparat doar pe serie de caroserie trebuie sa prezinti fiscalul la asigurator.. Și pt cine știe se poate încărca acolo certificatul de divorț scanat sau un document blank, platforma cere doar să încarci un document dar nu știe să-l verifice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 17, 2020 Share Postat Iunie 17, 2020 12 minutes ago, john17 said: certificatul de divorț scanat Fiecare incarca ce are . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominator_21 Postat Iunie 18, 2020 Share Postat Iunie 18, 2020 Salut stie cineva pentru înlocuirea unui bec halogen cu unul normal (ITP-UL batal vina), este necesar să scot din circuit balastul. Pe o perioadă scurtă oare merge becul normal fără alte modificari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Iunie 18, 2020 Share Postat Iunie 18, 2020 (editat) Poate becul xenon, că halogenul n-are "balast"! Bine, nici xenonul nu are, că nu e tub fluorescent... Alimentezi halogenul cu 12V în locul "balastului" și aia e. Dacă nu l-a montat vreun dorel ar trebui să ai mufa originală gata de cuplat pe bec. Editat Iunie 18, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominator_21 Postat Iunie 18, 2020 Share Postat Iunie 18, 2020 Acum 28 minute, john17 a spus: Poate becul xenon, că halogenul n-are "balast"! Bine, nici xenonul nu are, că nu e tub fluorescent... Alimentezi halogenul cu 12V în locul "balastului" și aia e. Dacă nu l-a montat vreun dorel ar trebui să ai mufa originală gata de cuplat pe bec. Multumesc de informații Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 18, 2020 Share Postat Iunie 18, 2020 (editat) Am dat iar o tura cu dihania astazi, sunt din ce in ce mai convins ca problema e din fire si ca interventia mea a eliminat temporar problema. Am cumparat si ceasuri de bord, nu ma impac deloc cu asta digital si o sa-l schimb odata cu verificarea instalatiei electrice. On 17.06.2020 at 18:35, switch said: Keep us posted! Primele semne ca ar putea fi o problema electrica, am gasit ceva oxizi la niste mufe. E clar ca este posibil sa fie aceeasi situatie si la alte mufe la care nu am ajuns inca. Bordul cumparat a venit cu mufa taiata, va trebui sa muncesc un pic pentru identificarea firelor si sa faca mufe. Urmeaza sa dau o spalare serioasa motocicletei si sa iau instalatia la mana. Editat Iunie 18, 2020 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2020 Share Postat Iunie 18, 2020 (editat) Da-mi de stire daca te tine kilometrajul mai mult de un drum pan la Cluj si inapoi Asta era motivul principal pentru care am renuntat la el. Odata ce apar problemele la kilometraj (se mananca initial melcul de plastic de la roata, singurul mod in care stiu eu ca se rezolva e inlocuind tot mecanismul inclusiv lacasul melcului, melcul in sine, ceva spre roata, toti rulmentii de la roata (posibil unrelated) si cablul de bord. Stiu pe cineva care a inlocuit melcul cu unul metalic (@advrider), dar s-a uzat ceva pe partea rotii si a inceput sa aiba alte probleme. Cele doua mufe sunt chiar contactul si comenzile stanga-dreapta, iar cel dreapta are butonul de engine off Bordul pare a fi "the right thing", desi conectorii aferenti de pe instalatie au stat "in aer" (de fapt in izolir) vreo doi-trei ani, nelegati la nimic. Mufa de la contact a fost curatata acu vreo 10 ani... dar... era acu 10 ani. Iar instalatia are 30 de ani :)) Editat Iunie 18, 2020 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 19, 2020 Share Postat Iunie 19, 2020 22 hours ago, switch said: Da-mi de stire daca te tine kilometrajul mai mult de un drum pan la Cluj si inapoi Asta era motivul principal pentru care am renuntat la el. Odata ce apar problemele la kilometraj (se mananca initial melcul de plastic de la roata, singurul mod in care stiu eu ca se rezolva e inlocuind tot mecanismul inclusiv lacasul melcului, melcul in sine, ceva spre roata, toti rulmentii de la roata (posibil unrelated) si cablul de bord. Stiu pe cineva care a inlocuit melcul cu unul metalic (@advrider), dar s-a uzat ceva pe partea rotii si a inceput sa aiba alte probleme. Asta e o informatie importanta, in mod normal un angrenaj de kilometraj trebuie sa tina destul de mult. O sa vad despre ce este vorba, nu cred ca astia de la Honda nu erau in stare sa faca un angrenaj care sa nu tina macar 50.000km. 22 hours ago, switch said: Cele doua mufe sunt chiar contactul si comenzile stanga-dreapta, iar cel dreapta are butonul de engine off Bordul pare a fi "the right thing", desi conectorii aferenti de pe instalatie au stat "in aer" (de fapt in izolir) vreo doi-trei ani, nelegati la nimic. Mufa de la contact a fost curatata acu vreo 10 ani... dar... era acu 10 ani. Iar instalatia are 30 de ani :)) Singura buba gasita pana acum la mufe este la cea de contact, unul dintre papuci pur si simplu statea din gravitatie in mufa si facea contact foarte slab pe celalalt papuc. Mai am sa verific butonul de engine off si circuitul aferent dar sunt sanse foarte mari sa fi fost de vina firele de la contact. Eu cand am umblat la motocicleta exact in zona firelor de contact am intervenit si poate le-am miscat favorabil. Am taiat deja mufa care oricum nu mai era intreaga (se vede si in poza) si voi pune niste papuci japonezi. Dupa ce iau luni-marti fiscalul de la AlexAB platesc asigurarea, ITP-ul si o scot in probe si o sa merg cu ea doua ore continuu sa vad daca mai face figuri. Mi-ar fi simplu sa-i adaptez un CDI de scuter Kymco (are acelasi avans) dar nu cred ca din CDI este problema. Bordul vreau sa-l pun din mai multe motive, da mai bine la ITP si o sa am turometru functional, cel de la Vapor pleca de la 2000 de ture. In afara de asta ceasurile analog sunt mai usor de citit cand esti in mers, cel putin pentru mine. Sper ca anul viitor dihania sa arate asa, in schema asta de culori: Sau alb albastru: Sunt schemele de culori care imi plac la Dominator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 (editat) Am gasit de ce pleca turometrul Vapor direct de la 2000 ture, aprinderea de Dominator are scanteie falsa si astfel turometrul inregistreaza dublu. Exista turometre electronice care stiu de aprinderi cu scanteie falsa si altele care nu stiu, probabil Vapor este unul dintre ele. #4 • Aug 27, 2011 the rev counter is electronic,it connects to the ht coil, on my bike,check out another domi special,i fitted a nice little custom rev counter, problem is the domi uses a wasted spark type ignition,basically it sparks every crank revolution, once on the compression stroke and again on the exhaust stroke, the custom rev counter picks up every spark ,and thinks the engine is running at twice the revs it actually is, my rev counter goes up to 8,000rpm,but as its reading twice the actual revs at anything over an actual 4,000 rpm its off the clock, have spent hours trawling the net and so far cant find a custom rev counter that works on a single cylinder,wasted spark set up,other than acewell type things another way round it ,get a rev counter that goes up to 16,000rpm and mentally half the reading, Editat Iunie 20, 2020 de mobiletron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 (editat) Japonezii au proiectat motocicleta, insa uzura isi spune cuvantul. Chestia cu kilometrajul o rezolvi cu piese noi, cum era la mama ei motocicleta si sunt multe. Daca iei SH cel mai probabil nu rezolvi nimic. Ansamblul melcului era prin 2009 la acelasi pret cu bordul electronic (~200 euro). Jumatate din domi-uri aveau probleme la melc si nimeni nu reusea sa rezolve pe termen lung doar schimband melcul si gresand cablul de melc. Stiu si cazuri care nu au avut niciodata probleme, dar al meu avea. Cat despre turometru digital, mie mi-a aratat perfect luni de zile si ca sa ajungi acolo sunt doua variante: - din setari setarile TT Vapori cauti si schimbi RPM for PPM ori la 500 ori la 9000 (can't remember which) sau PPM la 2 sau 0.5 - ambele suna FOARTE cunoscut deci m-am lovit de ele. EDIT: https://www.trailtech.net/media/wysiwyg/pdf/7000-MANUAL.pdf pag 20 - te joci cu bobinatul manual al senzorului de pick-up (stiu sigur ca dupa mine nu si-a batut nimeni capul cu asta) - stiu ca am zis doua, dar daca tot nu iese, e posibil sa fie nevoie de un condensator minuscul in serie cu pick-up-ul (in loc de fir direct); la mine nu a fost nevoie, insa nu stiu ce s-a intamplat DUPA (stiu sigur ca o persoana nu si-a batut capul Bordul original e mult mai precis, stiu, si mie imi placea. De-ar fi mers kilometraju si de-ar fi avut senzor de temperatura... * Cadrul era la origine acel bleu-albastrui dar cand a ajuns la mine nu arata prea bine estetic (daca ar fi aratat ca in poze nu l-as mai fi revopsit), asa ca l-am dat la sablat si vopsit intr-o nuanta mai... neutra. Sunt convins ca un sablat + revopsit o sa mearga bine-mersi Editat Iunie 20, 2020 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator john17 Postat Iunie 20, 2020 Share Postat Iunie 20, 2020 Orice kkmk de bord din ăsta ar trebui să aibă o setare pt nr de cilindri! Îl minți că sunt 2 și ar trebui să indice corect cu scânteia falsă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.