switch Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Era cineva; avea avataru cu un domi negru cu carene de 93 si protectiile de jambe roshii, pozat din fatza de la nivelul solului. Parca 'mzrider'... Editat Mai 21, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Era cineva; avea avataru cu un domi negru cu carene de 93 si protectiile de jambe roshii, pozat din fatza de la nivelul solului. Parca 'mzrider'... sunt curios care sunt diferentele pe toate planurile... cred ca ala merge mai bine decat al tau pe partie mai Swichule:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 are cineva de aici domi de 500? Da: MZrider si FreeRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Salut. Am patit o chestie nasoala, deocamdata, pana imi dau seama ce anume e! In timp ce urcam o panta, in trafic, eram in spate la o duba, cu ambreiaj patinat, urma sa depasesc. La un moment dat, cranc cranc cranc, aud de sub mine; a disparut zgomotul, continui drumu', da ramase blocat in viteza a 2a am incercat sa schimb , nimic... nici cum. Am stat putin pana am dat 2 telefoane, si am zis hai sa merg in a 2a pana acasa, si pornesc, un mic cranc si totul merge normal acum. Ce s'a intamplat? As vrea sa evit o "catastrofa", asa ca daca stiti ceva, va rog sa ma ajutati. Adi Editat Mai 21, 2010 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 mie iar imi tzacane motorul. Bag picioarele, nu mai umblu in el, merg direct la mester sa-l oblojeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 mie iar imi tzacane motorul. Bag picioarele, nu mai umblu in el, merg direct la mester sa-l oblojeasca. Join the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 am schimbat bujia la domi cu una noua dpr8ea9 si cu asta noua imi variaza la relanti cand 1300 cand 1500 , am puso pe cea veche care a fost si sta la 1400 cat o reglez dar porneste un pic mai greu. sa fie de vina bujia cand o pornesc si o ia putin mai greu se aude un tacanit si jucanduma cu relantiu am ajuns cu el pe la 1100 rot si facea acel tacanit e normal ? eu iau degetu dupa electromotor ca ma gandeam sa nu arunce bendixu inapoi sau ceva pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 salutare fratilor tocmai ce m-am intors dintr-o mica tura cu domi a mea,,,, pana sa ma prinda ploaia, totul a fost perfect pe ploaie insa,,,,la relanti, merge in sarcina medie, se opreste merge insa la acceleratie maxima, dar cu rateuri in tobe,,,, desi am refacut tot ce am gasit contact electric,,,,problema persista adica,,,,,asa facea si asta-toamna, si am lucrat la mobra,,,, vreo ide? ar putea fi carburatia?? ca nu consuma mai mult de 4,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Join the club La mine la fel. Sa fie supapele? Tzacane dupa ce se incalzeste Mesaj completat am schimbat bujia la domi cu una noua dpr8ea9 si cu asta noua imi variaza la relanti cand 1300 cand 1500 , am puso pe cea veche care a fost si sta la 1400 cat o reglez dar porneste un pic mai greu. sa fie de vina bujia Sa nu fie baiu cu flansa de admisie...parca ziceai ca e crapata. Poti incerca cu o bujie iridium NGK, da e cam scumpa, parca 17e:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) La mine la fel. Sa fie supapele? Tzacane dupa ce se incalzeste Mesaj completat Sa nu fie baiu cu flansa de admisie...parca ziceai ca e crapata. Poti incerca cu o bujie iridium NGK, da e cam scumpa, parca 17e:( flansa e crapata dar am facuto eu cu banda izoler de jur imprejur , am pus si o guma acolo sa stea apasat pe crapatura dar sper ca peste o spatamana sa am alta sa o inlocuiesc si parca nici nu as lua cu irdium ca nu prea sunt turatii asa mare Editat Mai 21, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 La mine la fel. Sa fie supapele? Tzacane dupa ce se incalzeste Mesaj completat Sa nu fie baiu cu flansa de admisie...parca ziceai ca e crapata. Poti incerca cu o bujie iridium NGK, da e cam scumpa, parca 17e:( Daca tacane dupa ce se incalzeste (si daca se incalzeste si mai tare - in trafic, de exemplu, tacane si mai tare), atunci trebuie reglati tachetii. Bujie cu iridium nu se justifica pe Domi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 La mine la fel. Sa fie supapele? Tzacane dupa ce se incalzeste Mesaj completat La mine e de la piston - bolt - biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 sunt curios care sunt diferentele pe toate planurile... cred ca ala merge mai bine decat al tau pe partie mai Swichule:) Eu am dominator de 500 si diferentele sunt la cai (al meu are vreo 36), la rapoartele din cutie (la 100 in a 5-a e pe la 4700 rpm) si evident la cilindru. Lantul de distributie potriveste de la 650 deci distributie trebuie ca e la fel. Ca si avantaje nu prea sunt...consumul -3.4-3.5 la drum intins si cam atat. Era sa uit, si carburatorul difera la diametrul duzelor probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 si al meu tacane dupa ce se incalzeste nu stiu din ce cauza, jocul la supape l-am verificat, reglat etc..e bine acolo. cum reusiti sa scoateti consum asa de mic? mie aproape 7 % imi ia in oras :-s zicea cineva ca a refacut motorul ca ii consuma prea mult, ai descoperit de ce papa asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 eu l-am refacut ca avea un clantanit la rece am schimbat lantul de distributie si patina de ghidaj nu tzacane acum nici la rece, nici la cald flansa de admisie e oki,,,e noua la carb,,,,am verificat doar embrana, care e intacta ma gandesc sa schimb carbul, ca am unu de rezerva cine stie???? as prefera un consum un pic mai mare, dar sa nu mai faca figurile astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 poate iti imprumuta cineva un cdi sa incerci..poate ala e de vina, mai verifica si bobina, poate intra apa in ea... altceva...fisa de la bujie e ok? am patit la masina ca era fisa de la bobina la delcou dusa si pe vreme uda, facea scanteie cu masa de la baterie. vezi poate e aia... eventual imbraca-o cu totul in 2-3 straturi de banda izolatoare si vezi daca mai face figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 a mai ramas cdi-ul de schimbat,,,,, in rest, am cam schimbat tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Sh'a crapat dominatoru'.....'mnezo! Maine sper sa reusesc sa desfac motorul si sa'i vad maruntaiele! Pana la urma, bataia din motor s'a dovedit a fi sanatoasa! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Sh'a crapat dominatoru'.....'mnezo! Maine sper sa reusesc sa desfac motorul si sa'i vad maruntaiele! Pana la urma, bataia din motor s'a dovedit a fi sanatoasa! Adi foarte urat succes la desfacut. sa ne anunti si pe noi (cel putin pe mine) cand afli ce a fost... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 nu le mai desfaceti fratilor perfectionisti, de la vreme tzacane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 nu le mai desfaceti fratilor perfectionisti, de la vreme tzacane tzacanit ca tzacanit dar ma omoara consumul cum sa am 7 in oras..mai ales ca nu prea merg cand e aglomerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 Sh'a crapat dominatoru'.....'mnezo! Maine sper sa reusesc sa desfac motorul si sa'i vad maruntaiele! Pana la urma, bataia din motor s'a dovedit a fi sanatoasa! Adi pacat,, si eu l-am operat pe al meu,,,,, nu e mare filozofie tre sa fii f atent ce si cum pui la loc daca te pot ajuta, da un semn andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 pacat,,si eu l-am operat pe al meu,,,,, nu e mare filozofie tre sa fii f atent ce si cum pui la loc daca te pot ajuta, da un semn andrei Eu is la a 2'a operatie! Acum sa fac un update. Am desfacut partea dreapta a motorului si nu imi place deloc ce am gasit! Bucati de aluminiu, cea mai mare are cam 1.5 cm patrati, si multe multe fragmente mici! Inca nu am gasit de unde is! In cateva ore sper sa apuc sa dau jos cilindrul, sa vad si pe acolo care e faza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 aluminiu,,,, trebe ca din chiuloasa,,,,, alt aluminiu in motor nu stiu naspa rau Mesaj completat nu e mai usor de reparat cu motorul scos din cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 23, 2010 Share Postat Mai 23, 2010 (editat) Minune mare....poza zice tot! Adi scuze de calitatea pozei Editat Mai 23, 2010 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.