switch Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Daca nu ai bani, atunci din ce cumperi garnitura de capac? Da, trebe pusa garnitura noua. Recomandare: lasa-o dracu de dezasamblare si baga ulei si atat. Costa 40-50 de lei o garnitura de capac sau vreo 30-40 lei un tub de silicon din care faci garnitura. Daca refolosesti fara sa pui silicon, risti sa te trezesti cu ulei sub motor. Ambreiaju il verifici simplu: bagi a 5a la drum intins si de pe la 3000-3500rpm deschizi gazu maxim. Daca se chinuie un pic apoi accelereaza liniar e ok. Daca se chinuie apoi turatia se duce imediat in sus (5-6 mii ture) fara sa accelereze motocicleta, atunci e ambreiaju uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 E la noroc. Uneori e ok garnitura pentru refolosire si fara silicon. Uneori o scoti bucati. Recomandare: lasa-o dracu de dezasamblare si baga ulei si atat. Costa 40-50 de lei o garnitura de capac sau vreo 30-40 lei un tub de silicon din care faci garnitura. Daca refolosesti fara sa pui silicon, risti sa te trezesti cu ulei sub motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 E la noroc. Uneori e ok garnitura pentru refolosire si fara silicon.Uneori o scoti bucati. Hartie-carton din foi de calendar de perete. Nu mai dati bani pe garnituri de capace. Cu silicon exista riscul sa astupe orificii din circuitul uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Hartie-carton din foi de calendar de perete. Nu mai dati bani pe garnituri de capace. Cu silicon exista riscul sa astupe orificii din circuitul uleiului. Daca pui cum trebe siliconu ala nu risti. Carton si silicon era reteta mea... Are si rechinu' dreptate: uneori poti scapa si fara sa fie nevoie de o garnitura noua, dar asta de obicei cand ai garnitura calumea (nu carton) pusa recent. Editat Mai 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Daca pui cum trebe siliconu ala nu risti. Carton si silicon era reteta mea... Are si rechinu' dreptate: uneori poti scapa si fara sa fie nevoie de o garnitura noua, dar asta de obicei cand ai garnitura calumea (nu carton) pusa recent. silicon rosu am (de pe vremea cand nu stiam cum sa repar carburatorul) si carton am iar....vis-a-vis de garnitura veche pot sa incerc sa o scot intreaga ambreiajul vreau sa il vad pt ca atunci cand schimb a 4-a sau a 5-a la turatie mai mare si ii dau gaz se tureaza prea mult (cu ambreiajul lasat) si apoi in 2-3 sec se egaleaza turatia cu cea a rotii... mi-e sa nu patineze de la uleiul sintetic bagat anterior...daca e asa si nu e uzat prea mult il curat cu benzina sau diluant il las la soare sa se usuce bine si il pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Eu pun garnitura de carton de calendar fara silicon. Doar cu putina vaselina ca sa stea la locul ei. Daca suprafetele de contact ale capacului si carterului sunt netede, fara defecte, cartonul etanseaza perfect. Iar suruburile le strang alternativ, in cruce cam cu aceeasi forta. E adevarat, acum beneficiez si de o cheie dinamometrica. Garnitura de carton o confectionez prin ciocanire usoara cu un ciocanel, dupa ce o asez pe capac sau carter. Asa facea si tata la Mobra si asa am facut si eu la MZ, Tenere si EXC. Singura garnitura deosebita este cea de chiulasa care, mai ales la motoarele cu racire pe lichid, necesita inlocuirea ei la fiecare demontare plus strangere exacta la cuplu - cheie dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Tu astepti PM sau telefon?sau vrei sa vina cineva sa ti-o repare? Am rezolvat. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 silicon rosu am (de pe vremea cand nu stiam cum sa repar carburatorul) si carton am iar....vis-a-vis de garnitura veche pot sa incerc sa o scot intreaga ambreiajul vreau sa il vad pt ca atunci cand schimb a 4-a sau a 5-a la turatie mai mare si ii dau gaz se tureaza prea mult (cu ambreiajul lasat) si apoi in 2-3 sec se egaleaza turatia cu cea a rotii... mi-e sa nu patineze de la uleiul sintetic bagat anterior...daca e asa si nu e uzat prea mult il curat cu benzina sau diluant il las la soare sa se usuce bine si il pun la loc Inainte sa desfaci verifica sa ai jocul corespunzator la maneta de ambreiaj (10-20 mm in capatul manetei-asa zice cartea). Si inca o chestie, daca desfaci ambreiajul si il speli sa nu uiti sa ungi placile inainte de a le monta....altfel nu va functiona deloc. Oricum, daca jocul e in regula si ai bagat ulei de motociclete cu ambreiaj umed oricare ar fi el atunci poti sa te astepti sa fie nevoie de un nou kit de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) am desfacut, evident garnitura s-a rupt in vreo 100 de locuri ) distractiv a fost sa curat ce a ramas din ea ... vreo 2 ceasuri am tot frecat ba cu lama de cutter ba cu surubelnita numa sa dau jos ramasitele si sa nu zgariu zona de imbinare ambreiajul pare inca in stare buna; am masurat grosimea discurilor (evident pe zonele cu ferodou) si toate au cam 2,94 -2.96 mm deci cu aprox 0.35 peste limita de service din manual care e 2.6 mm. am curatat placile si discurile cu benzina, le-am sters apoi le-am lasat la soare (vreo 2 ore pana am curatat garnitura) apoi le-am pus la loc aplicand pe fiecare cate putin ulei apoi am confectionat garnitura din carton de aprox 0.47 mm grosime (cea care era pe moto avea cam 0.43-0.45 deci dupa ce s-a presat e cam la fel. am pus vaselina pe zona de imbinare, am pus garnitura si am pus la loc. inauntru era curatenie bec, toate luceau, sita de ulei era curata curata. ceea ce intr-adevar mi-a creat probleme a fost coltul din stanga al capacului care nu reuseam sa il scot din cauza cadrului... cu putina insistenta a iesit iar inainte sa il pun la loc l-am pilit un pic (max 0.5 mm) cat sa intre sau sa iasa altdata fara atata chinuiala. acum ambreiajul merge un pic mai bine, parca are cursa mai lunga (de la momentul in care incepe sa prinda pana ii dau drumul) uleiul pe care l-am folosit este Castrol ACT EVO 20w50 mineral. in ideea ca il voi schimba cam la 2500 km max (nu am gasit nimic semisintetic 20w50) in rest mobra merge de rupe am o intrebare pt cei care au schimbat ambreiajul: cat e grosimea discurilor noi? numai bine Mesaj completat aaaa da. am verificat si arcurile; le-am masurat si au 4,55 cm lungime. deci cu destul de mult peste limita de service de 4,31 Editat Mai 27, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 uleiul pe care l-am folosit este Castrol ACT EVO 20w50 mineral. in ideea ca il voi schimba cam la 2500 km max (nu am gasit nimic semisintetic 20w50) in rest mobra merge de rupe De ce vrei tu neaparat 20w50? Eu folosesc 15w50 semisintetic (Motul 5100) de care sunt foarte multumit pe durata sezonului cald. Inclusiv la drum lung si tras de gaz, uleiul nu se consuma decat infim (adica nici nu se simte nevoia de a completa de la un schimb la altul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Cred ca ori io nu stiu sa scriu romaneste, ori tu citesti printre rinduri! Unde am scris ca a cazut omu'? Am zis ca alea-s bune pentru un Domi' tavalit...Si alea-s poze facute la om in curte, iar carenele au fost frumos desfacute inainte de a vinde restul. Acolo am considerat ca se vad bine, ca deh, nu aveam loc, aparat si nici daruirea ca sa fac poze artistice! Acum s-a inteles? Sau trebuie sa si desenez? Te astept la o lectie de gramatica elementara pe ''privat''. Glumeam la faza cu, carenele, Switch stie. Spor la desen Ivane! Gramatica e mai grea, la inceput, gimnaziu, dar te ajut sa treci si de hopul asta numit ''examenul de capacitate''. Printre ''rinduri''. Mesaj completat Scuze colegilor de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Off topic: Auzi acesta?! Pentru a-mi prinde mintile cu unu' ca tine, care are mintea odihnita, ar insemna sa ma si cobor la nivelul tau...ceea ce nu voi face! O remarca doar: atunci cind io-mi luam examenul la limba materna sau licenta, tu cred ca nici pe teava tunului nu erai...asa ca te invit cu parintii de mina la o lectie de bunsimt sau chiar de limba materna (inclusiv gramatica limbii romane)! On topic: Carenele de Domi' inca asteapta un nou stapin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) va bat pe amindoi. Go private! GLUMESC vaca mea e tot in service si n-am vesti de la ea. Editat Mai 27, 2010 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 De ce vrei tu neaparat 20w50? Eu folosesc 15w50 semisintetic (Motul 5100) de care sunt foarte multumit pe durata sezonului cald. Inclusiv la drum lung si tras de gaz, uleiul nu se consuma decat infim (adica nici nu se simte nevoia de a completa de la un schimb la altul). pai nici eu nu stiu sigur. am ales cea mai buna varianta dintre ce aveam de ales in situatia asta... tinand cont ca am dat alt ulei la schimb e ok. (la mag respectiv alta varianta era cu destul de mult mai scumpa si trebuia sa achit diferenta. evident azi am gasit intr-un magazin (neasteptat) uleiuri moto la preturi ft bune) partea cu adevarat buna e ca am observat urmatoarele detalii: -ambreiajul se comporta mai bine -motorul vibreaza mai putin (sau nu asa tare ca inainte) -sunetul s-a schimbat destul de mult, e mai rotund - ralanti-ul sta mai constant. deci pe monment e ok, am facut doar vreo 20 km azi dupa ce am schimbat uleiul si deja se observa lucrurile astea. o sa urmaresc atent nivelul si culoarea uleiului ca sa vad cum se comporta in timp. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Cu mineral recomand sa schimbi la 2000km. Cu filtru. Te va costa 20 lei filtrul (cumpara Champion de la Louis - cu tot cu garnitura noua) + ~40lei 2L de 20-50 mineral. 60 lei e ok, zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Off topic:Auzi acesta?! Pentru a-mi prinde mintile cu unu' ca tine, care are mintea odihnita, ar insemna sa ma si cobor la nivelul tau...ceea ce nu voi face! O remarca doar: atunci cind io-mi luam examenul la limba materna sau licenta, tu cred ca nici pe teava tunului nu erai...asa ca te invit cu parintii de mina la o lectie de bunsimt sau chiar de limba materna (inclusiv gramatica limbii romane)! On topic: Carenele de Domi' inca asteapta un nou stapin! Recapituland, oferta mea ramane valabila. Sper sa nu te cobori la nivelul meu, caci nu stii pe ce parte. Acesta este un pamflet si trebuie luat ca atare. Nu se cearta nimeni. E doar in imaginatia unora. On topic: Mi-a placut decorul in care erau pozate carenele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Cedez...fiindca asa consider ca-i frumos, ca unul sa cedeze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Cedez...fiindca asa consider ca-i frumos, ca unul sa cedeze! [/quot Nu mai glumesc despre Honde ca se interpreteaza gresit din exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 (editat) Terminati fratilor cu balciu asta; profitati ca nu se uita niciun moderator la noi zilele astea, sau ce? Va multumesc pentru intelegere. Editat Mai 28, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 De ce vrei tu neaparat 20w50? Eu folosesc 15w50 semisintetic (Motul 5100) de care sunt foarte multumit pe durata sezonului cald. Inclusiv la drum lung si tras de gaz, uleiul nu se consuma decat infim (adica nici nu se simte nevoia de a completa de la un schimb la altul). I agree , nu se vede consumul de ulei la motul 15w50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 ...nici la Valvoline 10w-40 semisintetic, dupa 2000km si o iarna la mijloc. Conteaza motoru si tipul uleiului (semi/mineral/synth). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 ...nici la Valvoline 10w-40 semisintetic, dupa 2000km si o iarna la mijloc. Conteaza motoru si tipul uleiului (semi/mineral/synth). Din experienta altora stiu ca uleiul Valvoline e anti motociclete! Proasta calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Din experienta altora stiu ca uleiul Valvoline e anti motociclete! Proasta calitate. Nu cred ca ai incercat, asa ca hai sa nu ne dam cu presupusu aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salut! Cilindrul meu, dupa craparea pistonului, trebuie alezat! Prin urmare o sa am nevoie de un piston de "corectie" care va fi si el la randul lui potrivit noului cilindru. Daca stiti unde as putea gasi asa ceva, va rog sa imi spuneti! Mersi fain, Adi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Nu cred ca ai incercat, asa ca hai sa nu ne dam cu presupusu aiurea.omua zis ca din experienta altora. deci nu-si da cu presupusul, doar duce mesajulBai nene, eu n-am motocicleta si voua va arde de gramatica. Salut! Cilindrul meu, dupa craparea pistonului, trebuie alezat! Prin urmare o sa am nevoie de un piston de "corectie" care va fi si el la randul lui potrivit noului cilindru. Daca stiti unde as putea gasi asa ceva, va rog sa imi spuneti! Mersi fain, Adi. merg si eu o tura Mi-a dat azi mesterul vestile. Inca nu e tutut de tot dar tre sa schimb, dupa cum mi-a mai zis, tot ce-i de la axul cu came in sus. Deci ori asa si ma costa cit alt motor (aproximativ), ori Domi ajunge bucatele si eu trebuie sa-mi iau alt motor. Deci, cum o dau, tre sa imi iau motor.$^#%$^&$%^&^* Tre sa fac inventarul sa vad ce am de vinzare ca sa fac bani de 'alt motor'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.