phreak_or Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 eu ii dau 2-3 pedale la kickstarter sa ii rupa uleiul inainte de prima cheie si porneste mult mai usor, cat despre inecat am reusit de cateva ori si nu e deloc distractiv sa scoti bujia sa o arzi;cum purjati carburatorul? cu proiectoarele m-ati lamurit -> Cancel crashbarurile as avea unde sa le fac dar ma intereseaza materialele, dimensiuni si de unde sa le prind carburatorul il golesti desuruband surubul de golire. este in partea dreapta, la partea de jos a carburatorului. il desfaci, curge benzina (nu uita sa inchizi robinetul ca altfel tot curge pana nu mai e deloc ) apoi il inchizi la loc. si gata, dai drumul la benzina si scanteie daca se ineaca nu e neaparat sa scoti bujia... poti sa scoti doar fisa de la bujie, tragi acceleratia la maxim, si dai un pic la automat (sau la pedala). apoi pui fisa la loc si pornesti normal. de crashbaruri ma intereseaza si pe mine... de unde pot sa iau teava din aceea mai subtire? ca trebuie sa imi fac si suporti de bagaje hai cu vremea buna! Mesaj completat o alternativa la golit carburatorul de la surub este ca inainte sa ajungi acasa, cu 100 m, sa inchizi robinetul, si apoi sa lasi sa moara motorul. asta cand stii ca nu mai mergi o vreme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 teava suptire gasesti la hornbach/bricostore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 daca se ineaca nu e neaparat sa scoti bujia... poti sa scoti doar fisa de la bujie, tragi acceleratia la maxim, si dai un pic la automat (sau la pedala). apoi pui fisa la loc si pornesti normal. stai ca aici m-am pierdut total , pai asa l-ai innecat de tot, acceleratia la maxim fara scanteie pai se umple de benzina in capul pistonului, daca era fisa poate dadea vreun rateu si pleca dar asa fara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 14, 2011 Share Postat Februarie 14, 2011 teava suptire gasesti la hornbach/bricostore mersi. o sa merg sa vad stai ca aici m-am pierdut total , pai asa l-ai innecat de tot, acceleratia la maxim fara scanteie pai se umple de benzina in capul pistonului, daca era fisa poate dadea vreun rateu si pleca dar asa fara ... nu e ideea mea. scrie in manual: manual utilizator (pagina 34 parca) doar ca acolo zice sa inchizi contactul si sa dai la pedala...cum unii dintre noi nu au decat pornire la buton solutia e sa nu ii dai scanteie. tot in manualul asta scrie si cum se verifica in mod corect nivelul uleiului...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) "Aerisirea motorului" aka "Ce faci dupa ce il ineci?" 1. Inchizi socu (adica fara soc) 2. Deschizi gazu la maxim si il tii acolo 3. La modelele RD02 (pre 95), Engine Switch pe OFF 4. Dai la automat doua reprize de 5-10 invarteli 5. Pornesti nomal NU se scoate fisha NICIODATA. Daca invarti motorul fara bujie in circuitul de aprindere (adica fisha in aer), risti sa belesti CDIul. O fi el bulletproof, dar uite ca unii oameni au probleme cu el. Rationamentul? La relanti compresia e foarte mica, deci motorul oricum nu prea are tiraj cine stie ce (nici de aer deci - implicit - nici de benzina); de aia folosesti socul la pornire. Cand ii deschizi de tot gazul, debitul de aer e maxim si depresiunea creata in cilindru trage foarte mult aer si foarte putina benzina. Mecanismul e similar cu a da la pedala cu decompresorul tras. Mesaj completat Tzeava puteti folosi de 16mm (diam ext). Nu mai stiu ce grosime in carne. Designurile sunt simple; cele care protejaza si carenele se prind: 1. de punctul de fixare fatza-jos al motorului (cam pe unde iese esapamentul); 2. cu un colier chiar sub punctul unde se ingroasa cadrul, la vreo 20cm mai sus de punctul #1 3. pe stanga se prind de axul ce tine motorul in partea din spate-sus, pe dupa cadru (e un distantier acolo de vreo 20mm, se poate inlocui cu unul de 16mm sau polizat pana acolo) 4. pe dreapta se prind de unul din cele doua suruburi ingrupate in cadru Plus aici: detalierea punctelor de prindere intr-un jural de montare de crashbar pe un model '88 (US): http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...p;postcount=688 Editat Februarie 15, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 cumpar dominator stare buna atit estetic cit functional. pret decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 sa ai bafta la cumparare,dar la toate conditiile pe care le pui tu cu pretul este mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 sa ai bafta la cumparare,dar la toate conditiile pe care le pui tu cu pretul este mai greu sint oameni care vor sa schimbe moto si nu le ajunge cit au. poate ca sint si celor care le pasa cui isi dau moto nu numai sal dea. o zi super power mortala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Pai din cate vad eu tu ai un Pegaso sau (aveai),de ce vrei si un Domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) Sincer ti l-as da pe-al meu, dar eu vreau pe el fix cat face, nu cat ar vrea piata sa dea pe ele. Raman la parerea ca un domi sub 1400, hai 1300 va necesita in max 6 luni investitii ca sa-l tii fie pe drumuri fie peste 1000e ca valoare. Exceptie cazurile in care omu e disperat sa vanda, ca atunci nu mai conteaza. Editat Februarie 15, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Ai perfecta dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Rostesc adevarul baietii de mai sus. Este nasol pt cine are un dominator in stare buna (estetic + mecanic), pt ca nu il da la un pret decent. Este nasol si pt cei care vor sa cumpere, pt ca nu pot intelege ca un dominator bun face mult. La banii pe un domi bun prefera sa isi ia ceva mai nou, care in timp va necesita totusi investitie mare. Un domi ieftin, este ieftin pt ca nu este ingrijit, si din nou va necestia in viitorul prea apropiat investitie invers proportionala cu pretul de achizitie. Domi bun e scump, dar face toti banii. Si da, eu sunt un tip disperat sa il vanda, insa nu la juma din cat face. Bafta la cumparare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Update CDI Ignitech: - pentru achizitionare CDI, pretul e 134e unit-ul + 15e transport = 149 euro in cap (plata prin transfer bancar sau paypal, livrare la posta romana) - trebuie mentionat modelul (capacitate, an fabricatie) si culorile firelor ce duc la mufa cu 2 pini a CDIului existent - se indica mentionarea faptului ca motocicleta este sau nu limitata (33cp vs 42cp) - mai trebuie mentionat daca se doreste limitarea electronica a turatiei (stock = 8000rpm, recomand 7500rpm ca deja avem motoare batrane) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Update CDI Ignitech:- pentru achizitionare CDI, pretul e 134e unit-ul + 15e transport = 149 euro in cap (plata prin transfer bancar sau paypal, livrare la posta romana) - trebuie mentionat modelul (capacitate, an fabricatie) si culorile firelor ce duc la mufa cu 2 pini a CDIului existent - se indica mentionarea faptului ca motocicleta este sau nu limitata (33cp vs 42cp) - mai trebuie mentionat daca se doreste limitarea electronica a turatiei (stock = 8000rpm, recomand 7500rpm ca deja avem motoare batrane) Ok, ma bag la CDI! Acum! Domi mea este cea care a fost a lui Axa, dupa cum scria si el la inceputul acestui forum, dupa seria ei este fabricatie 1993, cei din rar au trecut pe talon 1992. Limitat iau dupa recomandare. Cat despre culorile firelor trebuie sa ajung la garaj sa vad va mai dura ceva zile numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) Ok, ma bag la CDI! Acum! Domi mea este cea care a fost a lui Axa, dupa cum scria si el la inceputul acestui forum, dupa seria ei este fabricatie 1993, cei din rar au trecut pe talon 1992. Limitat iau dupa recomandare. Cat despre culorile firelor trebuie sa ajung la garaj sa vad va mai dura ceva zile numai bine! Limitat e doar din flansha de admisie. A lu' axa nu era limitat si daca ar fi fost, l-ar fi delimitat Gabi. Baietii m-au intrebat mai mult informativ. Astept sa-mi zici cum e cu firele. Intre timp, care se mai baga la CDI nou nout sa sara cu anu de fabricatie, capactiatea (cc) si culoarea firelor. Faceti transportul pe din cati sunteti Cu livrarea in tara fac io cinste daca e Editat Februarie 15, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Rostesc adevarul baietii de mai sus. Este nasol pt cine are un dominator in stare buna (estetic + mecanic), pt ca nu il da la un pret decent. Este nasol si pt cei care vor sa cumpere, pt ca nu pot intelege ca un dominator bun face mult. La banii pe un domi bun prefera sa isi ia ceva mai nou, care in timp va necesita totusi investitie mare. Un domi ieftin, este ieftin pt ca nu este ingrijit, si din nou va necestia in viitorul prea apropiat investitie invers proportionala cu pretul de achizitie.Domi bun e scump, dar face toti banii. Si da, eu sunt un tip disperat sa il vanda, insa nu la juma din cat face. Bafta la cumparare! am avut pegaso. am auzit si eu de la cine se pricepe ca sint bune. si nu vreau la juma de pret ca alai jaf motoru clar. intrebam. astept oferte. daca sint ok discutam. nu caut chilipire. vreau un moto bun la bani ok. va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 bafta la cumparare @ switch - citisem pe forum cum ca la slr se poate sa fie limitata puterea din cdi, si daca schimbi ceva fire scapi de ea, de limitare . la domi nu e valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 am facut si eu comanda de bord digital cu tot cu suportul de indicatoare si dupa converia de paypal a ajuns undeva la 600RON, acum astept sa vad cand ajunge in tara si daca mai am de platit tva pe el Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) @purice: Trailtech Vapor? @phreak: nu prea cred; la 44cp si 55Nm, SLRul are fix specificatiile domi-ului +/- 10% Limitarile motocicletei sunt cauzate de raportul mic de compresie - numai 8.3 : 1. Daca pui piston de compresie 10 : 1 si carburator mai jmecher, imediat sari in 55-60cp si 60Nm. Daca pui capacitate cilindrica mai mare si compresie 11 : 1 poti sa-l aproapii de 60 cai cu 70Nm. Cele mai impresionante cifre pe care le-am vazut au fost 63cp si 69Nm. Fara turbo si fara modificari la aprindere. Mesaj completat Cilindru + piston + segmenti = 300e Camshaft jmecher = 250e Carburator = 250e Rectificare carter = 50-100e maxim ... adica 800~900e Din pacate, asta iti trage fiabilitatea in zona hard-enduro, adica schimburi (foarte) dese de ulei si fiabilitate relativ scazuta. Practic, compromiti fiabilitatea domi-ului pentru performanta maxima posibila. Sunt de parere ca dupa astfel de modificari, un domi e mai putin fiabil decat un LC4. Si un domi la 1500e + 1000e modificari duce in 2500e, adica putin sub pretul unui LC4 in mintile lui. Nu stiu daca renteaza. Mesaj completat @purice: cat se fac supapele la SLR? Editat Februarie 16, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 (editat) uite aici am vazut: link e vorba de limitarea la 25kw (pt incepatori) si eu stiam ca in general daca se limiteaza se pune un obturator partial pe admisie... in cazul mobrelor cu carburatie, iar la celelalte e electronica sjmecheria. de modificat motorul nu cred ca are rost. pana la urma e mai eficient de schimbat evacuarea sa scapi de 20 kg, pui dynojet, reglat bine sa ai amestecul in regula, si apoi bagi benzina si faci km. castigi 5 cai din evacuare, filtru aer, si dynojet, si ai moto mai usoara. deci se simte chiar, merita kitul dynojet pt domi? gasisem doar pt 95 parca.... ala merge si la domi mai tinere? (ex: '97) aici cam la 1/3 din lista. 54euro Editat Februarie 16, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Dynojet nu se merita. Oricum castigi 2-3 cai maaaxim. Cine crede ca-s mai multi, sa vina cu dyno charts before and after Limitarea la domi se face exclusiv din flansha de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Dynojet nu se merita. Oricum castigi 2-3 cai maaaxim. Cine crede ca-s mai multi, sa vina cu dyno charts before and after ok, dar in ideea ca schimbi evacuarea. teoretic amestecul e mai sarac (Ca pui evacuare mai permisiva, nu mai restrictiva) si atunci trebuie sa compensezi. dynojet e o solutie sa schimbi jeturile prin carb, si chiar si acul. altfel sa cumperi jeturi mai mari cat costa? eventual si acul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 @ switch da trailtech vapor + panoul cu 4 indicatoare 0.10 admisia 0.12 evacuarea la SLR e alta axa cu came de aici are mai putina putere ca un Domi(exista in schimb si ceea ce zice phreak, o versiune care e limitata electronic la 25kw dar se poate delimita cu inversarea a 2 fire din CDI.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 Sunt curios sa vad manualul de SLR cu reglajele alea date in clar. Daca il ai, sau daca stii de unde il pot lua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 16, 2011 Share Postat Februarie 16, 2011 aici era la indemana, in manualul de logistica aka shop manual e trecut 0.10 atat la admisie cat si la evacuare dar in manualul meu de user`s manual stiu ca aveam undeva notat 0.10 admisia si 0.12 evacuarea, fac poza si trimiit Honda SLR Logistic Manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.