Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

eu ii dau 2-3 pedale la kickstarter sa ii rupa uleiul inainte de prima cheie si porneste mult mai usor, cat despre inecat am reusit de cateva ori si nu e deloc distractiv sa scoti bujia sa o arzi;

cum purjati carburatorul? :D

cu proiectoarele m-ati lamurit -> Cancel

crashbarurile as avea unde sa le fac dar ma intereseaza materialele, dimensiuni si de unde sa le prind

 

 

carburatorul il golesti desuruband surubul de golire. este in partea dreapta, la partea de jos a carburatorului. il desfaci, curge benzina (nu uita sa inchizi robinetul ca altfel tot curge pana nu mai e deloc ) apoi il inchizi la loc. si gata, dai drumul la benzina si scanteie :)

 

daca se ineaca nu e neaparat sa scoti bujia... poti sa scoti doar fisa de la bujie, tragi acceleratia la maxim, si dai un pic la automat (sau la pedala). apoi pui fisa la loc si pornesti normal.

 

de crashbaruri ma intereseaza si pe mine... de unde pot sa iau teava din aceea mai subtire? ca trebuie sa imi fac si suporti de bagaje :laugh:

 

hai cu vremea buna! :)

Mesaj completat

o alternativa la golit carburatorul de la surub este ca inainte sa ajungi acasa, cu 100 m, sa inchizi robinetul, si apoi sa lasi sa moara motorul. asta cand stii ca nu mai mergi o vreme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca se ineaca nu e neaparat sa scoti bujia... poti sa scoti doar fisa de la bujie, tragi acceleratia la maxim, si dai un pic la automat (sau la pedala). apoi pui fisa la loc si pornesti normal.

stai ca aici m-am pierdut total , pai asa l-ai innecat de tot, acceleratia la maxim fara scanteie pai se umple de benzina in capul pistonului, daca era fisa poate dadea vreun rateu si pleca dar asa fara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teava suptire gasesti la hornbach/bricostore :)

 

mersi. o sa merg sa vad :D

 

stai ca aici m-am pierdut total , pai asa l-ai innecat de tot, acceleratia la maxim fara scanteie pai se umple de benzina in capul pistonului, daca era fisa poate dadea vreun rateu si pleca dar asa fara ...

 

nu e ideea mea. scrie in manual: manual utilizator

(pagina 34 parca)

doar ca acolo zice sa inchizi contactul si sa dai la pedala...cum unii dintre noi nu au decat pornire la buton solutia e sa nu ii dai scanteie.

tot in manualul asta scrie si cum se verifica in mod corect nivelul uleiului...etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Aerisirea motorului" aka "Ce faci dupa ce il ineci?"

 

1. Inchizi socu (adica fara soc)

2. Deschizi gazu la maxim si il tii acolo

3. La modelele RD02 (pre 95), Engine Switch pe OFF

4. Dai la automat doua reprize de 5-10 invarteli

5. Pornesti nomal

 

NU se scoate fisha NICIODATA. Daca invarti motorul fara bujie in circuitul de aprindere (adica fisha in aer), risti sa belesti CDIul. O fi el bulletproof, dar uite ca unii oameni au probleme cu el.

 

Rationamentul? La relanti compresia e foarte mica, deci motorul oricum nu prea are tiraj cine stie ce (nici de aer deci - implicit - nici de benzina); de aia folosesti socul la pornire. Cand ii deschizi de tot gazul, debitul de aer e maxim si depresiunea creata in cilindru trage foarte mult aer si foarte putina benzina. Mecanismul e similar cu a da la pedala cu decompresorul tras.

Mesaj completat

Tzeava puteti folosi de 16mm (diam ext). Nu mai stiu ce grosime in carne.

 

Designurile sunt simple; cele care protejaza si carenele se prind:

1. de punctul de fixare fatza-jos al motorului (cam pe unde iese esapamentul);

2. cu un colier chiar sub punctul unde se ingroasa cadrul, la vreo 20cm mai sus de punctul #1

3. pe stanga se prind de axul ce tine motorul in partea din spate-sus, pe dupa cadru (e un distantier acolo de vreo 20mm, se poate inlocui cu unul de 16mm sau polizat pana acolo)

4. pe dreapta se prind de unul din cele doua suruburi ingrupate in cadru

 

7003_0.jpg

 

Plus aici: detalierea punctelor de prindere intr-un jural de montare de crashbar pe un model '88 (US): http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...p;postcount=688

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ai bafta la cumparare,dar la toate conditiile pe care le pui tu cu pretul este mai greu :)

sint oameni care vor sa schimbe moto si nu le ajunge cit au. poate ca sint si celor care le pasa cui isi dau moto nu numai sal dea. o zi super power mortala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer ti l-as da pe-al meu, dar eu vreau pe el fix cat face, nu cat ar vrea piata sa dea pe ele.

 

Raman la parerea ca un domi sub 1400, hai 1300 va necesita in max 6 luni investitii ca sa-l tii fie pe drumuri fie peste 1000e ca valoare. Exceptie cazurile in care omu e disperat sa vanda, ca atunci nu mai conteaza.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rostesc adevarul baietii de mai sus. Este nasol pt cine are un dominator in stare buna (estetic + mecanic), pt ca nu il da la un pret decent. Este nasol si pt cei care vor sa cumpere, pt ca nu pot intelege ca un dominator bun face mult. La banii pe un domi bun prefera sa isi ia ceva mai nou, care in timp va necesita totusi investitie mare. Un domi ieftin, este ieftin pt ca nu este ingrijit, si din nou va necestia in viitorul prea apropiat investitie invers proportionala cu pretul de achizitie.

Domi bun e scump, dar face toti banii.

Si da, eu sunt un tip disperat sa il vanda, insa nu la juma din cat face.

Bafta la cumparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update CDI Ignitech:

- pentru achizitionare CDI, pretul e 134e unit-ul + 15e transport = 149 euro in cap (plata prin transfer bancar sau paypal, livrare la posta romana)

- trebuie mentionat modelul (capacitate, an fabricatie) si culorile firelor ce duc la mufa cu 2 pini a CDIului existent

- se indica mentionarea faptului ca motocicleta este sau nu limitata (33cp vs 42cp)

- mai trebuie mentionat daca se doreste limitarea electronica a turatiei (stock = 8000rpm, recomand 7500rpm ca deja avem motoare batrane)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Update CDI Ignitech:

- pentru achizitionare CDI, pretul e 134e unit-ul + 15e transport = 149 euro in cap (plata prin transfer bancar sau paypal, livrare la posta romana)

- trebuie mentionat modelul (capacitate, an fabricatie) si culorile firelor ce duc la mufa cu 2 pini a CDIului existent

- se indica mentionarea faptului ca motocicleta este sau nu limitata (33cp vs 42cp)

- mai trebuie mentionat daca se doreste limitarea electronica a turatiei (stock = 8000rpm, recomand 7500rpm ca deja avem motoare batrane)

 

Ok, ma bag la CDI! Acum! :)

Domi mea este cea care a fost a lui Axa, dupa cum scria si el la inceputul acestui forum, dupa seria ei este fabricatie 1993, cei din rar au trecut pe talon 1992. Limitat iau dupa recomandare. Cat despre culorile firelor trebuie sa ajung la garaj sa vad :D va mai dura ceva zile

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ma bag la CDI! Acum! :)

Domi mea este cea care a fost a lui Axa, dupa cum scria si el la inceputul acestui forum, dupa seria ei este fabricatie 1993, cei din rar au trecut pe talon 1992. Limitat iau dupa recomandare. Cat despre culorile firelor trebuie sa ajung la garaj sa vad :laugh: va mai dura ceva zile

 

numai bine!

 

Limitat e doar din flansha de admisie. A lu' axa nu era limitat si daca ar fi fost, l-ar fi delimitat Gabi. Baietii m-au intrebat mai mult informativ. Astept sa-mi zici cum e cu firele.

 

Intre timp, care se mai baga la CDI nou nout sa sara cu anu de fabricatie, capactiatea (cc) si culoarea firelor. Faceti transportul pe din cati sunteti :D Cu livrarea in tara fac io cinste daca e :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rostesc adevarul baietii de mai sus. Este nasol pt cine are un dominator in stare buna (estetic + mecanic), pt ca nu il da la un pret decent. Este nasol si pt cei care vor sa cumpere, pt ca nu pot intelege ca un dominator bun face mult. La banii pe un domi bun prefera sa isi ia ceva mai nou, care in timp va necesita totusi investitie mare. Un domi ieftin, este ieftin pt ca nu este ingrijit, si din nou va necestia in viitorul prea apropiat investitie invers proportionala cu pretul de achizitie.

Domi bun e scump, dar face toti banii.

Si da, eu sunt un tip disperat sa il vanda, insa nu la juma din cat face.

Bafta la cumparare!

am avut pegaso. am auzit si eu de la cine se pricepe ca sint bune. si nu vreau la juma de pret ca alai jaf motoru clar. intrebam. astept oferte. daca sint ok discutam. nu caut chilipire. vreau un moto bun la bani ok. va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bafta la cumparare :D

 

@ switch - citisem pe forum cum ca la slr se poate sa fie limitata puterea din cdi, si daca schimbi ceva fire scapi de ea, de limitare :) .

la domi nu e valabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@purice: Trailtech Vapor?

 

@phreak: nu prea cred; la 44cp si 55Nm, SLRul are fix specificatiile domi-ului +/- 10%

 

Limitarile motocicletei sunt cauzate de raportul mic de compresie - numai 8.3 : 1. Daca pui piston de compresie 10 : 1 si carburator mai jmecher, imediat sari in 55-60cp si 60Nm. Daca pui capacitate cilindrica mai mare si compresie 11 : 1 poti sa-l aproapii de 60 cai cu 70Nm. Cele mai impresionante cifre pe care le-am vazut au fost 63cp si 69Nm. Fara turbo si fara modificari la aprindere.

Mesaj completat

 

Cilindru + piston + segmenti = 300e

Camshaft jmecher = 250e

Carburator = 250e

Rectificare carter = 50-100e maxim

... adica 800~900e

 

Din pacate, asta iti trage fiabilitatea in zona hard-enduro, adica schimburi (foarte) dese de ulei si fiabilitate relativ scazuta.

 

Practic, compromiti fiabilitatea domi-ului pentru performanta maxima posibila. Sunt de parere ca dupa astfel de modificari, un domi e mai putin fiabil decat un LC4. Si un domi la 1500e + 1000e modificari duce in 2500e, adica putin sub pretul unui LC4 in mintile lui. Nu stiu daca renteaza.

 

 

Mesaj completat

@purice: cat se fac supapele la SLR?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici am vazut: link

e vorba de limitarea la 25kw (pt incepatori)

si eu stiam ca in general daca se limiteaza se pune un obturator partial pe admisie... in cazul mobrelor cu carburatie, iar la celelalte e electronica sjmecheria.

 

de modificat motorul nu cred ca are rost. pana la urma e mai eficient de schimbat evacuarea sa scapi de 20 kg, pui dynojet, reglat bine sa ai amestecul in regula, si apoi bagi benzina si faci km. castigi 5 cai din evacuare, filtru aer, si dynojet, si ai moto mai usoara. deci se simte :)

 

chiar, merita kitul dynojet pt domi? gasisem doar pt 95 parca.... ala merge si la domi mai tinere? (ex: '97)

aici cam la 1/3 din lista. 54euro

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dynojet nu se merita. Oricum castigi 2-3 cai maaaxim. Cine crede ca-s mai multi, sa vina cu dyno charts before and after :)

 

ok, dar in ideea ca schimbi evacuarea. teoretic amestecul e mai sarac (Ca pui evacuare mai permisiva, nu mai restrictiva) si atunci trebuie sa compensezi. dynojet e o solutie sa schimbi jeturile prin carb, si chiar si acul. altfel sa cumperi jeturi mai mari cat costa? eventual si acul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ switch

da trailtech vapor + panoul cu 4 indicatoare

0.10 admisia 0.12 evacuarea

la SLR e alta axa cu came de aici are mai putina putere ca un Domi(exista in schimb si ceea ce zice phreak, o versiune care e limitata electronic la 25kw dar se poate delimita cu inversarea a 2 fire din CDI.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...