50bani Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 intrebare ca tot sunteti mai multi paici... orice lant de 520 credeti ca se potriveste la dominator sau trebuie sa mai iau ceva in considerare ... am gasit asta dar nu sunt 100% sigur ca e bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) Domi normal, la orizontala pe suprafata dreapta, se sprijina pe toba, scarita spate, roti si ghidon. Domi fara toba se sprijina pe ce apuca. Sunt chiar curios Jumba, atat timp cat merge pe strada... pica. Punct. Sau o scapi de tembeleu in parcare. Rezutlatul e ca plangi dupa plastice. Pentru ca fara tobe sa susina mobra, o sa iti faci praf scaritele , manerul, plasticul si saua la prima cazatura. Alea 10kg oricum sunt +/- la pasagera Iti alegi si tu pasagere mai usoare si gata Pai ce, asta nu-i mobra de mers singur ca la hard enduro... Apropo, iei ITP cu toba aia fara spaga? @50centiromanesti - iti trebe lant de 520 cu minim 108 (110!?) zale si o/x/z-ring-uri. Daca pui fara oringuri (cum e ala de l-ai link-at tu), o sa-l f*ti extrem de repede (gandeste-te la cateva mii de km doar). @Domi72 - nu stiu la ce te referi Editat Februarie 21, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 De unde pot sa iau disc frana fata pt domi? Inafara de oemmotorparts? Si cam la ce bani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 @Domi72 - nu stiu la ce te referi Nici eu! ) Mesaj completat De unde pot sa iau disc frana fata pt domi? Inafara de oemmotorparts? Si cam la ce bani... Intreaba-l pe Andrei din Zalau si intreba si la www.dillypoint.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) De unde pot sa iau disc frana fata pt domi? Inafara de oemmotorparts? Si cam la ce bani... 218e kit frana supermoto (320mm - ai vazut la mine) 110e disc frana EBC (stock; 256mm; @dilly, inclusiv transport/ramburs oradea) Editat Februarie 21, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Va salut am o antrebare,sa schimbat cumva afisajul pe forum? Ca de ieri nu mai se afiseaja cum era anainte.Sau poate doar la mine! Mesaj completat Anainte erau 400 si de pagini acum sunt doar 99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Va salut am o antrebare,sa schimbat cumva afisajul pe forum? Ca de ieri nu mai se afiseaja cum era anainte.Sau poate doar la mine!Mesaj completat Anainte erau 400 si de pagini acum sunt doar 99 Tocmai ai postat pe pagina 495 E posibil sa fi schimbat tu ceva setari in calculatorul tau, referitoar la modul de afisare a posturilor. Mi s-a intamplat si mie o data, dar fara sa fi intentionat sa modific ceva. E posibil sa te ajute daca mergi faci scroll pana la partea de sus a paginii (unde se vede header-ul pe care scrie MOTOCICLISM.RO), iar sub header, in partea extrema dreapta vei vedea un drop-down (un buton care iti deschide o lista de optiuni in jos) pe care scrie OPTIONS. Click pe Options si asigura-te ca la sectiunea "Display modes" e bifata optiunea "Standard". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Mersi mult Domi72 acolo era buba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Mersi mult Domi72 acolo era buba Cu placere. Dai o bere la Sibiu, la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Sa facut o bere si palinca de banat ca Andrei aduce palinca de Zalau.Si eu fiind tot Andrei aduc de Banat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Sa facut o bere si palinca de banat ca Andrei aduce palinca de Zalau.Si eu fiind tot Andrei aduc de Banat Abia astept sa ne vedem (nu pentru bere sau palinca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Sieu la fel.Desi detin Domi de 3 ani ar fi prima iesire de acest gen.Adica o antalnire cu mai multe D omi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 La vara am de gand sa vin si eu la Dominatoriada, si sper sa mai aduc un amic care vine in concediu din Anglia pentru treaba asta special. @switch: de ce crezi ca lantul fara o/x-ring ar tine doar cateva mii de km? din teorie stiu ca asa ar trebuii sa fie dar sunt curios daca a probat cineva intreb pentru ca am de gand sa incerc si eu unul de la DID (520NZ) care are specificatii foarte bune ca rezistenta la intindere. E foarte adevarat ca necesita intretinere mai des - curatat + gresat dar si asa cred ca la km care ii fac eu (putini) e de preferat sa pun un lant nou care imi permit sa il schimb la sezon decat unul cel putin dublu ca pret care prea curand nu o sa am banii necesari sa il pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 @ toata lumea, lantul fara oring, fara ungere, are elasticitate mare, in principiu o sa ajungi la 2000km sa scoti cate 2 zale a testat un amic lant pe Y Tene, l-am schimbat undeva la 7000km eu am sa fac conversie la 525 x-ring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 218e kit frana supermoto (320mm - ai vazut la mine) 110e disc frana EBC (stock; 256mm; @dilly, inclusiv transport/ramburs oradea) Mersi mult! O sa intreb, sa vad si Vio cu cat ar aduce. Kit-ul de frana supermoto ce contine mai exact? Pompa, furtune, disc... si alt etrier sau un distantier ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Oringurile din cate stiu eu au rolul si menirea de a reduce frecarea antre zale si pentru a proteja tot odata sa nu intre mizerie la bolturi.Deci an principiu este destinat pentru multi km,an schimb cel fara oring este destinat an special mai mult pt motocros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 (editat) Mersi mult!O sa intreb, sa vad si Vio cu cat ar aduce. Kit-ul de frana supermoto ce contine mai exact? Pompa, furtune, disc... si alt etrier sau un distantier ? Kit = disc si adaptor (inclusiv o pereche de suruburi). Cam atat iti trebuie, daca nu ai frana elastica si la brembo stiu ca nu-i problema asta. Eu am si furtun nou de la etrier la pompa (118 ron cu transport cu tot) si garnituri noi la etrier (70 lei cu totu), dar la mine era prea elastrica frana. Editat Februarie 21, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) lantul fara oringuri are o frecare mai mica si o durata de viata mai mica decat a celui cu X,Z,Yptrat RING... aceasta diferenta se poate modifica in functie de modalitatea de intretinere dar nu va fi mai mare de 1 luna de mers... ATENTIE: a nu se confunda lantul de MX(motocros) fara oringuri cu un lant de enduro, cel de MX e proiectat si executat sa tina 4-6 manse de 30 minute dupa care se schimba de aceea este mult mai ieftin. daca o sa cadeti in pacat o sa mergeti 1000 de km maxim. eu folosesc fara oringuri sa SM si cu oringuri la enduro/rally Mesaj completat "Jumba, atat timp cat merge pe strada... pica. Punct. Sau o scapi de tembeleu in parcare. Rezutlatul e ca plangi dupa plastice. Pentru ca fara tobe sa susina mobra, o sa iti faci praf scaritele , manerul, plasticul si saua la prima cazatura. Alea 10kg oricum sunt +/- la pasagera Iti alegi si tu pasagere mai usoare si gata Pai ce, asta nu-i mobra de mers singur ca la hard enduro... Apropo, iei ITP cu toba aia fara spaga? " mai SWICH nu incerc sa iti subminez autoritatea de mare sef de trib aici pe forum dar: cu itp-ul e simlplu tare, imprumuti doua tobe de la cineva pt o zi si gata treaba, cat despre treaba cu cazaturile.... fiecare dupa pricepere, eu zic ca motoretele in general au fost proiectate pentru a se merge cu ele nu pentru a fi trantite.... tu chiar crezi ca in cazul unei trante carenele nu vor avea de suferit??? apropos, parca aveai niste carene cu care te laudai ca sunt superbela, ce s-a intamplat cu ele de le vrei pe astea??? sau faci colectie? tonul tau un pic superior/imperativ m-a facut sa iti raspund asa. Editat Februarie 22, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) tonul tau un pic superior/imperativ m-a facut sa iti raspund asa. Stai calm ca nu ma atac. La fel cum sper ca nu te-ai atacat nici tu Asa scriu eu pe acilea. Tribu' lu peste prajit ca membru suntem io cu persoana mea si cu mine Pai incercam sa le salvez de la o soarta cruda. Eu am doua seturi de carene deja dar unu' din ele are nevoie de revopsire Editat Februarie 22, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 hai cu 1200 pt domi, cine se baga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Era cineva care vroia sa transforme domi an supermoto Mesaj completat Daca va place? eu zic ca este misto. Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Arata bine, ce-i drept. Cu o doua lucruri nu sunt de acord la el: 1. Nu mi se pare ca e ok stopul acolo, e greu de vazut, mai ales ca e inalta codita, iar la o franare puternica se ridica si mai mult, dintr-o masina relativ joasa nu se prea vede... iar eu traiesc cu impresia ca e foarte important sa se vada stopul/ stopurile (si la masina) 2. Nu vad unde sunt semnalizatoarele pe spate (poate sunt si nu le-am observat eu) In rest arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 semnalizatoarele le are sub sa Mesaj completat privire din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 Am vazut. Sunt mai in fata decat ma asteptam Sunt curios ce modificari la motor/transmisie are , si ce viteza maxima prinde... de unde e? UK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 nu stiu lam gasit fara sa vreau pe net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.