switch Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Ai vreo spita rupta? ia-le la mana si vezi daca joaca in nipluri. De obicei se reteaza la baza filetului. Nu are phreak spite rupte. Doar la motoare omorate vezi asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Am de gand sa schimb tobele stoc ca sunt praf sitele, foarte zgomotoase fara silencer si deranjante la drum lung sau la pornire dimineata (la ora 7 trezesc tot cartierul). Am gasit ceva tentant aici: http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html Trebuie adaptata bineinteles sa vina la prindere pe cadru (destul de simplu cu doua coliere zic eu) si cu o teava in forma de Y cu diametru de 60 spre toba si de 30 spre galerie (de preferat teava de inox). Ce parere aveti? A mai montat careva modelul asta de toba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Nu are phreak spite rupte. Doar la motoare omorate vezi asa ceva Totusi o sa mai verific in seara asta. Acum 2 sapt cand am demontat furca am verificat si erau toate in regula. Am de gand sa schimb tobele stoc ca sunt praf sitele, foarte zgomotoase fara silencer si deranjante la drum lung sau la pornire dimineata (la ora 7 trezesc tot cartierul).Am gasit ceva tentant aici: <a href="http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html" target="_blank">http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html</a> Trebuie adaptata bineinteles sa vina la prindere pe cadru (destul de simplu cu doua coliere zic eu) si cu o teava in forma de Y cu diametru de 60 spre toba si de 30 spre galerie (de preferat teava de inox). Ce parere aveti? A mai montat careva modelul asta de toba? Arata destul de bine Atata doar ca banuiesc ca va fi necesar sa adaptezi jigloarele (jet-urile) din carburator la noua evacuare in asa fel incat sa nu ai amestecul prea sarac. Pretul este super poate daca montezi tu si ne spui cum este o sa fac si eu manevra. Si in cealalta parte pot sa pun o toba falsa si sa tin leviere si o cheie mai mare (pt roata spate, nu mai stiu ce dimensiune) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Da fratilor. Sigur. Desteptii aia recomanda sa DEMONTEZI silenceru in oras. Nu de alta, dar nu ajunge ca trezesti tot blocul la pornire; tre sa trezesti tot cartieru! I-as plati daca s-ar impusca. Revenind. Pe mine ma doare capul cautand o toba aftermarket care sa nu sune mai tare decat 10 petarde de anu nou. Orice e cat de cat decent costa de mai bine imi iau alta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Revenind. Pe mine ma doare capul cautand o toba aftermarket care sa nu sune mai tare decat 10 petarde de anu nou. Orice e cat de cat decent costa de mai bine imi iau alta mobra. As alege Arrow dupa cum am mai zis daca as gasi SH, am avut ocazia sa o aud pe un XT (cel din semnatura) si suna chiar foarte bine (a se citi decent) si cu silencer si fara. De noua bate in 200 de iepurasi, iar banii astia nu i-as da oricum. Revenind, are cineva din Bucuresti timp/dispozitie sa mearga pana la magazinul cu pricina sa vada efectiv toba? Stiu si de modelele de la vickexhaust dar banuiesc ca nu difera foarte mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Da fratilor. Sigur. Desteptii aia recomanda sa DEMONTEZI silenceru in oras. Nu de alta, dar nu ajunge ca trezesti tot blocul la pornire; tre sa trezesti tot cartieru! I-as plati daca s-ar impusca. Revenind. Pe mine ma doare capul cautand o toba aftermarket care sa nu sune mai tare decat 10 petarde de anu nou. Orice e cat de cat decent costa de mai bine imi iau alta mobra. pune marving. nus scumpe suna mortal dar nu deranjant. pe pegaso am pus si erau atre misto. acum caut sa pun si pe domii. alea leam luat la 2 mil. moca.pacat ca nu leam tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Ai vreo spita rupta? ia-le la mana si vezi daca joaca in nipluri. De obicei se reteaza la baza filetului. Am verificat. Nu e nici o spita rupta. Banuiesc ca e de la disc. Inca se vede ca nu e uzat uniform. Pana se asaza bine placutele si discul devine perfect plat. Oricum parca se aude mai incet deja... (am mai facut 30 km azi cu cateva franari lente de la 90km/h pana pe la 20km/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Frati Dominatorezi, Care inca n-ati umblat la rulmentii de la jug, luati aminte recomandarea mea: pune-ti frumusel mana si umblati ca sa curatati si sa gresati cei doi rulmenti, ca altfel patiti ca mine. Respectiv, de ceva km buni incoace (ma refer la ultimii 2-3000km) aparuse un oarecare clantanit pe care-l simteam la ghidon cand miscam (la mana) motocicleta sau cand ma jucam cu frana fata. Acum 10 zile am mai strans (usor) rulmentii de jug, dar am constatat limitari de mobilitate ale ghidonului in anumite unghiuri. Asa ca mi-am cumparat un set de rulmenti de jug si in dupa-amiaza asta am inceput operatiunea de schimbare. Ocazie cu care am constatat ca cei existenti (originali, cu bile) erau foarte frumos ruginiti si, evident, usor gripati. Probabil ca daca desfaceam inainte de a cumpara noii rulmenti, as fi curatat frumos, as fi gresat si toate ar fi fost bune si frumoase si ramaneam si cu 150 de lei in buzunar. Deci: aviz amatorilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 (editat) Frati Dominatorezi, Care inca n-ati umblat la rulmentii de la jug, luati aminte recomandarea mea: pune-ti frumusel mana si umblati ca sa curatati si sa gresati cei doi rulmenti, ca altfel patiti ca mine. Respectiv, de ceva km buni incoace (ma refer la ultimii 2-3000km) aparuse un oarecare clantanit pe care-l simteam la ghidon cand miscam (la mana) motocicleta sau cand ma jucam cu frana fata. Acum 10 zile am mai strans (usor) rulmentii de jug, dar am constatat limitari de mobilitate ale ghidonului in anumite unghiuri. Asa ca mi-am cumparat un set de rulmenti de jug si in dupa-amiaza asta am inceput operatiunea de schimbare. Ocazie cu care am constatat ca cei existenti (originali, cu bile) erau foarte frumos ruginiti si, evident, usor gripati. Probabil ca daca desfaceam inainte de a cumpara noii rulmenti, as fi curatat frumos, as fi gresat si toate ar fi fost bune si frumoase si ramaneam si cu 150 de lei in buzunar. Deci: aviz amatorilor am facut acceasi operatie sambata, doar rulmentul superior era bolnav si tot din vina mea pentru ca nu i-am strans suficient sa se aseze camesile si in foarte putini km si-a facut joc, chiar daca am mai strans dupa, a fost prea tarziu rulmentii in cauza daca sunt gresati si semeringurile sunt ok nu au voie sa cedeze la utilizare decenta... @florynn: de unde le-ai luat? Editat Aprilie 4, 2011 de lucay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 am facut acceasi operatie sambata, doar rulmentul superior era bolnav si tot din vina mea pentru ca nu i-am strans suficient sa se aseze camesile si in foarte putini km si-a facut joc, chiar daca am mai strans dupa, a fost prea tarziu rulmentii in cauza daca sunt gresati si semeringurile sunt ok nu au voie sa cedeze la utilizare decenta... Pai la gresare ma refer si eu. Adica: trebuie gresati periodic (respectiv 1-2 ani); parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 a dezmembrat unu o aprilia si avea tobe sport pe ea. caut sami iau iar dar cam greu. apriliile au in general pe ele marving. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 As alege Arrow dupa cum am mai zis daca as gasi SH, am avut ocazia sa o aud pe un XT (cel din semnatura) si suna chiar foarte bine (a se citi decent) si cu silencer si fara. De noua bate in 200 de iepurasi, iar banii astia nu i-as da oricum. Revenind, are cineva din Bucuresti timp/dispozitie sa mearga pana la magazinul cu pricina sa vada efectiv toba?Stiu si de modelele de la vickexhaust dar banuiesc ca nu difera foarte mult... salut daca te referi la http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html baeti sunt din suceava ca abea am luat eu ceva de pe site si am primit prin posta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 salut daca te referi la http://www.accesoriiautosimoto.com/TobeSportmoto.html baeti sunt din suceava ca abea am luat eu ceva de pe site si am primit prin posta ok,atunci astept feedback de la tine, poti eventual sa pui niste poze si sa faci niste masuratori in plus fata de ce au ei pe site? mai precis lungimea tevii de la intrare si a celei de la iesire (stiu deja ca lungimea totala e 47cm si doar corpul are 30cm); eu unul nu as vrea sa schimb jetturile carburatorului, din ce am mai citit ar trebui sa functioneze ok o evacuare mai putin restrictiva daca setarea amestecului este mai "bogata", la Yamaha XT spre exemplu e stiuta treaba asta...la Dominatoare ce stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 As alege Arrow dupa cum am mai zis daca as gasi SH, am avut ocazia sa o aud pe un XT (cel din semnatura) si suna chiar foarte bine (a se citi decent) si cu silencer si fara. De noua bate in 200 de iepurasi, iar banii astia nu i-as da oricum. Revenind, are cineva din Bucuresti timp/dispozitie sa mearga pana la magazinul cu pricina sa vada efectiv toba?Stiu si de modelele de la vickexhaust dar banuiesc ca nu difera foarte mult... Ce unde ce cum? ZI-mi mie de Bucuresti pune marving. nus scumpe suna mortal dar nu deranjant. pe pegaso am pus si erau atre misto. acum caut sa pun si pe domii. alea leam luat la 2 mil. moca.pacat ca nu leam tinut. Un set nou costa 350 coco in sus. Un set s-h nu gasesti la pret decent daca motocicleta avea initial acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 (editat) @switch: Se pare ca e in Suceava => Cancel cu mersul la magazin Sunt sanse sa adaptez toba respectiva fara sa fie cazul de schimbat jeturile la carburator? Din ce am citit se pot pune evacuari mai permisive fara probleme pe motoarele care au un amestec mai bogat din fabrica, cum e cazul Yamaha XT... Ma gandesc ca sunt diferente destul de mari intre doua tobe cu diametru 100 si lungime 300 si una singura cu 130/300, bine, asta calculand asa la gura sobei...sunt convins ca sunt calcule destul de complexe pe tema asta Editat Aprilie 5, 2011 de lucay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 @switch: Se pare ca e in Suceava => Cancel cu mersul la magazinSunt sanse sa adaptez toba respectiva fara sa fie cazul de schimbat jeturile la carburator? Din ce am citit se pot pune evacuari mai permisive fara probleme pe motoarele care au un amestec mai bogat din fabrica, cum e cazul Yamaha XT... Ma gandesc ca sunt diferente destul de mari intre doua tobe cu diametru 100 si lungime 300 si una singura cu 130/300, bine, asta calculand asa la gura sobei...sunt convins ca sunt calcule destul de complexe pe tema asta Honda NX650, conform manualului de service are din fabrica un reglaj relativ sarac al amestecului (mai mult aer) pt a reduce poluarea. Sunt unii care chiar si cu tobe standard, poate si filtru de aer normal au constatat performante mai bune (unii zic ca si consumul e mai bun) cu jet-uri mai mari. Problema cea mai mare este supraincalzirea. Daca evacuarea este foarte permisiva (asa cum e cea in discutie) s-ar putea ca amestecul sa fie foarte sarac, deci motorul s-ar incalzi cam tare, mai ales ca e racit cu aer. Deci pt a evita uzura foarte mare la "top end" (supape, ax cu came etc) si chiar "coborarea" scaunelor supapelor e de recomandat sa se adapteze amestecul sau ce stiu eu.... pus un radiator de ulei. Cel mai ok (parerea mea) e sa se adapteze jet-urile cu unele la dimensiune potrivita. Nu stiu cine poate sa faca niste citiri calumea cu privire la amestec.... poate exista pe undeva un "dyno". Sau o solutie este kit-ul DYNOJET care costa cam 50-60 euro. (ca sa nu mai faci incercari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Sa vezi ce distractie e re-jet-ul fara dyno. Doua zile cred ca pierzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Honda NX650, conform manualului de service are din fabrica un reglaj relativ sarac al amestecului (mai mult aer) pt a reduce poluarea. Sunt unii care chiar si cu tobe standard, poate si filtru de aer normal au constatat performante mai bune (unii zic ca si consumul e mai bun) cu jet-uri mai mari. Problema cea mai mare este supraincalzirea. Daca evacuarea este foarte permisiva (asa cum e cea in discutie) s-ar putea ca amestecul sa fie foarte sarac, deci motorul s-ar incalzi cam tare, mai ales ca e racit cu aer. Deci pt a evita uzura foarte mare la "top end" (supape, ax cu came etc) si chiar "coborarea" scaunelor supapelor e de recomandat sa se adapteze amestecul sau ce stiu eu.... pus un radiator de ulei. Cel mai ok (parerea mea) e sa se adapteze jet-urile cu unele la dimensiune potrivita. Nu stiu cine poate sa faca niste citiri calumea cu privire la amestec.... poate exista pe undeva un "dyno". Sau o solutie este kit-ul DYNOJET care costa cam 50-60 euro. (ca sa nu mai faci incercari) in momentul de fata tobele mele nu au silencere, din doua site cat sunt pe fiecare toba in parte am doar una la toba din dreapta si la cea din stanga mai sta agatata inca 1000 de km maxim => eu zic ca sunt foarte putin restrictive si astea stoc in starea in care se afla in ceea ce priveste toba de care ziceam imi e teama sa nu fie prea mica sincer, prea restrictiva pentru ca asa aftermarket cum e ea are site noi, e la fel de lunga ca si astea stoc, mai mare cu 30% in diametru dar este una singura, nu doua! pentru 200 de lei o sa incerc marea cu degetu sa vad ce iese, asa ca maine comand toba in cauza si incep distractia Mesaj completat Honda NX650, conform manualului de service are din fabrica un reglaj relativ sarac al amestecului (mai mult aer) pt a reduce poluarea. Sunt unii care chiar si cu tobe standard, poate si filtru de aer normal au constatat performante mai bune (unii zic ca si consumul e mai bun) cu jet-uri mai mari. Problema cea mai mare este supraincalzirea. Daca evacuarea este foarte permisiva (asa cum e cea in discutie) s-ar putea ca amestecul sa fie foarte sarac, deci motorul s-ar incalzi cam tare, mai ales ca e racit cu aer. Deci pt a evita uzura foarte mare la "top end" (supape, ax cu came etc) si chiar "coborarea" scaunelor supapelor e de recomandat sa se adapteze amestecul sau ce stiu eu.... pus un radiator de ulei. Cel mai ok (parerea mea) e sa se adapteze jet-urile cu unele la dimensiune potrivita. Nu stiu cine poate sa faca niste citiri calumea cu privire la amestec.... poate exista pe undeva un "dyno". Sau o solutie este kit-ul DYNOJET care costa cam 50-60 euro. (ca sa nu mai faci incercari) in momentul de fata tobele mele nu au silencere, din doua site cat sunt pe fiecare toba in parte am doar una la toba din dreapta si la cea din stanga mai sta agatata inca 1000 de km maxim => eu zic ca sunt foarte putin restrictive si astea stoc in starea in care se afla in ceea ce priveste toba de care ziceam imi e teama sa nu fie prea mica sincer, prea restrictiva pentru ca asa aftermarket cum e ea are site noi, e la fel de lunga ca si astea stoc, mai mare cu 30% in diametru dar este una singura, nu doua! pentru 200 de lei o sa incerc marea cu degetu sa vad ce iese, asa ca maine comand toba in cauza si incep distractia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Honda NX650, conform manualului de service are din fabrica un reglaj relativ sarac al amestecului (mai mult aer) pt a reduce poluarea. Sunt unii care chiar si cu tobe standard, poate si filtru de aer normal au constatat performante mai bune (unii zic ca si consumul e mai bun) cu jet-uri mai mari. Problema cea mai mare este supraincalzirea. Daca evacuarea este foarte permisiva (asa cum e cea in discutie) s-ar putea ca amestecul sa fie foarte sarac, deci motorul s-ar incalzi cam tare, mai ales ca e racit cu aer. Deci pt a evita uzura foarte mare la "top end" (supape, ax cu came etc) si chiar "coborarea" scaunelor supapelor e de recomandat sa se adapteze amestecul sau ce stiu eu.... pus un radiator de ulei. Cel mai ok (parerea mea) e sa se adapteze jet-urile cu unele la dimensiune potrivita. Nu stiu cine poate sa faca niste citiri calumea cu privire la amestec.... poate exista pe undeva un "dyno". Sau o solutie este kit-ul DYNOJET care costa cam 50-60 euro. (ca sa nu mai faci incercari) in momentul de fata tobele mele nu au silencere, din doua site cat sunt pe fiecare toba in parte am doar una la toba din dreapta si la cea din stanga mai sta agatata inca 1000 de km maxim => eu zic ca sunt foarte putin restrictive si astea stoc in starea in care se afla in ceea ce priveste toba de care ziceam imi e teama sa nu fie prea mica sincer, prea restrictiva pentru ca asa aftermarket cum e ea are site noi, e la fel de lunga ca si astea stoc, mai mare cu 30% in diametru dar este una singura, nu doua! pentru 200 de lei o sa incerc marea cu degetu sa vad ce iese, asa ca maine comand toba in cauza si incep distractia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 in momentul de fata tobele mele nu au silencere, din doua site cat sunt pe fiecare toba in parte am doar una la toba din dreapta si la cea din stanga mai sta agatata inca 1000 de km maxim => eu zic ca sunt foarte putin restrictive si astea stoc in starea in care se aflain ceea ce priveste toba de care ziceam imi e teama sa nu fie prea mica sincer, prea restrictiva pentru ca asa aftermarket cum e ea are site noi, e la fel de lunga ca si astea stoc, mai mare cu 30% in diametru dar este una singura, nu doua! pentru 200 de lei o sa incerc marea cu degetu sa vad ce iese, asa ca maine comand toba in cauza si incep distractia Mai zi o data si chiar te credem ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 pentru 200 de lei o sa incerc marea cu degetu sa vad ce iese, asa ca maine comand toba in cauza si incep distractia Sa ne zici si noua cum faci cu cotul 2-in-1 si galeria pana la toba. Dupa 2-in-1 iti va trebui un diametru de minim 40mm. De fapt minim 36,66mm. Mesaj completat Am scapat de cricul central. Raman suportii laterali pentru model RD08 (conceputi pt carenaj 1995, merg însă Âşi pe 1996+). In alta ordine de idei, eu imi voi face la HD niste fieratanii gen cric, crash si suporti. Daca mai e cineva interesat, termenul de executie ar fi abia luna mai. Vorbiti de acuma cu mine si vedem ce si cum facem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Sa ne zici si noua cum faci cu cotul 2-in-1 si galeria pana la toba. Dupa 2-in-1 iti va trebui un diametru de minim 40mm. De fapt minim 36,66mm. inca nu am comandat evacuarea pentru ca am mai gasit ceva la dezmembrari, tot o singura toba cu Y pentru galerii dar inca nu am vazut fotografii asa ca nu e hotarata treaba inca, DAR daca ma apuc de treaba asta dupa 2 in 1 va fi probabil o teava apropiata de 60 pentru ca la intrarea in toba e o bucata de teava de 50 lungime si diametru 60mm dupa cum zic cei de la magazin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 In alta ordine de idei, eu imi voi face la HD niste fieratanii gen cric, crash si suporti. Daca mai e cineva interesat, termenul de executie ar fi abia luna mai. Vorbiti de acuma cu mine si vedem ce si cum facem. Tu te-ai obsnuit cu tancu' ala numit BMW. Daca nu faci Dominatorul de 200+ kg, tu nu te simti bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 switch ia zi cum e treaba cu cricu central si crash bar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) switch ia zi cum e treaba cu cricu central si crash bar Se fac la Cluj, la niste baieti cu simt de raspundere. Ei au parcat in garaj un domi' model '89 cu kick-start si au facut pentru un englez un set complet (crash, cric, suporti laterali). Asteptam poze zilele astea. O sa mai faca o tura pe la jumatea lu' mai, cand va fi prins si motoru meu in joc. Editat Aprilie 7, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.