Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Sa-ti fie invatatura de mine - cine te-a pus sa speli frumusete de strat de jeg? Taman zicea lumea ca te dai enduro :moto:

 

Revenind.

- ce an este?

- daca ii pui contactul si din clapeta din drepta (on/off) dai pe off, invarte cand apesi butonu de demaror sau nu?

- scanteie avea?

- CDIu a facut vreodata figuri?

- bateria cum e? firele sunt stranse bine? contactele sunt ok?

- purtai chiloti...aaaa?

 

:)) Este din 1994 , daca ii pun contactul , invarte si pe off dar nu se misca deloc turometrul , in schimb pe on se misca . Aveam scanteie , asta e chestia ciudata , CDI-ul nu mi'a facut figuri , care ar fii simptomul ca se duce CDI-ul ? Toate firele erau stranse , plus-ul de pe baterie era putin liber dar l'am strans si la fel...Chiloti aveam , nu stiu daca are vreo importanta ! Motorul merge ft. bine dupa ce porneste , mai tuseste 1-2 ori dar dupaia merge ca nou. Deabia am ajuns acasa de pe Transalpina si Transfagarasan cu el , unde nu am avut nici un fel de probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ti-a intrat apa si nu mai facea bine contact vreunul din senzori. La tine decuplarea aprinderii nu e totala, deci poti sa dai la automat mult si bine si sa nu iti dea scanteie.

 

Cea mai idioata chestie pe care am vazut-o vreodata, am vazut-o la un domi 1996: motoru nu pornea DELOC. Ma duc la om, scot bujia, o pun la masa... dadea o scanteie acolo. Benzina avea. Carbu curat, supapre facute...

 

Ma sui pe mobra, salt cricu, trag ambreiaju si surpriza: o ia "la sfert". Desi era la neutru (cu bec aprins), daca lasam cricul sau ambreiajul murea. Am mers la un magazin de electronice, am cumparat doua diode si trei papucei si i-am facut omului mobra (la mdoel 1996 e pe undeva prin spate o mufa cu un fel de capacel cu trei picioruse - cele doua diode capsulate in rasina).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa imi mai facea si mie , dupa ce o porneam intr'un final , trebuia sa o accelerez ft. tare ca sa pot pleca de pe loc , cum lasam putin ambreiajul si murea. Cu cricul n'am avut probleme (cred)... La ce mufa te referi ? Ca as face si eu aceeasi operatie , poate poate e de acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca ti-ai schimbat discurile de frina pe fata. ai pus mai mari. sint mai eficiente? se simte? de la ce ai pus?

Iarta-ma dar am uitat sa-ti raspund. Noroc k ma uitam prin urma.

 

Am luat un kit prefabricat de la http://www.he-motorradtechnik.de/. Am dat 200 pe kit (disc + adaptor + suruburi) plus 18e transport din Germania.

 

Placute am pus ce-am nimerit ca ma grabeam sa plec prin tara anu trecut in vara. Ma crezi ca nici nu stiu ce sunt?

 

Dupa ce am curatat bine-bine pompa si etrierul, cu furtun de frana nou (din acela cu armatura), frana este foarte buna. Chiar prea bune pentru furca motorului asta. Ar beneficia enorm de arcuri progresive. Uleiul pe care il am in furci e vechi si sigur afecteaza performantele. O sa pun un 10w mai vascos (nu, nu tot ce e 10w are aceeasi vascozitate) cu prima ocazie.

 

Asa imi mai facea si mie , dupa ce o porneam intr'un final , trebuia sa o accelerez ft. tare ca sa pot pleca de pe loc , cum lasam putin ambreiajul si murea. Cu cricul n'am avut probleme (cred)... La ce mufa te referi ? Ca as face si eu aceeasi operatie , poate poate e de acolo...

 

schalt1996.jpg

 

Uita-te fix in centrul imaginii: e o piesa sub care scrie DIODE.

 

Incerc sa imi aduc aminte unde e fizic pe instalatie... PARCA e in spate, sub sha, langa mufele releului, stopului si semnalelor spate. Ceva mai in spate de capisonu airbox-ului. Daca nu e acolo, e undeva pe instalatie intre punctul unde se unesc toate firele de acolo din spate si locul unde ies conectorii catre contact si comenzile e ep ghidon (undeva sub rezervor).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva de unde pot sa cumpar semeringuri supape de calitate si arc intinzator lant distributie ?

 

Iti recomand OEM. Costurile sunt la nivel de 2-3 euro per piesa (simering sau arc).

 

Daca vrei, set de simeriunguri gasesti si pe e-bay. Arc doar OEM.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti recomand OEM. Costurile sunt la nivel de 2-3 euro per piesa (simering sau arc).

 

Daca vrei, set de simeriunguri gasesti si pe e-bay. Arc doar OEM.

in iasi nu mai este reprezentanta honda, de unde pot sa comand ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dominator merge refolosita garnitura de chiulasa veche ?

are insertie metalica in zona cilindrului sau e de hartie?

merge refolosit,trebe uns cu silicon rosu sau ce culoare o fi dar sa reziste la temperatura.eu am garniturile refolosite si cea de chiuloasa si cea de la capacul de chiuloasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dominator merge refolosita garnitura de chiulasa veche ?

are insertie metalica in zona cilindrului sau e de hartie?

Merge, merge refolosita, ca doar suntem in Romania. Insa un tatic de dominatoare cumpara doar doua garnituri pentru o reasamblare: aia de chiulasa si aia de chiulasa din nou :) Mi se pare ca si pe aia de la baza cilindrului o cumpara. Oricum astea sunt singurele - restul carton si silicon rosu. Insa daca nu te pricepi, ai foarte mare grija ca asa s-a paradit un motor de domi: silicon pe traiectul care aduce ulei in chiulasa (de la garnitura facuta prost a capacului de chiulasa).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca ii pui 2 de chiuloasa nu ii scazi compresia?

sau ce ai vrut sa zici ca nu inteleg, de ce as avea nevoie de 2 garnituri de chiuloasa ?

Pui una singura, mah! A doua o tii in caz ca busesti ceva (un filet :rolleyes: ) si sa nu mai stai pe urma. Iti iei una si inca una de rezerva, asta era ideea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui una singura, mah! A doua o tii in caz ca busesti ceva (un filet :rolleyes: ) si sa nu mai stai pe urma. Iti iei una si inca una de rezerva, asta era ideea :)

ai idee de unde pot sa iau la un pret decent ? si cam care ar fi acesta ?

 

uite ce fac chinezii http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140423976692&viewitem=#ht_968wt_941 moca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai idee de unde pot sa iau la un pret decent ? si cam care ar fi acesta ?

 

uite ce fac chinezii http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140423976692&viewitem=#ht_968wt_941 moca

OEM. Am impresia ca pretul e acelasi la Honda/Dilly/MyMoto.

 

Discurile alea... habar nu ai cum tin. Totusi costa doar ~120 euro. Stiu ca e in dolari pretul acolo, dar cat pierzi la cursul PayPal si cat iti pun astia vama (TVA), ajungi la paritatea 1$ adus din china/sua = 1 euro la noi, pentru orice suma peste 100dolari.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10043633 LUCAS BRAKE-DISC, REAR

MST245,DIAM..220MM,FIXED HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [ONLY 90-92/REAR]

91.95

 

10043608 LUCAS BRAKE DISC, FRONT

MST201,DIAM.256MM,FIXED HONDA NX 650 DOMINAT. (RD02) [FOR 88-03 /FRONT]

119.95

 

Louis.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare: pot sa trec de la 2 tobe stock la una vik? afecteaza motoru?

Poti. Insa trebuie sa iti faci un cot 2-in-1 care sa vina pe prinderile cadrului si sa se prinda pe toba. Gandeste-te ca modele similare 95% NX-ului au o singura toba.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Am avut si eu accident cu domi , as avea nevoie de o furca nu neaparat completa poate fi si fara jug adica numai jambele , si carenele din fata pina in rezervor daca are cineva sau dezmembreaza careva vreun domi. :scratch:

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare rau sa aud ce ai patit. Furca nu prea stiu de unde gasesti. Pe bucatele (adica un singur picior) poate. Am de stanga parca. Si unu usor indoit de dreapta. Carene am doar de an 1996, dar teoretic merge pe 1992. Problema e ca sunt in Bucuresti si nu am cum sa le trimit prin posta si sa fie si ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Am avut si eu accident cu domi , as avea nevoie de o furca nu neaparat completa poate fi si fara jug adica numai jambele , si carenele din fata pina in rezervor daca are cineva sau dezmembreaza careva vreun domi. :scratch:

Imi pare rau pt tine si mobra ta , cauta pe situl okazii.ro userul andiandi , el are ceva piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc ptr sprijin daca e ajung si pe la bucuresti de nevoie acum sa vad ce bani primesc de la asigurare ca am gasit sa o vand asa cum e cu 500 de euro si imi iau alta, toata iarna sper sa gasesc eu una buna cum ar fi asta http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-dominator-din-1996-401324.html dar se pare ca sa dat am sa mai revin maine cu un tel ca zicea ca vine cineva sa o vada azi :scratch: ,cred ca sigur a cumparato la bani astia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...