heres Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Salut,aceiasi problema am avut-o si eu,dupa ce am desfacut motoru am constatat ca patina fixa era ajunsa la fier (se mancasera si din fier) si lantu de distributie parea bun (asa dupa ochi),in fine,am luat lant nou,patina noua si absolut nimic nu se mai aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Deci pana la urma a fost asa cum am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Dupa ce am sapat mai adanc in motor,luand chiuloasa am observat problema,si se pare ca aia a fost,acu nu se mai aude absout nimic,nici la rece,nici la cald,mai am o problema cu cdi-ul,mufa aia verde ( asa e la mine) care e turnata intruna cu cdi-ul are joc acolo,e fisurata pe langa,si cum te joci putin la ea sau mergi pe teren accidentat se opreste din mers,dar tinand cont ca am luat-o la bani de scuter....oricum imi trebuie cdi. Apropo,din patina aia uzata nu am gasit bucati sau alte cele, nici cand am luat capacu de pe ambreiaj,si nici in filtru,am facut 2 schimburi de ulei si sper sa fi iesita o mare parte din mizerie.Salut Editat Noiembrie 22, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 am desfacut capacul de chioulasa,capacul de ambreiaj si de la alternator.patinele sunt in stare buna,lantul de asemenea.ce am observat e ca rulmentul unisens de la intinzator nu prea face treaba.daca imping inapoi cu surubelnita de lant,intinzatorul se da inapoi,ceea ce eu zic ca nu ar trebui.scos afara pare bun,dar pus la loc rulmentul nu mai tine.o sa aprofundez problema in zilele urmatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 (editat) Salut,nu are voie sa faca asa ceva,vezi sa nu aiba ceva mizerie in el sau cel mai bine pui altu si nu te mai chinui. Editat Noiembrie 22, 2011 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Daca l-ai dat jos si ai bagat axul in el si se invarte doar intr-un sens inseamna ca ii bun. Trebuie insa sa verifici cu atentie pt ca va scapa foarte putin daca scapa. Sa te uiti si la partea interioara a intinzatorului, la piesa care pare din plastic si care tine arcurile sa nu fie crapata. Daca montat ti se pare ca merge putin inapoi asta poate fi si din cauza uzurii lantului de distributie ceea ce inseamna ca intinzatorul e la capatul cursei, motiv pentru care ii mai permisiv. Cred ca sunetul tau provine de la distributie, dar nu stiu exact de unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Dupa ce am sapat mai adanc in motor,luand chiuloasa am observat problema,si se pare ca aia a fost,acu nu se mai aude absout nimic,nici la rece,nici la cald,mai am o problema cu cdi-ul,mufa aia verde ( asa e la mine) care e turnata intruna cu cdi-ul are joc acolo,e fisurata pe langa,si cum te joci putin la ea sau mergi pe teren accidentat se opreste din mers,dar tinand cont ca am luat-o la bani de scuter....oricum imi trebuie cdi. Apropo,din patina aia uzata nu am gasit bucati sau alte cele, nici cand am luat capacu de pe ambreiaj,si nici in filtru,am facut 2 schimburi de ulei si sper sa fi iesita o mare parte din mizerie.Salut si eu sper,,,,,, daca se va intampla sa nu mai lucreze schimbatorul de viteze,,,,,sa sti ca a mai ramas mizerie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 sper sa nu fie probleme,vitezele merg ft bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 pai si la mine au mers f bine,,,,,pana a ramas blocata in a 3-a si pana nu am crapat motoru,,,,,,,,, in fine poate ai tu mai multa sansa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 inca merge,cand nu a mai merge oi crepa si eu motoru,deocamdata las asa,Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 am montat inapoi motorul.l-am pornit si exact la fel face(in video se aude extrem de tare fata de cum e in realitate,probabil face rezonanta carcasa langa care am filmat). sunetul se opreste dupa 5-10 sec din momentul cand ajunge ulei sus la axa cu came pe conducta.trebuie sa schimb uleiul,mi se pare f gros.probabil suna pana ajunge uleiul la lant. am mai spus,patinele nici nu se cunosc ca-s uzate.au doar o urma f vaga de frecare.posibil lantul sa fie putin uzat. intinzatorul nu are capat de cursa.nu e ca la cbr f2 spre ex sau la alte motoare cu intinzator cu clichet,atat timp cat atinge patina el intinde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 Eu iti zic ca nu ii asa, dar crezi ce vrei. Chiar daca ai lantul uzat intinzatorul atinge patina si il intinde....si totusi motorul bate la rece de nu poti sta langa el. Si asta pentru ca nu ii tot una unghiul la care lucreaza acel intinzator. Problema ta nu are nici o legatura cu uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 asculta-l pe rider ca e meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 da,probabil e lantul uzat.ce mi-e curios e ca sunetu inceteaza brusc dupa putin timp.am mai auzit eu distributii care suna,urla si troncane,dar nici una sa faca asa.pana in primavara o sa fac un bine sa schimb lantul,patinele si pinioanele is ca noi deci nu ar avea rost sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 diferenta de lungime dintre un lant nou si unul uzat, nu e mai mare de 2 mm. daca zici ca patinele nu-s uzate, e suficient sa schimbi lantul heres, eu nu iti sugerez ca tre sa crapi motoru iti spuneam ce am patit eu cauza blocarii schimbatorului a fost putina mizerie de plastic de la patina sper sa nu trebuiasca sa crape nimeni motoru ajunge ca am facut-o eu e multa munca numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Noiembrie 23, 2011 Share Postat Noiembrie 23, 2011 astazi dupa ce am ajuns de la facultate i-am dat o cheie.surpriza,merge ca un ceas,si nu oridecare,de ala elvetian.nu se mai aude lantul deloc ieri dupa ce am montat era normal se se fi auzit si tacheti si lantul pentru ca eu am golit de tot de ulei partea de sus a chioulasei.dupa ce s-a uns nu a mai avut treaba. cred ca toata chestia era de la intinzator,bilele cilindrice erau murdare de o mazga neagra(presupun ca de la un ulei prost ce lasa reziduri) important e ca nu se mai aude,dar oricum am sa am in vedere schimbul de lant de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 De curand mai detin o japoneza XR600,si este an stadiul de readucere la viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Salut,se pot modifica tobele de la domi sa sune mai enduro?(gen Akrapovici)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 se pot chiureta vezi posturile de la inceputul topicului ale lui axa am facut si eu suna mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 Din cei care au galerie de evacuare 2 in 1 poate sa imi spune cineva diametrul exterior al tronsonului intermediar (ma refer la bucata de la imbinarea 2in1 pana la finala) Pentru cei care au galerii customizate cap coada ce tip de teava si dimensiuni ati folosit ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Stie cineva unde se poate face asa ceva pentru xr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Stie cineva unde se poate face asa ceva pentru xr 600 Sunt multi baieti care fac stickere. Le dai o imagine buna si iti fac. Alternativ, poti apela la aerograf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 pote este careva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Noiembrie 26, 2011 Share Postat Noiembrie 26, 2011 pote este careva interesat Foarte interesant , dar ar ajuta daca ai spune ce numar sunt si ce pret a au ... Multa bafta la vinzare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.