paul_ktm Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 S-ar putea sa am eu roata spate , fara cauciuc si fara pinion... De dat sau de vandut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, am dat jos windshieldul asta si nu mai am nevoie de el. Daca are nevoie cineva sa ma contacteze. Pret: 50 ron Eu i-am facut altul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, am dat jos windshieldul asta si nu mai am nevoie de el. Daca are nevoie cineva sa ma contacteze. Pret: 50 ron Eu i-am facut altul: Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Asta este parerea ta .....pentru ca pot merge si cu viziera deschisa si nu ma sufla vantul deloc.....Din punctul meu de vedere protejezeaza foarte bine...O sa mai fac unul in momentul in care sa gesesc plexiglas fumuriu, pentru o vizibiltate mai buna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 ceva kit lant transmisie second-hand sau doar lantul si pinion roata dar sa mai mearga macar anul asta are careva la vanzare ? pentru RD02 dar nu prea conteaza asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți ! din cauza ca nu e plat ai are muchia aia pe mijloc arunca curentul in laterale, pare mult mai eficient decat unul clasic, zici ca e plug... in sensul bun cat te-a costat sa il faci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Pai nu ma costat nimic, poate timpul de lucru...vreo ora plus clemele de prindere si reglajul. Plexicul l-am gasit la munca, iar foenul pentru incalzit tot acolo...E destul de simplu de confectionat. Trebuie niste cleme de prindere pentru plexic pe bancul de lucru si mare atentie la incalzit. Eu l-am incalzit cam tare in unele locuri si s-au facut niste bule mici cu aer in zona muchiilor si de asta a trebuit sa-l finisez si sa-l vopsesc. Dar o sa incerc sa fiu mai atent data viitoare cu un plexic fumuriu poate un pic mai subtire, de 4 mm (actualul e de 5 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Daca ar fi sa faci pe bani ai face? cu cat ai face si pentru mine unul de-ala? Atata doar ca as prefera sa fie cat de cat transparent. Sau zi-mi cum i-ai dat forma, cu ce ai facut indoiturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 poate ajuta cineva un slrist din bucuresti cu o baterie de imprumut? Baieti, avand in vedere ca SLRu e tot un fel de domi, se indura careva cu timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Daca ar fi sa faci pe bani ai face? cu cat ai face si pentru mine unul de-ala? Atata doar ca as prefera sa fie cat de cat transparent. Sau zi-mi cum i-ai dat forma, cu ce ai facut indoiturile? Hai sa-ti spun cum am facut eu si cred ca e cel mai bine sa fie facut de persoana care are motorul, pentru ca nu e treaba foarte laborioasa: 1. Se face un sablon din carton care se indoaie, se pozitioneaza pe motor in functie de cum vrea fiecare... 2. Eu nu am avut cleme de prindere a plexicului pe banc, asa ca le-am facut la repezeala in atelier... 3. In momentul in care am finalizat forma sablonului, se iau niste dimensiuni si se traseaza pe bucata de plexiglas. 4. Se taie plexiglasul, lasand un pic de toleranta pemtru finisaje, el l-am taiat cu un flex mic (a mers de minune, insa cu atentie ca daca sta mult intr-un loc atunci topeste plexicul). 5. Se fixeaxa plexicul pe banc cu ajutorul unei sipci, scanduri, ceva drept, cu clemele de prindere... 6. Dupa ce s-a fixat, impreuna cu foenul, sau cum naiba so fi numind (un pistol Bosh cu o rezistenta care incalzeste aerul pe mai multe trepte de temperatura pana la 650 grade)si cu o scandura, se incalzeste uniform zona trasata dinainte. Se testeaza plexicul cu o sipca pana cand acesta se indoaie in pozitia dorita. Atentie, ca daca incalziti prea tare, patiti cum am patit eu si apar niste bule de aer care arata destul de urat.... Se incalzeste intre cele doua scanduri pe ambele parti... 7. Dupa ce s-a adus la forma dorita, se finiseaza (eu am dat la polizor muchiile si dupa aia am dat cu un smirghel). 8. Se gaseste o modalitate de prindere. Trebuie date 4 gauri in carena farului. Eu le-am avut date deja de la celalalt windshield si am fost nevoit sa improvizez o prindere pentru a nu mai da alte gauri. Am dat gauri de cu burghiu de 6mm normal si am prins cu surub de 6mm, iar de o parte si de alta a plexiucului am folosit saibe cu garnitura de cauciuc care se gasesc la holtsuruburile de prindere a coalelor de tabla (se gesesc peste tot), pentru o mai buna protectie a plexicului la socuri.... Cam asta ar fi. Sper ca am fost de ajutor. Mai departe vreau sa fac un dispozitiv de indoit teava pentru crashbar si sidecase-uri. O sa vedem ce o sa iasa. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. Editat Martie 26, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. nu iti recomand sa faci asta nici macar cu uleiuri de aceeasi vascozitate dar de la producatori diferiti. completezi doar cu acelasi tip de ulei, atat vascozitate cat si producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) mersi de ajutor,o sa iau maine motul 5100 10w40 cum am acuma in mobra,ala il aveam la indemana si ma gandeam ca poate poate... Editat Martie 26, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. NU ESTE BINE.PUI ACELASI ULEI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 morriss - mersi mult de ghid. Dupa cum arata indoiturile am crezut ca le-ai facut cu ceva mai complex...de-aia intrebam Eu acum ma pun sa ii fac distributia la domi meu, si apoi vad cata vreme imi ramane sa mesteresc si un parbriz ceva... Poate cineva sa imi spuna, daca tai niturile de la tobe, si dau ornamentele argintii jos, am acces in tobe? (la RD08) Nu de alta dar la vreo 2 sau 3 nituri deja sunt rupte capetele si le-as schimba pe toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 La RD02 nu ai acces,cred ca asa e si cu al tau,si eu le-am dat jos ornamentele dar degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Ornamentele sunt doar de forma acolo. Nu ai acces daca le dai jos. ...si nu iti recomand sa modifici tobele. Editat Martie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu vreau sa modific tobele, vroiam doar sa inlocuiesc niturile cu care sunt prinse ornamentele, pt sunt intre ele cateva care au capul rupt. In mod special ma intereseaza, daca dau jos ornamentele, pot sa scot ce ramane din nituri ca sa pun altele? M-am uitat, din 3 nituri, mai am cate unul pe fiecare toba. La celelalte capetele sunt retezate. Pare ca este acces acolo, parca este o buza de care sunt prinse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salutari Am incercat CDI imprumutat si motorul merge super. L-am pus pus si pe al meu sus si ciudat ca a mai dat 3-4 scantei la bujie si dupa aia gata.L-am dat la un baiat de pe forum care a zis ca ma ajuta cu refacerea lipiturilor de pa placa (super ar fi dc ar reusi)Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 inca mai caut CDI de domi defect, dar intreg hai ca va cinstesc,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Stie cineva sa imi zica si mie cum sa desfac suruburile capacului de chiuloasa? Am incercat cu cheie tubulara, nici vorba, am imprumutat un pistol pneumatic (cheie de impact) ca sa desfac oala ambreiajului si pinioanele de pe arbore... si nici cu aia nu reusesc sa desfac suruburile... ce pot sa mai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 nu reusesti sa desfaci nici unul sau ai probleme doar cu cateva !? ai incercat sa dai cu wd40 si sa le bocanesti usor !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Am reusit intr-un final, cu o cheie lunga (de vreo 70-80 cm). Acum alta intrebare daca stie cineva sa imi raspunda... Ce inseamna culorile pe care le au supapele? Pun o poza ca sa vedeti ce vad si eu. Cele de sus sunt de admisie, iar cele de jos de evacuare. In rest pistonul si camasa arata bine, nu sunt zgarieturi, doar un pic de calamina pe care o voi curata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Probabil de la amestec s-au colorat asa,la mine erau NEGRE rau. Editat Martie 28, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 De patine ce parere aveti, mie cea mobila mi se pare cam uzata. Credeti ca mai merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.