Florin D Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 Asa face CDI-ul cand apar probleme la lipiturile de pe placa. O sa vezi ca daca misti mufa(cea prinsa de CDI) pana la urma o sa mearga din nou, un timp. CDI-ul se poate repara, daca rasfoiesti pe aici o sa vezi cum. Eu am reusit. Solutia eleganta e sa cumperi altul nou, de la cehi. E vreo 150 de Euro, trimis prin posta. am gasit linkul cu reparatia dar vreau sa ma asigur ca cdi ii de vina ,sau ar putea sa fie alceva?? prefer sa-l repar sau unul second ca is cam muti euroi unul nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 am gasit linkul cu reparatia dar vreau sa ma asigur ca cdi ii de vina ,sau ar putea sa fie alceva?? prefer sa-l repar sau unul second ca is cam muti euroi unul nou Si la mine s-a manifestat exact la fel. Intreruperile erau absolut aleatoare, de cele mai multe ori in locuri izolate, in varf de munte. Eu zic ca 95,9% e asta... Nu poti sa imprumuti de la cineva un CDI si sa umbli cateva zile cu el? CDI second e o mare loterie. Poti sa iei unul exact ca al tau.Gandeste-te ca sunt acolo niste cablaje electronice care au deja 20 de ani de vibratii si solicitari meteo. Eu tocmai acum l-am reparat pe al meu. Nu am apucat inca sa-l incerc. CDI-ul e o piesa pe care e bine sa o ai in buzunar cand mergi in locuri mai izolate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 CDI-ul e o piesa pe care e bine sa o ai in buzunar cand mergi in locuri mai izolate. Daca e mai nou de 5 ani, nu-ti faci griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salut,iara probleme,de data asta cu etrieru de pe fata,am observat ca discu era uzat cam tare si placutele erau uzate si am facut o revizie,discu l-am indreptat (am luat umaru') la strung si am pus placute noi,INSA...dupa ce am montat totul la loc si am aerisit frana am observat ca roata din fata merge infranata,adica pistonasele alea 2 nu revin inapoi si apasa tot timpu pe disc,alea doua pistonase le-am scos si le-am curatat,le-am uns cu lichid de frana si le-am bagat inapoi dar tot asa face,se incalzeste discu de-l ia dracu,o mai patit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Salut,iara probleme,de data asta cu etrieru de pe fata,am observat ca discu era uzat cam tare si placutele erau uzate si am facut o revizie,discu l-am indreptat (am luat umaru') la strung si am pus placute noi,INSA...dupa ce am montat totul la loc si am aerisit frana am observat ca roata din fata merge infranata,adica pistonasele alea 2 nu revin inapoi si apasa tot timpu pe disc,alea doua pistonase le-am scos si le-am curatat,le-am uns cu lichid de frana si le-am bagat inapoi dar tot asa face,se incalzeste discu de-l ia dracu,o mai patit careva? Da, eu - garniturile vechi. Le-am schimbat si am scapat de griji. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Cu parere de rau sunt nevoit sa'mi vand Dominatorul deabia cand l-am terminat.. Iarna aceasta a fost ft. rasfatata , placute noi pe fata , cauciuc nou spate (fata 80%) , tobe Arrow ca noi + originalele , handguards-uri Polisport , sa retapitata , kit lant ca nou , roata spate a fost si ea schimbata , am gasit una aproape noua cu maxim 1000 km (discul nu are pic de uzura) , topcase Givi e460 (46L sau doua casti) , Ulei Repsol + filtru , suspensiile refacute si intarite , carburatorul "modificat" jiglere mai mari si gaurit gaura de vacuum (raspunde mult mai bine si se tureaza mai repede) tot sistemul de suport numar + stop Led si alte semnalizari... Toate chestiile astea au fost facute la un service autorizat (nu in spatele blocului) , iar aceste investitii m'au dus la un total de 430e +manopera... Poate o sa vi se pare mare pretul , dar nu pot sa il dau gratis la cat am investit in el. (vedeti si filmuletul) http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-nx%20650%20dominator-din-1994-435655.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Garnituri la etrier unde gasesc si cam la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Este contraindicat sa spal motorul, propriuzis, cu spuma activa sau cu solutie de curatat motoare auto ? Vreau sa improspatez un pic imaginea motorului. Va multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Nu este contraindicat spalarea cu spuma activa , dar sa nu o lasi mai mult de 5 min. altfel incepe sa manance din metal sau vopsea si raman urme , in special pe aluminiu ! Poate ai vazut motoare care aveau urme pe tobe ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am vazut ca sunt persoane care au pus radiator de ulei pe Dominator. Este o imbunatatire semnificativa? Care ar fi plusurile, minusurile si costurile ? Imbunatatire semnificativa? Daca se utilizeaza cu termostat automat, DA - cu certitudine. Plusuri: - control foarte bun al temperaturii motorului (racire imbunatatita) - rezistenta mai mare la degradare a uleiului - contracareaza problema de racire pe care o are Domi-ul in conditii de oras sau enduro mai tehnic (adica viteza mica si sarcina mare) - imbunatateste semnificativ controlul temperaturii la viteze de autostrada - se poate utiliza un ulei mai subtire fara efecte negative (10w-40 tot timpul fara proleme) Minusuri: - trebuie instalat "cu cap" sau riscurile sunt mari (ce-ar fi sa curga uleiul in mers fara sa iti dai seama?) - trebuie protejat in mod adecvat, in special daca se anticipeaza utilizare offroad (nu cred ca un radiator spart e prea placut) - costa Costuri: - kit de montare (~110$+transport si taxe) cu radiator (~150$+transport si taxe) si valva de bypass (~65$+transport si taxe): total ~355 euro, inclusiv transport si TVA - ca alternativa, se poate face la un mester un radiator similar cu cel de la JAGG - costurile ar fi la jumatate doar pentru radiator Imbunatatire pe termen scurt: mergi vara fara sa se supraincinga motorul Imbunatatire pe termen lung: probabil uzura redusa, datorata controlului termic mult mai bun Editat Martie 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Am inteles. Daca m-ar fi dus pe la vreo 5 milioane cred ca as fi facut investitia, cu toate ca nu ma incanta faptul ca la enduro este destul de riscant. Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ? Editat Martie 21, 2012 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) Ma gandesam ca si greutatea motorului creste cu cam 5-7 kg ? Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? Editat Martie 21, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 eu inca astept sa vad in Ro un domi cu turbina stie cineva daca pompa de frana Nissin de pe Dominator se potriveste la Transalp cu 2 discuri de frana pe fata? Asigura aceeasi presiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Sa zicem 1kg de la radiatorul in sine cu tot cu kit de montare din bara de 22mm si vreo 0.5kg de la cat ulei in plus intra in instalatie. De unde 5kg? Pui calorifer la motor? N-am realizat ca e o piesa oarecum mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 are cineva de dat o roata spate de dominator, sau macar cercul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 S-ar putea sa am eu roata spate , fara cauciuc si fara pinion... De dat sau de vandut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, am dat jos windshieldul asta si nu mai am nevoie de el. Daca are nevoie cineva sa ma contacteze. Pret: 50 ron Eu i-am facut altul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salut, am dat jos windshieldul asta si nu mai am nevoie de el. Daca are nevoie cineva sa ma contacteze. Pret: 50 ron Eu i-am facut altul: Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Asta este parerea ta .....pentru ca pot merge si cu viziera deschisa si nu ma sufla vantul deloc.....Din punctul meu de vedere protejezeaza foarte bine...O sa mai fac unul in momentul in care sa gesesc plexiglas fumuriu, pentru o vizibiltate mai buna..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 ceva kit lant transmisie second-hand sau doar lantul si pinion roata dar sa mai mearga macar anul asta are careva la vanzare ? pentru RD02 dar nu prea conteaza asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Foarte tare , e mai futurist ăsta nou ... dar în afară de rolul estetic , mai are și alt rol zău că vintul nu-l oprește , tot în piept îl simți ! din cauza ca nu e plat ai are muchia aia pe mijloc arunca curentul in laterale, pare mult mai eficient decat unul clasic, zici ca e plug... in sensul bun cat te-a costat sa il faci ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Pai nu ma costat nimic, poate timpul de lucru...vreo ora plus clemele de prindere si reglajul. Plexicul l-am gasit la munca, iar foenul pentru incalzit tot acolo...E destul de simplu de confectionat. Trebuie niste cleme de prindere pentru plexic pe bancul de lucru si mare atentie la incalzit. Eu l-am incalzit cam tare in unele locuri si s-au facut niste bule mici cu aer in zona muchiilor si de asta a trebuit sa-l finisez si sa-l vopsesc. Dar o sa incerc sa fiu mai atent data viitoare cu un plexic fumuriu poate un pic mai subtire, de 4 mm (actualul e de 5 mm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Daca ar fi sa faci pe bani ai face? cu cat ai face si pentru mine unul de-ala? Atata doar ca as prefera sa fie cat de cat transparent. Sau zi-mi cum i-ai dat forma, cu ce ai facut indoiturile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 poate ajuta cineva un slrist din bucuresti cu o baterie de imprumut? Baieti, avand in vedere ca SLRu e tot un fel de domi, se indura careva cu timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.