phreak_or Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 morriss - mersi mult de ghid. Dupa cum arata indoiturile am crezut ca le-ai facut cu ceva mai complex...de-aia intrebam Eu acum ma pun sa ii fac distributia la domi meu, si apoi vad cata vreme imi ramane sa mesteresc si un parbriz ceva... Poate cineva sa imi spuna, daca tai niturile de la tobe, si dau ornamentele argintii jos, am acces in tobe? (la RD08) Nu de alta dar la vreo 2 sau 3 nituri deja sunt rupte capetele si le-as schimba pe toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 La RD02 nu ai acces,cred ca asa e si cu al tau,si eu le-am dat jos ornamentele dar degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Ornamentele sunt doar de forma acolo. Nu ai acces daca le dai jos. ...si nu iti recomand sa modifici tobele. Editat Martie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu vreau sa modific tobele, vroiam doar sa inlocuiesc niturile cu care sunt prinse ornamentele, pt sunt intre ele cateva care au capul rupt. In mod special ma intereseaza, daca dau jos ornamentele, pot sa scot ce ramane din nituri ca sa pun altele? M-am uitat, din 3 nituri, mai am cate unul pe fiecare toba. La celelalte capetele sunt retezate. Pare ca este acces acolo, parca este o buza de care sunt prinse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salutari Am incercat CDI imprumutat si motorul merge super. L-am pus pus si pe al meu sus si ciudat ca a mai dat 3-4 scantei la bujie si dupa aia gata.L-am dat la un baiat de pe forum care a zis ca ma ajuta cu refacerea lipiturilor de pa placa (super ar fi dc ar reusi)Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 inca mai caut CDI de domi defect, dar intreg hai ca va cinstesc,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Stie cineva sa imi zica si mie cum sa desfac suruburile capacului de chiuloasa? Am incercat cu cheie tubulara, nici vorba, am imprumutat un pistol pneumatic (cheie de impact) ca sa desfac oala ambreiajului si pinioanele de pe arbore... si nici cu aia nu reusesc sa desfac suruburile... ce pot sa mai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 nu reusesti sa desfaci nici unul sau ai probleme doar cu cateva !? ai incercat sa dai cu wd40 si sa le bocanesti usor !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Am reusit intr-un final, cu o cheie lunga (de vreo 70-80 cm). Acum alta intrebare daca stie cineva sa imi raspunda... Ce inseamna culorile pe care le au supapele? Pun o poza ca sa vedeti ce vad si eu. Cele de sus sunt de admisie, iar cele de jos de evacuare. In rest pistonul si camasa arata bine, nu sunt zgarieturi, doar un pic de calamina pe care o voi curata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Probabil de la amestec s-au colorat asa,la mine erau NEGRE rau. Editat Martie 28, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 De patine ce parere aveti, mie cea mobila mi se pare cam uzata. Credeti ca mai merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 are o foarte putina uzura,punele sus ca duc mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 cred ca ai amestecul cam sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 si eu cred treaba asta, dar acuma dupa ce am pus termometru pe ulei ai am vazut ca la drum intins (cu vreo 100km/h) sta pe la 100-105 grade, iar in oras pe la 100... O sa comand si "main jet" de 150 si de 155, sa vad care e mai ok. Acum este de 145... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 eu stiam ca standard e de 165, cel putin la slr, si mi-am dat comanda de 190 de pe wemoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 La RD08, asa scrie si in addendum, ca main jet e 145 iar slow jet e 50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Din manualul de logistica HONDA SLR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) La RD08, asa scrie si in addendum, ca main jet e 145 iar slow jet e 50... Conteaza si anul. Main-ul e intre 140 si 160, iar idle-ul e 40-55. In functie de an si tara de comercializare. Editat Martie 30, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Cum pot sa aerisesc frana de pe fata,am schimbat garnituriile de la etrier si am incercat eu sa o aerisesc dar nu am frana buna deloc,cum trebuie facuta chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) 1. umpli rezervorul cu lichid de frana 2. faci pompe usor(multe) pana simti ceva presiune 3. tii maneta apasata(usor) si deschizi aerisitorul(de pe etrier, si foloseste o inelara ca sa nu strici capul la aerisitor) 4. inchizi aerisitorul cand maneta "se duce la fund" 5. completezi cu lichid 6. repeti procedeul pana nu mai ies bule de aer pe aerisitor si maneta este tare la apasare. e treaba de 2 oameni in general te descurci si singur daca ai mainile lungi. vezi ca trebuie sa faci multe pompe pana se inchide circuitul ai desfacut etrierul si ai scos "mehlemul" din el !? Editat Martie 30, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 cam asa am facut si eu insa mo durut mana de la atata pompat acolo,o sa reiau si fac pana se simte la maneta tare,l-am desfacut si pe el (etrieru),ce-o fost in el...nici n-are rost,un fel de ''mustar''galben inchis,l-am curatat si l-am pus la loc,la etrier cand am desfacut aerisitoru(dupa multe pompe la maneta)nu o mai scos bule de aer dar frana tot slaba era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 mustaru ala galben imi bloca mie etrierul pe fata nu stiu in pompa de dominator daca ai o sita de plastic pentru filtrare eu am avut in pompa standard brembo o sita de plastic pentru filtrarea gunoaielor, si a prins o bula de aer in ea care nu mai lasa lichidul sa intre in circuit, pompam degeaba ca nu facea presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Conteaza si anul. Main-ul e intre 140 si 160, iar idle-ul e 40-55. In functie de an si tara de comercializare. Pentru inceput o sa iau un slow de 50 nou, si un main de 150 (fata de cel de 145); crezi ca e ok sa incerc asa pt inceput? Comanda o sa dau si pt un main de 155 sa il am daca o sa mi se para ca vreau mai bogat... Sa mentionez ca pastrez tobele originale, fara sa le modific. Doar filtrul de aer e k&n... Editat Martie 30, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Pentru inceput o sa iau un slow de 50 nou, si un main de 150 (fata de cel de 145); crezi ca e ok sa incerc asa pt inceput? Comanda o sa dau si pt un main de 155 sa il am daca o sa mi se para ca vreau mai bogat... Sa mentionez ca pastrez tobele originale, fara sa le modific. Doar filtrul de aer e k&n... Eu l-as lasa asa cum e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Eu l-as lasa asa cum e... iti zic eu ca ai pune mai mic in fiecare luna in functie de pretul benzinei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.