heres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 are o foarte putina uzura,punele sus ca duc mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 cred ca ai amestecul cam sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 si eu cred treaba asta, dar acuma dupa ce am pus termometru pe ulei ai am vazut ca la drum intins (cu vreo 100km/h) sta pe la 100-105 grade, iar in oras pe la 100... O sa comand si "main jet" de 150 si de 155, sa vad care e mai ok. Acum este de 145... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 eu stiam ca standard e de 165, cel putin la slr, si mi-am dat comanda de 190 de pe wemoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 La RD08, asa scrie si in addendum, ca main jet e 145 iar slow jet e 50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Din manualul de logistica HONDA SLR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) La RD08, asa scrie si in addendum, ca main jet e 145 iar slow jet e 50... Conteaza si anul. Main-ul e intre 140 si 160, iar idle-ul e 40-55. In functie de an si tara de comercializare. Editat Martie 30, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Cum pot sa aerisesc frana de pe fata,am schimbat garnituriile de la etrier si am incercat eu sa o aerisesc dar nu am frana buna deloc,cum trebuie facuta chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) 1. umpli rezervorul cu lichid de frana 2. faci pompe usor(multe) pana simti ceva presiune 3. tii maneta apasata(usor) si deschizi aerisitorul(de pe etrier, si foloseste o inelara ca sa nu strici capul la aerisitor) 4. inchizi aerisitorul cand maneta "se duce la fund" 5. completezi cu lichid 6. repeti procedeul pana nu mai ies bule de aer pe aerisitor si maneta este tare la apasare. e treaba de 2 oameni in general te descurci si singur daca ai mainile lungi. vezi ca trebuie sa faci multe pompe pana se inchide circuitul ai desfacut etrierul si ai scos "mehlemul" din el !? Editat Martie 30, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 cam asa am facut si eu insa mo durut mana de la atata pompat acolo,o sa reiau si fac pana se simte la maneta tare,l-am desfacut si pe el (etrieru),ce-o fost in el...nici n-are rost,un fel de ''mustar''galben inchis,l-am curatat si l-am pus la loc,la etrier cand am desfacut aerisitoru(dupa multe pompe la maneta)nu o mai scos bule de aer dar frana tot slaba era. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 mustaru ala galben imi bloca mie etrierul pe fata nu stiu in pompa de dominator daca ai o sita de plastic pentru filtrare eu am avut in pompa standard brembo o sita de plastic pentru filtrarea gunoaielor, si a prins o bula de aer in ea care nu mai lasa lichidul sa intre in circuit, pompam degeaba ca nu facea presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) Conteaza si anul. Main-ul e intre 140 si 160, iar idle-ul e 40-55. In functie de an si tara de comercializare. Pentru inceput o sa iau un slow de 50 nou, si un main de 150 (fata de cel de 145); crezi ca e ok sa incerc asa pt inceput? Comanda o sa dau si pt un main de 155 sa il am daca o sa mi se para ca vreau mai bogat... Sa mentionez ca pastrez tobele originale, fara sa le modific. Doar filtrul de aer e k&n... Editat Martie 30, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Pentru inceput o sa iau un slow de 50 nou, si un main de 150 (fata de cel de 145); crezi ca e ok sa incerc asa pt inceput? Comanda o sa dau si pt un main de 155 sa il am daca o sa mi se para ca vreau mai bogat... Sa mentionez ca pastrez tobele originale, fara sa le modific. Doar filtrul de aer e k&n... Eu l-as lasa asa cum e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Eu l-as lasa asa cum e... iti zic eu ca ai pune mai mic in fiecare luna in functie de pretul benzinei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Pai o sa pun de 150, si voi vedea ce va fi, daca nu imi va conveni pot oricand sa il pun inapoi pe cel de 145... In special vreau sa fac schimbarea asta, ca sa stea motorul un pic mai rece cand e in sarcina (3500-4500) ture - pe la 90-110km/h fiindca nu mi-a placut ca la 20 grade afara statea la ~105 grade uleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 si pana la urma nu reusesc sa fac frana,un litru de lichid am bagat pe la maneta si cam tot asa e,prinde slab de tot,poate ramane pe undeva aer si nu-l da afara,n-am idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 fa manevrele de aerisire cu ghidonul in alta pozitie cauta o pozitie care sa nu permita aerului sa stationeze pe undeva incearca sa scoti sita de pe fundul rezervorului pana se aeriseste asa am patit si eu o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Cum pot sa aerisesc frana de pe fata,am schimbat garnituriile de la etrier si am incercat eu sa o aerisesc dar nu am frana buna deloc,cum trebuie facuta chestia asta? DE LA JUMBALES CITIRE: baga lichidul de jos in sus cu ajutorul unei seringi mai mari. astfel tot aerul va iesi sus in pompa. aeriseste si pompa dupa aceasta operatiune pe sistemul descris mai sus. leaga maneta cu ceva sa stea peste noapte in presiune, dimineata vei avea o frana READY TO RACE, cum se zice pe la portocale Editat Martie 31, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 sa ne spui daca a mers cum zice stulewa ca sa luam si noi aminte ps vezi daca ai cumva bucle la furtunu de frana, fa traseul sa fie cat mai vertical fara suisuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Plus: coteste ghidonul in partea cealalta in timpul aerisirii pt a elimina eventualele pungi de aer formate in etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat. azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 si inca ceva,cand am pus noile garnituri la etrier si am bagat pistonasele,am uns cu un pic de ulei sa intre mai usor,e problema?,trebuia lichid de frana?altii zic ca nu are ce cauta uleiul acolo,mo incurcat. azi dupa masa mai incerc sa fac frana,o sa bag cu seringa de jos in sus sa vedem ca asa nu am mai incercat.Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Pai in general uleiul este un pic compresibil (similar cu apa). Inafara de uleiul hidraulic toate uleiurile sunt putin compresibile. Deci e foarte probabil sa afecteze si faptul ca ai bagat ulei in instalatia de frana. Garniturile alea trebuie "unse" cu lichid de frana... Credeti ca are ceva daca scot separatorul gazelor de carter si il inlocuiesc cu un simplu furtun? Respectiv nu sa il las liber ci il conectez intre cutia de viteze si cutia de aer. Ma gandeam sa fac un pic de loc in jurul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Asa am facut eu , din cutia de viteze am scos un furtun dupa care am pus un "T" din plastic , din care un furtun mergea sub motocicleta si unul in filtru de aer , am facut asa ca sa nu intre chiar tot uleiul scuipat din baia de ulei in filtru de aer. Motocicleta am vandut'o , deci in cei 15 km cat am facut cu ea de cand acea modificare nu au fost probleme , si mai mult ca sigur nu o sa fie . Si eu vroiam sa fie putin mai aerisit spatiul peacolo , ai acces mai usor la carburator. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 e drept ca uleiul e compresibil, dar cantitatea ajunsa in etrier, e f mica, asa ca aceasta compresibilitate e neglijabila mie mi-e sa nu aibe furtun defect,,,,,infundat,,,,,ca asa e mult mai greu sa aeriseasca cat despre separator,,,,eu l-as lasa asa volumul ala de aer are un scop bine definit=incetinirea vitezei de curgere a gazelor, pt a lasa timp uleiului (eventual) sa se SEPARE de gaze ca parca asa se numeste,,,,separator dar, cu separator sau fara,,,,,hai o data 4 Mai,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.