morriss Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Daca ar fi sa faci pe bani ai face? cu cat ai face si pentru mine unul de-ala? Atata doar ca as prefera sa fie cat de cat transparent. Sau zi-mi cum i-ai dat forma, cu ce ai facut indoiturile? Hai sa-ti spun cum am facut eu si cred ca e cel mai bine sa fie facut de persoana care are motorul, pentru ca nu e treaba foarte laborioasa: 1. Se face un sablon din carton care se indoaie, se pozitioneaza pe motor in functie de cum vrea fiecare... 2. Eu nu am avut cleme de prindere a plexicului pe banc, asa ca le-am facut la repezeala in atelier... 3. In momentul in care am finalizat forma sablonului, se iau niste dimensiuni si se traseaza pe bucata de plexiglas. 4. Se taie plexiglasul, lasand un pic de toleranta pemtru finisaje, el l-am taiat cu un flex mic (a mers de minune, insa cu atentie ca daca sta mult intr-un loc atunci topeste plexicul). 5. Se fixeaxa plexicul pe banc cu ajutorul unei sipci, scanduri, ceva drept, cu clemele de prindere... 6. Dupa ce s-a fixat, impreuna cu foenul, sau cum naiba so fi numind (un pistol Bosh cu o rezistenta care incalzeste aerul pe mai multe trepte de temperatura pana la 650 grade)si cu o scandura, se incalzeste uniform zona trasata dinainte. Se testeaza plexicul cu o sipca pana cand acesta se indoaie in pozitia dorita. Atentie, ca daca incalziti prea tare, patiti cum am patit eu si apar niste bule de aer care arata destul de urat.... Se incalzeste intre cele doua scanduri pe ambele parti... 7. Dupa ce s-a adus la forma dorita, se finiseaza (eu am dat la polizor muchiile si dupa aia am dat cu un smirghel). 8. Se gaseste o modalitate de prindere. Trebuie date 4 gauri in carena farului. Eu le-am avut date deja de la celalalt windshield si am fost nevoit sa improvizez o prindere pentru a nu mai da alte gauri. Am dat gauri de cu burghiu de 6mm normal si am prins cu surub de 6mm, iar de o parte si de alta a plexiucului am folosit saibe cu garnitura de cauciuc care se gasesc la holtsuruburile de prindere a coalelor de tabla (se gesesc peste tot), pentru o mai buna protectie a plexicului la socuri.... Cam asta ar fi. Sper ca am fost de ajutor. Mai departe vreau sa fac un dispozitiv de indoit teava pentru crashbar si sidecase-uri. O sa vedem ce o sa iasa. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. Editat Martie 26, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. nu iti recomand sa faci asta nici macar cu uleiuri de aceeasi vascozitate dar de la producatori diferiti. completezi doar cu acelasi tip de ulei, atat vascozitate cat si producator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) mersi de ajutor,o sa iau maine motul 5100 10w40 cum am acuma in mobra,ala il aveam la indemana si ma gandeam ca poate poate... Editat Martie 26, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare,oameni buni e problema daca complectez cu ulei motul 3000 (20w50) peste 5100 (10w40)?cam o juma de litru tre sa bag. NU ESTE BINE.PUI ACELASI ULEI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 morriss - mersi mult de ghid. Dupa cum arata indoiturile am crezut ca le-ai facut cu ceva mai complex...de-aia intrebam Eu acum ma pun sa ii fac distributia la domi meu, si apoi vad cata vreme imi ramane sa mesteresc si un parbriz ceva... Poate cineva sa imi spuna, daca tai niturile de la tobe, si dau ornamentele argintii jos, am acces in tobe? (la RD08) Nu de alta dar la vreo 2 sau 3 nituri deja sunt rupte capetele si le-as schimba pe toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 La RD02 nu ai acces,cred ca asa e si cu al tau,si eu le-am dat jos ornamentele dar degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) Ornamentele sunt doar de forma acolo. Nu ai acces daca le dai jos. ...si nu iti recomand sa modifici tobele. Editat Martie 27, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu vreau sa modific tobele, vroiam doar sa inlocuiesc niturile cu care sunt prinse ornamentele, pt sunt intre ele cateva care au capul rupt. In mod special ma intereseaza, daca dau jos ornamentele, pot sa scot ce ramane din nituri ca sa pun altele? M-am uitat, din 3 nituri, mai am cate unul pe fiecare toba. La celelalte capetele sunt retezate. Pare ca este acces acolo, parca este o buza de care sunt prinse... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin D Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Salutari Am incercat CDI imprumutat si motorul merge super. L-am pus pus si pe al meu sus si ciudat ca a mai dat 3-4 scantei la bujie si dupa aia gata.L-am dat la un baiat de pe forum care a zis ca ma ajuta cu refacerea lipiturilor de pa placa (super ar fi dc ar reusi)Â Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 inca mai caut CDI de domi defect, dar intreg hai ca va cinstesc,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Stie cineva sa imi zica si mie cum sa desfac suruburile capacului de chiuloasa? Am incercat cu cheie tubulara, nici vorba, am imprumutat un pistol pneumatic (cheie de impact) ca sa desfac oala ambreiajului si pinioanele de pe arbore... si nici cu aia nu reusesc sa desfac suruburile... ce pot sa mai fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 nu reusesti sa desfaci nici unul sau ai probleme doar cu cateva !? ai incercat sa dai cu wd40 si sa le bocanesti usor !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Am reusit intr-un final, cu o cheie lunga (de vreo 70-80 cm). Acum alta intrebare daca stie cineva sa imi raspunda... Ce inseamna culorile pe care le au supapele? Pun o poza ca sa vedeti ce vad si eu. Cele de sus sunt de admisie, iar cele de jos de evacuare. In rest pistonul si camasa arata bine, nu sunt zgarieturi, doar un pic de calamina pe care o voi curata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Probabil de la amestec s-au colorat asa,la mine erau NEGRE rau. Editat Martie 28, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 De patine ce parere aveti, mie cea mobila mi se pare cam uzata. Credeti ca mai merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 are o foarte putina uzura,punele sus ca duc mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 cred ca ai amestecul cam sarac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 si eu cred treaba asta, dar acuma dupa ce am pus termometru pe ulei ai am vazut ca la drum intins (cu vreo 100km/h) sta pe la 100-105 grade, iar in oras pe la 100... O sa comand si "main jet" de 150 si de 155, sa vad care e mai ok. Acum este de 145... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 eu stiam ca standard e de 165, cel putin la slr, si mi-am dat comanda de 190 de pe wemoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 La RD08, asa scrie si in addendum, ca main jet e 145 iar slow jet e 50... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Din manualul de logistica HONDA SLR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) La RD08, asa scrie si in addendum, ca main jet e 145 iar slow jet e 50... Conteaza si anul. Main-ul e intre 140 si 160, iar idle-ul e 40-55. In functie de an si tara de comercializare. Editat Martie 30, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Cum pot sa aerisesc frana de pe fata,am schimbat garnituriile de la etrier si am incercat eu sa o aerisesc dar nu am frana buna deloc,cum trebuie facuta chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 (editat) 1. umpli rezervorul cu lichid de frana 2. faci pompe usor(multe) pana simti ceva presiune 3. tii maneta apasata(usor) si deschizi aerisitorul(de pe etrier, si foloseste o inelara ca sa nu strici capul la aerisitor) 4. inchizi aerisitorul cand maneta "se duce la fund" 5. completezi cu lichid 6. repeti procedeul pana nu mai ies bule de aer pe aerisitor si maneta este tare la apasare. e treaba de 2 oameni in general te descurci si singur daca ai mainile lungi. vezi ca trebuie sa faci multe pompe pana se inchide circuitul ai desfacut etrierul si ai scos "mehlemul" din el !? Editat Martie 30, 2012 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.