phreak_or Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Da, ai dreptate cui pontou se numeste in Romana, dar nu imi aduceam aminte denumirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Este destul de clar ca acolo e problema.Pinul este de fapt cuiul pontou ,din cate am apucat eu sa studiez.Sper sa fie vreo mizerie care sa nu-l lase sa inchida. Multam fain, Curata carburatorul bine de tot. Probabil s-a terminat un etansator anti-praf si a intrat mizerie la axul care ajuta la inchiderea carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Marti sau miercuri voi da carburatorul jos si-l voi curata. Sper sa ma pricep. Va multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 te pricepi in mod sigur atentie la surubele sa nu le pierzi,,,,, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Salutare tuturor,o intrebare de data asta,se poate pune in conditii de siguranta o camera de 18 sau 19 in loc de 17 pe spate la dominator? Si apropo de baiatu cu carburatoru care curge,de 5 ori ori am luat si eu carburatoru jos si l-am curatat si tot o curs(in perioada rece s-o intamplat asta,adica iarna),dar dupa un timp si-o revenit. Editat Mai 6, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 In cazuri disperate poti sa pui si camera mai mare, dar ti-as recomanda sa incerci sa pui dimensiunea potrivita. Nu de alta, dar daca pui o camera mai mare ai sanse sa se adune, sa faca cute pe undeva, si o sa te zguduie bine de tot.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Salutare tuturor,o intrebare de data asta,se poate pune in conditii de siguranta o camera de 18 sau 19 in loc de 17 pe spate la dominator? Si apropo de baiatu cu carburatoru care curge,de 5 ori ori am luat si eu carburatoru jos si l-am curatat si tot o curs(in perioada rece s-o intamplat asta,adica iarna),dar dupa un timp si-o revenit. Eu aveam camera de 18 pe spate. Nici nu as fi stiut daca nu imi zicea un mecanic. Am mers eu un an plus fostul proprietar juma de an. Presupun ca el a pus-o ca doar nu a venit din italia asa. Insa ia aminte la ce zice phreak mai sus: daca iti face vreo cuta aiurea te trezesti ca faci poc fix cand ti-e lumea mai draga. Editat Mai 7, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Atunci nu ma risc,aveam la indemana o camera noua de 18,o sa iau de 17 sa pot sa merg linistit,Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? P.S. Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net) Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? P.S. Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net) Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? P.S. Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net) Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? P.S. Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net) Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? P.S. Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net) Va multumesc Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? P.S. Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net) Va multumesc Am cea mai mica sansa, ca in momentul in care desfac carburatorul (care nu a mai fost desfacut de cel putin 5000 Km de cand Domi este la mne)sa nu trebuiasca sa schimb vreo garnitura dupa care sa astept tot sezonul asta scurt de la noi si pe care sa trebuiasca sa dau si o gramajoara de bani? P.S. Trebuie sa dau si cutia filtrului de aer jos pentru a scoate carbul ?(asa am gasit pe net) Va multumesc I-mi pare rau. ,,ie de la iei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salut, Va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 (editat) Da, este probabil sa nu trebuiasca schimbata nici o garnitura... si daca cumva trebuie asteptat, in general termenul este de vreo 2 saptamani... (pt piese oem) Merge dat jos si fara sa dai afara airboxul...dar e cam complicat...poti incerca doar sa slabesti airboxul si sa il tragi un pic in spate... Editat Mai 7, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Carburatoru se ia foarte usor jos,incalzesti cu lampa de gaz cauciucu ala care vine prins pe carburator si airbox,se face moale si il scoti cu mana iar dupa tragi carburatoru in spate(adica spre airbox),la montaj...aceiasi poveste. Cu garnituriile lucri finutz si nu vei avea probleme. aveti ve-o idee dc mi se tot desface bujia?la fiecare sfarsit de saptamana o strang la loc(ii mai dau juma de tura),s-o strang exagerat ma tem de filet sa nu se duca. Editat Mai 8, 2012 de heres Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va salut Daca tot m-ati incurajat sa dau jos carburatorul,am facut-o cu toate ca aveam frica unor noi investitii ,care nu sunt de loc binevenite.Va rog sa studiati un pic pozele(sper sa nu fiu penalizat pentru faptul ca voi ocupa ca si ieri o pagina intreaga) si sa-mi dati cele mai bune sfaturi.Problema cu,cuiul pontou a fost imediat elucidata.Mizerie in carb. Probleme care asteapta solutii: Piesa dintre carb si motor crapata pedinafara nu si pedinauntru.(merge un silicon rosu puna la toamna?) Garnitura dintre motor si piesa de mai sus cam uzata.(zic eu) Membrana aia micuta un pic exfoliata intr-un loc dar nu strapunsa. Va mai rog sa nu-mi dati sfaturi care ar putea duce la conflicte cu sotia mea. Carburatoru se ia foarte usor jos,incalzesti cu lampa de gaz cauciucu ala care vine prins pe carburator si airbox,se face moale si il scoti cu mana iar dupa tragi carburatoru in spate(adica spre airbox),la montaj...aceiasi poveste. Cu garnituriile lucri finutz si nu vei avea probleme. Am citit mesajul dupa ce am dat jos carburatorul dar intamplarea a facut ca eu sa observ faptul ca piesa dintre airbox si carb iese foarte usor afara .Sa vad daca o intra la fel de usor! Oricum ,multam pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Va mai rog sa nu-mi dati sfaturi care ar putea duce la conflicte cu sotia mea. e de rau, trebuie sa iti schimbi motorul , pardon... sotia la piesa din pozele 1-2-3 poti sa ii pui pe oring spre exteriorul ei silicon negru, tragi un snur de silicon roata imprejur, nu exagerat de 1-2mm, si il lasi sa se usuce inainte sa il montezi inapoi. Fisura aia merge acoperita tot cu silicon negru si pus banda izolir peste dupa ce se usuca. piesa din poza 4 cred ca e valva vacuumatica, eu nu am avut pb cu ea, nu stiu ce sa iti zic. Daca tot ai desfacut carburatorul verifica si nivelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 e de rau, trebuie sa iti schimbi motorul , pardon... sotia la piesa din pozele 1-2-3 poti sa ii pui pe oring spre exteriorul ei silicon negru, tragi un snur de silicon roata imprejur, nu exagerat de 1-2mm, si il lasi sa se usuce inainte sa il montezi inapoi. Fisura aia merge acoperita tot cu silicon negru si pus banda izolir peste dupa ce se usuca. piesa din poza 4 cred ca e valva vacuumatica, eu nu am avut pb cu ea, nu stiu ce sa iti zic. Daca tot ai desfacut carburatorul verifica si nivelul. Stii bancul? Parintele:Te lepezi de satana? Sotul:M-as lepada parinte, dar am doi copii cu ea. Multam de sfat.(ala cu sotia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilviuR Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) ... Membrana aia micuta un pic exfoliata intr-un loc dar nu strapunsa. ... La mine, din motive necunoscute (probabil tot ceva mizerie) acea membrana era perforata in vreo 2 locuri. Dupa ce am intrebat la Honda in Debrecen, si la altii pe plan local, am aflat ca se vinde doar impreuna cu capacul si arcul care vin peste ea. Iar pretul este destul de piperat, aprox 550 lei. Asa ca am cautat pe la magazine de piese auto cauciuc rezistent la benzina, am gasit intr-un final o "pompa de sprit" cu membrana foarte subtire. A costat 2 lei. Am mai luat superglue elastic (Loctite Power Gel; superglue pt ca e rezistent la benzina) si am aplicat 2 petece mici, cu mare succes. Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!! Sincer nu stiu de ce ai vrea sa schimbi un domi care merge bine cu Aprilia Pegaso, mie mi se pare ca nu ai absolut nimic de castigat... Daca vrei ceva mai de touring mai bine te gandesti la un transalp. Sau sa iti faci la domi un parbriz... Editat Mai 8, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!! nici sa nu iti treaca prin cap ramai cu domi, e sfant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 nici sa nu iti treaca prin cap ramai cu domi, e sfant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Baietzi merita sa imi dau Domi(92,45000,ar cam trebuie chituriele lantz schimbate) pe Aprilia Pegaso 650(1999,19500km,perfecta stare,de la un prieten1600e) garda sau cum se scrie sunt bune ce ati auzit despre ele,va multzumesc!!!!! Un domi din 1992 e sfant. Si mult mai fiabil decat un Pegaso. Ca fapt divers, la domi intretinut se duc DOAR cauciucurile si din an in paste CDIul (cam la 20 ani sa zicem). Lantul de distributie tine aparent 150.000km, daca ma iau dupa un prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 ulei si benzina si merge domi non stop. M-am dat recent cu un pegaso din 96. Mi-a placut suspensia fata mai mult decat la domi, lucra mai bine. Dar e mai greu decat domi al meu, si mai greu de culcat de pe o parte pe alta. Nu e motor rau, dar nu e honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.