Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

daca stie cineva sa imi spuna si mie cate ture trebuie mai exact sa-i dau la sorubu ala de reglaj de la carburator,care vine dedesupt spre motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca stie cineva sa imi spuna si mie cate ture trebuie mai exact sa-i dau la sorubu ala de reglaj de la carburator,care vine dedesupt spre motor.

Incepi de la 2 ture sau 2 ture jumate, apoi reglezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RD02 se deschide initial 3 ture. La RD08 2 ture. - asta scrie in carte. Cel mai bine incepi asa si apoi il reglezi asa cum trebuie, nu e mare lucru, si macar dup-aia nu mai ai treaba cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, variaza in functie de an si tara de fabricatie (mai corect - variaza in functie de generatie si dimensiunea jiclerelor).

 

Din "batrani" mi s-a recomandat sa incep tot timpul de la 2-2.5 ture - cica asta merge la toate. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat acum niste handguard-uri si am intampinat o problema.

cand virez maxim stanga sau dreapta se lovesc de carena din fata.a mai incercat cineva sa monteze asa ceva?la ce solutii ati ajuns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare de ce cand pornesc mobra cand ii motoru un pic mai rece trebuie sa tin socu tras vre-o 5 minute,altfel nu se accelereaza si se opreste,cand ii fierbinte merge normal,ba chiar se mareste relantiu un pic,un pic de se raceste iara trebe sa tin socu,gatu ala de cauciuc l-am verificat si ii in regula,sa fie de la reglaju ala?sa fie de la filtru de aer?carburatoru l-am curatat de vre-o 5 ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat acum niste handguard-uri si am intampinat o problema.

cand virez maxim stanga sau dreapta se lovesc de carena din fata.a mai incercat cineva sa monteze asa ceva?la ce solutii ati ajuns?

Schimba pozitia ghidonului (prin rotire in prinderile de la jug) si a handguard-urilor (prin rotirea pe ghidon) pana ajungi la o solutie acceptabila. Daca nu merge, revino la handguard-urile originale :) Daca nici asa nu merge, schimba cablurile de acceleratie/ambreiaj/soc (pune unele de XR - sunt mai lungi) si baga inaltatoare de ghidon (~20e perechea - fara sa pun cablurile la socoteala; e mai ieftin sa cumperi handguardurile originale la 30e perechea)

 

...sau da jos carenele.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat.am montat aparatorile originale inapoi,dar imi pare rau ca am facut gaura in mansoanele de cauciuc,asta e.

Flansa de admisie tot pe la 280-300 ron e cam peste tot.am sa incerc sa gasesc second iar daca nici chip nu o fi de gasit o sa iau noua si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine handguard-urile s-au asezat fara probleme. Au loc in toate partile, cred ca depinde ce fel de handguard-uri ai luat. Eu am luat din plastic de pe Louis.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine handguard-urile s-au asezat fara probleme. Au loc in toate partile, cred ca depinde ce fel de handguard-uri ai luat. Eu am luat din plastic de pe Louis.

 

Si eu am handguarduri , ceva din plastic de la Polisport , foarte eficiente, dar nu am intimpinat probleme la viraje , e vorba de carenajul 92-94 , cel cu semnalizarile incorporate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,si eu am modelul din 94,cel cu semnalizarile in carena dar am ghidon de la renthal,si protectiile acerbis.

La solutia cu flansa de metal ma gandeam si eu si cred ca asta o sa fie solutia,doar ca o sa incerc sa o fac din aluminiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as recomanda sa incerci sa pui si un furtun de cauciuc, altfel o sa vibreze foarte tare carburatorul...

O sa isi dea seama singur cand ii cad suruburile :haha:

 

Racordul ala de cauciuc e sfant, cu garnitura lui cu tot. Si nu e scump. Sincer, voua chiar vi se pare mult 300 ron dati la fiecare 15 ani?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune te rog o poza cu flansa,as vrea sa vad si eu care a fost solutia adoptata de italian,daca teava metalica ajunge pana la carburator,etansarea facandu-se cu un manson de cauciuc scurt,sau teava e scurta trebuind un manson de cauciuc mai lung fiind si mai elastic ceva gen flansele originale ale dominatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca era vreo 300-350 kit-ul de placi si vreo 50 lei arcurile. 400 pare ok. Eventual si niste silicon rosu sa ii faci garnitura.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti oare siliconu ala de parbriz negru rezista la temperatura?am o scurgere de ulei la capacu de chiuloasa(nu mult)si intentionez sa pun putin silicon de ala pt ca ii mai dur cand se intareste si se lipeste mai bine(nu cade),oare tine?nu as mai desface sa lucru la garnitura....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca nu scrie pe el ca rezista, nu rezista. Un tub de silicon negru rezistent la tepmeraturi pana la 300 grade costa vreo 6 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...