heres Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca stie cineva sa imi spuna si mie cate ture trebuie mai exact sa-i dau la sorubu ala de reglaj de la carburator,care vine dedesupt spre motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca stie cineva sa imi spuna si mie cate ture trebuie mai exact sa-i dau la sorubu ala de reglaj de la carburator,care vine dedesupt spre motor. Incepi de la 2 ture sau 2 ture jumate, apoi reglezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 La RD02 se deschide initial 3 ture. La RD08 2 ture. - asta scrie in carte. Cel mai bine incepi asa si apoi il reglezi asa cum trebuie, nu e mare lucru, si macar dup-aia nu mai ai treaba cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Mah, variaza in functie de an si tara de fabricatie (mai corect - variaza in functie de generatie si dimensiunea jiclerelor). Din "batrani" mi s-a recomandat sa incep tot timpul de la 2-2.5 ture - cica asta merge la toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 am montat acum niste handguard-uri si am intampinat o problema. cand virez maxim stanga sau dreapta se lovesc de carena din fata.a mai incercat cineva sa monteze asa ceva?la ce solutii ati ajuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 oare de ce cand pornesc mobra cand ii motoru un pic mai rece trebuie sa tin socu tras vre-o 5 minute,altfel nu se accelereaza si se opreste,cand ii fierbinte merge normal,ba chiar se mareste relantiu un pic,un pic de se raceste iara trebe sa tin socu,gatu ala de cauciuc l-am verificat si ii in regula,sa fie de la reglaju ala?sa fie de la filtru de aer?carburatoru l-am curatat de vre-o 5 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) am montat acum niste handguard-uri si am intampinat o problema. cand virez maxim stanga sau dreapta se lovesc de carena din fata.a mai incercat cineva sa monteze asa ceva?la ce solutii ati ajuns? Schimba pozitia ghidonului (prin rotire in prinderile de la jug) si a handguard-urilor (prin rotirea pe ghidon) pana ajungi la o solutie acceptabila. Daca nu merge, revino la handguard-urile originale Daca nici asa nu merge, schimba cablurile de acceleratie/ambreiaj/soc (pune unele de XR - sunt mai lungi) si baga inaltatoare de ghidon (~20e perechea - fara sa pun cablurile la socoteala; e mai ieftin sa cumperi handguardurile originale la 30e perechea) ...sau da jos carenele. Editat Mai 22, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Am rezolvat.am montat aparatorile originale inapoi,dar imi pare rau ca am facut gaura in mansoanele de cauciuc,asta e. Flansa de admisie tot pe la 280-300 ron e cam peste tot.am sa incerc sa gasesc second iar daca nici chip nu o fi de gasit o sa iau noua si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 daca te uiti atent an filmarea mea o sa vezi flansa mea de admisie care nu mai are moarte din metal cu furtun rezistent la benzina antre flansa si carburator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) La mine handguard-urile s-au asezat fara probleme. Au loc in toate partile, cred ca depinde ce fel de handguard-uri ai luat. Eu am luat din plastic de pe Louis. Editat Mai 22, 2012 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihay_star Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 La mine handguard-urile s-au asezat fara probleme. Au loc in toate partile, cred ca depinde ce fel de handguard-uri ai luat. Eu am luat din plastic de pe Louis. Si eu am handguarduri , ceva din plastic de la Polisport , foarte eficiente, dar nu am intimpinat probleme la viraje , e vorba de carenajul 92-94 , cel cu semnalizarile incorporate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Da,si eu am modelul din 94,cel cu semnalizarile in carena dar am ghidon de la renthal,si protectiile acerbis. La solutia cu flansa de metal ma gandeam si eu si cred ca asta o sa fie solutia,doar ca o sa incerc sa o fac din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Ti-as recomanda sa incerci sa pui si un furtun de cauciuc, altfel o sa vibreze foarte tare carburatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Ti-as recomanda sa incerci sa pui si un furtun de cauciuc, altfel o sa vibreze foarte tare carburatorul... O sa isi dea seama singur cand ii cad suruburile Racordul ala de cauciuc e sfant, cu garnitura lui cu tot. Si nu e scump. Sincer, voua chiar vi se pare mult 300 ron dati la fiecare 15 ani? Editat Mai 23, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 la mine de 7 ani nu a picat nici un surub si nici nu trepideza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 la mine de 7 ani nu a picat nici un surub si nici nu trepideza! Ai tu de 7 ani domi cu flansa de tabla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 da D-le asa a venit din Italia si e o trewaba pe vesnicie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Pune te rog o poza cu flansa,as vrea sa vad si eu care a fost solutia adoptata de italian,daca teava metalica ajunge pana la carburator,etansarea facandu-se cu un manson de cauciuc scurt,sau teava e scurta trebuind un manson de cauciuc mai lung fiind si mai elastic ceva gen flansele originale ale dominatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 antre teava si carburator este un spatiu liber cam de 1cm o sa ai fac si o poza Stie cineva unde gasesc un chit ambreiaj pt Dominator la pret rezonabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Parca era vreo 300-350 kit-ul de placi si vreo 50 lei arcurile. 400 pare ok. Eventual si niste silicon rosu sa ii faci garnitura. Editat Mai 25, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 Mersi!Merge si fara sil lucrez doar cu sil negru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heres Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 baieti oare siliconu ala de parbriz negru rezista la temperatura?am o scurgere de ulei la capacu de chiuloasa(nu mult)si intentionez sa pun putin silicon de ala pt ca ii mai dur cand se intareste si se lipeste mai bine(nu cade),oare tine?nu as mai desface sa lucru la garnitura.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Pai daca nu scrie pe el ca rezista, nu rezista. Un tub de silicon negru rezistent la tepmeraturi pana la 300 grade costa vreo 6 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Mai 27, 2012 Share Postat Mai 27, 2012 Eu folosesc de ceva vreme silicon negru VICTOR REINZ.e destul de scumpel, aprox 35 de lei,dar merita fiecare banut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 VICTOR REINZ.cel mai bun eu numai cu el lucrez,e beton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.