Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Probabil este vorba despre epuratorul de gaze, un furtun care face legatura intre carter si cutia filtrului de aer. Dar la Dominatoare stiu ca mai exista ceva inserat pe treseul asta, toate cu scopul de a le face mai ecologice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe traseul epuratorului e un separator de ulei,o magaoaie rotunda cat o cana de 250 ml ca si marime.

Daca nu se monteaza ala probabil ca acele gaze din carter care oricum sunt amestecate cu ulei in stare de vapori o sa intre in filtru si o sa apara un consum nitel mai ridicat de ulei.

Altceva nu cred sa se intample.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara o problema am si eu cu dominatoru numai vrea sa porneasca , am scos bujia , am puso pe cadru sa vad daca da scanteie cand surpriza da o singura data cand se invarte motoru apoi pauza si mai da odata la oprire cat se invarte motoru pauza , sa fie de la cdi sau de la vreun contact a mai patit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara o problema am si eu cu dominatoru numai vrea sa porneasca , am scos bujia , am puso pe cadru sa vad daca da scanteie cand surpriza da o singura data cand se invarte motoru apoi pauza si mai da odata la oprire cat se invarte motoru pauza , sa fie de la cdi sau de la vreun contact a mai patit cineva ?

Salut,

 

Da, am mai patit-o eu anul trecut. Anul asta a trebuit sa schimb CDI-ul.

Poti porni motocicleta daca o impingi sau daca apesi si dai drumul butonului de mai multe ori. Nu cred ca ii face prea bine electromotorului, releului de pornire sau bateriei dar macar o poti porni.

 

In cazul in care ti se opreste brusc motocicleta in mers - nu mai ai scantele deloc - si mai porneste doar dupa o anumita perioada de timp - de la 3 minute in sus - trebuie sa iti schimbi CDI-ul. Se dezlipesc piesele din CDI de pe circuitul imprimat iar rasina le impinge la loc dupa cateva minute.

Solutia temporara este sa umbli cu o cheie de 14-17 in buzunar si sa bati CDI-ul de fiecare data cand ti se opreste motocicleta. Astfel nu vei mai avea de asteptat acele minute. NU este o solutie de durata, eventual piesele se vor eroda in locul in care este contact imperfect.

 

Multumesc.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvato aveam bateria slaba si cand e cricu lasat nu mai da scanteia la bujie probabil din lipsa de curent cu toate ca am mai patito , cricu lasat chiar daca e cald motoru o ia mai greu daca e ridicat o ia la sfert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi, 30 mm sau 20mm din aluminiu! acestea sunt de 30 mm si se potrivesc pe Transalp deoarece distanta dintre gauri e de 32 mm, nu stiu daca la Dominator e tot aceeasi distanta.

 

pret 80 lei, Dani

 

 

post-73149-0-11435400-1382289147_thumb.jpg

post-73149-0-60518000-1382289147_thumb.jpg

post-73149-0-09377900-1382289148_thumb.jpg

post-73149-0-60223200-1382289148_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee daca potrivesc semeringurile de supape si segmentii de la XR 650 pe NX 650? din cate stiu sunt aceleasi motoare.

Am un consum foarte mare de ulei (vre-o 300 ml la suta) si fumega mai rau ca un indian.

inca ca nu l-am desfacut dar am un sentiment cam naspa despre uzurile de acolo.

ma bate si gandul sa scot autodecompresorul de pe axul cu came ca bate una-ntruna in supapa, nici cum nu am reusit sa o reglez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Simeringurile de XR650L sau R nu se potrivesc.

Se potrivesc doar cele de pe FMX650, SLR65 si FX650 care e de fapt tot SLR.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XR650 L este acelasi motor ca si pe Dominator!

 

si se potrivesc semeringurile

 

doar de pe XR650R nuse potrivesc

 

si de pe XR600 R se potrivesc la dominator sunt aceleasi

Codul original nu este acelasi. Nici macar cele Athena nu au in specificatii compatibilitati cu toate motoarele mentionate. Nu recomand experimentarea.

Totusi, costa 15 lei / bucata...

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Asa e, cred ca m-am uitat eu la vreun alt cod din greseala. Simeringurile sunt echivalente pentru motoarele mentionate de tine.

Imi cer scuze pentru incurcatura.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Vand piese din dezmembrarea unui SLR, multe se potrivesc si pe dominator

 

electromotor 150

melc kilometraj 70
senzor cric 50
sensor frana picior 30
2 amortizoare spate 350 bucata
carburator 150
roata fata 19inch 200 goala, 250 cu disc de frana
2 roti spate 200 bucata + butuc+pinion in functie de ce mai am prin casa, toate dicurile de spate sunt uzate
3 discuri frana fata 100 bucata
galerii evacuare + tobe finale 350
pompa frana fata+maneta 50, ii lipseste capacelul de la fereastra de nivel
etrier fata 80
scarite stanga, dreapta, 100 bucata + peguri
ghidon 50
Preturile sunt exprimate in lei si sunt negociabile in limita bunului simt.
La cerere voi face poze pentru piesele solicitate.
Pentru alte maruntisuri intrebati.
Contact: 0748 87 95 80
Editat de Purice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu la vanzare un ax cu came cu decompresor cu tot in stare buna de functionare, pretul il face cel ce are nevoie de el. PM sau 0763546658

post-28564-0-21178000-1385508520_thumb.jpg

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare si la multi ani!

am zis ca anu asta ma apuc de reparat la motor, asa ca m-am apucat. e un rd08

vreau sa schimb semeringurile la supape, capacul de chiuloasa si axul cu came. astea am reusit sa le dau jos, urmeaza sa le inlocuiesc.

Motorul consuma foarte mult ulei, una dintre probleme sunt sigur semeringurile de la supape. daca tot am dat chiuloasa jos, vreau sa scot si pistonul si sa-l curat de calamina, sa-l masor si sa schimb segmentii. Problema e ca nu reusesc sa scot cilindrul, am desfacut toate cele 6 suruburi dar cilindrul nu vrea sa iasa afara. l-am lovit cu ciocan de guma, nici un rezultat. apoi am bagat lampa cu gaz sa incalzesc motorul in speranta ca se dilata si imi permite sa scot cilindrul, am dat cu vd pe imbinare, batut cu ciocanul si nimic, nici macar nu se desparteste cat sa pot baga o surubelnita sau ceva. motorul nu l-am dat jos de pe cadru iar pistonul nu e blocat in cilindru.

Aveti idee care e cauza de nu-l pot scoate cilindrul? sau cum as putea sa-l scot fara sa desfac chiar tot motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HE HEEEE,

a trecut ceva vreme de cand nu am mai postat p-aici :)

o sa va pregatesc un domi adventurizat adica cu far si parbriz de ktm 990

 

eee, ce ziceti ???

 

hai sa aveti un 2014 frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...