mezutu Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 purice,poti sa zici mai mult te rog despre cdi de maxiscuter si o schema de legare Chiar asa, daca ai putea specifica un model ar fi de mare folos. Si inca o intrebare -cum as putea sti sigur ca e cdi-ul si nu altceva (de ex alternatorul) Problema e ca fiind asa rar modelul asta de 250 nu am la cine sa merg sa-l incerc sau sa imprumut un cdi sa incerc motorul cu el. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Chiar nu ma poate ajuta nimeni, nu are nimeni un motor dezmembrat? Va rog mult sa ma ajutati fiindca nu pot monta motorul fara conducta respectiva. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 (editat) Salut, Capac reglaj tacheti nou, OEM, Honda NX650 Dominator XR600R XR650L Pret: 45 lei / bucata. Momentan sunt 3 bucati pe stoc. Aduc si CDI-uri noi, originale, pentru Honda Dominator la 100 sau 115 euro, in functie de anul de fabricatie. Contact: 0741 095 483 - Daniel Multumesc. Editat Septembrie 29, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Iti multumesc, dar nu ma ajuta cu nimic acest capac. Daca poti sa ma ajuti cu conducta este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 salut, are cineva carenele laterale de la rezervor si cea care vine peste far an 94 ? sau stiti pe undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Iti multumesc, dar nu ma ajuta cu nimic acest capac. Daca poti sa ma ajuti cu conducta este ok. Pai probabil ca nici nu iti era destinat tie, topicul e unul general, unde posteaza mai multi pe diverse subiecte. Ti-am oferit mai sus ideea sa mergi sa cauti la astia care fac conducte hidraulice, dar nu ti se poate sugera o firma anume daca nu ai chef de alergat (sau nu cunosti firme) pt. ca nu ai avut nici macar bunavointa sa iti completezi profilul cu locatia ta. Puteai chiar sa ii dai un pm respectivului de mai sus unde sa ii ceri cotatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Imi cer scuze daca te-am deranjat asa mult ca nu am trecut locatia dar sunt si eu la inceput si nu am stiut iar in legatura cu " daca nu ai chef de alergat (sau nu cunosti firme)" conducta nu exista. Deci, nu am cu ce sa merg sa caut! Iti multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Salutare , dezmembreaza careva un XL600 sau asemanator ? am nevoie de axu cu came si de 4 tacheti . multumesc . PS : Va rog frumos PM deoarece nu intru pe la honda foarte de s ( piesele sunt pentru un prieten ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Imi cer scuze daca te-am deranjat asa mult ca nu am trecut locatia dar sunt si eu la inceput si nu am stiut iar in legatura cu " daca nu ai chef de alergat (sau nu cunosti firme)" conducta nu exista. Deci, nu am cu ce sa merg sa caut! Iti multumesc ! Pe mine nu m-ai deranjat E de bun simt cand intrebi de ceva sa stie lumea din ce zona esti sa te ajute. Eu iti pot recomanda firma din C-ta, dar tu daca esti din Arad, nu prea te ajuta nu? Si chiar daca nu ai conducta respectiva, iei o sfoara si o tragi pe acolo, o masori si te duci la aia de se ocupa cu conducte hidraulice si mai pui de la tine 2 cm si ti-o fac. Nu e mare inginerie. Capetele de la conducta le ai? Le iei pe alea si iti fac baietii, desi sunt destul de sigur ca sunt de tip 'banjo bolt' cam ca la frane, la aprilia si honda asa erau. Numai stima si imi cer scuze daca a parut acid comentariul meu, insa nu asta era scopul! Si daca totusi nu te descurci cum am scris mai sus, ce mai ziceam e ca il poti intreba pe userul mexycanul, care postase. Si el aduce piese fara adaosuri nesimtite. Eu unul am avut vreo 2-3 comenzi la el si am fost foarte multumit, atat de preturi cat si de modul usor de lucru, deci il pot recomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tizzle Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 (editat) Salutari! Vreau sa cumpar un dominator din 95 si am observat niste lucruri: 1. consuma 400g ulei/ 1000 km. 2. trebuie reglat "un surub" din dreapta de sub rezervor care mareste/micsoreaza relanti'ul( cand o pornesti si e rece trebuie marit pe la 2k iar cand se incalzeste trebuie reducs la 1500) 3. cand am vazut'o prima oara a murit de vreo 5 cand statea la relanti (asta dupa ce a dat o tura cu ea) pe motivul ca avea putina benzina.Ce'i drept pornea din prima de fiecare data dar murea dupa 2-3 sec E normal sa fie asa? azi am dat o tura iar cu proprietarul si impreuna avem cam 170 kg. mergea foarte ok dupa parerea mea cu 120 la 5k ture. asta e de bine cred a luat mainile de pe ghidon la o viteza mai mica si ghidonul nu s'a miscat, asta insemnand ca nu a fost accidentata grav I'a fost refacut motorul integral si zilele astea i'au fost reglati stachetii. (dupa 1300 km de la refacere) mentionez ca nu am mai avut moticicleta pana acum si nu stiu cum sa procedez. pret 1300e Ce parere aveti? se merita? Editat Octombrie 9, 2013 de Tizzle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Salutari! Vreau sa cumpar un dominator din 95 si am observat niste lucruri: 1. consuma 400g ulei/ 1000 km. 2. trebuie reglat "un surub" din dreapta de sub rezervor care mareste/micsoreaza relanti'ul( cand o pornesti si e rece trebuie marit pe la 2k iar cand se incalzeste trebuie reducs la 1500) 3. cand am vazut'o prima oara a murit de vreo 5 cand statea la relanti (asta dupa ce a dat o tura cu ea) pe motivul ca avea putina benzina.Ce'i drept pornea din prima de fiecare data dar murea dupa 2-3 sec E normal sa fie asa? azi am dat o tura iar cu proprietarul si impreuna avem cam 170 kg. mergea foarte ok dupa parerea mea cu 120 la 5k ture. asta e de bine cred a luat mainile de pe ghidon la o viteza mai mica si ghidonul nu s'a miscat, asta insemnand ca nu a fost accidentata grav I'a fost refacut motorul integral si zilele astea i'au fost reglati stachetii. (dupa 1300 km de la refacere) mentionez ca nu am mai avut moticicleta pana acum si nu stiu cum sa procedez. pret 1300e Ce parere aveti? se merita? Salut, Motocicleta merita maxim 700-800 euro. Ceea ce descrii tu nu este un comportament normal. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tizzle Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 @mexycanu - ms pt raspuns. Ce anume nu e normal? consumul de ulei e prea mare? Imi place foarte mult modelul si nu stiu daca sa o iau sau nu. Ce cauze ar putea fi, cat ar trebui sa investesc in ea ca sa mearga normal?se merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcaponezz Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 @mexycanu - ms pt raspuns. Ce anume nu e normal? consumul de ulei e prea mare? Imi place foarte mult modelul si nu stiu daca sa o iau sau nu. Ce cauze ar putea fi, cat ar trebui sa investesc in ea ca sa mearga normal?se merita? se pare ca are probleme cu cdi sau flansa carburator si cel mai mare necaz ii cu consumul de ulei,adica segmenti,pistonul si alezajul la cilindru.mobra nu trebuie cumparata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Salutari! Vreau sa cumpar un dominator din 95 si am observat niste lucruri: 1. consuma 400g ulei/ 1000 km. 2. trebuie reglat "un surub" din dreapta de sub rezervor care mareste/micsoreaza relanti'ul( cand o pornesti si e rece trebuie marit pe la 2k iar cand se incalzeste trebuie reducs la 1500) 3. cand am vazut'o prima oara a murit de vreo 5 cand statea la relanti (asta dupa ce a dat o tura cu ea) pe motivul ca avea putina benzina.Ce'i drept pornea din prima de fiecare data dar murea dupa 2-3 sec E normal sa fie asa? azi am dat o tura iar cu proprietarul si impreuna avem cam 170 kg. mergea foarte ok dupa parerea mea cu 120 la 5k ture. asta e de bine cred a luat mainile de pe ghidon la o viteza mai mica si ghidonul nu s'a miscat, asta insemnand ca nu a fost accidentata grav I'a fost refacut motorul integral si zilele astea i'au fost reglati stachetii. (dupa 1300 km de la refacere) mentionez ca nu am mai avut moticicleta pana acum si nu stiu cum sa procedez. pret 1300e Ce parere aveti? se merita? Toate treburile astea le-ai simtit dupa ce a fost refacut motorul?Daca da atunci e cel putin problematica treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 cum ai dedus ca mananca 400 gr de ulei la 1000 de km? ulei poate sa consume fie din cauza segmentilor-piston-cilindru, fie din cauza semeringurilor de supape acele opriri nu sunt normale poate sa fie relantiul mic, benzina proasta socul tras cand e motorul cald,,,aer fals, instalatie electrica cu pb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tizzle Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 mi-a zis proprietarul de consumul de ulei. oricum, m-am orientat catre un cb500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 aha oricum, dupa ce a facut motorul, e normal un anumit consum pana se face "rodajul" cb-ul e mai de oras eu am avut omoloaga de la Suzuki, un GS 500 m-am saturat f repede de ea f incomoda la condus dar parca mai prietenoasa la spatiile de lucru cand trebuia sa schimb o bujie, de exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Salut Andrei, In primul rand scuze ca am scris aici dar sunt incepator si nu ma descurc cu forumul. Vreau sa te rog sa ma ajuti sa montez un motor la un NX650. A fost dat jos de cadru de altcineva si nu stiu unde vin cateva piese. Din motor iese un stut in care cred ca intra un furtun care se afla langa demaror. Si mai am un furtun care iese din filtrul de aer si nu stiu unde intra. Daca ai putea tu sau alti colegi sa ma ajute cu cateva poze la motor acolo ar fi nemaipomenit. Eu am incercat sa pun cateva poze dar nu am voie. Va rog cat mai urgent daca se poate deoarece as vrea maine sa-l montez. Va multumesc foarte mult pentru inttelegere si va doresc o seara minunata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Poti, intre timp, sa studiezi si manualul de reparatie sau fisele tehnice de pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Ms, am studiat toate manualelel si poze si nu reusesc sa-mi dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Probabil este vorba despre epuratorul de gaze, un furtun care face legatura intre carter si cutia filtrului de aer. Dar la Dominatoare stiu ca mai exista ceva inserat pe treseul asta, toate cu scopul de a le face mai ecologice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Pe traseul epuratorului e un separator de ulei,o magaoaie rotunda cat o cana de 250 ml ca si marime. Daca nu se monteaza ala probabil ca acele gaze din carter care oricum sunt amestecate cu ulei in stare de vapori o sa intre in filtru si o sa apara un consum nitel mai ridicat de ulei. Altceva nu cred sa se intample. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gicksz Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Eu cred ca nu am avut acel separator si din cauza aceasta cred ca a consumat mai mult ulei si asa am reusit sa gripez motorul. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 buna seara o problema am si eu cu dominatoru numai vrea sa porneasca , am scos bujia , am puso pe cadru sa vad daca da scanteie cand surpriza da o singura data cand se invarte motoru apoi pauza si mai da odata la oprire cat se invarte motoru pauza , sa fie de la cdi sau de la vreun contact a mai patit cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 (editat) buna seara o problema am si eu cu dominatoru numai vrea sa porneasca , am scos bujia , am puso pe cadru sa vad daca da scanteie cand surpriza da o singura data cand se invarte motoru apoi pauza si mai da odata la oprire cat se invarte motoru pauza , sa fie de la cdi sau de la vreun contact a mai patit cineva ? Salut, Da, am mai patit-o eu anul trecut. Anul asta a trebuit sa schimb CDI-ul. Poti porni motocicleta daca o impingi sau daca apesi si dai drumul butonului de mai multe ori. Nu cred ca ii face prea bine electromotorului, releului de pornire sau bateriei dar macar o poti porni. In cazul in care ti se opreste brusc motocicleta in mers - nu mai ai scantele deloc - si mai porneste doar dupa o anumita perioada de timp - de la 3 minute in sus - trebuie sa iti schimbi CDI-ul. Se dezlipesc piesele din CDI de pe circuitul imprimat iar rasina le impinge la loc dupa cateva minute. Solutia temporara este sa umbli cu o cheie de 14-17 in buzunar si sa bati CDI-ul de fiecare data cand ti se opreste motocicleta. Astfel nu vei mai avea de asteptat acele minute. NU este o solutie de durata, eventual piesele se vor eroda in locul in care este contact imperfect. Multumesc. Editat Octombrie 19, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.