Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Imi cer scuze daca te-am deranjat asa mult ca nu am trecut locatia dar sunt si eu la inceput si nu am stiut iar in legatura cu " daca nu ai chef de alergat (sau nu cunosti firme)" conducta nu exista.

Deci, nu am cu ce sa merg sa caut!

Iti multumesc !

Pe mine nu m-ai deranjat :) E de bun simt cand intrebi de ceva sa stie lumea din ce zona esti sa te ajute. Eu iti pot recomanda firma din C-ta, dar tu daca esti din Arad, nu prea te ajuta nu? Si chiar daca nu ai conducta respectiva, iei o sfoara si o tragi pe acolo, o masori si te duci la aia de se ocupa cu conducte hidraulice si mai pui de la tine 2 cm si ti-o fac. Nu e mare inginerie. Capetele de la conducta le ai? Le iei pe alea si iti fac baietii, desi sunt destul de sigur ca sunt de tip 'banjo bolt' cam ca la frane, la aprilia si honda asa erau. Numai stima si imi cer scuze daca a parut acid comentariul meu, insa nu asta era scopul! Si daca totusi nu te descurci cum am scris mai sus, ce mai ziceam e ca il poti intreba pe userul mexycanul, care postase. Si el aduce piese fara adaosuri nesimtite. Eu unul am avut vreo 2-3 comenzi la el si am fost foarte multumit, atat de preturi cat si de modul usor de lucru, deci il pot recomanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari!

 

Vreau sa cumpar un dominator din 95 si am observat niste lucruri:

 

1. consuma 400g ulei/ 1000 km.

2. trebuie reglat "un surub" din dreapta de sub rezervor care mareste/micsoreaza relanti'ul( cand o pornesti si e rece trebuie marit pe la 2k iar cand se incalzeste trebuie reducs la 1500)

3. cand am vazut'o prima oara a murit de vreo 5 cand statea la relanti (asta dupa ce a dat o tura cu ea) pe motivul ca avea putina benzina.Ce'i drept pornea din prima de fiecare data dar murea dupa 2-3 sec

 

E normal sa fie asa?

 

azi am dat o tura iar cu proprietarul si impreuna avem cam 170 kg. mergea foarte ok dupa parerea mea cu 120 la 5k ture. asta e de bine cred

a luat mainile de pe ghidon la o viteza mai mica si ghidonul nu s'a miscat, asta insemnand ca nu a fost accidentata grav

I'a fost refacut motorul integral si zilele astea i'au fost reglati stachetii. (dupa 1300 km de la refacere)

 

mentionez ca nu am mai avut moticicleta pana acum si nu stiu cum sa procedez. pret 1300e

 

Ce parere aveti? se merita?

Editat de Tizzle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Vreau sa cumpar un dominator din 95 si am observat niste lucruri:

 

1. consuma 400g ulei/ 1000 km.

2. trebuie reglat "un surub" din dreapta de sub rezervor care mareste/micsoreaza relanti'ul( cand o pornesti si e rece trebuie marit pe la 2k iar cand se incalzeste trebuie reducs la 1500)

3. cand am vazut'o prima oara a murit de vreo 5 cand statea la relanti (asta dupa ce a dat o tura cu ea) pe motivul ca avea putina benzina.Ce'i drept pornea din prima de fiecare data dar murea dupa 2-3 sec

 

E normal sa fie asa?

 

azi am dat o tura iar cu proprietarul si impreuna avem cam 170 kg. mergea foarte ok dupa parerea mea cu 120 la 5k ture. asta e de bine cred

a luat mainile de pe ghidon la o viteza mai mica si ghidonul nu s'a miscat, asta insemnand ca nu a fost accidentata grav

I'a fost refacut motorul integral si zilele astea i'au fost reglati stachetii. (dupa 1300 km de la refacere)

 

mentionez ca nu am mai avut moticicleta pana acum si nu stiu cum sa procedez. pret 1300e

 

Ce parere aveti? se merita?

Salut,

 

Motocicleta merita maxim 700-800 euro. Ceea ce descrii tu nu este un comportament normal.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mexycanu - ms pt raspuns.

 

Ce anume nu e normal? consumul de ulei e prea mare?

Imi place foarte mult modelul si nu stiu daca sa o iau sau nu. Ce cauze ar putea fi, cat ar trebui sa investesc in ea ca sa mearga normal?se merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mexycanu - ms pt raspuns.

 

Ce anume nu e normal? consumul de ulei e prea mare?

Imi place foarte mult modelul si nu stiu daca sa o iau sau nu. Ce cauze ar putea fi, cat ar trebui sa investesc in ea ca sa mearga normal?se merita?

se pare ca are probleme cu cdi sau flansa carburator si cel mai mare necaz ii cu consumul de ulei,adica segmenti,pistonul si alezajul la cilindru.mobra nu trebuie cumparata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Vreau sa cumpar un dominator din 95 si am observat niste lucruri:

 

1. consuma 400g ulei/ 1000 km.

2. trebuie reglat "un surub" din dreapta de sub rezervor care mareste/micsoreaza relanti'ul( cand o pornesti si e rece trebuie marit pe la 2k iar cand se incalzeste trebuie reducs la 1500)

3. cand am vazut'o prima oara a murit de vreo 5 cand statea la relanti (asta dupa ce a dat o tura cu ea) pe motivul ca avea putina benzina.Ce'i drept pornea din prima de fiecare data dar murea dupa 2-3 sec

 

E normal sa fie asa?

 

azi am dat o tura iar cu proprietarul si impreuna avem cam 170 kg. mergea foarte ok dupa parerea mea cu 120 la 5k ture. asta e de bine cred

a luat mainile de pe ghidon la o viteza mai mica si ghidonul nu s'a miscat, asta insemnand ca nu a fost accidentata grav

I'a fost refacut motorul integral si zilele astea i'au fost reglati stachetii. (dupa 1300 km de la refacere)

 

mentionez ca nu am mai avut moticicleta pana acum si nu stiu cum sa procedez. pret 1300e

 

Ce parere aveti? se merita?

Toate treburile astea le-ai simtit dupa ce a fost refacut motorul?Daca da atunci e cel putin problematica treaba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai dedus ca mananca 400 gr de ulei la 1000 de km?

ulei poate sa consume fie din cauza segmentilor-piston-cilindru, fie din cauza semeringurilor de supape

acele opriri nu sunt normale

poate sa fie relantiul mic, benzina proasta socul tras cand e motorul cald,,,aer fals, instalatie electrica cu pb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha

oricum, dupa ce a facut motorul, e normal un anumit consum pana se face "rodajul"

cb-ul e mai de oras

eu am avut omoloaga de la Suzuki, un GS 500

m-am saturat f repede de ea

f incomoda la condus

dar parca mai prietenoasa la spatiile de lucru cand trebuia sa schimb o bujie, de exemplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Andrei,

In primul rand scuze ca am scris aici dar sunt incepator si nu ma descurc cu forumul.

Vreau sa te rog sa ma ajuti sa montez un motor la un NX650. A fost dat jos de cadru de altcineva si nu stiu unde vin cateva piese.

Din motor iese un stut in care cred ca intra un furtun care se afla langa demaror.

Si mai am un furtun care iese din filtrul de aer si nu stiu unde intra.

Daca ai putea tu sau alti colegi sa ma ajute cu cateva poze la motor acolo ar fi nemaipomenit.

Eu am incercat sa pun cateva poze dar nu am voie.

Va rog cat mai urgent daca se poate deoarece as vrea maine sa-l montez.

Va multumesc foarte mult pentru inttelegere si va doresc o seara minunata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil este vorba despre epuratorul de gaze, un furtun care face legatura intre carter si cutia filtrului de aer. Dar la Dominatoare stiu ca mai exista ceva inserat pe treseul asta, toate cu scopul de a le face mai ecologice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe traseul epuratorului e un separator de ulei,o magaoaie rotunda cat o cana de 250 ml ca si marime.

Daca nu se monteaza ala probabil ca acele gaze din carter care oricum sunt amestecate cu ulei in stare de vapori o sa intre in filtru si o sa apara un consum nitel mai ridicat de ulei.

Altceva nu cred sa se intample.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara o problema am si eu cu dominatoru numai vrea sa porneasca , am scos bujia , am puso pe cadru sa vad daca da scanteie cand surpriza da o singura data cand se invarte motoru apoi pauza si mai da odata la oprire cat se invarte motoru pauza , sa fie de la cdi sau de la vreun contact a mai patit cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara o problema am si eu cu dominatoru numai vrea sa porneasca , am scos bujia , am puso pe cadru sa vad daca da scanteie cand surpriza da o singura data cand se invarte motoru apoi pauza si mai da odata la oprire cat se invarte motoru pauza , sa fie de la cdi sau de la vreun contact a mai patit cineva ?

Salut,

 

Da, am mai patit-o eu anul trecut. Anul asta a trebuit sa schimb CDI-ul.

Poti porni motocicleta daca o impingi sau daca apesi si dai drumul butonului de mai multe ori. Nu cred ca ii face prea bine electromotorului, releului de pornire sau bateriei dar macar o poti porni.

 

In cazul in care ti se opreste brusc motocicleta in mers - nu mai ai scantele deloc - si mai porneste doar dupa o anumita perioada de timp - de la 3 minute in sus - trebuie sa iti schimbi CDI-ul. Se dezlipesc piesele din CDI de pe circuitul imprimat iar rasina le impinge la loc dupa cateva minute.

Solutia temporara este sa umbli cu o cheie de 14-17 in buzunar si sa bati CDI-ul de fiecare data cand ti se opreste motocicleta. Astfel nu vei mai avea de asteptat acele minute. NU este o solutie de durata, eventual piesele se vor eroda in locul in care este contact imperfect.

 

Multumesc.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvato aveam bateria slaba si cand e cricu lasat nu mai da scanteia la bujie probabil din lipsa de curent cu toate ca am mai patito , cricu lasat chiar daca e cald motoru o ia mai greu daca e ridicat o ia la sfert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

execut inaltatoare de ghidon de diferite marimi, 30 mm sau 20mm din aluminiu! acestea sunt de 30 mm si se potrivesc pe Transalp deoarece distanta dintre gauri e de 32 mm, nu stiu daca la Dominator e tot aceeasi distanta.

 

pret 80 lei, Dani

 

 

post-73149-0-11435400-1382289147_thumb.jpg

post-73149-0-60518000-1382289147_thumb.jpg

post-73149-0-09377900-1382289148_thumb.jpg

post-73149-0-60223200-1382289148_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee daca potrivesc semeringurile de supape si segmentii de la XR 650 pe NX 650? din cate stiu sunt aceleasi motoare.

Am un consum foarte mare de ulei (vre-o 300 ml la suta) si fumega mai rau ca un indian.

inca ca nu l-am desfacut dar am un sentiment cam naspa despre uzurile de acolo.

ma bate si gandul sa scot autodecompresorul de pe axul cu came ca bate una-ntruna in supapa, nici cum nu am reusit sa o reglez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Simeringurile de XR650L sau R nu se potrivesc.

Se potrivesc doar cele de pe FMX650, SLR65 si FX650 care e de fapt tot SLR.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XR650 L este acelasi motor ca si pe Dominator!

 

si se potrivesc semeringurile

 

doar de pe XR650R nuse potrivesc

 

si de pe XR600 R se potrivesc la dominator sunt aceleasi

Codul original nu este acelasi. Nici macar cele Athena nu au in specificatii compatibilitati cu toate motoarele mentionate. Nu recomand experimentarea.

Totusi, costa 15 lei / bucata...

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...