ser79ban Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Exista pentru Domi sau SLR filtru de aer K&N care se poate spala? sau doar se schimba? Imi dai te rog prin PM sau aici, un pret la filtru? Se poate spala si unge: K&N. D-aia e lifetime guaranteed O sa-ti dau pretul pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Se poate spala si unge: K&N. D-aia e lifetime guaranteed O sa-ti dau pretul pe PM. Salut,sunt si eu interesat de un filtru K&N....lasa-mi si mie un pm cu pretul si datele de contact,mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 (editat) 7-7,5%. mare, imens as putea zice (mers la economie intre 3000-3500 si 4500 rpm). la drum intins... pt ca in oras, consumul nu il consider relevant. stai 5-10 min sa incalzesti motorul cu socul tras, schimbi aiurea ca faci uneori manevre mai din scurt, stai la stopuri, nu-i dai mai mult de a 4a daca nu esti kamikaze. hai cu primavara! Azi am dat jos roata fata si am scos pinionul de la kilometraj. Dupa cum se vede si in poza s-a rupt urechea pinionului. Acuma am vorbit cu @codreanu_romi de la care am luat Domi'ul si a zis ca incearca sa imi faca rost de piesa, dar mai are cineva asa ceva de vanzare? aici vorbeste cu dilly (dillypoint.ro - gasesti datele de contact pe site), el mai aducea de pe wemoto si e-bay. Editat Februarie 2, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Deja am vorbit cu omul de la care am cumparat moto si a zis ca vorbeste cu un prieten de a lui din GB care se intoarce luna asta in tara. Sper sa fie totul ok si sa am cat mai repede piesa in Domi. Luna asta vreau sa duc motorul si la RAR si sa il inmatriculez, iar dupa sa ii fac si schimbul de ulei si filtru, precum si filtru de aer si cauciucuri noi. Dupa mai astept doar permisul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 domnu ia baga un pret aprox cat costa un filtru K&N din ala sa nu le tot schimbam la fiecare 1000km... sa vedem cum merge racheta cu ala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Cum filtru K&N nu exista pentru SLR, intrebarea ramane valabila: de unde va cumparati in general filtru de aer, exceptand louis?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 domnu ia baga un pret aprox cat costa un filtru K&N din ala sa nu le tot schimbam la fiecare 1000km...sa vedem cum merge racheta cu ala... Ai PM, domnu'! Ai vazut cum mergea racheta mea cu el, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 E cald afara. Si frumos. Dar sa dea dracu daca domiu meu vrea sa plece de pa loc. A pornit numai dupa ce m-am jucat la bujia lui si dupa ce i-am golit carbu. Si chiar si asa... a stat juma de minut pe urma a murit... si pe urma nu am mai avut baterie Asa ca acum astept cuminte cu bateria la redresor Ma duc sa-i pun si gumele... sa vad daca gasesc pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Hahaha Honditza mea e ascultatoare: Azi am iesit cu chef sa o pornesc asa ca am montat bateria (m-am chinuit putin ca e tare ciudata pozitia de montare), i-am umplut de tot rezervorul cu benzina si am incercat sa o pornesc. Dupa vreun minut a inceput sa prinda viata si e gata de drum. Maine sper sa ii schimb si bujia cand imi aduce tata cheia de bujii pentru ca azi am vazut ca s-a intepenit un surub in tubul cheii...Deci nu am putut schimba azi bujia dar a pornit si cu cea veche Tre sa trec sa imi cumpar spray de curatat si uns lantul... De maine plimbareeeeeeeeeeeeeeeeee Atata timp cat nu ploua, o sa ies cu Hondita indiferent de grade, ca tot ma simt mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Uraaaa! Azi dat husa jos de pe motor, am curatat si am uns lantul (saracul, incepuse deja sa prinda rugina, ca nu m-am mai atins de el din septembrie) si m-am chinuit sa o pornesc. Aviz celor care intampina dificultati dupa iarna: asigurati-va ca bateria este foarte bine incarcata inainte sa va chinuiti sa porniti motoreta. Bateria mea a stat pe motor tot timpul, asa ca nu era chiar in apele ei, chiar daca invartea (aparent ok). Avand in vedere ca si carburatorul e gol, bateria e foarte solicitata dupa o pauza de iarna. Pe a mea am obosit-o si tot degeaba; pana nu am pus-o pe redresor 45 de minute, nu m-am inteles cu motoreta. Evident, invartea cu 30% mai bine si a luat-o din trei butoane Acu', daca tot am pornit-o, m-am si dat cu ea pe stradutze, ca era pacat doar s-o amagesc, nu-i asa? (chiar nu-i prinde bine) Chiar daca era saracutza cu nasu-n punga (la propriu), tare mult ne-am bucurat de plimbarica. Ce motorete misto avem noi! (eu care ma dezobisnuisem de Domi si am mers cu chopper-e, am fost incantat ca-n prima zi de cum trage-a mea ca nebuna!!) Abia astept sa am bani si s-o repar! Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 A pornit nabadaiosu! Si m-am dat cu el... si tzacanea... si... i-am dat jos aparatoarea pinionului... si... ..am cel mai distrus pinion EVER, iar lantzul are zale intepenite RAU si foaia se pare ca e si ea uzata. Kit nou. La naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 E adevarat, nu stiu cat o sa tina vremea asta ok, insa daca scoateti motorul de la iernat e bine sa va verificati consumabilele: - kit de lant - curatat si uns (aviz switch) - uleiul - bujia - filtru de aer - becurile - cauciucurile , s.a.m.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkDrac Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Si mie imi face ceva figuri la pornire mai ales daca-i frig si este de mai multe vreme nepornita....totusi am remarcat ca cel mai bine pt Dominator este sa-i dai la automat in reprize mici(3-4 ture de motor max).Asa nu moare nici bateria si are un pic de timp sa plimbe uleiul prin vene .Asfalt Uscat Si Pornire Usoara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Bun, acuma sa trec la intrebarea intrebatoare: ce kit de lant ar fi recomandat? Oricum vad ca sub 120 de iepuroi n-am cum iesi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) nu ati scos bateria jos de pe motor sa o duceti la caldurica si la reincarcat periodic?? eu nu ma mai chinui sa scot mobra la sosea... m-am chinuit prea mult sa o pun la iernat si oricum de sambata incep iar ploile @switch: DID, Regina. cu x ringuri. o sa mergi pe acelasi numar de dinti? 45 parca. sau mai adaugi/scazi? eu sigur o sa iau ceva cu 1-2 dinti mai putin, pentru ca nu merg cu pasager, nu ma dau pe o roata (intr-a 2a ), nu vreau vibromasaj la 100kmh (poate pe la 120). Editat Februarie 5, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Standard e 15/47 la tine si 15/46 la mine. 110 zale ambele. Daca scad pe foaie, scad in cuplu si mut plaja 'normala' de turatie in sus, corect? Ma rog, probabil voi ramane la standard. Editat Februarie 5, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 dragi tovarasi si preteni...care imi spune, ca sa nu mai desfac de lene, are dominotaurul chestia aia pt. lant la pinionul fata: ''chain guide'' ? dominator 72 ai dreptate cu bateria semi descarcata care aparent da senzatie de intensitate...asa am patit si nu mi-am dat seama decat dupa un timp de... Rav: arata bine! vezi bateria sa fie ok la intensitate maxima Switch pune pinion mic sa mergi si tu cu 180 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Bun, acuma sa trec la intrebarea intrebatoare: ce kit de lant ar fi recomandat? Oricum vad ca sub 120 de iepuroi n-am cum iesi... Vorbeste cu Dilly, eu de la el mi-am luat si mi-a adus foarte repede. nu ati scos bateria jos de pe motor sa o duceti la caldurica si la reincarcat periodic?? eu nu ma mai chinui sa scot mobra la sosea... m-am chinuit prea mult sa o pun la iernat si oricum de sambata incep iar ploile @switch: DID, Regina. cu x ringuri. o sa mergi pe acelasi numar de dinti? 45 parca. sau mai adaugi/scazi? eu sigur o sa iau ceva cu 1-2 dinti mai putin, pentru ca nu merg cu pasager, nu ma dau pe o roata (intr-a 2a ), nu vreau vibromasaj la 100kmh (poate pe la 120). In nici un caz Regina. Rav: arata bine! vezi bateria sa fie ok la intensitate maxima Am avut bateria in casa jumatate din iarna, a fost incarcata inainte sa o pun pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) dragi tovarasi si preteni...care imi spune, ca sa nu mai desfac de lene, are dominotaurul chestia aia pt. lant la pinionul fata: ''chain guide'' ? daca am inteles eu bine la ce te referi, NU. are capacul un perete care nu lasa lantul sa sara de pe pinion. Nu e totusi bine sa te bazezi pe el. eu nu-mi fac probleme la pornire. Nu mi-a iesit nicioadata din prima. Acuma la cite am dereglat pe la ea, ar fi culmea. Tre sa verific cablul de la bujie, sa scot apa din benzina, sa verific daca am strins bijia, daca am pus la loc toate firele pe care le-am scos voit sau din greseala, sa......muuuuuulte. Da' bine ca am robot de pornire si de baterie nu ma tem ca n-am :blink: Editat Februarie 5, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 mda Serbane intrebam pt. ca am auzit de multe care s-au facut praf din aceasta cauza, bloc motor spart etc. majoritatea enduro si cum mi-am comandat pt. xr mi-am amintit ca mai am o gagica de intretinut gagica de fapt e travestit. il cheama Arnold Terminator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Intrebare: care dintre voi a incercat sa salte roaa din spate (suport, cric central etc.), sa bage viteza intai si sa tina ambreiajul tras? La mine daca fac asta... roata SE INVARTE! Repejor chiar... Nu mai debreiaza asta sau ce l-a apucat? Mentionez ca in mers pare ca-i totu in regula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Intrebare: care dintre voi a incercat sa salte roaa din spate (suport, cric central etc.), sa bage viteza intai si sa tina ambreiajul tras? La mine daca fac asta... roata SE INVARTE! Repejor chiar... Nu mai debreiaza asta sau ce l-a apucat? Mentionez ca in mers pare ca-i totu in regula... Si? Te-ai speriat? E normal, Switchule, deoarece, avand ambreiaj umed (adica scufundat in aceeasi baie de ulei cu cutia), chiar daca debraiezi, miscarea se transmite catre pinion prin intermediul uleiului - iti imaginezi ce turbulente se formeaza, nu? Si fara sarcina pe roata (roata din spate sculata), ii imprima acesteia o oarecare miscare de rotatie. Mai ales cand e uleiul rece (si mai vascos). Poti sa incerci si la Matiz, sa vezi ca tot asa se intampla So, don't worry, be... sexy! Editat Februarie 6, 2009 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Sebi, cum ai stiut!? ...ca sunt sexy? Astazi m-am dat cu mobra prin oras ...incaltat cu cizmele de endureala. Foarte fain totul, insa am innebunit cu schimbatoru Nu simti nimic prin claparii aia si uite-asa habar nu aveam daca am schimbat sau nu. Momentan astept un kit de lantz (traiasa Dilly ) si odata cu kitu nou imi voi incaltza si K60urile. Are cineva niste leviere pt schimbat roata? Mi-ar trebui si mie pe marti-miercuri vreo cateva ore doua-trei leviere din astea... Editat Februarie 6, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) Sebi, cum ai stiut!? ...ca sunt sexy? Astazi m-am dat cu mobra prin oras ...incaltat cu cizmele de endureala. Foarte fain totul, insa am innebunit cu schimbatoru Nu simti nimic prin claparii aia si uite-asa habar nu aveam daca am schimbat sau nu. Momentan astept un kit de lantz (traiasa Dilly ) si odata cu kitu nou imi voi incaltza si K60urile. ai dat siguranta activa pe siguranta pasiva cu cizmoacele de enduro ce kit de lantz ai luat? presupun ca nu regina Editat Februarie 6, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.