Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

IMHO cred ca XR-ul cu limitarile scoase e o motocicleta la fel de capabila ca un KTM, dar cu o fiabilitate de japoneza.

 

The King of Baja :crack:

 

Pentru mine un XR 650, cu motorul adaptat si pentru mers pe strada(partea care o zicea australianul cu piesele de xr 600 si un dinte la pinionul de la roata), rezervor de 20L, carene de rally-raid si cutii laterale reprezinta motocicleta perfecta :P

Din pacate XR'uri se gasesc greu in Europa, transformarile motorului nu is ieftine si nici simple, o masca de far gen rally-raid pt el costa 1000e, plus cat mai costa rezorvol, plus cutii laterale....te rupe la buzunare...

Ii mai simplu sa iti iei si sa intretii un LC4 Adventure :lol: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOR :yikes:

 

Am zis sa imi pregatesc motocicleta pentru noul sezon si am curatat tot,iar la montaj am zis sa curat si separatorul(este paharul acela negru de langa flansa) mentionez ca a fost dat jos de pe motor de o saptamana si nu a curs nimic din el iar azi am zis sa il suflu cu aer si dupa ce l-am pus jos a inceput sa picure ulei din el.

 

Dupa ce am montat motocicleta am pornit-o sa vad daca merge carburatorul si am observat ca imi scoate fum cu ulei pe evacuare si picura ulei de undeva de sub cutie(nu am vazut bine ca eram la depozit si nu este lumina ok)

 

Acum stie cineva ce face separatorul ala?

Toate furtunele sunt puse ok.

 

Chiar daca nu stie nimieni va recomand sa nu suflati cu aer separatorul.

post-41186-1232307417_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine un XR 650, cu motorul adaptat si pentru mers pe strada(partea care o zicea australianul cu piesele de xr 600 si un dinte la pinionul de la roata), rezervor de 20L, carene de rally-raid si cutii laterale reprezinta motocicleta perfecta :eek:

Din pacate XR'uri se gasesc greu in Europa, transformarile motorului nu is ieftine si nici simple, o masca de far gen rally-raid pt el costa 1000e, plus cat mai costa rezorvol, plus cutii laterale....te rupe la buzunare...

Ii mai simplu sa iti iei si sa intretii un LC4 Adventure :yikes: :yikes:

 

prostii copiii lu' tata... xr mai mare de 400 nu ai ce face la hard cu el. e exact ca un dominator dar cu roate de enduro...nu e adevarat ca piesele sunt scumpe. exact cum sunt la domi. al meu e de 250 si fac sarituri pe zapada si derapaje controlate pe zapada de dealuri. e motorul ideal pt distractie enduro. KTM poti sa-l arunci la gunoi. te dai de cateva ori si umbli prin motor. daca ai un KTM si te dai 7 ani cu el, doar vara, de 7 ori ii faci motorul...

 

schumy, masca cum spuneai tu, nu e chiar 1000 euro. 100 mai merge. acum depinde de unde o iei. normal, la peco ciocolata e mai scumpa decat la alimentara. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prostii copiii lu' tata... xr mai mare de 400 nu ai ce face la hard cu el. e exact ca un dominator dar cu roate de enduro...nu e adevarat ca piesele sunt scumpe. exact cum sunt la domi. al meu e de 250 si fac sarituri pe zapada si derapaje controlate pe zapada de dealuri. e motorul ideal pt distractie enduro. KTM poti sa-l arunci la gunoi. te dai de cateva ori si umbli prin motor. daca ai un KTM si te dai 7 ani cu el, doar vara, de 7 ori ii faci motorul...

 

schumy, masca cum spuneai tu, nu e chiar 1000 euro. 100 mai merge. acum depinde de unde o iei. normal, la peco ciocolata e mai scumpa decat la alimentara. :yikes:

 

In Europa nu ai prea multe posibilitati. Si adusa din SUA ajungi tot acolo. Un rezervor de la acerbis de 20 de litri ii si ala in jur de 250-300 de euro.

100 de euro ii o masca de far pt enduro de la acerbis.

Daca iei un xr il iei pentru mai mult offroad. Roata de 17 de pe spate de la Domi nu ii tocmai un avantaj cand vine vorba sa gasesti un model de cauciuc.

In fine, cat timp va merge Domi'u cum merge si acuma nu voi avea nici un motiv sa il dau :yikes: Nu se mai fac motociclete ca altadata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prostii copiii lu' tata... xr mai mare de 400 nu ai ce face la hard cu el. e exact ca un dominator dar cu roate de enduro...nu e adevarat ca piesele sunt scumpe. exact cum sunt la domi. al meu e de 250 si fac sarituri pe zapada si derapaje controlate pe zapada de dealuri. e motorul ideal pt distractie enduro. KTM poti sa-l arunci la gunoi. te dai de cateva ori si umbli prin motor. daca ai un KTM si te dai 7 ani cu el, doar vara, de 7 ori ii faci motorul...

 

schumy, masca cum spuneai tu, nu e chiar 1000 euro. 100 mai merge. acum depinde de unde o iei. normal, la peco ciocolata e mai scumpa decat la alimentara. :yikes:

cred ca zicea de xr-u nou, racit pe apa, cum are athanasoiu sau cum il cheama.

24194_0_1_2_xr%20650%20r_Image%20credits%20-%20Honda.jpg

racit pe apa, cadru din aluminiu, nimic comun cu domi...

personal prefer xr-ul vechi, am o mica manie cu el, dupa o tura pe deal unde m-am tinut onorabil dupa un 450exc nou cu un xr 600 din 198?

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu confundati Honda XR650 L cu Honda XR650 R.

Ambele sunt modele noi, dar diferite de la cer la pamant.

Funny este faptul ca anul acesta, pentru piata americana (unde Honda dual/enduro se vand cel mai bine) se mai produce numai XR650L. XR650R se estimeaza sa revina in 2009 cu pornire la buton si carburatie imbunatatita. Hibele ei.

 

Din cunostiintele mele, XR650L continua o linie veche de ani buni (inceputa cu XL-urile din a doua jumatate a anilor 80 si adoptata si la Dominator), este un enduro-tourer (sau "dual-sport", cum le denumesc cu mandrie americanii), are undeva la 160 de kg, este racit cu aer, pe cand R-ul este probabil cea mai buna motocicleta de rally-raid accesibila muritorilor la ora actuala, este un progres tehnologic net fata de modelul L (nu au de fapt decat niste litere in comun), un monument de fiabilitate (utilizata in scopul in care a fost conceputa), face liniste in raliul Baja, are aprox. 130 kg, peste 60 CP, este racit cu apa, are un cuplu superb, etc.

 

HONDA XR 650 L

HONDA XR 650 R

 

@ N-X-R:

Pana la un test comparativ intre Nxr 250 (un hobby enduro-tourer) cu un KTM de competitie, te-as ruga sa iti pastrezi pentru tine parerile cu aruncatul la gunoi a unor motociclete la care unii dintre noi pot doar sa viseze ca si le vor permite vreodata .

Fara flame-uri aici.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru lichidul de frana aveti ceva sugestii, ca vreau sa il inlocuiesc. Se poate folosi cel normal de pe la magazinele de piese auto?

 

 

Merci,

 

salutare

Merge orice DOT4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca veni vorba de lichid de frane... asta cum se verifica? Cam cand stiu ca ar fi cazul sa-mi reinnoiesc zama din instalatie?

 

ai nivele minime la borcanase. se schimba o data pe an (teoriile cu: absoarbe umezeala din aer si nu mai e asa "incompresibil" lichidul, ca variatia de temp vara-iarna il "strica"). sa fii atent la aerisire. bagi furtune "reising"?

 

Later edit: la heidenau au intotdeauna curierul gratuit sau doar pentru comenzi mari?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-le naiba de furtune ca sunt prea scumpe. Unde mai pui ca daca iei ieftinaturi te trezesti pe urma ca ai probleme mai multe decat daca le laseai pe astea originale... Ma gandeam doar ca poate ar fi nevoie sa schimb lichidul :scratch:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa imi pun handguards, dar nu stiu daca tre sa fiu atenta cu privire la potrivire. Specific ca ghidonul e de enduro, insa nu stiu daca e suficient spatiu pt montare...Ceva specificatii?! :scratch:

Vrei aparatori rezistente, peste manetele de frana/ambreiaj, cu fixare si pe capatul ghidonului? Gen astea:

alloy-handguard.JPG

 

Sau vrei sa iti pui doar niste aparatori de vant, cum sunt la Domiuri?

ThrottleSidehandguard.jpg

 

 

 

moch-up-ul side-case-urilor

Pare ok, insa cred ca va fi nevoie sa ii mai faci o prindere sub coditza...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ok, insa cred ca va fi nevoie sa ii mai faci o prindere sub coditza...

Pai are si sub coditza numa ca nu apare in poza asta. (defapt prinderile sunt sub sa numa ca INCA nu-s prinse de bara principala ca n-am avut imbusul de 8 sa prind bara principala si de scaritza stinga :scratch: :D :P)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, din astea!

Ori la Mici la magazin (din plastic) ori la AtvRom. Alea de Acerbis de pe Louis (plastic) mi se par totusi cam scumpe

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...