Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

e normal ca placutele franei fata sa se toceasca inegal? una din ele e aproape plata/dusa iar cealalta mai are ~2 mm de sant.

 

sa fie uzura datorata felului in care roata frata e cam tot timpul franata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e normal ca placutele franei fata sa se toceasca inegal? una din ele e aproape plata/dusa iar cealalta mai are ~2 mm de sant.

 

sa fie uzura datorata felului in care roata frata e cam tot timpul franata?

 

Din cate stiu eu ambele placute sunt tot timpul in contact cu discul, dar nu trebuie sa franeze roata decat extrem de putin. La viteza deja placutele nu mai prea ating discul. Si probabil exista o uzura inegala deoarece una din placute e fixa, dar in cazul tau ii o problema de reglaj.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea eu... :eek:

Al meu e vopsit cu drujba.

 

Care v-ati mai facut de curind un ITP? Cit mai costa?

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu era vorba de cauciucul ala care apara telescopul spate de noroi aruncat de pe roata?

in poza sub toba se vede cauciucul ala.

io parca stiu ca de ala era vorba :eek:

 

De ala e vorba...

Nu poti sa faci vreo doua poze de detaliu, te rog.

Este dotare din fabrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ala e vorba...

Nu poti sa faci vreo doua poze de detaliu, te rog.

Este dotare din fabrica?

 

 

da. asa stiu ca e original al ei. un cauciuc care acopera acolo. e bine prins. ma uit si fac o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e normal ca placutele franei fata sa se toceasca inegal? una din ele e aproape plata/dusa iar cealalta mai are ~2 mm de sant.

 

sa fie uzura datorata felului in care roata frata e cam tot timpul franata?

E vorba de placutele de la etrierul cu probleme?

 

 

 

---

 

 

 

In alta ordine de idei: cine stie (domnu' 72?:eek:) ce fel de prinderi are ghidonul pe jug? Trebuie sa imi schimb prinderile si am de gand sa le schimb cu ceva calumea. Am gasit piesele, sper sa ma inteleg cu asiguratorul, dar trebuie sa stiu exact ce sa comand.

 

Stiti ce fel de bucse are domi-ul pe jug, pentru prinderile ghidonului? Turnate? Din cauciuc? Ce diametru au?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei: cine stie (domnu' 72?:)) ce fel de prinderi are ghidonul pe jug? Trebuie sa imi schimb prinderile si am de gand sa le schimb cu ceva calumea. Am gasit piesele, sper sa ma inteleg cu asiguratorul, dar trebuie sa stiu exact ce sa comand.

 

Stiti ce fel de bucse are domi-ul pe jug, pentru prinderile ghidonului? Turnate? Din cauciuc? Ce diametru au?

 

Despre prinderi nu stiu sa-ti spun nimic, din pacate. Daca mergi la un magazin de piese cu certificatul de inmatriculare, ar trebui sa-ti oferteze exact ceea ce ai nevoie.

 

Referitor la bucsele in cauza, treaba e zdrelita rau de tot. Ale mele au joc mult mai mare decat ale tale, dar stau cuminte in banca mea (adica... nu schimb nimic). Si asta pentru ca nu se livreaza separat, ci doar impreuna cu jugul superior. Motiv pentru care costa 1100 lei (da, cu doua zerouri dupa 11). Cand am fost cu tine la Honda, am aflat pretul si apoi mi-a fost confirmat si din alta parte.

 

Trist, scump, dar adevarat :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Vezi ca vinde un tip o furca fata cu 5 mil. Daca ii zici 100e cred ca ti le aduce acas :D

 

2. Inteleg ca bucsile alea sunt turnate? Interiorul e de cauciuc? Cam care e lungimea si diametrul gaurilor alora? :eek:

 

Eu vreau sa imi iau niste suporti de ghidon pentru 28mm, din alea cu bara transfersala; imi trebe deci toate info legate de bucsile alea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita sa dai atatia bani la honda cand in alte parti is la jumatate de pret. Mie din cauza bucselor imi sta stramb ghidonul.

Editat de Schumy CJ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' cine a zis ceva de Honda? :eek: Da-i dracu cu ghidonu lor de 3 milioane... un Renthal e atata si e de doua ori mai bun :)

 

 

Eu am de gand sa iau asa ceva:

image-main.jpg

 

Pentru asta trebuie sa stiu: tipul bucshilor de pe jug (cauciuc? detasabile?), diametrul interior, lungimea lor, si distanta dintre ele. Cand reusesc sa adun toate informatiile astea, pot da comanda :D

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Inteleg ca bucsile alea sunt turnate? Interiorul e de cauciuc? Cam care e lungimea si diametrul gaurilor alora? :)

 

Eu vreau sa imi iau niste suporti de ghidon pentru 28mm, din alea cu bara transfersala; imi trebe deci toate info legate de bucsile alea :D

Chei potrivite + subler scrie pe tine :eek:

 

Da' cine a zis ceva de Honda? :P Da-i dracu cu ghidonu lor de 3 milioane... un Renthal e atata si e de doua ori mai bun :D

 

 

Eu am de gand sa iau asa ceva:

image-main.jpg

 

Pentru asta trebuie sa stiu: tipul bucshilor de pe jug (cauciuc? detasabile?), diametrul interior, lungimea lor, si distanta dintre ele. Cand reusesc sa adun toate informatiile astea, pot da comanda :P

Misto ce-ai gasit tu. Din cate stiu, bucsile nu sunt detasabile (altfel le-as fi schimbat de mult :P ) Dimensiuni si distante, precum spuneam: instrumente de masurat, inclusiv un subler...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de furca de Domi:

 

- prinderile ghidonului sunt turnate ing jur, cu strat de cauciuc

- prinderile au diametru interior de 12mm si lungime 40mm

- distanta intre prinderi e de 100mm

- costa cam 70e un set de cleme profesionale pe dimensiunile astea :P

 

 

-----------

 

 

 

Care bagati un Buzau/Dobrogea weekendu asta? :laugh:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care bagati un Buzau/Dobrogea weekendu asta? :laugh:

 

 

Eu ma bag,va pot arata cateva dealuri in zona buzaului numa bune pentru un soft enduro.Cari mai vine uai ? :P

Editat de DarkDrac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda o pus pe motocicleta asta un sistem tampit de intindere a lantului si il regret pe cel de la Yahama.

In primul rand faptul ca numai pe o parte exista gradatie ii o prostie si apoi mie cel putin imi ies afara capetele basculei (cele cu suruburile) cand destrang roata. M-am chinuit sa reglez lantul 2 minute ca un sfert de ora sa ma chinui sa pun roata sa stea "dreapta", sa trag de ea ca sa stea capetele de la bascula la loc si sa mai tin si contra la ax. Pe scurt: ii o munca murdara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda o pus pe motocicleta asta un sistem tampit de intindere a lantului si il regret pe cel de la Yahama.

In primul rand faptul ca numai pe o parte exista gradatie ii o prostie si apoi mie cel putin imi ies afara capetele basculei (cele cu suruburile) cand destrang roata. M-am chinuit sa reglez lantul 2 minute ca un sfert de ora sa ma chinui sa pun roata sa stea "dreapta", sa trag de ea ca sa stea capetele de la bascula la loc si sa mai tin si contra la ax. Pe scurt: ii o munca murdara...

Esti tinar, n-ai rabdare... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gradatii trebuie sa existe pe ambele parti. Daca ai doar pe o parte, inseamna ca ai infipt invers piesa inapoi in bascula. Sistemul este chiar foarte eficient asa cum este, o reglare de lant durand aproximativ un minut (pe ceas) si necesitand cheia de 24 si cheia de 14 sau de 12.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gradatii trebuie sa existe pe ambele parti. Daca ai doar pe o parte, inseamna ca ai infipt invers piesa inapoi in bascula. Sistemul este chiar foarte eficient asa cum este, o reglare de lant durand aproximativ un minut (pe ceas) si necesitand cheia de 24 si cheia de 14 sau de 12.

Eu nu am pus invers piesa pentru ca nu am scos axul rotii. Pur si simplu pe reglajul de pe capatul fix al axului nu exista nici o gradatie, piesa ciudata cum arata in manual, nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in bratele basculei ai doua decupaje. In decupajele astea ai cate o piesa mobila pe fiecare parte, cu gradatii. Piesa e legata direct de surubu cu doua piulite din capatul basculei. Daca nu vezi gradatiile si pe piesa stanga, si pe piesa dreapta, inseamna ca una din ele e pusa invers. Din pacate nu am poze cu montajul respectiv sa vorbim pe desen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in bratele basculei ai doua decupaje. In decupajele astea ai cate o piesa mobila pe fiecare parte, cu gradatii. Piesa e legata direct de surubu cu doua piulite din capatul basculei. Daca nu vezi gradatiile si pe piesa stanga, si pe piesa dreapta, inseamna ca una din ele e pusa invers. Din pacate nu am poze cu montajul respectiv sa vorbim pe desen.

 

Am aflat si eu ieri de la NX250 .

Se pare ca italianul dupa ce a dat jos roata si i-a iesit piesa de la loc nu sa uitat ca pe ea scrie mare un "UP". Dar tot nu am si piesa aceia asemeanea unei piulite de la capatul fix al axului care sta pe bascula si sub ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...