SilviuR Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Daca te-as ruga sa te interesezi cat face un nou,si ce zici merita sau nu ca nu stiu daca as investi,doar daca e bun de ceva,apropo eu sunt mic de statur !mersi frumos .Doar intereseazate daca ai timp daca nu, nu e nicio problema ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Scuze, motorul de pe FMX e la fel ca cel de pe Dominator? Thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Scuze, motorul de pe FMX e la fel ca cel de pe Dominator?Thanks se pare ca DA aici FMX si aici DOMINATOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) FMX are motor de Domi, cu injectie si euro 3 Cutia de viteze etajata usor altfel si alte suspensii. Editat Mai 30, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) oricum... nu merita sa iei un FMX. motorul e prea strangulat de normele de poluare. exista motoare mai noi si mai... "potente"... oricat de fan HONDA as fi eu. damn... 2 saptamani fara mobra (in service, frana mea fata era "muci")... ma urc pe pereti, chiar pe vremea asta de cacao, cand vad locul de parcare gol cred ca imprumut un minsk de la un amic, neinmatriculat si fara suspensii spate, doar pentru ura vecinilor de cartier ["oh, ai vandut motocicleta! dai trabantul la rabla si iti iei o masina normala?" f%^k them all!!! ] Editat Mai 30, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) doua saptamini?!? Iti toarna etrierul din aluminiu adus din Australia? Azi mi-am comandat si eu saiba aia de la kilometraj, Poate peste o saptamina incepe si kilometrajul meu sa mearga din nou. Editat Mai 30, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) doua saptamini?!? Iti toarna etrierul din aluminiu adus din Australia? Azi mi-am comandat si eu saiba aia de la kilometraj, Poate peste o saptamina incepe si kilometrajul meu sa mearga din nou. "pastile", garnituri pistonase, placute, furtun "reising", maneta... poveste lunga, domnule saiba e melcul? cel de 22 euro la reprezentanta honda sau de 16 lire la wemoto? Later edit: cum pot sa mai vanda astia de la Honda FMX-ul cu 39 de caluti putere??!! exista supermotarduri (ca sa merg pe "filiera" franceza) mai usoare si mai puterniceeee! Editat Mai 30, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) saiba e melcul? cel de 22 euro la reprezentanta honda sau de 16 lire la wemoto? Nu. saiba e saiba aia de pe roata care are doua urechiuse si da comanda la faimosul melc si asta mai departe la spirala si de acolo la cablu. Saiba costa 4 Euro Editat Mai 30, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 rugaminte, daca se poate as vrea si eu un linck unde as putea comanda melcul ala de la kilometraj. P.S. la cat s-a blocat kilometrajul cand s-a stricat melcul ? al meu plus inca un caz la 32000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 rugaminte, daca se poate as vrea si eu un linck unde as putea comanda melcul ala de la kilometraj. P.S. la cat s-a blocat kilometrajul cand s-a stricat melcul ? al meu plus inca un caz la 32000 la wemoto. momentan se pare ca le-a cazut site-ul. probabil ploua si la engleji vorbeste cu dilly de pe www.dillypoint.ro sa vezi daca te poate adauga la urmatoarea comanda. eventual iti luam noi, eu cel putin care stau in zona, melcul, si il trimitem prin (prea-minunata) posta romana daca dilly nu vrea sa se complice cu curierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 rugaminte, daca se poate as vrea si eu un linck unde as putea comanda melcul ala de la kilometraj. P.S. la cat s-a blocat kilometrajul cand s-a stricat melcul ? al meu plus inca un caz la 32000 Eu mi-am luat de la Honda (intermotorcycle) de pe linga Valea cascadelor. Astia au un program naspa pentru mine. Azi mi-am comandat saiba aia la Honda de linga Gara de nord. Am schimbat pina acuma vreo 4 melci primul de plastic, al doilea si al treilea de AL (s-au mincat si astea da' nu-mi explic de ce). Iarna asta am uns bine si spirala aia interioara si o sa ung si cablul ca sa stiu o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Eu mi-am luat de la Honda (intermotorcycle) de pe linga Valea cascadelor. Astia au un program naspa pentru mine. Azi mi-am comandat saiba aia la Honda de linga Gara de nord. Am schimbat pina acuma vreo 4 melci primul de plastic, al doilea si al treilea de AL (s-au mincat si astea da' nu-mi explic de ce). Iarna asta am uns bine si spirala aia interioara si o sa ung si cablul ca sa stiu o treaba. 4 melci in cate mii de km? doar nu trebuie schimbati si astia ca filtrul de ulei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Imi pare bine ca v-am cunoscut pe cei cu care m-am intalnit la Arc. Dupa aventura mea in Bucuresti, prima data cand imi folosesc permisul de conducere acolo, a doua oara in vizita, pot spune ca e ca foarte diferit de ce cunosteam, ceva unic, incomparabil cu trafic din alte parti, din tara sau strainatate. Intr-un fel e haios, dar as evita sa merg pe doua roti prin Bucuresti. Nu stiu de ce dar asa imi spune ''o voce interioara", sau nu stiu de unde... . Domnu Swich si domnu Rd Alx02 au spus ceva si au facut altceva in legatura cu gratarelul. Penalizare 10 beri de fiecare. Parca dominatoru asta consuma mai putin pe vreme urata decat pe caldura... am alimentat de acolo de la iesire sin Bucuresti si am mers 204 km pana la Brezoi(VL) fara sa pun pe rezerva. Viteza pe autostrada 100-120 pe ud, foarte sportiv(pt NX) pe portiunea Pitesti- Valcea, turat-frana pe V oltului din cauza tirurilor. sal aaa ,la cati km se face jocu la supape si ce simtome trebe sa aive,al meu are 23500km porneste usor ,sta la relantiu, nu moare cand cobor din ture dar parca aud un tzacanit acolo jos sau....?va salut si asfalt uscat! stiu din 2 parti ca pe la 5 mii se verifica supapele. se verifica. asa zic ''meseriasii''. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) un Domi de 89, cu probleme la carburatie, ce se (poate) da la schimb pe un BMW 323 sau 1000 de iepuroi. dupa ce am patit eu nu mi-as mai lua mobra fara "acele chestii marunte pe care le schimbi/repari imediat". Editat Mai 30, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 Probleme carburator se traduce probabl in probleme la motor. Verificat cu compresmetru inainte de achizitie ...sau mai bine luat la 1400 unu functional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Din scurt: plimbarica azi de la ora 12:30 -13:00 spre oltenitza! Strangeresa la 12:30 in parcarea Mr.Bricolage de la Vitan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Dorin nu m-am fofilat de la gratar dar daca nu a mai zis sebi si switch nimic am crezut ca nu se mai tine Dau berea cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 (editat) Din scurt: plimbarica azi de la ora 12:30 -13:00 spre oltenitza! Strangeresa la 12:30 in parcarea Mr.Bricolage de la Vitan! foarte frumos drumul asta. l-am facut de cateva ori vara trecuta... nu ati mai mers pana in Calarasi pentru un peste pe marginea Dunarii? (in Oltenita nu se gaseste nimic decent.. poate s-a mai schimbat totusi ceva de anul trecut de cand am fost acolo). Later edit: au fost mai multi Dominatoristi? pozeeee!! Editat Mai 31, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Nu. A fost una bucata dominator sinucigas si una bucata bandit. Eu sinucigas pentru ca intram in curbe la 90 de grade cu 3500-4000 de ture in treapta a 5a... si era sa ma si vars cand la finele curbei era o masina care circula regulamentar. Tura a fost Bucuresti - Oltentia - Giurgiu - Bucuresti, insa nu s-a ajung chiar la Giurgiu iar in drum spre Bucuresti s-a trecut pe la mine pe la tzara pentru un mic si niste surubareala. Apropo, cand ramai fara benzina, e normal sa inceapa sa dea rateur in ture? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Apropo, cand ramai fara benzina, e normal sa inceapa sa dea rateur in ture? Spre rusinea mea, nu cunosc explicatia. Dar si la mine se intampla la fel. Este semn ca trebuie sa o tin numai in ture (altfel se opreste definitiv) si ca mai am maxim 1 km in care trebuie sa ajung la primul peco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Nu. A fost una bucata dominator sinucigas si una bucata bandit. Eu sinucigas pentru ca intram in curbe la 90 de grade cu 3500-4000 de ture in treapta a 5a... si era sa ma si vars cand la finele curbei era o masina care circula regulamentar. Tura a fost Bucuresti - Oltentia - Giurgiu - Bucuresti, insa nu s-a ajung chiar la Giurgiu iar in drum spre Bucuresti s-a trecut pe la mine pe la tzara pentru un mic si niste surubareala. Apropo, cand ramai fara benzina, e normal sa inceapa sa dea rateur in ture? Gen rateurile mele? Eu nu imi amintesc sa fi patit asta, rateuri cand intru pe rezerva. Poate a prins ceva impuritati si le-a "tusit" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Spre rusinea mea, nu cunosc explicatia. Dar si la mine se intampla la fel. Este semn ca trebuie sa o tin numai in ture (altfel se opreste definitiv) si ca mai am maxim 1 km in care trebuie sa ajung la primul peco. Eu vorbesc de rateur rateuri. Din alea de zici ca se trage daca ai avea toba goala (aviz ravenitzelor de pe acilea). Comportarea sugereaza ca cilindrul rateaza cate o explozie din cand in cand. Taiat gazul => mort, demaror => mort, dat pe rezerva si demaror => normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) esti sigur ca erau in toba si nu in carb? probabil sunt de la amestecul mai sarac din acel moment (in camera de nivel constant nu mai venea benzina and so on). ai continuat sa mergi cu ea cand dadea rateuri? nu cred ca te-ar fi tinut mai mult de cateva sute de metri si s-ar fi oprit de tot. later edit: rateurile ravenitelor sunt enervante: nu vin in cascada, cum te-ai astepta, ci doar unul-doua... de zici ca ti-a picat o bucata de fier din motor. la primul stop ma verificam la buzunare sa vad daca sunt inchise si de numar (pe asta l-am mai pierdut o data, cu Iju', noroc cu era Lupu in spate la "recuperare" ) Editat Iunie 1, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 esti sigur ca erau in toba si nu in carb? probabil sunt de la amestecul mai sarac din acel moment (in camera de nivel constant nu mai venea benzina and so on). ai continuat sa mergi cu ea cand dadea rateuri? nu cred ca te-ar fi tinut mai mult de cateva sute de metri si s-ar fi oprit de tot. S-auzeau pufaituri pe tobe; dupa ce a inceput cu rateurile a murit in 500m. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.