mihaio07 Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Nu stiu altii cum sunt, dar saua mea e chiar tare. E ca si cum ai pune un prosop pe un lemn care vibreaza si ai sta pe el. Am zis ca ma obisnuiesc cu ea, ca se mai lasa, etc. Dar deja incep sa imi pun problema ca ar trebui sa iau masuri pentru ca la drumuri de peste 30 40 km ma rupe, ca sa nu mai zic de efectele (nedeterminate ) pe termen lung. Deci 1 la mana, sa imi spuna si mie cineva de ce se fac seile astea asa de tari, ca banuiesc ca nu e a mea singura de lemn. Si 2 la mana, ce-i de facut. Sa imi leg o perna de sa? Pantaloni cu burete? Am auzit ceva despre sei cu gel. Unde as putea gasi asa ceva si cam cat m-ar costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 2, 2008 Share Postat Martie 2, 2008 Asa sunt toate. Dupa un sezon te obisnuiesti. Sunt facute asa inguste si tari sa poti sa te misti in fractiuni de secunda de pe stanga pe dreapta cand pierzi adereta. In enduro o altfel de shea te-ar incomoda rau. Oricum dupa un timp ai sa iti dai seama ca in enduro sheaua este doar pentru o fesa (buca) si atunci doar pentru scurt timp. Altfel mergi mai mult in picioare si foarte putin sprijinidu-te cu toata greutatea pe shea. Daca folosesti motocicleta ta drept touring atunci iti dau dreptate ca o sa ai fundul praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Asa sunt toate. Dupa un sezon te obisnuiesti. Sunt facute asa inguste si tari sa poti sa te misti in fractiuni de secunda de pe stanga pe dreapta cand pierzi adereta. In enduro o altfel de shea te-ar incomoda rau. Oricum dupa un timp ai sa iti dai seama ca in enduro sheaua este doar pentru o fesa (buca) si atunci doar pentru scurt timp. Altfel mergi mai mult in picioare si foarte putin sprijinidu-te cu toata greutatea pe shea. Daca folosesti motocicleta ta drept touring atunci iti dau dreptate ca o sa ai fundul praf. CCM-ul are sa f misto si rezistenta perfecta pentru enduro. E drept ca la DRZ era mai moale. Exista sei aftermarket cu gel. Ma indoiesc insa ca vei gasi pentru un model de nisa. Fiindca CCM este un model de nisa. Frate-miu a avut unul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 3, 2008 Autor Share Postat Martie 3, 2008 Asa sunt toate. Dupa un sezon te obisnuiesti. Sunt facute asa inguste si tari sa poti sa te misti in fractiuni de secunda de pe stanga pe dreapta cand pierzi adereta. In enduro o altfel de shea te-ar incomoda rau. Oricum dupa un timp ai sa iti dai seama ca in enduro sheaua este doar pentru o fesa (buca) si atunci doar pentru scurt timp. Altfel mergi mai mult in picioare si foarte putin sprijinidu-te cu toata greutatea pe shea. Daca folosesti motocicleta ta drept touring atunci iti dau dreptate ca o sa ai fundul praf. Pai in primul rand eu tind sa folosesc mobra zi de zi, si nu sunt cine stie ce endurist. Deci nu imi traiesc viata in sezoane. Au trecut cam 6 luni de cand o am si nu am observat imbunatatiri. Ca e ingusta inteleg, sa zicem ca nu ma deranjeaza asa de mult, ca nu sunt lat. Dar putea sa fie mai moale. M-am urcat pe un DR350, deci tot enduro, si ziceam ca stau pe canapea . Era inevitabil argumentul "mergi mai mult in picioare". Dupa cum am mai zis, nu-s mare endurist, dar in unele portiuni chiar mi-e mai bine daca stau jos: franez mai usor, intorc mai usor si am echilibru mai bun (prin noroaie etc). Bine acuma nu stau eu sa invat pe nimeni, mie asa mi se pare. Merg mult prin oras si nu prea merge sa stau in picioare din varii motive. Un drum de 40 50 km nu mi se pare tocmai touring. Ca sa nu zic ca eu as spera la 100+. CCM-ul are sa f misto si rezistenta perfecta pentru enduro. E drept ca la DRZ era mai moale. Exista sei aftermarket cu gel. Ma indoiesc insa ca vei gasi pentru un model de nisa. Fiindca CCM este un model de nisa. Frate-miu a avut unul.... Intr-adevar la DRZ este mai moale, dar foarte putin. Nu s-ar potrivi o sa aftermarket pentru alta mobra, gen KTM? Sau nu o pot "lucra" cumva pe asta pe care o am, nu neaparat cu gel? Cam unde as putea sa ma interesez despre solutii/preturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 eu port pe sub pantaloni , o pereche de pantaloni dinaia de ciclism cu bureti si e mai bine.iti recomand sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 3, 2008 Autor Share Postat Martie 3, 2008 eu port pe sub pantaloni , o pereche de pantaloni dinaia de ciclism cu bureti si e mai bine.iti recomand sa incerci. Vad ca a fost mutat topicul la "hard" enduro. Inspirata alegere. Pai de incercat as incerca, ca nu sunt scumpi, dar nu pot sa cred ca 0.5 cm de burete intre mine si sa o sa faca prea mare diferenta. Adica nu cred ca poate sa substituie o sa mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 un tapiter ar fi o varianta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khiflutza Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 un tapiter ar fi o varianta ...sau un alt (gen de) motor... Decit sa ai probleme cu coloana, mai bine schimbi motocicleta, daca nu gasesti o alta varianta convenabila. . Intr-adevar acele sei tari au fost gindite pentru cai care stau mai mult pe scarite, nu pentru plimbari relaxante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Baga o intrebare. http://www.extaauto.ro/seimotosiatv.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Vad ca a fost mutat topicul la "hard" enduro. Inspirata alegere. Pai de incercat as incerca, ca nu sunt scumpi, dar nu pot sa cred ca 0.5 cm de burete intre mine si sa o sa faca prea mare diferenta. Adica nu cred ca poate sa substituie o sa mai moale. cel putin pt. saua de bicicleta acei pantalonasi fac minuni. nu i-am purtat la enduro pt. ca la RM am saua prea moale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 un tapiter ar fi o varianta Sunt sigur ca ar fi mult mai ieftin decat o sa noua (cu sau fara gel). Dar ce poate un tapiter sa ii faca? Sa mai puna un prosop peste lemn? Cat despre (tipul de) motor nu am de gand sa il schimb pentru ca e exact ce imi trebuie. Iar saua ar fi buna daca ar fi macar pe jumatate moale cat aia de DR350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Sunt sigur ca ar fi mult mai ieftin decat o sa noua (cu sau fara gel). Dar ce poate un tapiter sa ii faca? Sa mai puna un prosop peste lemn? Cat despre (tipul de) motor nu am de gand sa il schimb pentru ca e exact ce imi trebuie. Iar saua ar fi buna daca ar fi macar pe jumatate moale cat aia de DR350. poti sa duci seaua la un tapiter.care ori iti modeleaza din burete alta,ori poate taia o bucata de cativa cm din buretele original si adauga un burete mai moale in locul celui decupat si bineinteles sa aplice husa originala la loc..cred ca scapi cu 70-100 de lei..daca nu poti sa o faci te rezolv eu la valcea rapid..am facut din astea gramada..eu personal sunt invidiat de toti colegii de sport ptr seaua mea moale de la exc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 poti sa duci seaua la un tapiter.care ori iti modeleaza din burete alta,ori poate taia o bucata de cativa cm din buretele original si adauga un burete mai moale in locul celui decupat si bineinteles sa aplice husa originala la loc..cred ca scapi cu 70-100 de lei..daca nu poti sa o faci te rezolv eu la valcea rapid..am facut din astea gramada..eu personal sunt invidiat de toti colegii de sport ptr seaua mea moale de la exc... Exact la asta ma gandeam si eu. Partea inferioara a seii sa ramana din buretele (tare) original iar partea superoara a seii dintr-un burete mai moale. Lipite si apoi pusa husa la loc. Gata sheau mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 4, 2008 Autor Share Postat Martie 4, 2008 Baga o intrebare. http://www.extaauto.ro/seimotosiatv.html Am bagat o intrebare la baietii. Au pomenit si ei tot ceva de burete. Pretul: 200 RON. poti sa duci seaua la un tapiter.care ori iti modeleaza din burete alta,ori poate taia o bucata de cativa cm din buretele original si adauga un burete mai moale in locul celui decupat si bineinteles sa aplice husa originala la loc..cred ca scapi cu 70-100 de lei..daca nu poti sa o faci te rezolv eu la valcea rapid..am facut din astea gramada..eu personal sunt invidiat de toti colegii de sport ptr seaua mea moale de la exc... Eu am dubii cu buretele ala. Nu se lasa in timp? Mai ales pe zona pe care stai efectiv? Si nu ajungi pana la urma tot la lemn? Acuma merita sa dau 200 RON la baietii astia, sau sa caut la altii, sau ar fi mai rentabila o sa cu gel, care tot n-am aflat cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Vad ca a fost mutat topicul la "hard" enduro. Inspirata alegere. Pai de incercat as incerca, ca nu sunt scumpi, dar nu pot sa cred ca 0.5 cm de burete intre mine si sa o sa faca prea mare diferenta. Adica nu cred ca poate sa substituie o sa mai moale. acuma nu am zis ca acei pantaloni fac minuni, sa nu te astepti la asta , dar totusi eu am simtit ceva diferenta.acuma vezi tu ce alegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 pai in general tapiterii au burete special ptr asa ceva(scaune,banchete de masina..etc)nu cred ca se va lasa..eu asa am facut si de 1 an jumate nu am nici o problema..si m-a costat cativa lei toata treaba..manopera 300 si materialul cred ca 200..deci..hotararea e a ta.. PS..in ceea ce priveste pantalonii aia mare diferenta sa stii ca nu e,iar vara inebunesti in ei de la transpiratie..buretele ala nu permite pielii sa respire..pun o poza cu niste pantaloni de la ktm sa va faceti idee..(oricum ei au fost ganditi pentru protectie si nu ptr confort) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 potzi adopta abordarea Advrider...o blanitza pufoasa de mielusel pusa pe sha cu o banda dublu adeziva:D Am incercat....nu faci iron but-ul, dar o sa mergi mai putzin cracanat dupa drumurile alea de 30-40 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Aprilie 1, 2008 Autor Share Postat Aprilie 1, 2008 (editat) potzi adopta abordarea Advrider...o blanitza pufoasa de mielusel pusa pe sha cu o banda dublu adeziva:D Am incercat....nu faci iron but-ul, dar o sa mergi mai putzin cracanat dupa drumurile alea de 30-40 km Noh, ma duc sa prind un mielusel sa il jupoi . Pana la urma, ca sa nu modific saua (mi-e frica de vreun "meserias" care sa-i strice forma sau buretele original, sau altceva) cred ca o sa merg pe recomandarea cuiva de pe forum care imi zicea sa merg mai mult in picioare. Si in plus, aia de pe Advrider nu cred ca au vazut sa tare in viata lor. Ei isi pun probleme de la 200km incolo. Editat Aprilie 1, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Noh, ma duc sa prind un mielusel sa il jupoi . Pana la urma, ca sa nu modific saua (mi-e frica de vreun "meserias" care sa-i strice forma sau buretele original, sau altceva) cred ca o sa merg pe recomandarea cuiva de pe forum care imi zicea sa merg mai mult in picioare. Si in plus, aia de pe Advrider nu cred ca au vazut sa tare in viata lor. Ei isi pun probleme de la 200km incolo. Iron but, man It says it all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Noh, ma duc sa prind un mielusel sa il jupoi . Pana la urma, ca sa nu modific saua (mi-e frica de vreun "meserias" care sa-i strice forma sau buretele original, sau altceva) cred ca o sa merg pe recomandarea cuiva de pe forum care imi zicea sa merg mai mult in picioare. Si in plus, aia de pe Advrider nu cred ca au vazut sa tare in viata lor. Ei isi pun probleme de la 200km incolo. Solutia problemei tale. http://pdfkatalog1.louis.de/pdf/1021.pdf (in jumatea de jos a paginii) Am apucat sa merg si eu pe un CCM si am vazut in ce fel e facuta saua, mai ales inspre fata. Cred ca varianta 28 x 23 cm e numa la fix pt ce ai tu nevoie. Un pic cam scumpa solutia asta dar nu risti sa strici saua in caz ca dai de un priceput. Spor ! Editat Iulie 23, 2008 de adiviraj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Cam scumpa solutia asta. Si in plus, aproape sigur o sa fie prea lata si nu o sa pot sa stau cu picioarele calumea. Nu pare sa fie facuta pentru mobre cu saua ingusta. Oricum, o varianta de genul asta aveam si eu in cap, dar nu voiam sa alterez inaltimea, pentru ca niste material de orice fel (gel) pus pe sa ar fi inaltat-o cu suficienti cm incat sa se schimbe considerabil pozitia de mers. Pana la urma am hotarat sa las saua asa si sa merg in picioare daca va fi cazul. M-am gandit ca nu prea merg la drumuri lungi (peste 100 - 200km) si nu merita investitia. Inca astept avantajele unei sei tari in enduro / pe circuit, ca sa ma mai consolez . Editat Iulie 23, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.