Sari la conținut

Accidente


CHUCKY
 Share

Postări Recomandate

Nu am geaca de chele wai.

Ideea e ca printre mirletii astia sint si oameni ok, unii chiar iti fac loc la semafor, dar degeaba atit timp cit is minoritate.

Mircea, adevarul e ca mi-am propus de 1000 de ori sa-mi bag shutu dar de fiecare data cind vad durerea asta in c.ur, cind o fractiune de neatentie poate sa se termine cu oase rupte sau cu Doamne-fereste, imi sare tandara. Daca as fi cu masina cind patesc din astea as ridica din umeri si mi-as vedea de treaba, dar faptul ca ii doare la basca ca esti mult mai vulnerabil pe motor ma roade pe creier.

 

 

 

Dragule.. te inteleg, dar consider ca esti si , fireste ai fost, suficient de inteligent cand ai luat pt. prima data saua intre picioare, sa-ti dai seama la ce te expui.., stiu pasiunea asta e boala curata, dar ca orice boala isi cere ,,drepturile' , cam din motivul asta evit pe cat posibil sa ,,tractez remorca'' pe saua din spate, nu vreau sa mai expun si pe altcineva la toata ....treaba asta.. Poti sa fii cel mai corect din lume, dar, in orice accident UNUL e (in general) de vina.... ce te faci daca esti ...celalalt... si mai ales pe 2 roti... si accidente sunt cu miile.., parerea mea e ca sansele sunt mai mari ca la 6/49. Nu vreau sa devin patetic.. dar prefer sa gandesc asa.. poate am 0.00001 sanse in plus. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 553
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hadica ce vrei se spune gura lu matale ? Insinuiesti cumva ca nationalitatile ( !!! vai, deocamdata inca ) conlocuitoare, trage tzara in gios ? Ei lasa ca uite o se face si ei la la SH-koala de la marea rezervatie ciureazaneagrajduri prohabilitati matemoftice d'ashtia de care zice rumanu, si se face si ei barosani cu acte-n regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faraonilor, chiparosilor, norocosilor, asta e topic de accidente, ia treceti pe ala de offtopic...

 

 

 

Gata mancati-ash, boierule... pupatzi-ash buca matale, iarta-ne ... ne mai ia si pe noi gura sau deshtu pe dinainte :bounce: , deci hai care v-atzi mai ,,indreptat salele de asfalt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E a 4-a zi ( nu dupa scripturi, ci dupa marcare ) de cand circul prin sensul giratoriu din Podu Rosu. Primele 3 ( zile ) cand am parcurs intersectia, era in jurul orelor 19.30, veneam de la job, si am zis ca poate nu am inteles prea bine, ca eram obosit, sau poate n-am vazut bine, ... sau ma rog. Tocmai am mai parcurs inca o data sensul, dinspre Nicolina spre Sala sporturilor, ca in fiecare seara. Sa fiu al naibii daca am inteles pe ce banda trebuie sa te incadrezi, ca sa te incadrezi corect si sa circuli la fel de corect si sa fii si consecvent, conform incadrarii pe banda, marcajelor de semnalizare si presemnalizare. Ca doar in CE de asta se pune acum mare accent pe presemnalizare : s-au facut studii din care reiese ca presemnalizarea coerenta este eficienta si eficace pentru ca duce la incadrarea corecta conform directiei de mers dorite, marind astfel viteza de circulatie si, evident fluiditatea trficului.

Cand ajungi la refugiul paralel cu liniile de tramvai, marcajul care inainte vreme ducea inainte ( spre Palat ), acum duce spre Splai Bahlui. Eu unul nu mai inteleg ... poate mai verifica cineva dintre voi ? Ca acuma chiar ca trebuie sa te incadrezi dupa ureche si dupa trafic, mai ales cu motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E a 4-a zi ( nu dupa scripturi, ci dupa marcare ) de cand circul prin sensul giratoriu din Podu Rosu. Primele 3 ( zile ) cand am parcurs intersectia, era in jurul orelor 19.30, veneam de la job, si am zis ca poate nu am inteles prea bine, ca eram obosit, sau poate n-am vazut bine, ... sau ma rog. Tocmai am mai parcurs inca o data sensul, dinspre Nicolina spre Sala sporturilor, ca in fiecare seara. Sa fiu al naibii daca am inteles pe ce banda trebuie sa te incadrezi, ca sa te incadrezi corect si sa circuli la fel de corect si sa fii si consecvent, conform incadrarii pe banda, marcajelor de semnalizare si presemnalizare. Ca doar in CE de asta se pune acum mare accent pe presemnalizare : s-au facut studii din care reiese ca presemnalizarea coerenta este eficienta si eficace pentru ca duce la incadrarea corecta conform directiei de mers dorite, marind astfel viteza de circulatie si, evident fluiditatea trficului.

Cand ajungi la refugiul paralel cu liniile de tramvai, marcajul care inainte vreme ducea inainte ( spre Palat ), acum duce spre Splai Bahlui. Eu unul nu mai inteleg ... poate mai verifica cineva dintre voi ? Ca acuma chiar ca trebuie sa te incadrezi dupa ureche si dupa trafic, mai ales cu motocicleta.

Eh, fix asta-i spuneam odata cuiva: daca nu esti din oras si ajungi la sensul ala giratoriu, habar n-ai pe ce banda sa te incadrezi ca sa o iei intr-o directie data. Raspuns: "pai daca nu te duce capul, n-ar trebui sa conduci". Ca si cum am fi la jocuri pe calculator, si condusul n-ar avea ca scop principal sa te duca din pct. A in B cu efort minim, ci ar fi un concurs de logica si perspicacitate, cu pedepse si premii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ajungi la refugiul paralel cu liniile de tramvai, marcajul care inainte vreme ducea inainte ( spre Palat ), acum duce spre Splai Bahlui.

Era sa busesc masina acolo, dupa refacerea marcajelor, de doua ori:

-prima oara circuland din obisnuinta si incadrandu-ma dupa marcajele vechi si intalnindu-ma cu un cetatean care circula dupa marcajele noi (my fault :bounce:)

- a doua oara circuland dupa marcajele noi si intalnindu-ma cu un cetatean care circula dupa marcajele vechi.

Gogomania gogomaniilor noua marcare, practic cei care vin dinspre Primaverii au la dispozitie doua benzi pentru a intra in giratoriu (tehnic vorbind, nu e chiar giratoriu), semnalizate ca fiind cu prioritate, una dintre ele se intersecteaza cu o banda din "giratoriu", marcata si ea ca fiind prioritara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E a 4-a zi ( nu dupa scripturi, ci dupa marcare ) de cand circul prin sensul giratoriu din Podu Rosu. Primele 3 ( zile ) cand am parcurs intersectia, era in jurul orelor 19.30, veneam de la job, si am zis ca poate nu am inteles prea bine, ca eram obosit, sau poate n-am vazut bine, ... sau ma rog. Tocmai am mai parcurs inca o data sensul, dinspre Nicolina spre Sala sporturilor, ca in fiecare seara. Sa fiu al naibii daca am inteles pe ce banda trebuie sa te incadrezi, ca sa te incadrezi corect si sa circuli la fel de corect si sa fii si consecvent, conform incadrarii pe banda, marcajelor de semnalizare si presemnalizare. Ca doar in CE de asta se pune acum mare accent pe presemnalizare : s-au facut studii din care reiese ca presemnalizarea coerenta este eficienta si eficace pentru ca duce la incadrarea corecta conform directiei de mers dorite, marind astfel viteza de circulatie si, evident fluiditatea trficului.

Cand ajungi la refugiul paralel cu liniile de tramvai, marcajul care inainte vreme ducea inainte ( spre Palat ), acum duce spre Splai Bahlui. Eu unul nu mai inteleg ... poate mai verifica cineva dintre voi ? Ca acuma chiar ca trebuie sa te incadrezi dupa ureche si dupa trafic, mai ales cu motocicleta.

[/quote

 

 

Eu tot ma foiesc exact pe directia aia, habar nu am daca procedez corect dar.. conform benzilor... inainte de giratoriu (in aceeasi directie) ma incadrez pe banda II, ma ,,introduc" in giratoriu pe banda dinspre scuar, care implicit ma scoate (la alegere) pe banda II pe pod,care o continui fara abatere drept spre sala sporturilor.. nu vad nik deplasat.. urmezi orbeste benzile. mai e si varianta ai ,,de-a dreptul) cand e aglomeratie... cu aia mi se pare ciudat ... in sfarsit s-au pocnit vreo 2 la iesire pe linia de tramvai dinspre Soseaua Nationala, nu-mi inspira incredere.. Iar dinspre Socola , banda de langa scuar, respectiv banda II pe pod, pt. sala sporturilor, sau prima banda in giratoriu respectiv banda I pe pod te scoate pe banda II spre Sf. Lazar, banda I venind dinspre ,,facultati", ce e nou???? zilnic parcurg traseu' asta de vreo 6 ori... poate nu am observat , si ma scurteaza astia de permis.. :bounce:

 

Daca e vb. de refugiul de pe pod.., parerea mea e ca il poti aborda si pe dupa refugiu... (nu am fost atent daca e vreo mazgaleala noua) si pe banda normala II de pe pod, de pe care fie o stergi spre palat, fie stg, pe splai..(mi se pare mai corect daca iti doreste inima spre splai, sa alegi traseul pe dupa refugiu)

 

V-am bagat in ceatza.. dar luati-o usurel si logic si cred ca o sa intelegeti ce am vrut sa explic rapid :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e ceva nou acolo; nu stiu daca ai observat, dar, in urma cu cca. 2-3 saptamani, au muscat din scuarul ( ce cacanarie : scuar vine de "square" - patrat / dreptunghiular in sensul de - cu coltzuri, iar aici e vorba despre miezul unei intersectii giratorii - cat se poate de rotunde ) din centrul intersectiei exact pe banda despre care scrii, largind carosabilul. Intentie laudabila, de altfel, insa dupa umila mea parere marcajele sunt dezastruoase. Incearca sa-ti inchipui o ora de varf, la care cum te-ai incadrat la semaforul de la trecerea de pietoni din Podu Rosu, asa te inscrii in giratoriu, si asa circuli si mai departe in zona refugiilor de pe pod. Big cacao !

Dupa asta, ca tot esti capitalist, adu-ti aminte cum e intersectia de la Piata Romana, tot taiata pe mijloc, astfel ca pe directia inainte - tai intersectia, iar daca intentionezi sa virezi st. ori dr. te inscrii in sensul giratoriu; si mai e si semaforizata !!! Si mai e si eficienta !!! Si - culmea - e cam jumatate ca marime vis-a-vis de Podu Rosu. Deci ... se poate, nu-i asa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e ceva nou acolo; nu stiu daca ai observat, dar, in urma cu cca. 2-3 saptamani, au muscat din scuarul ( ce cacanarie : scuar vine de "square" - patrat / dreptunghiular in sensul de - cu coltzuri, iar aici e vorba despre miezul unei intersectii giratorii - cat se poate de rotunde ) din centrul intersectiei exact pe banda despre care scrii, largind carosabilul. Intentie laudabila, de altfel, insa dupa umila mea parere marcajele sunt dezastruoase. Incearca sa-ti inchipui o ora de varf, la care cum te-ai incadrat la semaforul de la trecerea de pietoni din Podu Rosu, asa te inscrii in giratoriu, si asa circuli si mai departe in zona refugiilor de pe pod. Big cacao !

Dupa asta, ca tot esti capitalist, adu-ti aminte cum e intersectia de la Piata Romana, tot taiata pe mijloc, astfel ca pe directia inainte - tai intersectia, iar daca intentionezi sa virezi st. ori dr. te inscrii in sensul giratoriu; si mai e si semaforizata !!! Si mai e si eficienta !!! Si - culmea - e cam jumatate ca marime vis-a-vis de Podu Rosu. Deci ... se poate, nu-i asa ?

 

 

Gata acum stiu la ce te referi, dar mai omule... fii ingaduitor, s-au scremut saracii atat sa mai largeasca cu o banda, de unde ai pretentii si la marcaje... :bounce: .Se aplica ,,tehnica de turma"..care apuca. Iar in ceea ce priveste ,,baietii cu capul alb" abia reusesc sa dea din aripioare la dirijat (si nu prea le iese niciodata, mai rau incurca mai ales cand sunt si de la ,,Paza si ordine") cand sa se mai uite daca calci sau nu tu marcaju'.. Si sa admitem ca ar avea ceva de marait, cum si unde sa te scoata din coloane in bulibaseala aia. Singura chestie ar fii in caz de ,,poc" care si cum are dreptate... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata acum stiu la ce te referi, dar mai omule... fii ingaduitor, s-au scremut saracii atat sa mai largeasca cu o banda, de unde ai pretentii si la marcaje... :D .Se aplica ,,tehnica de turma"..care apuca. Iar in ceea ce priveste ,,baietii cu capul alb" abia reusesc sa dea din aripioare la dirijat (si nu prea le iese niciodata, mai rau incurca mai ales cand sunt si de la ,,Paza si ordine") cand sa se mai uite daca calci sau nu tu marcaju'.. Si sa admitem ca ar avea ceva de marait, cum si unde sa te scoata din coloane in bulibaseala aia. Singura chestie ar fii in caz de ,,poc" care si cum are dreptate... :D

 

Asa ca din nou ,,OCHII MARI'" e singura solutie viabila care te poate scoate din necaz :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt "fericitul posesor" al unui nou accident moto..mai am putin si ma fac cascador...duminica ma duceam pe bucium sa imi savurez meniul KFC, am iesit de la carrefour facand stanga, in fata aveam o masina mai mare gen cabinato..nsuh exact ce era..Exista 2 benzi pe sens acolo..omul a luat banda de langa ax, eu pe cea de langa trotuar, am mers vreo 200m si exista intersectie cu drum la dreapta. am mers in spatele masinii pt a vedea daca omul nu cumva vrea sa faca dreapta; sa vad daca semnalizeaza sa nu se urce pe mine..el s-a apropiat de intersectie cu masina in continuare langa axul drumului,a ajuns in inytersectie, am vazut ca e ajuns in intersectie, am zis ca nu face dreapta daca nu a schimbat pana acolo banda si nu a semnalizat deloc intentia si am inceput usor sa urc pe langa pe pe prima banda pt ca omul nu avea de gand sa se dea pe banda mea sa pot trece mai departe..si deodata stupiza...soferul a tras brusc de volan sa faca dreapta fara se asigure , fara a face preselectie inainte de intersectie, el a taiat 2 benzi si voia sa se duca in dreapta linistit. In acel moment am claxonat lung , am franat, omul in contiuare a facut ce avea de gand fara a schita nici o alta intentie, si m-a acrosat, . In momentul acrosarii, pt a nu ma duce sub rotile lui am tras si eu stanga spre el pt ca nu aveam cum evita accidentul..daca trageam dreapta ma culca sub masina. Forta impactului m-a aruncat apoi in dreapta masinii, reusind dupa 5m sa redresez motorul fara sa cad(mai aveam pasager si topcase).

 

Daune moto: sarita putin vopseaua de pe capatul ghidonului

accidentatL: cateva vanatai mici

daune caserola: aripa fata dreapta lovita rau la nivelul ghidonului moto si la nivelul crashpad-ului, (sarita vopseaua si infundata rau in 2 locuri)

 

Din masina s-a dat jos un nene cu fatza de marlan, cu ochelari de nu-i vedeam ochii prin ei, din masina se auzeau manele la maxim, si el bineinteles a ridicat din umeri si a zis ca nu m-a vazut..dar nu si-a cerut scuze pt ca nu s-a asigurat la schimbare de banda, directie, nu a semnalizat in prealabil si nu a facut preselectie inainte de intersectie.

 

Dupa ce a realizat ca e naspa si ca vreau sa sun la politie a incept sa isi ceara scuze..ca e masina de la firma si ca ii fac probleme..in fine mi s-a facut mila oarecum la un mom dat si am plecat fara sa mai fac nimic..chiar daca merita..sper macar ca s-a invatat minte si data viitoare o sa fie mai atent

 

Greseala mea a fost ca trebuia totusi sa am rbdare pana treceam de intersectie sa nu intru in dreptul lui, chiar daca amandoi mergeam cu 20km/h..probabil daca era viteza eram la spital acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt "fericitul posesor" al unui nou accident moto..mai am putin si ma fac cascador...duminica ma duceam pe bucium sa imi savurez meniul KFC, am iesit de la carrefour facand stanga, in fata aveam o masina mai mare gen cabinato..nsuh exact ce era..Exista 2 benzi pe sens acolo..omul a luat banda de langa ax, eu pe cea de langa trotuar, am mers vreo 200m si exista intersectie cu drum la dreapta. am mers in spatele masinii pt a vedea daca omul nu cumva vrea sa faca dreapta; sa vad daca semnalizeaza sa nu se urce pe mine..el s-a apropiat de intersectie cu masina in continuare langa axul drumului,a ajuns in inytersectie, am vazut ca e ajuns in intersectie, am zis ca nu face dreapta daca nu a schimbat pana acolo banda si nu a semnalizat deloc intentia si am inceput usor sa urc pe langa pe pe prima banda pt ca omul nu avea de gand sa se dea pe banda mea sa pot trece mai departe..si deodata stupiza...soferul a tras brusc de volan sa faca dreapta fara se asigure , fara a face preselectie inainte de intersectie, el a taiat 2 benzi si voia sa se duca in dreapta linistit. In acel moment am claxonat lung , am franat, omul in contiuare a facut ce avea de gand fara a schita nici o alta intentie, si m-a acrosat, . In momentul acrosarii, pt a nu ma duce sub rotile lui am tras si eu stanga spre el pt ca nu aveam cum evita accidentul..daca trageam dreapta ma culca sub masina. Forta impactului m-a aruncat apoi in dreapta masinii, reusind dupa 5m sa redresez motorul fara sa cad(mai aveam pasager si topcase).

 

Daune moto: sarita putin vopseaua de pe capatul ghidonului

accidentatL: cateva vanatai mici

daune caserola: aripa fata dreapta lovita rau la nivelul ghidonului moto si la nivelul crashpad-ului, (sarita vopseaua si infundata rau in 2 locuri)

 

Din masina s-a dat jos un nene cu fatza de marlan, cu ochelari de nu-i vedeam ochii prin ei, din masina se auzeau manele la maxim, si el bineinteles a ridicat din umeri si a zis ca nu m-a vazut..dar nu si-a cerut scuze pt ca nu s-a asigurat la schimbare de banda, directie, nu a semnalizat in prealabil si nu a facut preselectie inainte de intersectie.

 

Dupa ce a realizat ca e naspa si ca vreau sa sun la politie a incept sa isi ceara scuze..ca e masina de la firma si ca ii fac probleme..in fine mi s-a facut mila oarecum la un mom dat si am plecat fara sa mai fac nimic..chiar daca merita..sper macar ca s-a invatat minte si data viitoare o sa fie mai atent

 

Greseala mea a fost ca trebuia totusi sa am rbdare pana treceam de intersectie sa nu intru in dreptul lui, chiar daca amandoi mergeam cu 20km/h..probabil daca era viteza eram la spital acum

tocmai ai iertat un cocalar marlan care si data viitoare nu-si va da seama de pericol

poate data viitoare o sa fie altul, poate mai grav...invata-l minte ca sa stie ca doare daca nu se asigura

 

nu ai facut bine si sa stii ca nu e tarziu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vrut sa zic fix ce-o zis Orestte, da' mi-a fost ca ma luati de negru-n ceru' gurii. Da'din pacate omu' nu invata decit de frica (la mine unul functioneaza de minune). Eu intr-o situatie de genul nu l-as fi iertat. Daca as fi fost conservar si nu m-as fi atins de motor ever as fi vazut altfel lucrurile, dar simtind pe pielea mea cit de vulnerabil esti pe moto n-as ierta pe nici unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca asta de-acuma ar fi mirlanie. Daca ai stabilit cu omu'ca nu faci nimica asa ramine.

 

Tzeapa/inselatoriea/escrocheria trasa cocalarilor ar trebui legalizata, iar inculpat premiat cu o cisterna de bere si numit cetatean de onoare al orasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Bogdane

 

Sunt de acord cu clementa, dar in occident (si nu numai) lucrurile functioneaza si pentru ca acolo nu se crede nimeni Dumnezeu ca sa ierte. Acolo exista legi care sunt respectate pur si simplu, fara sa se faca bravada pe chestia asta.

Nu vreau sa-ti tin o lectie de morala, ci doar vreau sa-ti supun atentiei un posibil scenariu :

Sa zicem ca pasagerul (parca ai scris ca aveai si pasager) era chiar prietena ta ( cu care inca nu te-ai nenorocit ); daca in urma accidentului ea ajungea cu leziuni grave (care sa lase sechele) la spital, ... bla bla bla ... Esti chiar asa convins ca parintii ei erau la fel de indulgenti cu tine ? Si daca nu erau, ... cred ca realizezi consecintele, nu ?

Eu cred ca inconstienta e a ta, fiindca ai circulat in paralel cu masina pe partea opusa volanului ( mare copilarie - sau kamikaze-rie ), dar important e ca putem discuta despre asta acum, fara panglici negre.

Si eu l-as fi iertat ( probabil, ca si covarsitoarea majoritate dintre noi ), dar nu asa, ci la proces, dupa cateva infatisari dupa ce si-ar fi pierdut culoarea pe fata, banii de prin conturi si buzunare, manelele din ceea ce era candva cap(daca o fi fost) - ca asa poate doar - doar, o tine si el minte ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu la circulatul in paralel cu o masina, mai ales cand esti pe banda 1. Sigur, vina e in primul rand a lui, ca nu s-a asigurat, n-a semnalizat samd. Insa tu, daca vrei sa ramai intreg la oase, tre' sa fii de 100 de ori mai atent decat un nene intr-o masina. Si daca te hotarasti sa-l depasesti, n-o lalai langa el, poate-poate se urca pe tine, ci-i dai gaz si treci repede de el. Plus, in caz ca ai simtit ceva si nu esti sigur, stai linistit la locul tau pana treci de locul cu probleme. Iar daca nu vrei sa-l depasesti, nu sta fix in dreptul lui, ci in spate, sa ai timp sa eviti sau sa franezi, in cazul in care il apuca driblingurile pe strada.

 

Sper ca nu mi-o iei in nume de rau, dar mai bine te superi pe unul de pe forum decat sa ajungi sa-ti rupi maini, picioare sau gatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal, ajung in spatele ,,conservei" merg oleaca ,,in oglinda" cu faza lunga fireste, dupa care , in mom. in care consider ca m-a vazut, si mai ales ca nu are ,,porniri'".. idioate o si ,,pishc'' nu o lalai in paralel cu ,,prietenul",' ca el este in conserva si pe 4 roti... eu...mai putin. E lojik ca de cele mai multe ori noua ni se da dreptate, dar ...,,dupa'" ma incalzeste fffff putin. Asa ca dupa cum spun baietii casca ocu' si nu te baza pe lege (care oricum e de cacao) ai grija de oscioarele tale. :P , Si daca te ,,mangaie" cu ceva , sa stii ca in general ,,mortul e de vina" asa ca pazeste-tzi pielea. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am aflat ca e vorba de Fireblade-ul unui coleg de serviciu. El n-a patit nimic in afara de niste vinatai la picior dar pe motor e un deviz de 3000 si ceva de euro, deci dauna totala (carena stinga, carter spart, capace sparte etc).

Strada aia (Sararie) e blestemata, e al treila accident moto de care stiu sa se fi intimplat acolo. A mai patit-o cineva cind se incadrase sa faca stinga linga spalatoria aia (intersectia cu fosta Karl Marx) si a fost acrosat de o masina care venea din spate. Intimplator sau nu, la volan tot o femeie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri a mai avut loc un accident pe str pacurari masina nu a acordat prioritate motorului

motociclistu este inca in "teste" la spital (traieste insa are ceva prb la un picior)

motocicleta dauna totala (rupta in 2 la propriu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...