soimih Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 vreau sa-mi pun far cu Xenon pe Scooter..am scooter Yamaha X-MAX 125r model 2008 de unde il pot comanda sau zicemi nishte siteuri ceva informatii..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 www.piese-scutere.ro , au becuri cu halogen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Martie 4, 2008 Share Postat Martie 4, 2008 Baiatul a intrebat de xenon,nu de halogen..sunt lucruri total diferite. Zi de unde esti si iti pot recomanda pe cineva..Trimite si prin posta.Kit xenon special pt moto. Da un pm daca esti interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Preturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Preturi? aflii tipul de bec si dai un pm..eu il dau mai departe si aflii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 care e dif intre xenon si halogen? si instalatia e greu de instalat? am auzit ca se ard rpd becurile ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 vezi sa nu`ti pui ceva mai tare sa`ti arzi pe acolo faru sau ceva :-S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 stie careva care e dif? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 stie careva care e dif? Tehnologie diferita, gaze diferite, luminozitate diferita...........etc. Cu alte cuvinte atat xenonul cat si halogenul sunt gaze care se folosesc in umplerea becurilor, fiecare avand proprietati diferite. Pentru amanunte deschide o carte de chimie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Tehnologie diferita, gaze diferite, luminozitate diferita...........etc. Cu alte cuvinte atat xenonul cat si halogenul sunt gaze care se folosesc in umplerea becurilor, fiecare avand proprietati diferite. Pentru amanunte deschide o carte de chimie. da ok ms de sfat:) dar nu prea sunt prieten prea bun cu cartea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvO! Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Puneti si niste preturi estimative, poate sunt persoane care vor sa isi faca o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 Aprox 100e setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Aprox 100e setul nu dau atata pe un set xenon ... imi pun 6 neoane de bani astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sml Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) nu dau atata pe un set xenon ... imi pun 6 neoane de bani astia iti pui tu 6 neoane pe scuter da ce te faci cu politia?! si unele kituri xenon daca nu sunt omologate pot fi confiscate de politie la fel ca si neoanele. Daca au omologare poti sa-ti pui. eu mi-am luat de pe xenon.ro 129E: 2 becuri, 2 slim-balast 12mm. Se monteaza in 5 min maxim. (mai mult stai sa dai jos carenele) Dar cu scutere (50cc) e o singura problema Becurile palpaie!! sau cel putin asa e la mine. Am fost la 2 electricieni (unu la moto boom si alu prin cartier) si problema la sr-u meu e ca nu baga curent de 12v pe firele de la becul original ca sa incarce balastul.(o varianta e ca poate fii un scurt pe fir, sau da curent "pulsat") Dar poti sa o pui pe direct cu intrerupator, ceea ce mie nu prea imi mai convine ca deja am unu cu strobe lights. Oricum se vede super misto pe direct noaptea!! Chiar recomand HID pe scutere, (acum depinde si ce oglinda ai la far) Pe scuterele mai mari sigur merge. @GeorGEBlaCKRidER: http://xenon.ro/xvsh.php Eu il vand pe al meu, 2xbec H8, 2xslim-balast, temp 6000k, folosite maxim 1 h. 400ron Editat Martie 9, 2008 de sml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ce inseamna "becurile palpaie" ? lumina scade si creste in intensitate in functie de cat de ambalat este motorul ?! eu am o vespa de 50 si vreau sa mi pun xenon si as vrea sa stiu daca merita sau nu ... am gazit pe okazii pt moto la 160 de lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 ia vezi /index.php?...38&hl=xenon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Dar cu scutere (50cc) e o singura problema smile.gif Becurile palpaie!! Becurile se alimenteaza din magnetou, de aici si palpairea in functie de turatia motorului. Ori pui un circuit de stabilizare a curentului, ori alimentezi direct din baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 circuit de stabilizare a curentului ? explica mi putin te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Hmmm interesant topic...dar fiti foarte atenti! Desi xenonul produce mai putina caldura decat un halogen, totusi ajunge la 130 grade pe suprafata de sticla...Eu momentan incerc sa-mi pun doua becuri halogen de spot (cu onglida incorporata) care sunt cele mai reci becuri de genul asta (halogen & xenon) si tot imi topeste plastic, lipici, prinderi, etc. Asa ca daca nu ai halogen pe scuter corado, nu iti recomand xenon, o sa-ti faci farul praf (crede-ma, mi-am topit lupele pe sr de s-a ales praful de ele). Oricum sincer, si mie imi place lumina noaptea pe scuter, dar xenon e putin exagerat. Si scump, greu de pus in functiune (in legatura cu legarea la curent, nu cu montarea in sine), etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Hmmm interesant topic...dar fiti foarte atenti! Desi xenonul produce mai putina caldura decat un halogen, totusi ajunge la 130 grade pe suprafata de sticla...Eu momentan incerc sa-mi pun doua becuri halogen de spot (cu onglida incorporata) care sunt cele mai reci becuri de genul asta (halogen & xenon) si tot imi topeste plastic, lipici, prinderi, etc. Asa ca daca nu ai halogen pe scuter corado, nu iti recomand xenon, o sa-ti faci farul praf (crede-ma, mi-am topit lupele pe sr de s-a ales praful de ele). Oricum sincer, si mie imi place lumina noaptea pe scuter, dar xenon e putin exagerat. Si scump, greu de pus in functiune (in legatura cu legarea la curent, nu cu montarea in sine), etc. am halogen pt ca am improvizat eu si mi am pus insa lumina e de (cuvant urat) .... seara abia daca vad in fata ... poate e oglinda de la far, nu stiu. in fine poate o sa mi caut un far nou sapt viitoare intarg. merci pt sfat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 vreau sa-mi pun far cu Xenon pe Scooter..am scooter Yamaha X-MAX 125r model 2008 de unde il pot comanda sau zicemi nishte siteuri ceva informatii..multumesc Vezi ca ai o mare problema la pus Xenon pe scuter: masinile si motociletele alimenteaza instalatia electrica din acumulator (curent continuu), pe cand scuterele de obicei alimenteaza doar stopul de frana si semnalizatoarele din acumulator, si restul (pozitie pe fata si spate plus faruri) cu curent pulsatoriu imediat dupa puntea redresoare de dupa alternator. Asta nu pune probleme daca ai faruri si becuri separate pentru faza scurta/lunga, dar daca ai un singur bec - tipic D2, care nu are echivalent auto - trebuie sa faci o improvizatie din doua puncte de vedere: - Mecanic ai nevoie de becul H4 dual, dar el nu se potriveste asa ca o sa trebuiasca sa-l "montezi" acolo cu lipiciuri de genul UHU sau Bizon; - Comanda pentru comutat de pe faza scurta pe faza lunga pentru H4 dual nu functioneaza in curent pulsatoriu ci doar in curent continuu, asa ca trebuie sa improvizezi intre firul de faza lunga original si masa un stabilizator bunicel; eu personal am facut acolo numai un redresor si consecincele sunt ca uneori mi se stinge farul cand trec pe faza lunga. Si nu are rost sa ma contraziceti, eu am de aproape un an HID pe Piaggio Fly, asa ca stiu despre ce e vorba... Printre altele e vorba si de un far complet defocalizat pe care a trebuit sa-l bandajez pe alocuri cu power-tape ca sa nu-i orbesc pe soferii care vin din directie opusa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Si eu tot pe un SR vreau sa-mi pun HID, dar nu stiu cum se comporta pe farurile alea originale, cu lupa. Dar cautand pe net am gasit asa ceva: http://www.youtube.com/watch?v=1VEVCad0yO0 Acolo se vede clar ca e alt tip de far, si vreau sa-mi fac si eu rost de una stfel de far pentru SR, si apoi nu cred ca vor fi probleme cu topirea plasticelor. (pentru orice eventualitate, o sa-mi pastrez blocul optic de acum) ideea e ca nu stiu cum se numesc farurile alea, cine le face si de unde le-as putea achizitiona... dar mai caut pe net sa vad daca gasesc ceva. P.S. si tipul din clip si-a montat HID separat, si il poate porni dintr-un comutator, fara sa aiba motorul pornit. Am vazut si pe un Gilera Runner o astfel de improvizatie, dar cu halogen, si functioneaza perfect, atata timp cat ai incarcare buna la scuter, si nu iti uiti pornit becul dupa ce-l opresti Editat Martie 7, 2009 de devis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Tu n-ai citit ce am scris eu? La mine pe far cu lupe de la mers o ora cu doua halogene de 35W mi s-au topi lupele, plasticlele, tot. Doar carcasa si geamu au ramas intacte. Se fac praf...trebuie luat alt tip de far, far cu oglinda si nu cu lupa. Cel original nu poate fi modificat pentru ca nu prea se desface decat prin coacere... Si la faza cu circuit separat pe baterie, nu-ti recomand, bateria are prea mic amperajul si alternatorul la fel. La maxiscutere merge, dar la astea de 50, faci praf instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) eu am citit ce ai scris tu, tu n-ai citit ce am scris eu, si cu siguranta nu te-ai uitat la clip, acolo ai fi vazut clar ca nu e farul original de SR Iar o instalatie HID are nevoie de 6A pentru a functiona corect, asa ca daca schimbi bateria originala de 4A cu una de 6A, ai rezolvat problema. Editat Martie 7, 2009 de devis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Devis ai zis ca nu sti cum reactioneaza farul original cu lupe la xenoane...si eu ti-am raspuns ca sa nu faci prostia asta. Bateria originala de pe sr50 e de 6A, dar nu e faza asta...xenonu are un balast, din cate stiu eu ala e un starter, ca si la neon. Neonu se aprinde la 5-6000 V apoi revine la 220V, asa si xenonul, are consumul maxim la aprindere, o sa-ti sece toata bateria, poate sa o arda, poate sa-ti arda toata instalatia electrica, sa-ti topeasca fire, etc. Crede-ma, si eu as fi vrut sa fac ce spui tu, dar daca ei din fabrica au considerat asta, atunci asa e cel mai bine in raport functionalitate/siguranta. Acum sa-ti spun eu solutia, si eu am fost in aceeasi dilema. 1.Cumperi un far aftermarket de sr50 care e special pentru halogen (deci si pentru xenon care degaja o caldura putin mai mica), dar arata ca fundu, parerea mea. Poate tie iti place. http://www.easyparts.nl/showarticles_info/...er1-Carbon.html 2.Faci cum am facut eu: tai partea din spate a farului cu forta bruta (pistol de lipit, fierastrau ceva) - farul este complicat din cate sti si tu, scoti tot ansamblu de lupe, lasi doar carcasa exterioara(jumate, cat ti-a ramas dupa taiere), geamul sa pastrezi aspectul de sr, si masca in care vin infipte lupele. In loc de lupe pui niste oglinzi - aici tre sa improvizezi, sa iei de la altceva si sa pui becuri xenon. Eu personal am pus becuri de spot de 12V cu oglinda incorporata. Bat parfum, dar m-am chinuit ceva sa le adaptez. Daca vrei detalii imi spui, si iti explic exact cum si ce am facut, si iti dau o poza cum a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.