WhiteWolf Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Conteaza locul si mai ales marimea orificiului(ilor),sa nu fie prea mic(i).Cu ani in urma exista un calcul pt asta.Astazi poti copia forma,locul si proportiile aproximative dupa pozele gasite pe net.Pe linkul de la California Scientific cu Varadero,in josul pagini este o schita care iti poate fi de folos. Bafta! http://www.calsci.com/motorcycleinfo/XL1000prod.html Editat Iulie 19, 2012 de WhiteWolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Copfucker Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Eu as pune un MRA drept sablon. Dar am avut un MRV Vario pe alt motor si nu m-a impresionat absolut deloc, indiferent de pozitie, era mai nasol decat originalul. Oricum, la 1.75 probabil si cu originalul ridicat la maxim e perfect. Problema e intre 1.80 si 1.90. Aia peste 1.90 iar nu au problema asta ca dau parbrizul la minim si au turbulentele sub casca (e ca si cum unul mai mic se ridica in picioare). Sfatul meu: inainte sa gauriti sau sa dati carute de bani pe aftermarket, testati la altii daca e posibil. Eu am ramas deja la concluzia ca o pereche de dopuri de silicon sunt sfinte pe extraurban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteWolf Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Am uitat de asta: Just got my windshield and it bolted up perfectly. I'm 6'1" but because of my posture and handlebar risers I'm sitting pretty tall and far away from the windshield. I've tried three different windshields so far and every one of them has been a problem with buffeting. You've built the perfect touring windshield for this bike. No more buffeting! I rode in really blustery conditions today at up to 140Kph with tolerable wind noise, no buffeting and very little effect from crosswinds. Even passing semis didn't rock me around. Just to compare I went back to my old shield and the buffeting was back at higher speeds. Well done Mark! On behalf of Varadero riders in Canada and other countries where you can buy this great bike, I thank you! -- Henry Pejril (ps: Does anybody want to buy a used Varadero Givi tall or MRA Vario?) Sper sa ajute. Copfucker, si eu sunt fun doape dar nu ajuta la durerea de gat data de turbulente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) Un proaspat Deroist va saluta! Si vine si cu cateva intrebari: PS: intalnirea aia dedicata suna foarte interesanta, dar poate ca ar trebui sa fixati data si locatia pentru a primi raspunsuri certe. Altfel, cu democratia vine iarna. bine ai venit pai ne apuca iarna ..vezi mai sus , e si grup pe FB, e si post la "intalniri".. dar e slaba miscarea,parca trebuie sa tragem de 'varaderisti". stii, exista o limita peste care suna a milogeala..mai mult decat sa anuntat, postam . ce sa mai facem ?.. linkul - /index.php?/topic/679301-intalnire-nationala-varadero-2012/page__st__20__gopid__3182863#entry3182863 data - 1 - 2 septemrie, datele de contact pm.vezi in topic.. Editat Iulie 19, 2012 de foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 bine ai venit pai ne apuca iarna ..vezi mai sus , e si grup pe FB, e si post la "intalniri".. dar e slaba miscarea,parca trebuie sa tragem de 'varaderisti". stii, exista o limita peste care suna a milogeala..mai mult decat sa anuntat, postam . ce sa mai facem ?.. linkul - /index.php?/topic/679301-intalnire-nationala-varadero-2012/page__st__20__gopid__3182863#entry3182863 data - 1 - 2 septemrie, datele de contact pm.vezi in topic.. Ne vedem pe 1 septembrie, atunci! Super! Anuntam unde este locul intalnirii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Un proaspat Deroist va saluta! Si vine si cu cateva intrebari: 1) Sub ce turatie e subturata? Adica sa zicem ca s-a aprins becul rezervorului in bord si mai aveti 100Km pana la prima benzinarie cunoscuta. Din ce am calculat pe rosu ai sanse sa faci ~ 80Km. Consumul minim e la viteza maxima cu turatie minima, deci a VI-a la ce turatie? 2000rpm? Pentru ca uneori am senzatia ca la 2000rpm e subturata, mai ales daca accelerezi mai rapid. Vin de pe multi ani pe 4 cilindri si trebuie sa ma reobisnuiesc cu 2 acum. 2) La schimbarea din treapta I in a II-a, uneori scapa, refuza sa intre daca nu ridic puternic, ramane in neutru, si asta se intampla doar daca e "supraturata" peste 3000 rpm. Sub 3000rpm e totul ok. E normal? 3) Ce ulei recomandati / folositi? PS: intalnirea aia dedicata suna foarte interesanta, dar poate ca ar trebui sa fixati data si locatia pentru a primi raspunsuri certe. Altfel, cu democratia vine iarna. salut ulei...motul 10w40 7100 adica sintetic caci daca ai 6 trepte e pe injectie legat de consum...nu ma intelege gresit dar daca ai ales un motor de 1000 nu cred ca are asa importanta crescuta consumul...pt consum mai mic ia un transalp 600,650 sau v-strom 650 care consuma cam 5-5,30... dero-ul meu,pe carburator ,ia 7 l iar cel pe injectie ia cam 5,5 -6 litri ...mai mic de atit ma indoiesc ca o sa poti face si plus cu dero ii fain sa mergi nu se tot gindesti la consum ca altfel nu-su are rostul sa ai motor asa mare legat de rezerva...cel mai bine cind se aprinde becul e sa pui benzinacu carburator facu cam 55 km ..cu injectie posibil 80...dar...nu stiu cine se risca sa mearga pe rezerva prea mult cu riscul sa ramii fara benzina. personal imi calculez drumul de asa natura incit sami dau seama daca merg pe undeva unde ar fi sanse sa nu fie pompe de benzina,gen transalpina,sa pui suficient inainte...mai bine sa fiu cu rezervorul plin decit fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Un proaspat Deroist va saluta! Si vine si cu cateva intrebari: 1) Sub ce turatie e subturata? Adica sa zicem ca s-a aprins becul rezervorului in bord si mai aveti 100Km pana la prima benzinarie cunoscuta. Din ce am calculat pe rosu ai sanse sa faci ~ 80Km. Consumul minim e la viteza maxima cu turatie minima, deci a VI-a la ce turatie? 2000rpm? Pentru ca uneori am senzatia ca la 2000rpm e subturata, mai ales daca accelerezi mai rapid. Vin de pe multi ani pe 4 cilindri si trebuie sa ma reobisnuiesc cu 2 acum. 2) La schimbarea din treapta I in a II-a, uneori scapa, refuza sa intre daca nu ridic puternic, ramane in neutru, si asta se intampla doar daca e "supraturata" peste 3000 rpm. Sub 3000rpm e totul ok. E normal? 3) Ce ulei recomandati / folositi? PS: intalnirea aia dedicata suna foarte interesanta, dar poate ca ar trebui sa fixati data si locatia pentru a primi raspunsuri certe. Altfel, cu democratia vine iarna. Salut, in primul rand bine ai venit printre noi si felicitari pentru motor! 1) Din cate stiu, modelul pe injectie are 4 l rezerva (sau 5???). Deci teoretic, la un consum minim de 5%, rezulta ca ai putea sa mergi cam 80 km cu 4 l respectiv 100 km cu 5 l. Eu cred ca este posibil, daca mergi cat se poate de constant, dar si destul de incet, cu 80-100 km/h max. Parerea mea. Nu stiu daca practic se poate sau nu. Eu am facut maxim cam 50 de km de cand mi s-a aprins becul (in niciun caz nu am mers constant, i-am dat si cox), dar mai mult nu am riscat sa merg. Cred ca mai aveam max 2l in rezervor. Legat de "Sub ce turatie e subturata?", eu zic ca deja sub 3000 e subturata. Gandeste-te ca e totusi un V-twin de 1000. Sub 3000 troncane si vibreaza la greu, la ce pistoane mari are. Practic, poti sa o consideri ca 2 monocilindre de 500 unite:) Nu poate fi niciodata la fel de rafinat ca un motor in 4 cilindri. Dar eu zic ca lucrul asta (sub 3000 rpm) e mult mai pregnant la viteze mici (de ex cu a 3-a la 30 cred ca e mai rau decat cu a 6-a la 80). Oricum, de la 3000-4000 in sus incepe sa traga bine, indiferent de treapta si viteza, se simte prezenta cuplului de V, fata de motoarele in linie (4 cilindri mai exact) in care obtii acelasi cuplu la o turatie mai inalta. 2) Si mie mi se mai intampla din cand in cand acest lucru, pur si simplu trebuie sa tragi mai zdravan de schimbator si intra fara probleme. Nu cred ca ai probleme la cutie. 3) Nu iti recomand un ulei anume, pentru ca sincer sa fiu nu stiu care e cel mai bun pentru acest motor(ma refer la producator). Ii poti pune ce scrie in cartea tehnica in materie de vascozitate si clasificare (parca API SG). Nu specifica daca sa fie mineral, sintetic sau semisintetic. Inainte am folosit Motul 7100 10W-40 sintetic si la ultimul schimb i-am pus Motul 5100 10W-40 semisintetic. Paradoxal sau nu, imi place mult mai mult cum merge cu 5100. La 7100 chiar observam ca mai scadea nivelul uleiului, mai completam, nu aveam un feeling foarte bun la schimbarea vitezelor. De cand i-am pus 5100 nu a mai scazut nivelul uleiului, cutia e putin mai zgomotoasa parca decat cu 7100, dar simt frate ca intra in viteza cum trebuie. De fapt, daca nu ma insel, uleiul sintetic nici macar nu are clasificarea API SG pe el, deci presupun ca uleiul corect e cel semisintetic. Chiar si pe un topic de V-Strom am observat ca unii recomandau pentru motoarele in V de turatii medii (nu extreme cum sunt superbikeurile) ulei semisintetic. salut ulei...motul 10w40 7100 adica sintetic caci daca ai 6 trepte e pe injectie Ce legatura are ca e pe injectie si are 6 trepte cu uleiul sintetic? Ii pui uleiul care respecta caracteristicile specificate in cartea tehnica si care il simti tu ca e cel mai OK pt mersul motorului. Salut, 1) Credeam ca sinteticul e pentru motoare de viteza (SS), turatii mari, temperaturi mari, pentru a-si pastra proprietatile si ca 5100 e pentru restul. Pe alte motoare se vaita lumea ca cu 7100 le aluneca ambreajul, sigur e ok pe Varadero? Am scris mai sus deja diferentele intre comportamentul cu semisintetic si sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 1. anul acesta am folosit de 7100 si sincer nam simtit diferente...deloc...ca atare la anul o sa pun iar de 5100 ca e mai ieftin. 2. pai cu a 5-a la 60-70 e subturata...la viteza asta eu merg cu a 3-a/ in a 2-a merg cu 50,a 3-a cu 70-80,a 4-a cu 90-100,a 5-a 120-130....dero meu e pe carburator....logic ar fi in a 6-a cam cu 150-160. clar ca daca mergi usor subturat adica in a 6-a cam cu 130 sa fie ceva mai mic consumul,dar asta o sa simti in timp dupa ce o sa te obisnuiesti cu el,apoi o sati dai seama carei viteza optima de croaziera...pt tine. pt mine is cele enumerate mai sus. 3.de aia intodeauna cind ma bag prin muntii imi fac plinul,pt orice eventualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 ps: stie cineva cum s-ar putea polisha pt a scapa de zgarieturi ? bafta, am incercat eu cu polish fin pe al meu de la V-strom si n-a iesit nici o branza. am dat si vreo 50 ron pe polish si alte acareturi, am muncit de mi-au iesit ochii si zgarieturile tot au ramas. nici nu ma mai chinui. o sa-mi iau altul nou si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 de polishat merge polishat orice parbriz sau far, dar la cineva care se pricepe si are cu ce sa faca aceasta operatiune referitor la ulei, modelele dupa 2007 in carte sunt date cu 10W 30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Salut numele meu este Vlad sunt din Cluj fost propietar de Transalp 600 cc apoi 650 cc iar acum al unui minunat exemplar din 2002 cel din imagine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 (editat) Vlady, sa stapanesti sanatos motoreta si sa te bucuri de ea Mi-am pus tobe VSC (de la userul viscionut). Sunetul e demential ! Am pus 3 filmulete mai jos. Partea 1 http://www.youtube.com/watch?v=7jNkQgg8Xto Partea II http://www.youtube.com/watch?v=WRY34Ro2twg Partea 3 www.youtube.com/watch?v=x-wbUTIqnkY Editat Iulie 29, 2012 de McKagan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alp Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 (editat) Sezonul tobelor. De sambata si la mine urla Remus Grand Prix Carbon. Demential Editat Iulie 30, 2012 de Alp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Am uitat de asta: Just got my windshield and it bolted up perfectly. I'm 6'1" but because of my posture and handlebar risers I'm sitting pretty tall and far away from the windshield. I've tried three different windshields so far and every one of them has been a problem with buffeting. You've built the perfect touring windshield for this bike. No more buffeting! I rode in really blustery conditions today at up to 140Kph with tolerable wind noise, no buffeting and very little effect from crosswinds. Even passing semis didn't rock me around. Just to compare I went back to my old shield and the buffeting was back at higher speeds. Well done Mark! On behalf of Varadero riders in Canada and other countries where you can buy this great bike, I thank you! -- Henry Pejril (ps: Does anybody want to buy a used Varadero Givi tall or MRA Vario?) Sper sa ajute. Copfucker, si eu sunt fun doape dar nu ajuta la durerea de gat data de turbulente. Sa stii ca nu m-am prins de care parbriz era multumit omul asta... Am recitit mesajul de multe ori, inainte sa recunosc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Buna, pentru Dero an 2002 care din cele 2 o folositi voi? Spark plug 1: NGK DPR8EVX-9 Spark plug 2: NGK DPR8EA-9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Copfucker Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 In manual scrie DPR8EVX-9 (NGK). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) In manual scrie DPR8EVX-9 (NGK). asa este de alea am si pus , ulei semisint 10 w 40 motorex , lichid racire spalat radiatoare maine ma ocup de frane , poate ma ajutati cu un sfat de achizitionare un cric central folosit ca-i mai lezne Editat Iulie 31, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 sw motech asta am pus eu dar e cam 150 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 eu mi-am pus ungator automat de lant (scottoiler louis edition ala) si de vreo 2 mii de km nu mai simt nevoia de cric central si nici n-am grija lantului. indiferent ca merg pe ploaie, praf sau asfalt curat lantul e mereu tzais daca aveam boxer si ramanea uleiul in cilindru stang sau alte kkturi de-astea mai vedeam o utilitate pentru cricul central, altfel...ii dau drumu ca din pod pe cel lateral si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Copfucker Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Stand central, 179.95 Euro (873.84 lei). Loobman 100 lei. Stander moto (il folosesti si la viitoarea moto) 100 lei. PS: unde ati monta pe Vara un Loobman? Un prieten si l-a prins de suportul scaritei pasagerului si nu arata grozav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 nu stiu exact cum arata loobmanu ala, la mine ungatoru e pus in stanga sub plasticul de sub sa (ca sa vad nivelul uleiului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 sw motech asta am pus eu dar e cam 150 euro stiu in ultima instanta mai strang cureaua si iau si eu daca alta varianta nu este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 nu stiu exact cum arata loobmanu ala, la mine ungatoru e pus in stanga sub plasticul de sub sa (ca sa vad nivelul uleiului). la mine e pus in acelas loc( am loobman), insa e cam dificil de apasat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 am fost azi si am lasat mobra in service la carpati motors pe blvd. expozitiei pentru diagnosticarea problemei intermitente "nu se tureaza domle in sarcina!!" va tin la curent cum decurge treaba, deocamdata mi-a placut de ei. problema e cacacioasa si cred ca-s slab sanse sa primesc un verdict clar...in cel mai bun caz o sa am de schimbat vreo piesa scumpa gen pompa de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 pai oricum l-am lasat acolo vreo 2 zile pentru investigatii, vreau sa-mi zica doar ce are. deci ma bazez pe bunele lor intentii e simplu de dat jos rezervorul la varadero, sa fie cat mai gol cum ai zis si vezi ca ai 2 robineti de benzina - cate unu pe fiecare parte. la mine la injectie cel putin asa e. lasi robinetii aia pe pozitia 'on' si scoti furtunasele din ei, dupa care ridici rezervoru si scoti si alea 3 furtune din partea din spate/sus. nu ai cum sa le incurci. ai ajuns la capacu filtrului de aer, desfaci cateva suruburi si aia e da-i cu incredere ca e simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.