Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

nu umbli la instalatie, leduri cu soclu ca becul de pozitie, ai socluri in bord

 

eu aveam ceva de genul http://www.expertalarm.ro/bec-pozitie-leduri-smd-p-499.html

vezi ca trebuie 3 bucati pt bord, eu aveam si pe pozitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.."fosti varaderisti" primiti la intalnire? :cheers:

 

oo...ce onoare, chiar El, Cid-ul acestul topic. pai tu l ai initiat :) deci, esti la tine acasa

si tinand cont ca ai ceva foarte inrudit . AT , e perfect

 

so

 

0. Rul

1. Dragos

2. Foxii ( 2 + cuta )

3. Disturbed

4 .Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0. Rul

1. Dragos

2. Foxii ( 2 + cuta )

3. Disturbed

4 .Stefan

5. Alpar

 

super

cine vine azi la arc ?

cum va vad va iau banii ( 50 ron)

ca sa nu uitati pana in toamna

uraaaa sa vina varaaaaa

 

si asteptam propuneri de locatie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hmmmm, deci clar e ars. Si leduri cum se pun ? Adica e un sistem care se potriveste in locul becului direct sau trebuie schimbat mai mult pe la instalatie ? Mie imi pare lumina aia de la cadrane tare slaba, m-ar bate un gand s-o schimb.

 

 

Lichidul de racire l-am schimbat anu trecut pe vremea asta, ca aveam un furtun spart. Eu zic ca oamenii se pricepeau, n-as crede ca au lasat aer in instalatie. Termocupla 'rapida' nu cred ca ar fi, pt ca temperatura intr-adevar creste pe indicator, nu porneste ventilatorul ala chiar fara motiv. Deci ar mai ramane termostatul.

 

O aerisire la instalatie cum se face ? Tre sa merg la service sau m-as descurca si eu ? Stiu ca la frane e mai complicat, acolo nu m-as baga.

 

 

salutare , cam aceeasi porblema o am si eu la vacuta mea din "99, o am de 1 an si ceva si nu mi sa mai intamplat...mergeam chiar si vara in oras mult si destul de des si abia daca imi pornea ventilatorul , tin sa spun ca atunci imi pornea cand acul trecea putin de jumatate .

acum din toamna insa , sa intamplat ceva , acul trece relativ rapid spre rosu si doar acolo imi porneste uneori ventilatorul...ma bucur macar ca imi porneste , oricum e ceva dubios caci termocupla e testata merge , aer nu este in instalatie...

daca ai gasit ceva rezolvare da-mi de stire ,

mersi fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai tarziu maine ma duc sau iau varadero de la tng, care mi-a promis ca 'o sa-mi intinda mainile acum' :bounce:

foxbat am vazut ca ai scos-o la vanzare, poate intre timp iti faci un pustiu de bine si studiez putin treaba cu cricu central; inainte sa-l comand m-am gandit o ca e bine sa vad cat de usor se ridica.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fac pereche in garaj? :laugh:

 

vrei sa treci la cardan?

 

sau ai fost pe autostrada si-ti lipseste vitezana :nono:

 

@mishap verifica ceasul, sa nu fie defect(la f4 e problema cunoscuta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cineva care si-a schimbat amrotizorul spate cu unul aftermarket si il mai are pe cel original?

As avea rugamintea daca ar putea sa mi-l imprumute, deoarece cred ca al meu este cam pilaf (cu pretensionarea la maxim, pe curbe, imi da impresia ca danseaza, ca este prea moale). Nu cred ca este de vina arcul, probabil a pierdut ceva ulei.

Daca as incerca alt amortizor imi dau seama daca intr-adevar e pe duca sau e totul in imaginatia mea.

 

De asemenea am o problema la viraje cu fata. La curbele pe stanga, cu cat ma inclin mai mult, imi da senzatia ca ar vrea sa fuga de sub mine, ca se afunda prea mult jambele. Pe virajele de dreapta nu imi face nicio problema. Tind sa cred ca ori e prea putin ulei in jamba stanga, ori arcul e mai dus ca pe dreapta. Si in linie dreapta, cand iau mana de pe ghidon, trage stanga. Trebuie sa inclin corpul cam la ora 13 ca sa o echilibrez, sa isi mentina trasa dreapta. Am verificat aliniamentul rotilor, este OK, deci nu cred ca este cadrul stramb.

 

Unde pot gasi cele mai ieftine arcuri? Si nu neaparat progresive, doar noi sa fie. In carte scrie ca intra 531 ml ulei in fiecare telescop. Ulei de furca se gaseste numai la 1 litru. Sa iau 2 bidoane, sau pot sa completez de la 500 la 531 ml cu ulei din cel vechi?

Tinand cont ca la Varadero este cunoscuta problema la franare, cu furca care se afunda "ca in unt", as dori sa ii pun un ulei mai gros, adica 15 W, desi in carte zice ca trebuie pus 10W.

 

Voi ce credeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o fi plonjand ea fata la franari (desi nu mi se pare asa grav, fata de alte mobre 'domestice' pe care am mai mers) dar te doare la bascheti pe denivelari si drumuri sparte/valurite. eu tocmai am schimbat uleiul in telescoape si ma declar foarte multumit de cum se comporta vaca; practic la primul drum mai serios in afara orasului am ajuns la capetele gumei spate pe virajele de la ostrov-adamclisi. luate pe la 5k rpm au fost o placere :bounce: . iar in dobrogea am mers pe niste drumuri proaste rau si s-a comportat ok.

 

daca mergi la tng cred ca i-a mai ramas din al doilea bidon de ulei 10w, ca sa cumperi doar unul.

in alta ordine de idei, tre sa fac ceva cu parbrizul stock, face niste turbulente de ma innebuneste la creieri. sigur nu-s singurul...aveti recomandari (testate)?

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

inainte sa schimbi uleiul in furca avea si a ta simptome asemanatoare cu ce am descris eu in postul anterior?

Atunci cand ai schimbat uleiul, ai mai schimbat si semeringurile de praf si ulei, si alte piese de prin furca care trebnuie inlocuite conform cartii tehnice? E diferenta mare intre cum se comporta acum si cum era inainte sa ii schimbi uleiul?

Ce ti-a facut mai exact TNG la motor ca spuneai "ca o sa iti intinda mainile"? :) Eu cand am fost la el anulk trecut mi-a reglat clapetele de aer si mi-a scos de langa filtrul de aer valva aia de recirculare a gazelor care ii dadea un oarecare lag. Acum accelereaza aproape instant.

 

In ceea ce priveste parbrizul, eu am cumparat cu 50 RON de la dezmebmbrari de scutere un parbriz de-ala de juma de metru de Aprilia Scarabeo parca. Inca nu am apucat sa il inlocuiesc pe cel stock, dar cred ca o sa fie mare diferenta. Decat sa dai 60 euro pe un cacatis de ala de deflector care aproape nu se simte deloc (eu am testat unul), mai bine iti iei un parbriz de asta periculos si ti-l pui in locul la cel stock.

 

Daca vrei sa mai vorbim, sa mai disscutam, poate iesim si la o tura, da-mi nr tau pe PM. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa adaug, consumul pe ultimii ~ 700 km a iesit 6.3, mers si pe autostrada si cu a 2-a la pas, de toate felurile. nu am mers neaparat tare dar am un stil de a baga tzaraneste mana in gaz :)

 

furca nu se comporta ciudat inainte de schimb; au fost inlocuite uleiul si semeringurile de presiune, alea de praf au ramas. tng mi-a mai schimbat lichidu de frana, bujiile - cre ca erau originale din 2004 la cum aratau, filtru de aer - foarte murdar, ulei + filtru si curatat injectoare si clapete. si intr-adevar mi-a scos si mie pair valve si inca vreo doua mate care n-am inteles exact ce fac :)

 

motorul tragea foarte bine dupa aia, numa' ca dupa niste sute de km si denivelari accentuate a inceput iar sa dea in nas la accelerari. am presupus ca s-a desprins (iar) ceva rugina din rezervor si mi-a incurcat socotelile. o alta varianta este ceva pe la electrica, momentan o tin sub observatie. la intoarcere pe autostrada i-am pus plinu benzina de 99 si am tinut-o numai in 140-150 si n-a mai facut figuri. nu stiu daca sa incerc sa curat rezervoru sau sa-l schimb...mai vedem.

 

vorbim live cu mare drag, numaru meu e 0742.785.352 - adi. stau pe la grigorescu :cheers:

 

casalot la apa! vaca la nisip! :laugh:

 

post-49797-0-67239700-1335993232_thumb.jpgpost-49797-0-02630000-1335993283_thumb.jpgpost-49797-0-73637600-1335993330_thumb.jpgpost-49797-0-82047200-1335993386_thumb.jpgpost-49797-0-45327700-1335993403_thumb.jpgpost-49797-0-00831400-1335993425_thumb.jpgpost-49797-0-33512600-1335993464_thumb.jpgpost-49797-0-89309000-1335993511_thumb.jpgpost-49797-0-49564700-1335993535_thumb.jpgpost-49797-0-09172400-1335993572_thumb.jpgpost-49797-0-66154400-1335993598_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am parbriz de la givi si sunt multumit

trebuie sa ai peste 1,80 ca sa te poti uita peste el, o poza gasesti la postul 741

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un MRA Varioscreen, din doua bucati. Mi se pare ca pt modelele mai noi nu mai e asa. Oricum, pot sa variez inaltimea cu cativa cm si vad peste el si cand e ridicat la maxim. Il prefer lasat jos ca sa pot vedea gropile in oras si ridicat daca e mai frig afara sa-mi tina de cald. Eu sunt tare multumit de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un MRA Varioscreen, din doua bucati. Mi se pare ca pt modelele mai noi nu mai e asa. Oricum, pot sa variez inaltimea cu cativa cm si vad peste el si cand e ridicat la maxim. Il prefer lasat jos ca sa pot vedea gropile in oras si ridicat daca e mai frig afara sa-mi tina de cald. Eu sunt tare multumit de el.

 

Si eu am MRA Varioscreen, dar modelul nou, cu deflector reglabil. Tind sa-l uit mereu pe pozitia cea mai inalta. Curentul de aer loveste undeva peste jumatatea vizierei si e destul de ok, fara turbulente. In oras insa e mult mai ok cu el la pozitia cea mai de jos, mai ales pe cladurile astea.

Nu am mers deloc cu cel original ca sa pot compara, dar nu am motive sa ma plang. Doar in spatele masinilor, la viteze mai mari se simt turbulente deranjante.

 

mra_xl1000v_03_vt.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam pentru informatii, cred ca pan' la urma o sa comand un varioscreen de la romi.

in alta ordine de idei sambata asta mergem la curatenie cu let's do it romania. estimez vreo 10 oameni deocamdata, printre care eu cu vaca si inca un baiat cu v-strom. in functie de numarul echipei si de preferinte alegem zona, sunt optiuni cacalau.

 

nu discut partea cu principiile, 'cum sa strang eu gunoiul dupa altii' etc. daca vrea cineva sa participe, codul echipei este 3936. trebuie mai intai cont pe http://app.letsdoitromania.ro/user-login.jsf

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cineva care si-a schimbat amrotizorul spate cu unul aftermarket si il mai are pe cel original?

As avea rugamintea daca ar putea sa mi-l imprumute, deoarece cred ca al meu este cam pilaf (cu pretensionarea la maxim, pe curbe, imi da impresia ca danseaza, ca este prea moale). Nu cred ca este de vina arcul, probabil a pierdut ceva ulei.

Daca as incerca alt amortizor imi dau seama daca intr-adevar e pe duca sau e totul in imaginatia mea.

 

De asemenea am o problema la viraje cu fata. La curbele pe stanga, cu cat ma inclin mai mult, imi da senzatia ca ar vrea sa fuga de sub mine, ca se afunda prea mult jambele. Pe virajele de dreapta nu imi face nicio problema. Tind sa cred ca ori e prea putin ulei in jamba stanga, ori arcul e mai dus ca pe dreapta. Si in linie dreapta, cand iau mana de pe ghidon, trage stanga. Trebuie sa inclin corpul cam la ora 13 ca sa o echilibrez, sa isi mentina trasa dreapta. Am verificat aliniamentul rotilor, este OK, deci nu cred ca este cadrul stramb.

 

Unde pot gasi cele mai ieftine arcuri? Si nu neaparat progresive, doar noi sa fie. In carte scrie ca intra 531 ml ulei in fiecare telescop. Ulei de furca se gaseste numai la 1 litru. Sa iau 2 bidoane, sau pot sa completez de la 500 la 531 ml cu ulei din cel vechi?

Tinand cont ca la Varadero este cunoscuta problema la franare, cu furca care se afunda "ca in unt", as dori sa ii pun un ulei mai gros, adica 15 W, desi in carte zice ca trebuie pus 10W.

 

Voi ce credeti?

arcuri vezi la achimoto.ro are de la firma yss si are reducere,banuiesc ca mai are oferta,30% reducere.intra pe siteul lui ia nr de tel si vb cu el. io am pus de la yss suspensia pe spate si e foarte ok...tocmai mam intors dintro calatorie de 1400 km prin tara pe diverse drumuri de toate calitatile si sa comportat forte bine...daca as fi avut arcuri progresive pe fata cred ca era ideeal.

asa am patit si eu cu suspensia spate si as zice ca e arcul...daca pui unul hyperpro sau wibers sau yss:)sar rezolva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cerut niste preturi pentru placute fata-spate NISSIN, ca tot omul chitit sa puna ce-i mai bun pe mobra. oferta de la motorteam:

Ptr Varadero 2004.

 

Fata 2P308 ST 275 LEI TVA inclus/ disc. Pe stoc

Spate 2P250R2 ST – 250 LEI TVA inclus. Pe stoc.

 

8 mil. un set de placute, cred ca o sa franez mai rar :laugh: . voi de care ati pus? ceva experiente nasoale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cerut niste preturi pentru placute fata-spate NISSIN, ca tot omul chitit sa puna ce-i mai bun pe mobra. oferta de la motorteam:

Ptr Varadero 2004.

 

Fata 2P308 ST 275 LEI TVA inclus/ disc. Pe stoc

Spate 2P250R2 ST – 250 LEI TVA inclus. Pe stoc.

 

8 mil. un set de placute, cred ca o sa franez mai rar :laugh: . voi de care ati pus? ceva experiente nasoale?

 

eu am luat "oem". te ajuta dragos1972 cu detalii ca si le a montat..

 

paarea mea este ca ..placutele le ieie pe cele mai bune .

 

si sugestia mea ( ti am vaut motorul daca mai tii minte, la giurgiu ), nu fa rabat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...