dragos1972 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 nu umbli la instalatie, leduri cu soclu ca becul de pozitie, ai socluri in bord eu aveam ceva de genul http://www.expertalarm.ro/bec-pozitie-leduri-smd-p-499.html vezi ca trebuie 3 bucati pt bord, eu aveam si pe pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 9, 2012 Autor Share Postat Aprilie 9, 2012 Salutare.."fosti varaderisti" primiti la intalnire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Salutare.."fosti varaderisti" primiti la intalnire? oo...ce onoare, chiar El, Cid-ul acestul topic. pai tu l ai initiat deci, esti la tine acasa si tinand cont ca ai ceva foarte inrudit . AT , e perfect so 0. Rul 1. Dragos 2. Foxii ( 2 + cuta ) 3. Disturbed 4 .Stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alp Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 0. Rul 1. Dragos 2. Foxii ( 2 + cuta ) 3. Disturbed 4 .Stefan 5. Alpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 0. Rul 1. Dragos 2. Foxii ( 2 + cuta ) 3. Disturbed 4 .Stefan 5. Alpar super cine vine azi la arc ? cum va vad va iau banii ( 50 ron) ca sa nu uitati pana in toamna uraaaa sa vina varaaaaa si asteptam propuneri de locatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 superr, sa traiesti Rul usor usor ne strangem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishap Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Hmmmm, deci clar e ars. Si leduri cum se pun ? Adica e un sistem care se potriveste in locul becului direct sau trebuie schimbat mai mult pe la instalatie ? Mie imi pare lumina aia de la cadrane tare slaba, m-ar bate un gand s-o schimb. Lichidul de racire l-am schimbat anu trecut pe vremea asta, ca aveam un furtun spart. Eu zic ca oamenii se pricepeau, n-as crede ca au lasat aer in instalatie. Termocupla 'rapida' nu cred ca ar fi, pt ca temperatura intr-adevar creste pe indicator, nu porneste ventilatorul ala chiar fara motiv. Deci ar mai ramane termostatul. O aerisire la instalatie cum se face ? Tre sa merg la service sau m-as descurca si eu ? Stiu ca la frane e mai complicat, acolo nu m-as baga. salutare , cam aceeasi porblema o am si eu la vacuta mea din "99, o am de 1 an si ceva si nu mi sa mai intamplat...mergeam chiar si vara in oras mult si destul de des si abia daca imi pornea ventilatorul , tin sa spun ca atunci imi pornea cand acul trecea putin de jumatate . acum din toamna insa , sa intamplat ceva , acul trece relativ rapid spre rosu si doar acolo imi porneste uneori ventilatorul...ma bucur macar ca imi porneste , oricum e ceva dubios caci termocupla e testata merge , aer nu este in instalatie... daca ai gasit ceva rezolvare da-mi de stire , mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 cel mai tarziu maine ma duc sau iau varadero de la tng, care mi-a promis ca 'o sa-mi intinda mainile acum' foxbat am vazut ca ai scos-o la vanzare, poate intre timp iti faci un pustiu de bine si studiez putin treaba cu cricu central; inainte sa-l comand m-am gandit o ca e bine sa vad cat de usor se ridica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 pai..sigur cand ne vedem te las s o 'pui ' pe central nu e greu insa nici usor iar daca n ofaci cum trebuie n o urci nici hercule sa fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 asa ma gandeam si eu , am vazut ca unii folosesc smecheria asta: http://www.youtube.com/watch?v=DtcbfDCIDgA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 vinzi mobra alex? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 cumperi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 sa fac pereche in garaj? vrei sa treci la cardan? sau ai fost pe autostrada si-ti lipseste vitezana @mishap verifica ceasul, sa nu fie defect(la f4 e problema cunoscuta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Este cineva care si-a schimbat amrotizorul spate cu unul aftermarket si il mai are pe cel original? As avea rugamintea daca ar putea sa mi-l imprumute, deoarece cred ca al meu este cam pilaf (cu pretensionarea la maxim, pe curbe, imi da impresia ca danseaza, ca este prea moale). Nu cred ca este de vina arcul, probabil a pierdut ceva ulei. Daca as incerca alt amortizor imi dau seama daca intr-adevar e pe duca sau e totul in imaginatia mea. De asemenea am o problema la viraje cu fata. La curbele pe stanga, cu cat ma inclin mai mult, imi da senzatia ca ar vrea sa fuga de sub mine, ca se afunda prea mult jambele. Pe virajele de dreapta nu imi face nicio problema. Tind sa cred ca ori e prea putin ulei in jamba stanga, ori arcul e mai dus ca pe dreapta. Si in linie dreapta, cand iau mana de pe ghidon, trage stanga. Trebuie sa inclin corpul cam la ora 13 ca sa o echilibrez, sa isi mentina trasa dreapta. Am verificat aliniamentul rotilor, este OK, deci nu cred ca este cadrul stramb. Unde pot gasi cele mai ieftine arcuri? Si nu neaparat progresive, doar noi sa fie. In carte scrie ca intra 531 ml ulei in fiecare telescop. Ulei de furca se gaseste numai la 1 litru. Sa iau 2 bidoane, sau pot sa completez de la 500 la 531 ml cu ulei din cel vechi? Tinand cont ca la Varadero este cunoscuta problema la franare, cu furca care se afunda "ca in unt", as dori sa ii pun un ulei mai gros, adica 15 W, desi in carte zice ca trebuie pus 10W. Voi ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 o fi plonjand ea fata la franari (desi nu mi se pare asa grav, fata de alte mobre 'domestice' pe care am mai mers) dar te doare la bascheti pe denivelari si drumuri sparte/valurite. eu tocmai am schimbat uleiul in telescoape si ma declar foarte multumit de cum se comporta vaca; practic la primul drum mai serios in afara orasului am ajuns la capetele gumei spate pe virajele de la ostrov-adamclisi. luate pe la 5k rpm au fost o placere . iar in dobrogea am mers pe niste drumuri proaste rau si s-a comportat ok. daca mergi la tng cred ca i-a mai ramas din al doilea bidon de ulei 10w, ca sa cumperi doar unul. in alta ordine de idei, tre sa fac ceva cu parbrizul stock, face niste turbulente de ma innebuneste la creieri. sigur nu-s singurul...aveti recomandari (testate)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salut, inainte sa schimbi uleiul in furca avea si a ta simptome asemanatoare cu ce am descris eu in postul anterior? Atunci cand ai schimbat uleiul, ai mai schimbat si semeringurile de praf si ulei, si alte piese de prin furca care trebnuie inlocuite conform cartii tehnice? E diferenta mare intre cum se comporta acum si cum era inainte sa ii schimbi uleiul? Ce ti-a facut mai exact TNG la motor ca spuneai "ca o sa iti intinda mainile"? Eu cand am fost la el anulk trecut mi-a reglat clapetele de aer si mi-a scos de langa filtrul de aer valva aia de recirculare a gazelor care ii dadea un oarecare lag. Acum accelereaza aproape instant. In ceea ce priveste parbrizul, eu am cumparat cu 50 RON de la dezmebmbrari de scutere un parbriz de-ala de juma de metru de Aprilia Scarabeo parca. Inca nu am apucat sa il inlocuiesc pe cel stock, dar cred ca o sa fie mare diferenta. Decat sa dai 60 euro pe un cacatis de ala de deflector care aproape nu se simte deloc (eu am testat unul), mai bine iti iei un parbriz de asta periculos si ti-l pui in locul la cel stock. Daca vrei sa mai vorbim, sa mai disscutam, poate iesim si la o tura, da-mi nr tau pe PM. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 am uitat sa adaug, consumul pe ultimii ~ 700 km a iesit 6.3, mers si pe autostrada si cu a 2-a la pas, de toate felurile. nu am mers neaparat tare dar am un stil de a baga tzaraneste mana in gaz furca nu se comporta ciudat inainte de schimb; au fost inlocuite uleiul si semeringurile de presiune, alea de praf au ramas. tng mi-a mai schimbat lichidu de frana, bujiile - cre ca erau originale din 2004 la cum aratau, filtru de aer - foarte murdar, ulei + filtru si curatat injectoare si clapete. si intr-adevar mi-a scos si mie pair valve si inca vreo doua mate care n-am inteles exact ce fac motorul tragea foarte bine dupa aia, numa' ca dupa niste sute de km si denivelari accentuate a inceput iar sa dea in nas la accelerari. am presupus ca s-a desprins (iar) ceva rugina din rezervor si mi-a incurcat socotelile. o alta varianta este ceva pe la electrica, momentan o tin sub observatie. la intoarcere pe autostrada i-am pus plinu benzina de 99 si am tinut-o numai in 140-150 si n-a mai facut figuri. nu stiu daca sa incerc sa curat rezervoru sau sa-l schimb...mai vedem. vorbim live cu mare drag, numaru meu e 0742.785.352 - adi. stau pe la grigorescu casalot la apa! vaca la nisip! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 eu am parbriz de la givi si sunt multumit trebuie sa ai peste 1,80 ca sa te poti uita peste el, o poza gasesti la postul 741 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FanFane Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Eu am un MRA Varioscreen, din doua bucati. Mi se pare ca pt modelele mai noi nu mai e asa. Oricum, pot sa variez inaltimea cu cativa cm si vad peste el si cand e ridicat la maxim. Il prefer lasat jos ca sa pot vedea gropile in oras si ridicat daca e mai frig afara sa-mi tina de cald. Eu sunt tare multumit de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Eu am un MRA Varioscreen, din doua bucati. Mi se pare ca pt modelele mai noi nu mai e asa. Oricum, pot sa variez inaltimea cu cativa cm si vad peste el si cand e ridicat la maxim. Il prefer lasat jos ca sa pot vedea gropile in oras si ridicat daca e mai frig afara sa-mi tina de cald. Eu sunt tare multumit de el. Si eu am MRA Varioscreen, dar modelul nou, cu deflector reglabil. Tind sa-l uit mereu pe pozitia cea mai inalta. Curentul de aer loveste undeva peste jumatatea vizierei si e destul de ok, fara turbulente. In oras insa e mult mai ok cu el la pozitia cea mai de jos, mai ales pe cladurile astea. Nu am mers deloc cu cel original ca sa pot compara, dar nu am motive sa ma plang. Doar in spatele masinilor, la viteze mai mari se simt turbulente deranjante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 multam pentru informatii, cred ca pan' la urma o sa comand un varioscreen de la romi. in alta ordine de idei sambata asta mergem la curatenie cu let's do it romania. estimez vreo 10 oameni deocamdata, printre care eu cu vaca si inca un baiat cu v-strom. in functie de numarul echipei si de preferinte alegem zona, sunt optiuni cacalau. nu discut partea cu principiile, 'cum sa strang eu gunoiul dupa altii' etc. daca vrea cineva sa participe, codul echipei este 3936. trebuie mai intai cont pe http://app.letsdoitromania.ro/user-login.jsf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Este cineva care si-a schimbat amrotizorul spate cu unul aftermarket si il mai are pe cel original? As avea rugamintea daca ar putea sa mi-l imprumute, deoarece cred ca al meu este cam pilaf (cu pretensionarea la maxim, pe curbe, imi da impresia ca danseaza, ca este prea moale). Nu cred ca este de vina arcul, probabil a pierdut ceva ulei. Daca as incerca alt amortizor imi dau seama daca intr-adevar e pe duca sau e totul in imaginatia mea. De asemenea am o problema la viraje cu fata. La curbele pe stanga, cu cat ma inclin mai mult, imi da senzatia ca ar vrea sa fuga de sub mine, ca se afunda prea mult jambele. Pe virajele de dreapta nu imi face nicio problema. Tind sa cred ca ori e prea putin ulei in jamba stanga, ori arcul e mai dus ca pe dreapta. Si in linie dreapta, cand iau mana de pe ghidon, trage stanga. Trebuie sa inclin corpul cam la ora 13 ca sa o echilibrez, sa isi mentina trasa dreapta. Am verificat aliniamentul rotilor, este OK, deci nu cred ca este cadrul stramb. Unde pot gasi cele mai ieftine arcuri? Si nu neaparat progresive, doar noi sa fie. In carte scrie ca intra 531 ml ulei in fiecare telescop. Ulei de furca se gaseste numai la 1 litru. Sa iau 2 bidoane, sau pot sa completez de la 500 la 531 ml cu ulei din cel vechi? Tinand cont ca la Varadero este cunoscuta problema la franare, cu furca care se afunda "ca in unt", as dori sa ii pun un ulei mai gros, adica 15 W, desi in carte zice ca trebuie pus 10W. Voi ce credeti? arcuri vezi la achimoto.ro are de la firma yss si are reducere,banuiesc ca mai are oferta,30% reducere.intra pe siteul lui ia nr de tel si vb cu el. io am pus de la yss suspensia pe spate si e foarte ok...tocmai mam intors dintro calatorie de 1400 km prin tara pe diverse drumuri de toate calitatile si sa comportat forte bine...daca as fi avut arcuri progresive pe fata cred ca era ideeal. asa am patit si eu cu suspensia spate si as zice ca e arcul...daca pui unul hyperpro sau wibers sau yss:)sar rezolva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 am cerut niste preturi pentru placute fata-spate NISSIN, ca tot omul chitit sa puna ce-i mai bun pe mobra. oferta de la motorteam: Ptr Varadero 2004. Fata 2P308 ST 275 LEI TVA inclus/ disc. Pe stoc Spate 2P250R2 ST – 250 LEI TVA inclus. Pe stoc. 8 mil. un set de placute, cred ca o sa franez mai rar . voi de care ati pus? ceva experiente nasoale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 tocmai am pus sbs sinterizate fata 130*2, spate 140 total 400 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 am cerut niste preturi pentru placute fata-spate NISSIN, ca tot omul chitit sa puna ce-i mai bun pe mobra. oferta de la motorteam: Ptr Varadero 2004. Fata 2P308 ST 275 LEI TVA inclus/ disc. Pe stoc Spate 2P250R2 ST – 250 LEI TVA inclus. Pe stoc. 8 mil. un set de placute, cred ca o sa franez mai rar . voi de care ati pus? ceva experiente nasoale? eu am luat "oem". te ajuta dragos1972 cu detalii ca si le a montat.. paarea mea este ca ..placutele le ieie pe cele mai bune . si sugestia mea ( ti am vaut motorul daca mai tii minte, la giurgiu ), nu fa rabat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.