vlady_80 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Daca aveti vreunul vreun gand sa comandati proiectoare la preturi decente,dati un semn ca sunt interesat.dat nu preturi din alea de 130 oiro setul ca nu face deranjul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Salutare, Va prezint si eu motoreta mea: 2005 varianta cu ABS. In perioada urmatoare cred ca o sa am nevoie de o baterie noua ...i-mi puteti recomanda o sursa buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Salutare, Va prezint si eu motoreta mea: 2005 varianta cu ABS. Varadero.jpg In perioada urmatoare cred ca o sa am nevoie de o baterie noua ...i-mi puteti recomanda o sursa buna? Sa-ti fie de bine si sa o calaresti sanatos! Uite ce o sa-mi iau eu cat de curand: http://www.romimoto-piese.ro/category/10304000000/vehicle/honda-xl-1000:56509/article/434501 Din ce-mi zicea mecanicul meu, are o putere la pornire foarte buna si poate ajunge la un procent foarte mare de descarcare fara sa pateasca nimic. Editat Mai 20, 2014 de Andrei M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Sa-ti fie de bine si sa o calaresti sanatos! Uite ce o sa-mi iau eu cat de curand: http://www.romimoto-piese.ro/category/10304000000/vehicle/honda-xl-1000:56509/article/434501 Din ce-mi zicea mecanicul meu, are o putere la pornire foarte buna si poate ajunge la un procent foarte mare de descarcare fara sa pateasca nimic. Multumesc si de urare si de link. Pentru modelul meu ar trebui asta http://www.romimoto-piese.ro/category/10304000000/vehicle/honda-xl-1000:54614/article/434502 si costa 850 Ron !!!; intradevar curentul la pornire este mai mare decat la Yuassa, trebuie studiat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 La asa diferenta de pret datorata trecerii de la carburatie la injectie, nu ma asteptam... In fine, probabil ca gasesti litiu ion la preturi mai rezonabile, doar ca tre sa pierzi vremea cu cautari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Voi chiar nu aveti ce face cu banii. Eu vand baterie nou-nouta care tine minim 4-5 ani daca e ingrijita si voi vreti sa dati de 7 ori mai mult, pe un Li-On? Sunteti visul oricarui tepar, sunteti genul care cumparati si ceas cu cuc si mancare pentru cuc.... Li-On: - numar limitat de incarcari-descarcari. - foarte sensibil la caldura, daca lasi motorul vara in soare probabil iti iei adio de la baterie. - tehnologie speciala doar pentru electronice, unde e nevoie de incarcari si descarcari frecvente de cateva ori pe zi. Serios, daca chiar nu aveti ce face cu banii, dati-le foc, macar nu imbogatiti tot felul de samsari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Salut, Eu pot spune despre Yuasa AGM doar lucruri f bune. Pe acelasi motor am avut gel EXIDE si VARTA, si pot spune ca Yuasa AGM(gel) le bate detasat. Cind am dat prima data cheie cu Yuasa am crezut ca a ramas decompresorul blocat pe deschis, asa de repede invirtea motorul. Ei se lauda cu +30% curent fata de electrolit lichid, SI ASA IS ESTE ! Radu Bafta! # diego : ai dreptate, Li Ion e pentru profi/racing, nu merita banii pentru un motor folosit normal/hobby Editat Mai 20, 2014 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Salutare, Va prezint si eu motoreta mea: 2005 varianta cu ABS. Varadero.jpg In perioada urmatoare cred ca o sa am nevoie de o baterie noua ...i-mi puteti recomanda o sursa buna? Salut frumoasa jucaria, sa te poarte sanatos legat de baterie dpmdv la pretul celei de pe romimoto cumperi 2 bateri si garantat te tin mai mult decat cea pe care ai prezentat-o tu in link, eu zic ca nu merita investitia, plus ca pretul este foarte mare . Eu am pe motor YUASA YTX12BS, care am inteles ca este subdimensionata, ea este noua, asa am cumparat motocicleta si nu am in calcul sa o schimb. Nu am avut probleme cu ea la pornire sau altceva , cand s-o duce voi pune una mai mare. Editat Mai 20, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 @ Vlady ... Multumesc Vlad, sa o stapanesti si tu sanatos pe a ta, stiu ca o ai de curand, frumoasa argintie Aloooo .... popor, NU am zis ca i-mi iau Li-Ion si clar nu dau 850 RON pe o baterie, la ultima verificare nu ma tampisem @ Diego: Ti-as multumi sa nu faci aprecieri asupra mea cata vreme nu ma cunosti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 @ Vlady ... Multumesc Vlad, sa o stapanesti si tu sanatos pe a ta, stiu ca o ai de curand, frumoasa argintie Aloooo .... popor, NU am zis ca i-mi iau Li-Ion si clar nu dau 850 RON pe o baterie, la ultima verificare nu ma tampisem @ Diego: Ti-as multumi sa nu faci aprecieri asupra mea cata vreme nu ma cunosti ! Vad la tine pe ghidon ceva sistem de montat GPS/telefon pui te rog ceva poze mai aproape cu el Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Salutare. Ma poate ajuta pls cineva cu niste poze de detaliu ale sistemului de fixare ptr. wingrack-ul de la Givi pe care se pun cutiile laterale? Evident ptr. Varadero. Si cu tot cu rugamintea de a-mi da un semn pe e-mail sau PM sa stiu sa verific forumul. Merci! A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 (editat) Salutare. Ma poate ajuta pls cineva cu niste poze de detaliu ale sistemului de fixare ptr. wingrack-ul de la Givi pe care se pun cutiile laterale? Evident ptr. Varadero. Si cu tot cu rugamintea de a-mi da un semn pe e-mail sau PM sa stiu sa verific forumul. Merci! A. Le aveam in telefon, le mai ceruse cineva pe facebook , sper sa te ajute. Daca mai ai nevoie posteaza, azi ii fac putina cosmetizare si mai fac poze. Editat Mai 22, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Multumesc mult! a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Vad la tine pe ghidon ceva sistem de montat GPS/telefon pui te rog ceva poze mai aproape cu el Multumesc Aseara l-am demontat sper sa-mi amintesc sa-i fac niste poze si le postez. In principiu e un sistem de prindere pentru suportul husei de telefon + husa siliconica pentru telefon (am inteles ca era pentru Nokia 6310), in orice caz trebuie un telefon suplu sa intre acolo C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin G. Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Asteptam toti posesorii de Varadero si aici : https://www.facebook.com/groups/665085093536397/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondan Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 am avut baterie ,,emotion,,si ma tinut aproape 6 ani...acum am pus landport si merge f ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) Duminica+vreme buna= plimbare http://goo.gl/maps/BBgMj Daca intereseaza pe cineva, vand un cric central OEM, pentru Honda Varadero numai pentru modelul carburatie 99-2002. Cricul este folosit dar starea lui este buna, detin toate accesoriile necesare montajului: suruburi+cele 2 arcuri. Pret 500 Ron neg, trimit si in tara prin posta/curier ramburs. Info: 0740138556. Editat Mai 26, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Salutare! Am o hiba la mobra si as vrea sa stiu parerea voastra. Episodul 1: Acum cateva saptamani, cand plecam dimineata (motorul adus in temperatura normala de functionare), dupa cateva sute de metrii nu se mai accelera peste 3000 rot/min. O acceleram sanatos si in mai putin de un minut isi revenea. S-a intamplat de 2 ori. De fiecare data s-a intamplat la o zi dupa ce am spalat-o (fara presiune). Episodul 2: Acum vreo 3 saptamani, la o plimbare prin jud. Hunedoara, dupa 130 km de functionat normal, a inceput sa se inece iar. Nu trecea nici batuta de 3000 rot/min. O acceleram puternic si isi dadea drumu dintr-o data de sa ma ridic pe o roata, nu alta. S-a repetat fenomenul de 4 ori in cateva minute. Am facut o pauza de vreo ora, dupa care a functionat perfect la intoarcere. Episodul 3: Am dus-o la mecanic. Mi-a schimbat bujiile (care trebuiau schimbate) si mi-a curatat carburatoarele. Joia trecuta am plecat intr-o tura de vreo 1000km in Ungaria iar singura ezitare (zic ezitare pentru ca putea si doar sa mi se para) a avut-o la intoarcere in Oradea, dupa o pauza de alimentare. Episodul 4: Alaltaieri i-am tras o spalare, ca se umpluse bascula si roata spate de motorina de la curatal lantul. Dupa vreo ora am scos-o la plimbare, dupa ce mersese cam 10 min. la relanti, pe cric, ca dadusem drumul la o doza de ulei din lubrificatorul de lant. Am facut 500 m dupa care a inceput sa se infunde, sa nu se mai alimenteze... dracu stie. Am tras pe dreapta si mi-a murit motorul. O porneam si in relanti statea in 800 rot/min. Cand o acceleram, ajuncea la 1500 de ture, moment in care murea iar. Dupa cateva incercari, am hotarat sa o las in pace vreo 5 minute. Dupa 5 minute a pornit ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Am facut vreo 50km fara probleme. Episodul 5: Plec de dimineata la schimbul de anvelope. Traversez orasul, iar la nici un km de destinatie incepe sa se infunde, sa nu se mai accelereze. Ultimii 400m pana la service i-am facut din inertie, ca mi-a murit motorul si mort a ramas. La sevice, dupa 10 minute de repaos, a pornit ceas. Prima concluzie a mecanicului e ca poate sa se traga buba de la CDI sau de la bobina de inductie. Hai ca bobina de inductie e 260 ron + transport, dar un CDI e deja alta mancare de peste. Sa am incredere in vreun neamt de pe ebay daca e sa iau un CDI second sau nu? Ca unul nou... pusca si cureaua lata! Voi ati pati asa ceva vreodata? Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Salutare! Am o hiba la mobra si as vrea sa stiu parerea voastra. Episodul 1: Acum cateva saptamani, cand plecam dimineata (motorul adus in temperatura normala de functionare), dupa cateva sute de metrii nu se mai accelera peste 3000 rot/min. O acceleram sanatos si in mai putin de un minut isi revenea. S-a intamplat de 2 ori. De fiecare data s-a intamplat la o zi dupa ce am spalat-o (fara presiune). Episodul 2: Acum vreo 3 saptamani, la o plimbare prin jud. Hunedoara, dupa 130 km de functionat normal, a inceput sa se inece iar. Nu trecea nici batuta de 3000 rot/min. O acceleram puternic si isi dadea drumu dintr-o data de sa ma ridic pe o roata, nu alta. S-a repetat fenomenul de 4 ori in cateva minute. Am facut o pauza de vreo ora, dupa care a functionat perfect la intoarcere. Episodul 3: Am dus-o la mecanic. Mi-a schimbat bujiile (care trebuiau schimbate) si mi-a curatat carburatoarele. Joia trecuta am plecat intr-o tura de vreo 1000km in Ungaria iar singura ezitare (zic ezitare pentru ca putea si doar sa mi se para) a avut-o la intoarcere in Oradea, dupa o pauza de alimentare. Episodul 4: Alaltaieri i-am tras o spalare, ca se umpluse bascula si roata spate de motorina de la curatal lantul. Dupa vreo ora am scos-o la plimbare, dupa ce mersese cam 10 min. la relanti, pe cric, ca dadusem drumul la o doza de ulei din lubrificatorul de lant. Am facut 500 m dupa care a inceput sa se infunde, sa nu se mai alimenteze... dracu stie. Am tras pe dreapta si mi-a murit motorul. O porneam si in relanti statea in 800 rot/min. Cand o acceleram, ajuncea la 1500 de ture, moment in care murea iar. Dupa cateva incercari, am hotarat sa o las in pace vreo 5 minute. Dupa 5 minute a pornit ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Am facut vreo 50km fara probleme. Episodul 5: Plec de dimineata la schimbul de anvelope. Traversez orasul, iar la nici un km de destinatie incepe sa se infunde, sa nu se mai accelereze. Ultimii 400m pana la service i-am facut din inertie, ca mi-a murit motorul si mort a ramas. La sevice, dupa 10 minute de repaos, a pornit ceas. Prima concluzie a mecanicului e ca poate sa se traga buba de la CDI sau de la bobina de inductie. Hai ca bobina de inductie e 260 ron + transport, dar un CDI e deja alta mancare de peste. Sa am incredere in vreun neamt de pe ebay daca e sa iau un CDI second sau nu? Ca unul nou... pusca si cureaua lata! Voi ati pati asa ceva vreodata? Andrei Andrei interesant este ca toate aceste fenomene au in componenta si apa ( spalatul) Am patit si eu ceva asemanator doar ca la mine in primele minute de la spalare facea asa ( statea la 700-800 rpm) , in plus nu indica pentru aprox 5 min pana se usca: viteza , turatia si nici km nu se inregistrau in acele momente pe bord. Eu am rezolvat problema cu un amik care se pricepe la buletrica prin refacerea curatarea si inlocuirea unor contacte si mufe ( a verificat tot ce era inst electrica si a ilocuit starnas papuci, schimbat varnisuri, izolatie) Editat Iunie 6, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Si eu ma gandeam ca apa are vina ei, dar dupa episodul de astazi nu mai sunt asa de sigur. Mai ales ca si atunci cand mi-a facut figuri prin judetul Hunedoara, nu era dupa vreo spalare recenta... Inca e in service si inca mai astept vesti bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Parerea mea (fara sa fi patit ceva de genul) este un contact oxidat / imperfect. Sugerez sa treci peste toate contactele, mufele vizibile si sa incerci sa le cureti si sa le remufezi, inclusiv blocul de sigurante. De obicei astfel de simptome au cauze banale ... si remedii simple; daca pica CDI- ul nu cred ca i-si mai revenea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 ...sau in caz ca te enervezi, schimbi toata matzaraia http://www.davidsilverspares.co.uk/XL1000VX-VARADERO-1999/part_171544/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Si eu ma gandeam ca apa are vina ei, dar dupa episodul de astazi nu mai sunt asa de sigur. Mai ales ca si atunci cand mi-a facut figuri prin judetul Hunedoara, nu era dupa vreo spalare recenta... Inca e in service si inca mai astept vesti bune Salut, verifica pompa de benzina si/sau contactele de pe acolo. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei M Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Baieti, mersi de sfaturi! Sper sa-i dau de cap repede si sa ies ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.