Sari la conținut

Honda XL 1000V Varadero


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Domnilor, am schimbat atelajul - adica am vandut varadero. Am realizat dupa 2000 de km ca nu e pentru mine. Totusi, de-abia astept sa ne vedem in trafic!

PS: mi-am luat mobra de contabili, cum a spus un dealer autohton... r1200gs. Varadera a plecat la Ploiesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari,poze?

 

Ce nu ti-a placut de te-a facut sa o schimbi cu un GS?

 

Eu sunt foarte incantat de a mea dupa tura de 2500 km de saptamana trecuta.

 

Initial aveam un Adventure in plan pentru anul viitor, dar parca sunt in dubii.

 

post-11570-0-11012200-1491550091_thumb.jpgpost-11570-0-76177900-1491551405_thumb.jpgpost-11570-0-64064000-1491550888_thumb.jpg

post-11570-0-95380700-1491550785_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ESA, no crashbar, no handguards etc. Stiu ca mai am de bagat, asta am facut cu toate motoarele pe care le-am avut.

Am facut ieri, pe ploaie, furtuna, super vant, cam 300 de km prin sudul tarii. Pot sa spun ca am observat numai plusuri: suspensie, protectie vant, consum. Insa cum se apleaca asta pe curbe... Ma declar incantat!

So, drumuri bune si sa ne vedem cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grija mare cu butonul rosu! :)

 

Mai in gluma, mai in serios, astept concediul din vara pentru o tura ceva mai extinsa. Spre deosebire de anii trecuti, anul asta vreau sa cobor spre sudul italiei si apoi sa iau ferry catre Grecia.

 

Ma scarbeste insa porțiunea numita Bulgaria. Pentru o tura de Grecia insa cred ca merita. Cu putina bafta sunt sanse sa ne intoarcem in gasca.

 

Pana la urmatoarea tura extinsa trebuie sa caut musai o navigatie, inca nu m-am.decis daca explicit moto sau ma voi folosi in continuare de husa actuala.

 

Cu fiecare tura imi dau seama ca imi doresc un al doilea motor, dar nu imi doresc sa schimb vaca. Face totul mult prea bine.

 

Facem in vara o intrunire de vaci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam cu un prieten din gasca veche de acasa, mutat si el aici cu jobu' si am ajuns la concluzia ca nu putem scapa de motoarele sport. A doua motocicleta ar fi probabil un Ducati 1098/1199 ,o Aprilia RSV4 sau un R1 RN22+. Tot la capitolul hobby nu neaparat util, visez de mic la un Softail. Pitici pe creier :))

 

Cu saua ma inteleg intre timp de minune. Desi e f sus, atata timp cat nu am pretentii sa o bag pe aratura totul e ok.

 

Poate o sa incerc in vara sa o mai "tai" un pic. Pana una alta, un varf jos la semafor e tot ce trebuie.

 

Am 1.70m si aprox 67-68 kg. Categoria musca,tantar, fost capusa :)))

» Post actualizat in 14 Apr 2017 15:58

Geo, la ultimul search a rezultat un mare 0. N-am gasit nimic...

» Post actualizat in 14 Apr 2017 17:18

Edit: I am in! :))

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, Gixu! ;) Am aceeasi inaltime, cu vreun "deca" in plus la kg. Prind curaj...

Dupa ce an a trecut Varadero la injectie? Intreb doar pentru ca am auzit povesti horror despre consumul la carburatie...

» Post actualizat in 17 Apr 2017 07:11

M-am edificat cu anul trecerii la injectie, dupa un mic research. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2003 s-a trecut la injectie, din cate stiu eu. Si au pus cutie cu 6 trepte, in loc de 5.

Consumul la carburatie e in jur de 7% in afara, mers amestecat (si peste 150 km/h, si depasiri, si turatii mai mari, si bagaje si 2 oameni). In oras ia in jur de 10%, dar am avut si 14% intr-o perioada f aglomerata. Clar nu e mobra de mers prin aglomeratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No problemo!

 

Mie mi-a consumat vaca 5.5-6% , 130-150 viteza de croazieră.

 

Consumul e f ok, am auzit si eu povestile despre varianta pe carburatie.

 

O sa incerc sa fac zilele astea o poza langa motorul parcat pe central :))) Reactiile pe care le starnesc cand plec de la munca sunt mereu hilare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 26 Feb 2017 20:35

 

Apropo..are cineva sea Corbin? Ceva pareri?

 

Referitor la saua Corbin, am eu; pentru mine saua asta este (aproape) geniala; spun aproape pentru ca este putin tare la primul contact, insa poate asta o face confortabila la drum lung. Pe spate scrie ca e cu ceva gel in interior!

Ca idee este mai lata decat saua originala inclusiv in zona coapselor, asadar (si pentru mine 1.86 cm) o simt cand pun picioarele jos, dar nu incomodeaza.

In rest mult mai confortabila decat saua originala ...estimez la dublu km pana cand incepe sa-ti amorteasca fundul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu.

 

Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei.

 

Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu.

 

Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei.

 

Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu...

 

BMW-ul e misto rau, dar am auzit ca nu prea mai e ce a fost. Am auzit de probleme la rulmentul de la grup si alte prostii electronice pe la tot felul de senzori. In schimb, BMW-ul mi se pare costisitor de intretinut. E foarte frumos si e una din motocicletele mele de vis, insa nu stiu in cati ani as putea sa-mi permit eu asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu.

Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei.

Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu...

Ktm 1290 SuperAdventure sau

AfricaTwin 2017 ori bmw GS1200 LC cu roti spitate far cu led, dar sunt mai scumpe la intretinere daca nu-s noi.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis :)) Vedem dupa concediu.

 

Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero.

 

Viitorul e electric.

post-11570-0-91186300-1494861351_thumb.jpg

post-11570-0-12866900-1494861384_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis :)) Vedem dupa concediu.

 

Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero.

 

Viitorul e electric.

 

Cum merge electricioasa? Cat are autonomie reala? Datele de pe net le stiu, dar sunt curios daca ce scrie pe hartie e valabil in viata reala. Viteza maxima, ciclistica, unde sunt bateriile, unde are centrul de greutate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh.

 

Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“.

 

In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km.

 

18000 euro sunt totusi mult prea multi bani.

 

Ciclistica Honda este de vis prin comparatie.

 

Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus.

 

La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis :)) Vedem dupa concediu.

Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero.

Viitorul e electric.

Generic vorbind, da, asa se pare.

In particular, viitorul este electric pana maine.

Maine este ziua cand tu vei testa un Boss Hoss care consuma 50% si ne vei spune ca acela e the one.

Orice motor ti-ai cumparat tu a fost cel mai cel.

Este nevoie de mult timp si rabdare ca sa delimitezi nuantele de gri din ce scrii tu.

 

Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh.

Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“.

In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km.

18000 euro sunt totusi mult prea multi bani.

Ciclistica Honda este de vis prin comparatie.

Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus.

La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata.

 

Din ce scrii tu aici, viitorul mai are de asteptat mult si bine. Vorbim de Zero, care este un producator cu state vechi in domeniu, nu de un experiment nord coreean.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este in continuare departe de un motor normal.

 

Motorul are un fun factor foarte ridicat. Cand spun ca viitorul e electric, ma refer la faptul ca o motocixleta cu doar cativa ani in.spate la capitolul dezvoltare poate surprinde atat de tare.

 

Bateria de schimb costa 10000 euro, conform dealerului, asta acum. E garantata insa 5 ani, iar in.5 ani ei spera ca va deveni asemeni bateriilor pentru biciclete acum, muult mi accesibile.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutari colegi de forum.Sint posesor de varadero model pe carburatie.Am o problema cu motorul si am nevoie de ajutor.Nu mai vrea sa porneasca.Am verificat sigurantele,totul ok.Cind pun contactul se aprinde verdele,se aprinde galbenul si apoi se stinge,rosu de la ulei de asemeni se stinge cind dau la buton.Intr-un cuvint pina aici totul normal.Functioneaza tot ce tine de lumini.Am verificat da scinteie si totusi nu porneste.Ramine doar pompa de benzina sa o verific,dar nu stiu cum.Va rog poate ma puteti ajuta.Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...