PzKpfW Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 ...Cum să mergi pe autostradă cu asemenea "județene"? <fapfapfap> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) Pe judetene limita de viteza e mai peste tot 40-70 ) Dupa 30-40 km intri pe autostrada ) Azi am ajuns la Adriatica. Editat Martie 24, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Domnilor, am schimbat atelajul - adica am vandut varadero. Am realizat dupa 2000 de km ca nu e pentru mine. Totusi, de-abia astept sa ne vedem in trafic! PS: mi-am luat mobra de contabili, cum a spus un dealer autohton... r1200gs. Varadera a plecat la Ploiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Felicitari,poze? Ce nu ti-a placut de te-a facut sa o schimbi cu un GS? Eu sunt foarte incantat de a mea dupa tura de 2500 km de saptamana trecuta. Initial aveam un Adventure in plan pentru anul viitor, dar parca sunt in dubii. Editat Aprilie 7, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 In primul rand anul... asta este 2011. Apoi centrul de greutate, mult mai jos la gs, ma ajuta sa manevrez muult mai usor in toate conditiile. Etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Felicitari,arata f bine. E totusi un pic mai cheala. Va trebui sa mai bagi niste bani in accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Musai crash-bar. Fain motor, are un prieten R1200GS din 2016 accesorizat bine de tot. Cine îşi permite, bravo lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 No ESA, no crashbar, no handguards etc. Stiu ca mai am de bagat, asta am facut cu toate motoarele pe care le-am avut. Am facut ieri, pe ploaie, furtuna, super vant, cam 300 de km prin sudul tarii. Pot sa spun ca am observat numai plusuri: suspensie, protectie vant, consum. Insa cum se apleaca asta pe curbe... Ma declar incantat! So, drumuri bune si sa ne vedem cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Grija mare cu butonul rosu! Mai in gluma, mai in serios, astept concediul din vara pentru o tura ceva mai extinsa. Spre deosebire de anii trecuti, anul asta vreau sa cobor spre sudul italiei si apoi sa iau ferry catre Grecia. Ma scarbeste insa porțiunea numita Bulgaria. Pentru o tura de Grecia insa cred ca merita. Cu putina bafta sunt sanse sa ne intoarcem in gasca. Pana la urmatoarea tura extinsa trebuie sa caut musai o navigatie, inca nu m-am.decis daca explicit moto sau ma voi folosi in continuare de husa actuala. Cu fiecare tura imi dau seama ca imi doresc un al doilea motor, dar nu imi doresc sa schimb vaca. Face totul mult prea bine. Facem in vara o intrunire de vaci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 Se face, e in curs de organizare deja Intra pe fb, cauta pagina Honda Varadero Romania, acolo se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 @ Gixu: Te-ai obisnuit cu saua aia? Ce inaltime ai? Ce ai vrea sa faca mai bine a doua motocicleta? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 (editat) Vorbeam cu un prieten din gasca veche de acasa, mutat si el aici cu jobu' si am ajuns la concluzia ca nu putem scapa de motoarele sport. A doua motocicleta ar fi probabil un Ducati 1098/1199 ,o Aprilia RSV4 sau un R1 RN22+. Tot la capitolul hobby nu neaparat util, visez de mic la un Softail. Pitici pe creier ) Cu saua ma inteleg intre timp de minune. Desi e f sus, atata timp cat nu am pretentii sa o bag pe aratura totul e ok. Poate o sa incerc in vara sa o mai "tai" un pic. Pana una alta, un varf jos la semafor e tot ce trebuie. Am 1.70m si aprox 67-68 kg. Categoria musca,tantar, fost capusa )) » Post actualizat in 14 Apr 2017 15:58 Geo, la ultimul search a rezultat un mare 0. N-am gasit nimic... » Post actualizat in 14 Apr 2017 17:18 Edit: I am in! ) Editat Aprilie 14, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 16, 2017 Share Postat Aprilie 16, 2017 Merci, Gixu! Am aceeasi inaltime, cu vreun "deca" in plus la kg. Prind curaj... Dupa ce an a trecut Varadero la injectie? Intreb doar pentru ca am auzit povesti horror despre consumul la carburatie... » Post actualizat in 17 Apr 2017 07:11 M-am edificat cu anul trecerii la injectie, dupa un mic research. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 Din 2003 s-a trecut la injectie, din cate stiu eu. Si au pus cutie cu 6 trepte, in loc de 5. Consumul la carburatie e in jur de 7% in afara, mers amestecat (si peste 150 km/h, si depasiri, si turatii mai mari, si bagaje si 2 oameni). In oras ia in jur de 10%, dar am avut si 14% intr-o perioada f aglomerata. Clar nu e mobra de mers prin aglomeratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 No problemo! Mie mi-a consumat vaca 5.5-6% , 130-150 viteza de croazieră. Consumul e f ok, am auzit si eu povestile despre varianta pe carburatie. O sa incerc sa fac zilele astea o poza langa motorul parcat pe central )) Reactiile pe care le starnesc cand plec de la munca sunt mereu hilare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 » Post actualizat in 26 Feb 2017 20:35 Apropo..are cineva sea Corbin? Ceva pareri? Referitor la saua Corbin, am eu; pentru mine saua asta este (aproape) geniala; spun aproape pentru ca este putin tare la primul contact, insa poate asta o face confortabila la drum lung. Pe spate scrie ca e cu ceva gel in interior! Ca idee este mai lata decat saua originala inclusiv in zona coapselor, asadar (si pentru mine 1.86 cm) o simt cand pun picioarele jos, dar nu incomodeaza. In rest mult mai confortabila decat saua originala ...estimez la dublu km pana cand incepe sa-ti amorteasca fundul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu. Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei. Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu. Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei. Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu... BMW-ul e misto rau, dar am auzit ca nu prea mai e ce a fost. Am auzit de probleme la rulmentul de la grup si alte prostii electronice pe la tot felul de senzori. In schimb, BMW-ul mi se pare costisitor de intretinut. E foarte frumos si e una din motocicletele mele de vis, insa nu stiu in cati ani as putea sa-mi permit eu asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 (editat) Dupa aproape 5 luni de coabitare, trotineta a ajuns la aproximativ 50000 km, 5000 de cand este la mine. Ne asteapta inca vreo 6-7000 pana la sfarsitul lunii Iulie cand ne intoarcem din concediu. Printre “hibele“ descoperite si in curs de remediere sunt simeringurile de praf care s-au largit si vor fi schimbate o data cu revizia furcii, lantul mai rezista cam 5-6000, deci va fi schimbat si el pe durata concediului impreuna cu schimbul de ulei. Inca ma gandesc daca o schimb la sfarsitul anului cu un KTM sau cu un 1200 GS Adventure, sau nu... Ktm 1290 SuperAdventure sau AfricaTwin 2017 ori bmw GS1200 LC cu roti spitate far cu led, dar sunt mai scumpe la intretinere daca nu-s noi. Editat Mai 13, 2017 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis ) Vedem dupa concediu. Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero. Viitorul e electric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis ) Vedem dupa concediu. Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero. Viitorul e electric. Cum merge electricioasa? Cat are autonomie reala? Datele de pe net le stiu, dar sunt curios daca ce scrie pe hartie e valabil in viata reala. Viteza maxima, ciclistica, unde sunt bateriile, unde are centrul de greutate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh. Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“. In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km. 18000 euro sunt totusi mult prea multi bani. Ciclistica Honda este de vis prin comparatie. Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus. La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata. Editat Mai 15, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Momentan nu merita investitia, sunt prea indecis ) Vedem dupa concediu. Azi am testat un “supermoto/naked“ de la Zero. Viitorul e electric. Generic vorbind, da, asa se pare. In particular, viitorul este electric pana maine. Maine este ziua cand tu vei testa un Boss Hoss care consuma 50% si ne vei spune ca acela e the one. Orice motor ti-ai cumparat tu a fost cel mai cel. Este nevoie de mult timp si rabdare ca sa delimitezi nuantele de gri din ce scrii tu. Face orice motor de strada sa roseasca pana la 120-130, eu am atins doar 150kmh. Ciclistica e ok, dar nu e la nivelul unui motor “normal“. In modul cel mai puternic rezista undeva la 100 km. 18000 euro sunt totusi mult prea multi bani. Ciclistica Honda este de vis prin comparatie. Bateria e in locul rezervorului iar centrul de greutate e destul de sus. La viteze mici si f mici e usor ciudata, dozarea acceleratiei e...ciudata. Din ce scrii tu aici, viitorul mai are de asteptat mult si bine. Vorbim de Zero, care este un producator cu state vechi in domeniu, nu de un experiment nord coreean. Editat Mai 15, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Este in continuare departe de un motor normal. Motorul are un fun factor foarte ridicat. Cand spun ca viitorul e electric, ma refer la faptul ca o motocixleta cu doar cativa ani in.spate la capitolul dezvoltare poate surprinde atat de tare. Bateria de schimb costa 10000 euro, conform dealerului, asta acum. E garantata insa 5 ani, iar in.5 ani ei spera ca va deveni asemeni bateriilor pentru biciclete acum, muult mi accesibile. Editat Mai 15, 2017 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebi2006bc Postat Iunie 30, 2017 Share Postat Iunie 30, 2017 Salutari colegi de forum.Sint posesor de varadero model pe carburatie.Am o problema cu motorul si am nevoie de ajutor.Nu mai vrea sa porneasca.Am verificat sigurantele,totul ok.Cind pun contactul se aprinde verdele,se aprinde galbenul si apoi se stinge,rosu de la ulei de asemeni se stinge cind dau la buton.Intr-un cuvint pina aici totul normal.Functioneaza tot ce tine de lumini.Am verificat da scinteie si totusi nu porneste.Ramine doar pompa de benzina sa o verific,dar nu stiu cum.Va rog poate ma puteti ajuta.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.