Sari la conținut

curge amortizorul la un scuter Aprilia nou


Postări Recomandate

Am si eu o intrebare... sunt incepator, dar nu asta e problema (aia mare).

Mi-am cumparat un scuter Aprilia de 250cc, are 21 de km la bord si ii curge ulei din amortizorul dr. fata. Este normal? Nu de alta dar am comiso si eu din cauza asta si vreau sa stiu daca pot sa-o repar pe banii U.M.

Multa lume imi spune ca nu ar fi normal sa curga ulei din amortizor si cica ar fi stricat.

Ma gandesc ca puteam sa am 100 km/h si sa-mi rup gatul din cauza U.M.

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Mi-am cumparat un scuter Aprilia de 250cc, are 21 de km la bord si ii curge ulei din amortizorul dr. fata. Este normal? Nu de alta dar am comiso si eu din cauza asta si vreau sa stiu daca pot sa-o repar pe banii U.M.

..Este normal pe dracu'!!

Italienii astia cu cacaturile lor de motoare..numa plastice si figuri!

Nu este normal deloc,dar se rezolva relativ simplu.

Intrebare este alta:cum anume ai comis-o?

Oricum,nu-ti repara aia nimic pe banii lor,chiar daca tie iti curge putin ulei dintr-un amortizor.Asta nu-i un motiv sa le duci scuterul impachetat!!

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Este normal pe dracu'!!

Italienii astia cu cacaturile lor de motoare..numa plastice si figuri!

Nu este normal deloc,dar se rezolva relativ simplu.

Intrebare este alta:cum anume ai comis-o?

Oricum,nu-ti repara aia nimic pe banii lor,chiar daca tie iti curge putin ulei dintr-un amortizor.Asta nu-i un motiv sa le duci scuterul impachetat!!

Luigi Vicol

Asta asa este,mai putin partea cu italienii eu am o Cagiva si nu am avut probleme majore chiar a mers f.f. bine poate le faceau mai cu simt de raspundere pe timpuri mai indepartate.

Dar sa stii ca daca esti in garantie semeringul si manopera o suporta UM. Dar numai atat restul de pachet e din banii tai daca ai impachetat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri