drastic Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 N-am mai gasit un astfel de topic si ma gandesc ca este destul de important sa stim ...adica sa ne ziceti voi astia mai vechi ce ar trebui sa avem in ghiozdan si in portbagaj pentru un DRUM LUNG!! -adica ce scule...chei...etc. si orice ce ar fi folosito intr-0 astfel de situatie :! mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 N-am mai gasit un astfel de topic si ma gandesc ca este destul de important sa stim ...adica sa ne ziceti voi astia mai vechi ce ar trebui sa avem in ghiozdan si in portbagaj pentru un DRUM LUNG!! -adica ce scule...chei...etc. si orice ce ar fi folosito intr-0 astfel de situatie :! mersi anticipat O bujie, o cheie de bujii, niste smirghel fin, o bricheta, ulei(pt 2T), spray pentru repararea penelor de cauciuc, 2-3 becuri de rezerva, sigurante de rezerva, un set de imbusuri sau chei tubulare(pt capacul la transmisie), o surubelnita dreapta si una in cruce, o curea de transmisie si eventual 1-2litri de benzina. Si, desigur, inainte sa pleci la un astfel de drum ii faci o revizie temeinica sa vezi daca sunt toate in regula si te tine pana la destinatie si inapoi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) - Kit reparatie cabluri - Cheie bujii Editat Martie 9, 2008 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 (editat) Sculele pe care tre' sa le ai la un drum lung variaza in functie de scuter. In mod obligatoriu nu trebuie sa lipseasca o mini trusa medicala: plasturi, fasa........chiar si cand repari la scuter se mai intampla sa te ranesti. Pe langa cele de mai sus, mai trebuie: bricheta, becuri de rezerva, curea de transmisie de rezerva, spray pentru pana, superglue si/sau poxipol, o sticla cu apa de baut, telefon mobil cu bateria incarcata, ceva bani in buzunar, un briceag multifunctional, hartie higenica (nu se stie niciodata ), lanterna, putina sfoara si ceva sarma.................. Restul sa mai completeze si altii. Editat Martie 9, 2008 de marius45jml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Cureaua e cea mai importanta...si desigur ce vine impreuna cu ea: imbusuri pentru transmisie si cheile pentru desfacutul variatorului. Apoi da, bujia si cheia de buji. La 2T cel mai indicat ar fi, daca ai bani si spatiu sa iei un intreg set motor in caz ca te lasa pompa de ulei si se caleaza motorul. Si-asa e usor de desfactu, fix 4 suruburi...nu vad rostul becurilor pentru ca de-aia se gasesc in orice benzinarie --- Mesaj completat în 09 Mar 2008 15:14 -------------Ah da...si kit-ul de pene La ce spray te refereai vladule? Exista spray pentru acoperirea gaurilor in cauciuc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Cureaua e cea mai importanta...si desigur ce vine impreuna cu ea: imbusuri pentru transmisie si cheile pentru desfacutul variatorului. Apoi da, bujia si cheia de buji. La 2T cel mai indicat ar fi, daca ai bani si spatiu sa iei un intreg set motor in caz ca te lasa pompa de ulei si se caleaza motorul. Si-asa e usor de desfactu, fix 4 suruburi...nu vad rostul becurilor pentru ca de-aia se gasesc in orice benzinarie <small>--- Mesaj completat în 09 Mar 2008 15:14 -------------</small><br/>Ah da...si kit-ul de pene La ce spray te refereai vladule? Exista spray pentru acoperirea gaurilor in cauciuc? este spray cu spuma..il infiletezi pe valva si apeshi pana iese spuma prin gaura..dupa aia mergi cativa km sa se asheze si sa se usuce(vreo 10km)si apoi umflii oleak...nu mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 Rolly hai frate ca ai exagerat cu setul ala motor Imi mai iau unul acelasi model dupa mine sa am piese de rezerva ! La un drum lung eu imi iau cam asa: set imbus-uri(am aproape toate suruburile cu cap imbus pe scuter) set chei tubulare din alea cu cliket(ocupa putin spatiu) cheia de bujii, o bujie, smilgher, surubelnite(stea si dreapta), putina benzina 0.5l acolo, un spray pt pana, o carpa pt sters si cam atat.. poate am mai uitat ceva . Insa cel mai bine, daca sti ca pleci la drum lung, sa-ti verifici atent scuter-ul, si in general sa ai grija de el. Un scuter ingrijit nu te va lasa niciodata in mijlocul drumului, dar mai conteaza si norocul d'aia e bine sa-ti mai iei si ceva scule. Numai bine, si sculele alea sa stea nefolosite in excursii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 adaugati si niste servetele umede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 bujie cheie de bujii (pe mine m-a lasat ieri bujia si nu aveam nimic la mine am mers cu 20 km/h pana la mecani c cam o ora si eram pe centura orasului ca mai mult nu se tura) curea si imbusuri putina benzina surublenita stea,cruce cam atat daca stii ca ai un scuter bun la motor a da si ulei 2t! bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Pe langa cele mentionate mai sus, insist sa nu se plece la drum lung de unul singur, adica cu un singur scuter si ma refer aici la scuterele de 49cmc, sigur si cele mai mari sau chiar si maxiscuterele se pot strica insa sansele ca acest lucru sa se intample variaza invers proportional cu capacitatea cilindrica . Daca sunt 2 pers pe acelasi scuter cu atat mai mult. Ar fi bine sa fie cel putin 2 scutere in grup, ideal cel putin 3, in caz de evenimente sa se poata deplasa cu usurinta atunci cand si acolo unde necesitatea o impune. Becurile de rezerva sunt nepretuite si nu ar trebui sa lipseasca din portbagajul oricarui scuter, mai ales ca nu ocupa prea mult loc. Nu pot sa-mi imaginez ceva mai sinistru decat sa ramai fara lumini in varful muntelui pe serpentine cu o singura banda pe sens. Neaparat becurile trebuie sa fie insotite de o lanterna sau orice alt dispozitiv de iluminare, care sa permita schimbarea lor in conditii cat mai "normale". Ideal ar fi sa aveti montat pe scuter un dispozitiv de iluminare 360 de grade (un bec montat cu bulbul in sus, sau si mai bine cu leduri si dispozitiv de reflectie, pentru o mai buna autonomie) care sa aiba alimentare separata de bateria scuterului sa poata fi aprins in caz de avari ale instalatiei electrice si/sau ale bateriei. Foarte important este sa aveti la un triunghi reflectorizant pe care sa-l amplasati in spatele locului unde ati oprit sucterul, in conformitate cu prevederile legale in acest sens. Cu toate ca legea nu obliga motociclistii sau scuteristii sa pozitioneze un triunghi reflectorizant in spatele vehiculului, daca au suferit avarii sau situatia este de asa natura incat sa-l imobilizeze. Recomand montarea triunghiului reflectorizant chiar daca vehiculul a fost scos in afara partii carosabile, nu de alta dar poate se trezeste vreun jeepan sa opreasca si il apuca sa traga dreapta chiar peste voi. Va recomand sa purtati vesta fluorescent-reflectorizanta sau imbracaminte cu elemente fluorescent-reflectorizante pe toata durata deplasarii, inclusiv atunci cand interveniti asupra scuterului, pentru remedierea anumitor probleme, chiar si in timpul zilei, cu toate ca legislatia nu ne obloiga decat de la lasarea serii pana in zorii zilei, cand ploua, ninge sau atunci cand conditiile atmosferice diminueaza vizibilitatea la mai putin de 50 m. Acestea fiind zise va doresc plimbare placuta pe asfalt uscat si sa ajungeti cu bine la destinatie PS - Cred ca nu trebuie sa mai mentionez faptul ca ar fi bine ca pilotul, eventual si pasagerul sa cunoasca drumul spre destinatie, macar asa in mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 As mai adauga ceva la cele de mai sus: o pasagera ..........tine de cald la spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 As mai adauga ceva la cele de mai sus: o pasagera ..........tine de cald la spate bun topicul asta...yo vreau sa plek la mare vara asta(stau in ploiesti,sunt cam 300 de km)si kiar ma gandeam cam ce scule sa`mi iau:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 cat e un spray de-alea de pene? il folosesti doar 1data nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 ar mai trebui la tine un biceag (cutit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 cat e un spray de-alea de pene? il folosesti doar 1data nu? In jur de 20-30 Ron, se gasesc pe la magazine auto/benzinarii. Da... doar 1 singura utilizare, dar nu merge in toate cazurile cel putin mie nu mi-a mers la un cauciuc michelin, creca depinde de compozitia cauciucului, iar daca ai camera nu are rost sa-ti iei asa ceva pt. ca e doar pt tubeless. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 da mi-am dat seama ca e doar ptr tubless...ca la camera exista petece si la asta pot sa-ti pui petec pe interior. Si dupa ce am bagat spuma merg cu el pana acasa apoi o scot si petecesc cauciucul nu? Sau tre sa-l schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 nu cred ca merge daca ai camera ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Il petecesti... dar mie mi s-a cam murdarit cauciucul pe interior, si la vulcanizare m-au intrebat baietii ce-am facut, dupa ce in prealabil incercasera cu un petec normal care parca il pusesera cu scuipat, nu se prinsese deloc desi curatasera temeinic zona, iar solutia si petecele erau bune(mi-au aratat pe un alt cauciuc venit la vulcanizare). Pana la urma mi-au pus petec "la cald" care s-a mulat atat de bine incat numai daca te uiti foarte atent il vezi, iar cauciucul n-a suferit deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.