22iulian Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Mersul in grup este ca si ....S E X U L in grup, Avantajul se stie..daca ai treaba ...poti sa pleci, Dand gluma la o parte, acu' cateva zile am iesit 3 buc x BMW 650 GS , pentru niste ture. Consider ca trebuie sa stim cu totii aceste semnale -unele dintre ele foarte uzuale si destul de simple/logice. E foarte important (cred) pentru membrii grupului sa inteleaga ce vrea sa le transmita liderul si sa poata adapta mersul la conditiile de drum. Nu stiu daca s-au mai postat pe aici dar eu cand le-am gasit pe net ,m-am straduit sa le adaptez. (..deh..e mai usor parca in engleza) Am cateva pentru inceput : mai sunt fo' cateva daca va sunt utile , sa va fie cu folos Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marook Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 Mersul in grup este ca si ....S E X U L in grup,Avantajul se stie..daca ai treaba ...poti sa pleci, Dand gluma la o parte, acu' cateva zile am iesit 3 buc x BMW 650 GS , pentru niste ture. Consider ca trebuie sa stim cu totii aceste semnale -unele dintre ele foarte uzuale si destul de simple/logice. E foarte important (cred) pentru membrii grupului sa inteleaga ce vrea sa le transmita liderul si sa poata adapta mersul la conditiile de drum. Nu stiu daca s-au mai postat pe aici dar eu cand le-am gasit pe net ,m-am straduit sa le adaptez. (..deh..e mai usor parca in engleza) Am cateva pentru inceput : mai sunt fo' cateva daca va sunt utile , sa va fie cu folos Asfalt uscat ! Bune si utile sfaturile! Mai ales cel cu semnalizatoarele; eu le cam uit ... Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat August 11, 2008 Share Postat August 11, 2008 foarte bun topicul, pentru unii care au luat o pauza sau de abia acum invata ... eu unul m-am uitat de 2 ori peste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 Sunt intuitive. Semnele. Ar mai fi si cel cu mana stanga pe varful castii - politie. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 si ar mai fi semnele alea care le faci idiotilor de pe contrasens care, desi te vad ca vii ca obuzul, se hotarasc sa depaseasca totusi ca doar vine o motoreta care n'are decat sa mearga pe sant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat August 12, 2008 Share Postat August 12, 2008 recomand cu caldura /index.php?showtopic=10596 si defapt tot subforumul /index.php?showforum=66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERHIO NX Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Mersul in grup este ca si ....S E X U L in grup,Avantajul se stie..daca ai treaba ...poti sa pleci, Dand gluma la o parte, acu' cateva zile am iesit 3 buc x BMW 650 GS , pentru niste ture. Consider ca trebuie sa stim cu totii aceste semnale -unele dintre ele foarte uzuale si destul de simple/logice. E foarte important (cred) pentru membrii grupului sa inteleaga ce vrea sa le transmita liderul si sa poata adapta mersul la conditiile de drum. Nu stiu daca s-au mai postat pe aici dar eu cand le-am gasit pe net ,m-am straduit sa le adaptez. (..deh..e mai usor parca in engleza) Am cateva pentru inceput : mai sunt fo' cateva daca va sunt utile , sa va fie cu folos Asfalt uscat ! Multumiri pentru sfaturile utile. Asfalt uscat!!! Have a nice day!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Salut ! Topicul este foarte util si aspectele la care fac referire sunt intotdeauna de actualitate. Am avut si eu surprize (mai mici sau mai mari) la mers cu diverse grupuri, asa ca nu strica sa reamintim notiunile. Mie mi-a prins foarte bine topicul acesta acum multi ani : /index.php?showtopic=12150 As vrea sa mentionez insa un singur lucru legat de aceasta descriere: Nu spun ca este gresita, ci doar ca eu stiam ca acesta este un semn de salut adresat de motociclistul ce depaseste celui pe care l-a depasit. Concret, am vazut asa ceva doar intr-un filmulet al unui tip cu un Bmw 1150 pe insula Man. Personal, salut cu mana si nici nu am genul de motocicleta cu care sa ii las pe toti in urma, asa ca... Editat August 20, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mish Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 in situatii mai complicate si eu am salutat sau am fost salutat cu piciorul. o sa-ti dau 2 exemple. - cand ma depaseste un motociclist, poate fie sa clanxoneze (nu prea e elegant), fie sa dea din picior. - cand ai mainile ocupate (vrei sa semnalizezi, de exemplu) sau trebuie sa lucrezi cu ambreiajul... pe de alta parte, am salutat cu piciorul pe a2 si am intrat in voblaj cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.