berchez_cel_turbat Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 De 7 ani de zile tot schimb motoarele rusesti ba un ij ba un jupiter , iara ij....acu am dnepr...De toti acesti ani ma stiu cumparand piese pt sarmanele motociclete....M-AM SATURAT...bolturi mai lungi decat pistonul,pistoane din (cuvant urat)(aluminiu tare prost)segmenti ....semeringuri ambielaje biele cuzineti supape si tot felul de alte rahaturi care daca le pui pe motor,sau daca reusesti cu tot felul de improvizatii sa le faci sa intre pe la locul lor nu te tin nici macar o vara...nu cred a fi singurul care pateste asa ceva..cel putin stiu ca la noi in cluj toti au patit-o indiferent de motor:ij,jupiter,jawa,voshod,minsk,dnepr.... Daca patiti si voi scrieti aici si poate facem cumva sa gasim un loc cu piese de calitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 Man asta e problema veche cu care ne confruntam majoritatea, nu stiu in cine sa ai incredere si in cine nu fiindca multi se lauda cu piese bune si majoritatea sunt niste kkturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack2004 Postat Mai 4, 2005 Share Postat Mai 4, 2005 daca as avea timp as deschide un servis ptr. VOSHOD 3M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Mai 5, 2005 Share Postat Mai 5, 2005 1. stator de 12 V la care a trebuit sa bag putin bormasina sa-i largesc gaurile de prindere ca sa treaca suruburile, care suruburi intrau perfect la vechiul stator. 2. cilindru de minsk la care prezoanele nu intrau pt ca gaurile din cilindru erau cu o cota mai mici. 3. Chiulasa de planeta cu gaurile mai mari decat prezoanele ( joaca ) 4. Bucse de furca cu cateva cote mai groase decat paharul furcii. si lista poate continua... Din pacate nu prea sunt solutii in continuare o sa dam dovada de un inalt spirit ingineresc si o sa gasim noi solutii, combinatii, manevre, etc, pentru ca roata ivanului sa se invarta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berchez_cel_turbat Postat Mai 6, 2005 Autor Share Postat Mai 6, 2005 nu cred ca doar asa de putini aveti reclamatii fata de piesele la saracele comuniste...probabil ca stiti vreun loc in care sunt piese bune..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 nu, dar probabil ca si asteptarile sunt mici adica nu e nici o surpriza ca piesele sunt proaste, si lumea s-a obisnuit asa. mie mi se pare incredibil ca pe cilindrul meu destul de uzat nu a incaput nici macar in segment cota 0 sau ca am luat o colivie cu ace pt piston si e din aluminiu prost, gata crapat. dar asta e, incerc sa ma obisnuiesc. care ar fi alternativa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 De 7 ani de zile tot schimb motoarele rusesti ba un ij ba un jupiter , iara ij....acu am dnepr...De toti acesti ani ma stiu cumparand piese pt sarmanele motociclete....M-AM SATURAT...bolturi mai lungi decat pistonul,pistoane din (cuvant urat)(aluminiu tare prost)segmenti ....semeringuri ambielaje biele cuzineti supape si tot felul de alte rahaturi care daca le pui pe motor,sau daca reusesti cu tot felul de improvizatii sa le faci sa intre pe la locul lor nu te tin nici macar o vara...nu cred a fi singurul care pateste asa ceva..cel putin stiu ca la noi in cluj toti au patit-o indiferent de motor:ij,jupiter,jawa,voshod,minsk,dnepr.... Daca patiti si voi scrieti aici si poate facem cumva sa gasim un loc cu piese de calitate... Eu cred ca am gasit solutia tuturor acestor probleme. Este foarte simplu. Va cumparati si voi niste motociclete de productie japoneza sau germana sau italiana, americana sau englezeasca si o sa dispara toate aceste probleme. Garantat! Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 nu zau?! shi tu ai facut asha shi eshti fericit acum? nu asta e solutzia pentru repararea motorului-schimbarea motocicletei, ci repararea motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 E adevarat ca si eu am trecut pe japoneze...am tradat.... Dar asta pentru ca voiam enduro si am gasit la un pret foarte bun... Altfel...imi plac IJ-urile si Niprele (de fapt am un Festival pe care o sa-l modific odata si odata...) Nu stiu ce sa zic de calitatea pieselor, am avut norocul sa nu trebuiasca sa schimb nimic in afara de lanturi la IJ.... Cred ca si la rusi apar o gramada de ateliere care fac piese in cada, ca la noi...si asa ne pacalim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 toata treba e sa iei piesele cat mai de origine!daca piese sunt de dnepr atunci sunt si in cota si materialul e bun(vb de nipru).amluat o cruce cardanica:nu e coaxiala,in loc de rulmenti pe ace avea bucse nici macr de bronz,ca vai de ele.am facut scandal si acu cica imi trimite alta.sper sa fie mai buna!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 mmm'da! Frustrant este ca de fiecare data speri ca ultima reparatie sa fie chiar ultima si sa tina....si nici pe departe. Recomandarea mea ca batrin frecator in domeniu este sa te inarmezi cu rabdare si sa te apuci sa restaurezi motorul in adevaratul sens al cuvintului, folosind materiale de calitate peste tot unde se poate. Dezastrul pe care l-am gasit in utilajul meu, incredibilele uzuri si dezaxari roti dintate cu dintii intinsi , nici pe departe nu se compara cu felul in care s-a uzat Batrinica simson in patruzeci de ani Asta E! Rulmenti SKF sau FAG, ghiduri , scaune , supape de Aro, rectificari la toate suprafetele de ashezare, prezoane de otel..... Distribuitorii moldoveni,ucraineni sau ce or fi au interesul sa le cumpere cit mai ieftin si sa le vinda cit mai bine.....asa ca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 E adevarat ca si eu am trecut pe japoneze...am tradat....Dar asta pentru ca voiam enduro si am gasit la un pret foarte bun... Altfel...imi plac IJ-urile si Niprele (de fapt am un Festival pe care o sa-l modific odata si odata...) Nu stiu ce sa zic de calitatea pieselor, am avut norocul sa nu trebuiasca sa schimb nimic in afara de lanturi la IJ.... Cred ca si la rusi apar o gramada de ateliere care fac piese in cada, ca la noi...si asa ne pacalim... ASA E! am stat de vorba cu basarabeni si ucrainieni care nu aveau interesul sa ma convinga sa cumpar piese de la ei. se ocupau de cu totul altceva. de la ei am aflat ce exista o groaza de ateliere si "mesteri" care se ocupa de "productia" de piese pentru comuniste. de aceea difera calitatea pieselor de la un vanzator la altul. depinde de la cine le iau si ei de acolo. pentru nipru, care ma intereseaza si pe mine, piese calumea am inteles ca se fac in Lituania, la Riga, si de unde se aduc in Rep. Mold. la targuri, piete, etc. dar am aflat ca fac si.......TURCII , frate! aia nu se lasa de kitchuri . cam asta e...o loterie. de parca ai cumpara piese SH. daca ajungi la japoneza....piere farmecul si flacara "micului mecanic" din tine, asta in cazul in care nu mai ai si vreo ruseasca sau un Simson etc Cele bune oameni buni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 12, 2005 Share Postat Mai 12, 2005 Lumea asta o sa se sfîrşescă sufocată de gunoaie care o să aibă lipite cîte o etichetă mică made in china sau made in turkey sper să nu apuc vremurile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.