easybiker Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Aparitie noua pe Bikernet. Un Trumpy bobberit ca in anii `60-`70. O chestie super este felul in care constructorul a gandit racirea cu ulei (imagini in detaliu in articol). Link: --> http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=2062 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 la triumph-ul pe care l-am avut eu, din 1972, tiger t100, solutia pentru racirea uleiului era un rezervor mare de ulei(4l), motorul avand carter uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 la triumph-ul pe care l-am avut eu, din 1972, tiger t100, solutia pentru racirea uleiului era un rezervor mare de ulei(4l), motorul avand carter uscat rezervorul de ulei e pe partea dreapta in spate la partea inferioara a cadrului rigid? frumos lucrat! prin simplitatea constructiei am fost atras de la bun inceput si sunt in continuare de acest "soi"de motociclete. triumphurile in mod special! au o linie caracteristica si dau foarte bine,mai era un triumph tot pe bikernet cu apehanger si ala superb din cale afara, tot cadru rigid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 rezervorul de ulei e pe partea dreapta in spate la partea inferioara a cadrului rigid? frumos lucrat! prin simplitatea constructiei am fost atras de la bun inceput si sunt in continuare de acest "soi"de motociclete. triumphurile in mod special! au o linie caracteristica si dau foarte bine,mai era un triumph tot pe bikernet cu apehanger si ala superb din cale afara, tot cadru rigid. si pe mine m-a uimit simplitatea solutiilor gasite... sa vezi ce pompa de ulei are, pe atat de mica si simpla, pe atat de eficienta.... ce m-au enervat la triumph-ul meu... comenzile, frana la piciorul stang si schimbatorul la dreptul ... in rest, o motocicleta enervant de robusta si potenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Uneori ma gindesc ca-i o blasfemie, sa faci asa ceva unui Triumph, alteori ma gindesc "Drace, ce misto arata!". Cred ca acum tind spre a doua varianta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 si pe mine m-a uimit simplitatea solutiilor gasite... sa vezi ce pompa de ulei are, pe atat de mica si simpla, pe atat de eficienta.... ce m-au enervat la triumph-ul meu... comenzile, frana la piciorul stang si schimbatorul la dreptul ... in rest, o motocicleta enervant de robusta si potenta. am bagat de seama ca, comenzile sunt inverse, tipic englezesc !! totul invers fata de restul lumi! tare mi-ar place sa ma dau pe una, se spune si vorbeste mult de ea ca e "potenta" sa te citez, avind in vedere virsta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Timeless. Priceless. Jos palaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian ionescu Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 la triumph-ul pe care l-am avut eu, din 1972, tiger t100, solutia pentru racirea uleiului era un rezervor mare de ulei(4l), motorul avand carter uscat Nu ti sa rupt inima cand ai dat Triumfu', sa mor daca ar fi plecat de la mine vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 l-am dat prin '95 unui baiat din iasi, bineinteles ca m-am ofticat ulterior... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 l-am dat prin '95 unui baiat din iasi, bineinteles ca m-am ofticat ulterior... hai sa-l revendicam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.