Sari la conținut

Chestie ciudata la racire..


Postări Recomandate

  • Admin

Servus..

Kawa ZZR 1100.

Am schimbat termostatul si termocupla.Merge ok o perioada,racirea este cum trebuie,acul sta pe mijloc,ventilatorul porneste.Apoi temperatura urca repede(am ceas pe bord)pina aproape de rosu,sta acolo citeva secunde,electroventilatorul nu porneste in timpul asta,apoi revine la regimul normal de exploatare.Se comporta exact ca si cum as avea un dop de aer in instalatie..Am apasat pe furtune pina am scos tot aerul din instalatie,am aerisit,dar continua sa faca figuri.Ce dracu' ar putea sa aiba??

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva asemanator am avut si eu, bulele de aer din instalatie le scoteam dar ele apareau ca urmare a unor scapari de gaze la nivelul chiuloasei..........naspa :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aeriseste de mai multe ori,am patit si eu la GPZ la fel,si dupa aia nu am mai avut probleme.Sa-i pui un coolant,spre exemplu Shell Advance care-ti si lubrifiaza pompa de apa.Acum o saptamina i-am facut treaba asta si nu mai am probleme de atunci.Dar am aerisit,am facut o tura,iar am aerisit si tot asa...Motoarele noastre sunt aproape identice. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Interesant este ca temperatura nu numai ca urca pe rosu,dar scade si la minim dupa ce merg continuu ceva timp.Am banuit c-ar fi garnitura de chiuloasa ciupita,dar nu-mi face presiune in furtune,si nici nu gasesc aer in instalatie.Cred ca este de vina senzorul de temperatura sau ceasul de pe bord.Dar care din ele?

Si cum pot verifica?

Luigi Vicol

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, nu ma pricep prea tare la tipul asta de moto, totusi ma gandesc ca daca ar fi de la chiuloasa (daca ar da gaze in circuitul de racire) acestea s-ar acumula treptat si permanent si nu cred ca temperatura ar mai scadea pana la urma, deci nu cred ca ai problema cu chiuloasa sau garnitura ei.

Cat despre valoare, omu' se referea la valoarea termostatului, care difera in functie de temperatura la care se deschide. E posibil sa ai unul de valoare prea mare, se deschide prea sus...asta cred ca voia sa iti spuna...sorry ca ma bag si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Cat despre valoare, omu' se referea la valoarea termostatului, care difera in functie de temperatura la care se deschide. E posibil sa ai unul de valoare prea mare, se deschide prea sus...asta cred ca voia sa iti spuna...sorry ca ma bag si eu...

Valoarea termostatului este aceeasi cu originalul:deschide la 82 grade.

In contunuare face ca toti dracii:scade la minim,apoi creste la maxim si apoi revine la mijloc si tot asa..

Oricum,cred ca senzorul este..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare termostatul din descriere. Am patit o chestie identica la masina.

 

Urca pe rosu... si scadea... si iar urca. Cind am verificat termostaul cu metoda clasica... in apa fiarta .... se vedea ca deshide....

 

M-a indus in eroare vreo luna, pina cind am zis.. fie ce o fi... il schimb. Nu mi-a mai facut probleme ulterior.

 

Probabil ca de la uzura incepe sa functioneze dupa ureche... si nu mai respecta temperatura inscrisa. De aia am zis sa incerci intii sa mergi fara termostat. Ar trebui sa nu mai treaca de jumate temperatura.

 

 

Eu am o chestie si mai ciudata la a mea......... nu am vazut niciodata ventilatorul pornind...

l-am si verificat.... functioneaza... insa e o chesie aiurea... daca nu porneste niciodata... de ce l-au mai pus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu am o chestie si mai ciudata la a mea......... nu am vazut niciodata ventilatorul pornind...

l-am si verificat.... functioneaza... insa e o chesie aiurea... daca nu porneste niciodata... de ce l-au mai pus?

Ciudat,intr-adevar.

Verifica termocupla(sonda care da comanda de pornire a ventilatorului),degeaba merge ventilatorul daca sonda nu-i da comanda.

Tot ce-ti pot spune este ca la VN-ul meu(este drept,cu motor de 1500),cind merg prin oras ventilatorul este pornit aproape tot timpul.Aproape sigur termocupla este de vina.

Mai tine-ma la curent si daca vrei te trimit la un radiatorist bun sa-ti rezolve treaba.

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT! AM SI EU O PATANIE CU UN ZZR 250 ,AN 1991, CARE IN SPECIAL IN DEPASIRI SI LA VITEZE MARI,ACUL DE LA TEMP. URCA, INCEPEA SA IMPINGA ANTIGELUL IN VASUL DE EXPASIUNE.DACA NU REDUCEAM RAPID VITEZA RAMINEAM FARA RACIRE (FARA COOLANT). AM SCHIMBAT TERMOCUPLA (60$), TERMOSTATUL (L-AM IMPRUMUTAT DE LA UN FRATE SANATOS) SI, DEGEABA.BUBA SIGURA A FOST GARNITURA DE CHIULOASA, PE CARE AM GASIT-O IN STATE.

UN AMIC BUN ,ARE UN ZZR DE 600 DIN 91 SI FACE ACEEASI BUBA CUM FACEA A MEA .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...