xt master Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Ieri am fost si am cumparat un Ij jupiter 3 cu tot cu atas ca o a doua motocicleta ca sa merg sa ma plimb cu tatal meu. Motocicleta e complet originala si as dori sa o pastrez asa. Atasul nu l-am montat inca si nici nu am mers vreodata cu asa ceva(nu intentionez sa il folosesc mult, doar cateva ture de distractie). Am manual de reparat, manual de utilizare tot insa as vrea sa mai aflu niste informatii. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Ieri am fost si am cumparat un Ij jupiter 3 cu tot cu atas ca o a doua motocicleta ca sa merg sa ma plimb cu tatal meu. Motocicleta e complet originala si as dori sa o pastrez asa. Atasul nu l-am montat inca si nici nu am mers vreodata cu asa ceva(nu intentionez sa il folosesc mult, doar cateva ture de distractie). Am manual de reparat, manual de utilizare tot insa as vrea sa mai aflu niste informatii. Multumesc mult. pai ce ai vrea sa stii mai precis?e un motor rusesc si ca orice lucru de pe acolo e cam grosolan:schimbi vitezele ca si cum ai sapa in gradina cu cazmaua,semiluna de l kick-strter se uzeaza destul de repede si atunci scapa dintii din angrenare si pedala de pornire merge in gol;are un ambielaj de toata jena;aprinderea e pe 6v si are un sistem pacatos cu doua placi de tabla care numai cum vrei tu nu le poti regla;este un motor gurmand[peste 7l/100km asta la viteze rezonabile si fara atas ca cu atelajul prins ajunge lejer si la 10].viteza de varf este sub 120 km/h[pentru un motor de 350 este penibil];este foarte greu[180 kg]. in comparatie o Yamaha R5 din aceeasi perioada atingea lejer 160 km/h,avea doar 145kg si o tinuta de drum ireprosabila.bun motor ti-ai gasit pentru plimbare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Ieri am fost si am cumparat un Ij jupiter 3 cu tot cu atas ca o a doua motocicleta ca sa merg sa ma plimb cu tatal meu. Motocicleta e complet originala si as dori sa o pastrez asa. Atasul nu l-am montat inca si nici nu am mers vreodata cu asa ceva(nu intentionez sa il folosesc mult, doar cateva ture de distractie). Am manual de reparat, manual de utilizare tot insa as vrea sa mai aflu niste informatii. Multumesc mult. Felicitari!! Nu e cel mai bun motor, dar sigur e unul frumos (si laudat de multi). O rugaminte (poate din partea tuturor posesorilor de astfel de clasice ), scaneaza si talica manualele de reparatie si punele la indemina intregului popor . Am si eu ceva, o sa le pun cit de repede, doar ca indreptarul de reparatie nu are si figurile Toate bune, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt master Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 o sa le scanez Ma intereseaza date despre motocicleta, recomandari de intretinere, mers cu atas. Eu mai am o Yamaha XT125 R si nu stiu mai nimic despre moto comuniste da parerea mea e ca daca rezista 2 ani fara probleme si-a meritat banii. --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 19:39 -------------As mai dori si niste sfaturi despre mers cu atas ca nu am mai mers niciodata si nici nu stiu pe nimeni sa aiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 o sa le scanez Ma intereseaza date despre motocicleta, recomandari de intretinere, mers cu atas. Eu mai am o Yamaha XT125 R si nu stiu mai nimic despre moto comuniste da parerea mea e ca daca rezista 2 ani fara probleme si-a meritat banii. <small>--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 19:39 -------------</small><br/>As mai dori si niste sfaturi despre mers cu atas ca nu am mai mers niciodata si nici nu stiu pe nimeni sa aiba. Prietene ! atasul este mai usor de condus de cit crezi ba chiar mai mult, dupa citeva ture cu el o sa i-ti si placa.Ce faci : te sui pe el si-l iei de cuarne ca volanul la tractor,nu incerca sa te inclini ca nu ai sa reusesti,ai grija cu viteza la virajele pe dreapta caci se puate ridica atasul mai ales daca este gol iar la stinga fara firca! Pentru ceva confort la condus a-r trebui sa aibe un surub de sringere al directiei (pe axa ghidonului) cind il stringi directia merge mai greu si nu te scutura atita la denivelari (GROPI caci sunt destule) si fi cu grja la gabarit. Cam atit pentru inceput,bun motor ai luat o sa inveti si mecanica.Salutari si bafta multa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Cam atit pentru inceput,bun motor ai luat o sa inveti si mecanica. in acest sens[strict de a repara la el]chiar este un motor bun pentru ca mai mereu trebuie sa tii cheia si surubelnita pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.