riderontornadoes Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) cb-ul are doar cu 10 cai mai mult , top speed ga-ul 180 , cb-ul nu shtiu , cam tot atat racirea pe aer la gs e chiar un avataj pt ca nu iti fierbe , si nu am auzit pe nimeni care sa aiba problema cu racire pe aer , nici macar eu plus ca gs-ul e foarte fiabil , si un motor foarte rezisten , dupa parerea mea daca e bine intretinut motoru de gs rezista o viata sau poate vrei varianta gs f , cu racire pe ulei si carenat mai exista cum am io gs e model carenat sincer, nu te supara pe mine, dar spui numai prostii. toate moto cu racire pe aer au probleme cu racirea vara. s-a demonstrat ca motoarele au probleme de fiabilitate tocmai din aceasta cauza. in general, un motor racit pe aer este mai putin fiabil decat cele cu apa. iar racirea pe aer se refera tocmai la radiatorul de ulei. toate motoarele racite pe aer au un radiator cu ulei, al carui scop este sa scada temperatura motorului prin scaderea temperaturii uleiului care il unge. este un tip de racire ineficient, nai ales cand motocicleta nu este in miscare. Editat Aprilie 27, 2008 de riderontornadoes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) este un tip de racire ineficient, nai ales cand motocicleta nu este in miscare. Nu este ineficient dar nu este facut pentru tari cu stat 5 minute la semafor mers 5 minute pana la urmatorul, 30+ grade vara la umbra, etc. Romania nu-i Suedia sau Germania. Orice motor are o temperatura optima de functionare. Daca e depasita (si la cele cu racire pe aer e foarte probabil) atunci consumul o ia razna iar uzura e prematura. Referitor la look as spune doar a gusturile nu se discuta, nu stiu ce vedeti atat de sexy la GS, ambele sunt naked-uri, ambele sunt facute sa iti faci treaba cu ele nu sa lasi "pitzipoanke" cu gura cascata. Editat Aprilie 27, 2008 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) PS Am precizat ca e parerea mea strict personala, asa ca nu va pregatiti sa aruncati cu pietre Normal ca nu o sa arunce nimeni cu pietre pentru ca iti exprimi o parere. Care nu e rea, aproape sunt de acord cu tine daca nu as avea un CB 500 carenat complet - arata mai bine ca cel clasic Limitele insa ajungi sa le afli destul de repede, un sezon e suficient. Eu sunt la al 3-lea sezon pe CB si nu ma deranjeaza nici viteza maxima si nici puterea (sunt suficiente pentru ce am eu nevoie, 90% doar sa merg cu el la servici traversand tot orasul numit Bucuresti), singurele neplaceri sunt legate de capacitatea limitata ca tourer - dar nici un 500 nu e mai bun din acest punct de vedere. Editat Aprilie 27, 2008 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) sincer, nu te supara pe mine, dar spui numai prostii. toate moto cu racire pe aer au probleme cu racirea vara. s-a demonstrat ca motoarele au probleme de fiabilitate tocmai din aceasta cauza. in general, un motor racit pe aer este mai putin fiabil decat cele cu apa. iar racirea pe aer se refera tocmai la radiatorul de ulei. toate motoarele racite pe aer au un radiator cu ulei, al carui scop este sa scada temperatura motorului prin scaderea temperaturii uleiului care il unge. este un tip de racire ineficient, nai ales cand motocicleta nu este in miscare. Stai jos! Nota 2! Nu stii nimic. In momentul in care vezi radiator de ulei inseamna ca motoreta aia are racire SI pe ulei. Exista si racite pe aer+ ulei, chiar si pe apa + ulei. GSul sau Yamaha Diversion (modele mai vechi) sunt racite exclusiv pe aer (aripioare pe blocul motor) si nu au nici un radiator de ulei. Seria Bandit (pana in 2007) e racita pe ulei-aer (radiator de ulei + aripioare pe blocul motor). Habar n-ai ce inseamna si cum arata racirea pe aer sau ulei-aer da stii ca e ineficienta si ca motoarele cu aceste solutii tehnice sunt nefiabile. Multe motorete racite pe apa trebuie sa mance multa pita cu sare pana sa viseze la fiabilitatea unui Bandit 1200 sau Honda Sevenfifty cu solutii de racire "ineficiente". Editat Aprilie 27, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 Hai mai nene, mai lasa-ne... Daca era asa eficienta solutia la racirea cu aer, de ce au mai pus si racirea pe ulei? Si tot o dai cu fel si fel de modele. Aici e vorba strict de gs500 si cb500. De eficienta ai auzit? Chiar daca esti tu fan Suzuki si eu nu-s fan Honda, nu ma impiedica sa-ti vad barna din ochi. Daca intre un motor in doi cilindri raciti cu aer si unul in 4 raciti cu apa, tu nu vezi o diferenta majora, atunci scuza-ma, habar n-ai ce se intampla intr-un motor cu ardere interna si degeaba afisezi aerul asta de cunoscator. Hai bafto delo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 27, 2008 Share Postat Aprilie 27, 2008 (editat) Hai mai nene, mai lasa-ne...Daca era asa eficienta solutia la racirea cu aer, de ce au mai pus si racirea pe ulei? Si tot o dai cu fel si fel de modele. Aici e vorba strict de gs500 si cb500. De eficienta ai auzit? Chiar daca esti tu fan Suzuki si eu nu-s fan Honda, nu ma impiedica sa-ti vad barna din ochi. Daca intre un motor in doi cilindri raciti cu aer si unul in 4 raciti cu apa, tu nu vezi o diferenta majora, atunci scuza-ma, habar n-ai ce se intampla intr-un motor cu ardere interna si degeaba afisezi aerul asta de cunoscator. Hai bafto delo... Prietenie... nu mi baga in gura cuvinte sau idei care nu le-am emis. Recunosc ca sunt fan Suzuki dar in acelsi timp recunosc ca Honda face motorete foarte bune. Sunt insa si fan al combaterii basmelor si legendelor cu supra-motorete Honda. Daca ai inteles din ce am scris io pana acum ca io nu vad diferente majore (nu stiu de unde ai scos-o pe asta) intre 2 cilindri raciti cu aer si 4 raciti cu apa (sper pt tine ca nu te referi la CB 500, pt ca, cam asa se intelege) este doar vina si problema ta. Nu am zis ca racirea pe apa nu e eficienta. Am sustinut doar ca este deampulea pe un naked bike. Racirea pe apa face diferenta si ca atare s-a impus de mult in sectorul motoretelor sport pt ca performantele si solicitarile sunt mari. La un naked (care spre deosebire de o plasticata) are motorul la vedere, la aer, adica nu este sufocat de carene, caldura se disipeaza mult mai usor... racirea pe ulei+aer este suficienta si arata de 10 ori mai bine decat 100 de furtunete si radiatoare imense + bloc motor chel. Acume depinde si de motor.. ca la un Z 1000 sau B-King evident ca nu poti avea racire pe ulei+aer si ca racirea pe apa arata mai high tec. Ata ete... vremea racirii pe aer sau ulei-aer a apus. Insa ma distrez intotdeauna enorm cand vad cum fug habarnistii de racirea pe aer si cum dau ei sfaturi cum ca "nu lua motoreta aia ca e racita pe aer". Editat Aprilie 27, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Prietenie... nu mi baga in gura cuvinte sau idei care nu le-am emis. Recunosc ca sunt fan Suzuki dar in acelsi timp recunosc ca Honda face motorete foarte bune. Sunt insa si fan al combaterii basmelor si legendelor cu supra-motorete Honda. Daca ai inteles din ce am scris io pana acum ca io nu vad diferente majore (nu stiu de unde ai scos-o pe asta) intre 2 cilindri raciti cu aer si 4 raciti cu apa (sper pt tine ca nu te referi la CB 500, pt ca, cam asa se intelege) este doar vina si problema ta. Nu am zis ca racirea pe apa nu e eficienta. Am sustinut doar ca este deampulea pe un naked bike. Racirea pe apa face diferenta si ca atare s-a impus de mult in sectorul motoretelor sport pt ca performantele si solicitarile sunt mari. La un naked (care spre deosebire de o plasticata) are motorul la vedere, la aer, adica nu este sufocat de carene, caldura se disipeaza mult mai usor... racirea pe ulei+aer este suficienta si arata de 10 ori mai bine decat 100 de furtunete si radiatoare imense + bloc motor chel. Acume depinde si de motor.. ca la un Z 1000 sau B-King evident ca nu poti avea racire pe ulei+aer si ca racirea pe apa arata mai high tec. Ata ete... vremea racirii pe aer sau ulei-aer a apus. Insa ma distrez intotdeauna enorm cand vad cum fug habarnistii de racirea pe aer si cum dau ei sfaturi cum ca "nu lua motoreta aia ca e racita pe aer". cred ca 2 cilindrii vs 4 conteaza mai mult la solutzia de racire. Eu zilele astea ma gandesc ce sa-mi iau, si sincer apa vs aer nu-i un factor decisiv. Din ce-am citit ambele motoare sunt fiabile si te tzin mult, deci diferentza se face la alte criterii, gen pretz, aspect s.a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 cred ca 2 cilindrii vs 4 conteaza mai mult la solutzia de racire. Eu zilele astea ma gandesc ce sa-mi iau, si sincer apa vs aer nu-i un factor decisiv. Din ce-am citit ambele motoare sunt fiabile si te tzin mult, deci diferentza se face la alte criterii, gen pretz, aspect s.a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 Si eu care credeam ca o motocicleta se alege in functie de: fiabilitate (solutii tehnice constructive, evaluare defectiuni frecvente ale modelului, durata cat a produs constructorul acest model fara schimbari majore)manevrabilitate (solutii adopatate la sitemul de suspensii, tinuta de drum in viraje sau pe diverse feluri de drum)costuri de intretinere (intervalul de timp la care se schimba uleiul, consumabilele si preturile acestora)pretul de revanzare (fiind o motocicleta de incepator, mai mult ca sigur se va revinde dupa o perioada)pozitia in sa (testul propriu zis cu o motocicleta similara, usurinta gasirii comenzilor si "viata la bord")etc.etc. dar nu, m-am inselat. O motocicleta trebuie sa fie ieftina si frumoasa. Astea-s criteriile principale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Aprilie 28, 2008 Share Postat Aprilie 28, 2008 (editat) Inca nu au incercat "profesorii" de la Univers Moto sa te coopteze in dream team-ul redactional? Editat Aprilie 28, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 nda citit bagat la cap !! multe controverse care ce cum prefera . le-am testat si imi plac amandoua darcineva de pe 1 pagina mi-a mai facut o recomandare kawa gpz 500 sincer cand m-am urcat pe ea si am facut prima 100 de m am ramas masca this is the one parca as fi condus asa ceva de cand m-a facut mama sa m-am simtit pe ea suuuuuuuper f placuta la condus si pozitia super mersi pt sfaturi pareri tuturor !!!!!! :moto: sper sa reusesc sa iau banii de la banca inaite s-o ia altu de la radoo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 Candva as fi spus ca unul din marile avantaje la Suzuki ar fi service-ul ieftin. Dar de cand B&S au facut ora de manopera 900.000 cred ca au depasit deja pe cei de la Honda. Mi se pare enorm sa dau pe o revizie de 12.000 km 5.000.000. Deci, la acest criteriu nu prea mai exista diferente. Altfel, eu cand am facut alegerea am mers pe GS 500F pentru e un "catar" intre motoare. Nu e nici naked, ca are carena, nu e nici "speed"... ca nu e . Dar, carena isi face treaba, si nu ma refer neaparat la aspect cat mai ales la protectia la vant. Aaa, si m-a convins ghidonul cel nou, care este mai ridicat si iti permite o pozitie mai inalta, foarte utila in oras. Partea cu incinsul in orash... nu se aplica. Anul trecut la 45C mergea fara nici o problema in kkapitala super-aglomerata. Si nu uitati ca e facut in Spania si e foarte intens utilizat in sudul Europei unde este mai cald ca la noi. Lipsa de putere nu e de neglijat, dar in oras sau pentru "commuting" cei 48 de cai sunt suficienti. Am calarit si CB-ul, mi s-a parut mai greu putin dar nu semnificativ. In rest, la drum lung, CB bate pe GS si cikichan pe vandam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 30, 2008 Autor Share Postat Aprilie 30, 2008 cikichan pe vandam ! friday.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 7, 2008 Share Postat Mai 7, 2008 si eu am aceeasi problema insa nu mai inteleg nimic.nu stiu ce sa aleg.care are costuri de intretinere mai mici?.sincer ,ca aspect imi place suzuki(si la pret e mai ieftin),dar cum spuneau multi honda e honda(the power of dreams). deci ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Dacă e adevărat că ora de service la Suzuki e 90 RON Âşi la Honda vreo 50-60 RON se pare că ieÂşi mai ieftin cu Honda la manoperă. La consumabile prețurile cred că sunt similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 costurile de intretinere la suzuki sunt mai mari decat la honda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 costurile de intretinere la suzuki sunt mai mari decat la honda ? Voi uitati un lucru important :ambele motoare sunt EURO 2 si nu mai pot fi inmatriculate de noi. Deci, aici se vorbeste presupun de vehicule SH. Sau ma insel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) da SH ,ca de unul nou nu am bani si in plus o sa iau cateva cazaturi cu el la inceput Editat Mai 8, 2008 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Voi uitati un lucru important :ambele motoare sunt EURO 2 si nu mai pot fi inmatriculate de noi. Deci, aici se vorbeste presupun de vehicule SH. Sau ma insel ? Se mai gasesc cu carti facute inainte de legea cu Euro 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sa va spun cam ce am inteles si ce am mai aflat eu in legatura cu suzuki si honda.recunosc ca un model honda din acelasi an ca si suzuki si cu acelsai nr de km poate costa cu 100-200 e mai mult(nu m-ar deranja).la aspect nu-i mare diferenta,doar ca suzuki pare putin mai ''slaba'' in comparatie cu honda.pe mine ma intereseaza daca imi iau unul din cele doua modele sa pot sa gasesc piese de schimb pt motor.Aaaa .. si inca ceva,am inteles de la unul dintre voi ca la suzuki este mai scumpa revizia.Dintre cele doua care este cel mai buna raportat la calitate/pret/eficienta/service/piese.Am uitat sa mentionez ca eu vreau sa imi iau motor si sa fac plimbari mai de cursa lunga,adica la cel putin o luna sa ma plimb asa prin romania si poate si prin europa daca o sa am banii necesari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 (editat) Io zic sa iei 1000RR sau gixx1000. Ambele sunt la fel de bune, cu un + pentru suzi ca are hambreiaj hidraulic si ca e mai fromoasa.Bai, cand va vad ca va scobiti atata in KUR care s'o iau, care e mai buna, care e mai fiabila, care face jnitzele si cartofi pai... Bai baieti, motociclismul este o treaba care tine de pasiune, ati auzit? Motoarele se aleg cu inima si cu capul. Alegeti ce va trage inima, toate motoarele sunt bune. Iar daca alegeti motoare cu racire pe aer (GS), bagati ulei Castrol RS 10W-50 care e full synthetic si tine mai bine la temperatura. Am avut pe GS si e foarte bun. Si nu va mai ciocaniti atata cu racirile astea ca va incalziti. ai perfecta dreptate in ceea ce spui,dar eu in momentul de fata nu am nici un chior.la vara sper sa incropesc de 2000e si sa imi iau motor.problema era ca daca tot o sa ma chinui pt 2000e sa fie macar cu folos,adica sa nu fiu nevoit sa mai bag baani in motor.intelegi? daca acum as avea bani m-as duce si mi-as lua cb 500 si gata,dar vroiam sa mai aflu si parerile voastre Editat Mai 8, 2008 de ghostrider000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Ca sa nu iti faci sperante desarte: de la 80-100 in sus pe un naked te bate vantul de nu iti vine a crede. Chiar si pe varianta carenata peste vreo 130-150 tot incepe sa fie incomod, iar top speed e doar top speed, nu poti merge constant cu aceasta viteza si peste 150 nu mai ai nici un surplus de putere pentru depasiri etc. Nici un 500 nu e leu inaripat, sunt doar niste pisicute mai zglobii. aici trebuie sa te corectez adrian, poti merge linistit si cu viteza medie de 170-180, chiar acum o juma de ora m-am intors de pe autostrada(buc-fetesti) dus-intors si chiar aveam putere si peste 150. sa va spun cam ce am inteles si ce am mai aflat eu in legatura cu suzuki si honda.recunosc ca un model honda din acelasi an ca si suzuki si cu acelsai nr de km poate costa cu 100-200 e mai mult(nu m-ar deranja).la aspect nu-i mare diferenta,doar ca suzuki pare putin mai ''slaba'' in comparatie cu honda.pe mine ma intereseaza daca imi iau unul din cele doua modele sa pot sa gasesc piese de schimb pt motor.Aaaa .. si inca ceva,am inteles de la unul dintre voi ca la suzuki este mai scumpa revizia.Dintre cele doua care este cel mai buna raportat la calitate/pret/eficienta/service/piese.Am uitat sa mentionez ca eu vreau sa imi iau motor si sa fac plimbari mai de cursa lunga,adica la cel putin o luna sa ma plimb asa prin romania si poate si prin europa daca o sa am banii necesari amandoua sunt motoare cunoscute pentru fiabilitatea lor. o parere unanima nu ai sa obtii niciodata.cum a spus cineva mai sus alege un motor dupa inima ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 aici trebuie sa te corectez adrian, poti merge linistit si cu viteza medie de 170-180, chiar acum o juma de ora m-am intors de pe autostrada(buc-fetesti) dus-intors si chiar aveam putere si peste 150. Pe A2 nu merg cu moto (nu am la ce), dar pe A1 e prea aglomerat ca sa mergi constant cu 170-180, iar pe alte sosele stiu doar ca pe turbozone (Ploiesti-Campina) se poate merge cu 180, cam nicaieri in alta parte. Viteza medie pentru mine inseamna aproape toata distanta pe care o ai de parcurs, nu doar o mica portiune. Despre putere cred ca ai dreptate, a mea e reglata din carburatie sa fie un pic mai lenesa (si sa consume mai putin), am dat ieri o tura pe A1 cu un alt CB500 si mi-am adus aminte cum merge cu reglajele originale: se ridica pe o roata din mers, daca vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Ca sa fie acum serios: din ambreiaj, nu din gaz Si nu la 100 km/h pe autostrada ci la 30 km/h pe strada, dar e cu roata in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Intrebare la radio Erevan: Este adevarat ca lui Andrei Saharov i s-a facut cadou o Volga? Raspuns:Sigur ca da,dar nu este vorba de o Volga ci de o bicicleta Sputnik si nu i-a fot daruita ci i-a fost furata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.