Achile Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Salut, baieti! Datorita topicurilor gen "fiabilitate ...... Rog pareri avizate" sau....altele, m-am gandit sa fac un topic in care posesorii sa posteze referitor la propriile mobre(actuale si precedente). Petrica, this thread is 4 u. Te asteptam sa postezi De cand mi-am luat permisul si am inceput sa ma plimb pe strazile si prin padurile romaniei am avut un Suzuki Dr 250 S si o yamaha XTZ 660 tenere. Impresii, de ce le-am schimbat, sau vreau sa le schimb Suzuki dr 250 s Pro: usurel, manevrabil, piesele se potrivesc de la 350, consum redus(3% la 90 la ora), rezistent la tavaleala Contra: putere prea mica, daca vroiai sa faci o urcare mai serioasa trebuia 1-a in blana sau a 2-a cu avant puteai sa te joci cu rapoartele(eu aveam 13 cu 49 de dinti cand am vandut-o) dar pierdeai ori pe strada, ori pe teren. suspensia...slabutza impresii generale: foarte buna de inceput, foarte buna pt enduro ca hobby si pt oras(gume de strada)...la drum e aiurea, dar mananca putin De ce am schimbat motoreta? -am avut probleme cu spatele care s-au corectat prin inot, saltea tare, dormit fara perna...si timp -aveam nevoie de mai multa putere -era instabila pe sosea la peste 100 km/h -trebuia sa fac drumuri medii(cam 200 km) destul de des si ma rupea la fund Am schimbat: lant de distributie, plutitor, cui pantou+scaun Yamaha XTZ 660 tenere: Pro: buna pt mers 400 k pe zi -nu vibreaza, fata de alte monocilindre -consum redus (100 km/h, singur+ MULTE bagaje)-4.5, mixt ia cam 5.5 -foarte manevrabila pe sosea si f buna pe serpentine(mi-am polizat cizmele si scaritele pe poiana brasov) daca ai gume adecvate-Michelin Anakee, in cazul meu -mananca forestierele pe paine...daca stii s-o strunesti si ai gume adecvate -autonomie: are rezervor de 20 L, in mod normal fac peste 330 km pana intra pe rezerva -viteza la care merge relaxata-110 km/h -viteza maxima pe ceas-170 km/h -accelereaza foarte bine pana la 140 km/h FOARTE FIABILA, am peste 15 000 km cu ea si nu a facut figuri Contra: e grea cu spume si-i simti greutatea din plin(196 kg ) -suspensia fatza nu se regleaza, e dura si are cursa relativ mica....simti gropile la greu - street-oriented -trebuie parbriz de touring -roata pe 21 nu e mare scula daca nu are suspensie pe masura -porneste greu dupa repaus indelungat -plasticele casante Vreau sa o schimb pt ca este prea grea si as dori ceva intre ea si suzuki. Cred ca o sa fie o yamaha tt 600 E sau o honda xr 600 r(mai usoara, dar fara starter electric) Va rog, continuati L.E: am fost la o tura on si off cu o yamaha TT 600 E...nu m-a impresionat. Suspensia e buna, motorul e lenes ...il credeam ceva mai agresiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos gursca Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 Salut, baieti!Datorita topicurilor gen "fiabilitate ...... Rog pareri avizate" sau....altele, m-am gandit sa fac un topic in care posesorii sa posteze referitor la propriile mobre(actuale si precedente). Petrica, this thread is 4 u. Te asteptam sa postezi De cand mi-am luat permisul si am inceput sa ma plimb pe strazile si prin padurile romaniei am avut un Suzuki Dr 250 S si o yamaha XTZ 660 tenere. Impresii, de ce le-am schimbat, sau vreau sa le schimb Suzuki dr 250 s Pro: usurel, manevrabil, piesele se potrivesc de la 350, consum redus(3% la 90 la ora), rezistent la tavaleala Contra: putere prea mica, daca vroiai sa faci o urcare mai serioasa trebuia 1-a in blana sau a 2-a cu avant puteai sa te joci cu rapoartele(eu aveam 13 cu 49 de dinti cand am vandut-o) dar pierdeai ori pe strada, ori pe teren. suspensia...slabutza impresii generale: foarte buna de inceput, foarte buna pt enduro ca hobby si pt oras(gume de strada)...la drum e aiurea, dar mananca putin De ce am schimbat motoreta? -am avut probleme cu spatele care s-au corectat prin inot, saltea tare, dormit fara perna...si timp -aveam nevoie de mai multa putere -era instabila pe sosea la peste 100 km/h -trebuia sa fac drumuri medii(cam 200 km) destul de des si ma rupea la fund Am schimbat: lant de distributie, plutitor, cui pantou+scaun Yamaha XTZ 660 tenere: Pro: buna pt mers 400 k pe zi -nu vibreaza, fata de alte monocilindre -consum redus (100 km/h, singur+ MULTE bagaje)-4.5, mixt ia cam 5.5 -foarte manevrabila pe sosea si f buna pe serpentine(mi-am polizat cizmele si scaritele pe poiana brasov) daca ai gume adecvate-Michelin Anakee, in cazul meu -mananca forestierele pe paine...daca stii s-o strunesti si ai gume adecvate -autonomie: are rezervor de 20 L, in mod normal fac peste 330 km pana intra pe rezerva -viteza la care merge relaxata-110 km/h -viteza maxima pe ceas-170 km/h -accelereaza foarte bine pana la 140 km/h FOARTE FIABILA, am peste 15 000 km cu ea si nu a facut figuri Contra: e grea cu spume si-i simti greutatea din plin(196 kg ) -suspensia fatza nu se regleaza, e dura si are cursa relativ mica....simti gropile la greu - street-oriented -trebuie parbriz de touring -roata pe 21 nu e mare scula daca nu are suspensie pe masura -porneste greu dupa repaus indelungat -plasticele casante Vreau sa o schimb pt ca este prea grea si as dori ceva intre ea si suzuki. Cred ca o sa fie o yamaha tt 600 E sau o honda xr 600 r(mai usoara, dar fara starter electric) Va rog, continuati L.E: am fost la o tura on si off cu o yamaha TT 600 E...nu m-a impresionat. Suspensia e buna, motorul e lenes ...il credeam ceva mai agresiv Salut moshu, tu vorbesti de XTZ-ul din 2008, corect? Am comandat si eu una si vine pe 12 septembrie. Dar, e aici pe forum un tip pe nume Bigfoot care una la fel. El i-a reglat suspensia fata pt ca era prea moale. Si tot el mi-a zis ca parbrizul e mai mult decat ok. Dar in schimb vibreaza. Pe cand tu zici ca nu vibreaza. Poti sa-mi dai mai multe detalii, te rog? Merci, Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 mobra 50 s "+"-uri ...?...draguta... "-"-uri ...sa nu ne pierdem in detalii mz etz 250 "+"-uri raport putere-greutate bun foarte manevrabil relativ fiabil foarte practic consum foarte mic cursa lunga la suspensii "-"-uri te lasa cand ti lumea mai draga instabila la viteze mari piese proaste pe piata, nu gasesti originale se incinge prin trafic dr big 800 s "+"-uri cuplu monstruos poztie comoda incredibil de manevrabil stabila si la 140 autonomie buna robusta "-"-uri consum relativ mare(poate mi-s mie soposhe carburatoarele) masa proprie stupid de mare(225 la gol) comenzile drapta(far, start si killer swich) prea departate de maneta acceleratiei protectie slaba la vant a 1-a foarte scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Desi topicul e destul de vechi (30 martie 2008) si nu a primit reply-uri la vremea respectiva, hai sa postam ca e util: Nu o sa vorbesc despre mobrele anterioare deoarece nu fac obiectul "Zonei Enduristilor". Yamaha XTZ660 Tenere 1993 De acord cu tot ce a spus Achile despre ea, mai putin partea cu suspensia fatza - mie nu mi se pare ca simt gropile in mod deranjant, ci mai degraba ca pluteste. Adaug la plusuri: - cu un raport 14 / 46 (ea are de fabrica 15 / 45) trage ca animalul indiferent de pasager si bagaje si daca nu esti atent salta pe-o roata "prin surprindere" intr-a-ntaia si intr-a doua la viteze mici. - cu raportul ideal "de drum" (15/43) poti merge fara probleme cu o viteza de croaziera relaxata de 130 km/h. - racirea pe apa EXTREM de eficienta. Nu stiu daca am auzit ventiloatorul ala pornind de 10 ori pana acum. Se raceste super-bine. - la cat de grea e, se catzara a dreaq pe trotuare si scari de numa-numa, zici ca are 100 de kg. Mai adaug un minus: - e a dreaqu de inalta. Chiar si pentru persoane inalte (am 1.80 si 85 de kg) pune probleme pe teren prost, existand momente in care poti "veni gramada" din cauza ca la un moment dat nu ajungi sa te sprijini. Eu am avut destule astfel de momente iar odata m-a faultat fara drept de apel, de n-am mai mers bine vreo doua saptamani (a cazut cu scutul pe glezna intorcandu-mi-o 100 de grade in exterior - o pozitie total neanatomica - deh, nu aveam cizme ca boul ce sunt). Daca incerci sa corectezi inaltimea coborand-o din suspensie, ii strici irevocabil farmecul de mers cu 100 km/h pe gropane si denivelari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) bre lupule si tu macicasan mai ziceti cite ceva despre monstrul cu piston de 105 mm [ dr big].........daca umbli la raportul dintre pinion si foaie nu poti sa scoti un super enduro- turing?ma gindesc la niste rapoarte care sa ii dea o viteza mai mare la turatii mai mici Editat Septembrie 22, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 22, 2008 Autor Share Postat Septembrie 22, 2008 Project XR 650r in desfasurare + cuplu greutate redusa nu are pic de vibratie ciclistica f buna amortizoare full reglabile cu calcatura 15/45 m-am dus in 160 cu gume de cross si inca mai avea gaz(maine bag 13/45) porneste usor la rece si la cald - porneste greu dupace o culci are o mica intarziere cand accelerezi brusc din turatie mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ij 56 + e frumos rau + nu se strica aproape deloc (pe bune) + consum decent 5% +/- 1l + lant protejat in mansoane + cauciucuri originale aderente pe orice - am mers inclusiv pe gheata + ciclistica foarte buna - sta lipita de asfalt + urca oriunde, cu pinion de fuga (21) ezita putin, cu 14 merge la ralanty pana pe tavan - autonomie mica - la aprox 200km tre sa pui gaz - plaja destul de ingusta la capitolul turatie - frana de motor trebuie folosita cu atentie - franele trebuie reglate cu ceva indemanare, relativ ineficiente pe pante mari bmw f650 dakar + e manevrabil si confortabil + trage bine dar controlabil, motor flexibil + manere incalzite si protectie la vant decenta + consum redus - 4 - 6 % in functie de regim, poate si dedesupt poate si deasupra daca te porti mai special cu el + intervale de service mari + rezervor sub sea - prea multa electronica - injectia poate fi curatata doar la service si asta suxxx - roata 17 pe spate - pt dualsport nu sunt prea multe tipuri de gume pe 17 - ghidon foarte moale, daca oscapi de pe loc se stramba - semnalele puse fix aiurea, scapi de ele la prima cunostinta cu noroiul - bateria pusa langa rezervorul de ulei - se usuca de o ia dracu, tre sa o verifici des - 200 kile - oglinzi puse fix ca poola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 23, 2008 Autor Share Postat Septembrie 23, 2008 e pe proiect pt iarna... un Edelbrock Quicksilver(recomandat de JustXR.com) un mikuni TM40 sau...Keihin FCR41 m-am documentat, domne! buey rinocerule, ia treci si baga impresii despre cateva din fostele tale motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.