Andrei_D Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Salutari! Care din bobinele prezente pe statorul de Mobra se leaga la plusul bobinei de inductie? In poza, am numerotat cele patru bobine. Bobina numarul 1 este bobina cu fir gros iar celelalte trei au fir subtire. Cumva aceasta (Nr.1) produce curentul necesar scanteii? Aprinderea de mobra are vreun regulator de tensiune sau se leaga pur si siplu la aprindere si la far, stop. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Salutari! Care din bobinele prezente pe statorul de Mobra se leaga la plusul bobinei de inductie? In poza, am numerotat cele patru bobine. Bobina numarul 1 este bobina cu fir gros iar celelalte trei au fir subtire. Cumva aceasta (Nr.1) produce curentul necesar scanteii? Aprinderea de mobra are vreun regulator de tensiune sau se leaga pur si siplu la aprindere si la far, stop. Multumesc! dap ala i cablul ce se duce la bobina...si din cate stiu eu nu mai are nici un regulator.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Salutari! Care din bobinele prezente pe statorul de Mobra se leaga la plusul bobinei de inductie? In poza, am numerotat cele patru bobine. Bobina numarul 1 este bobina cu fir gros iar celelalte trei au fir subtire. Cumva aceasta (Nr.1) produce curentul necesar scanteii? Aprinderea de mobra are vreun regulator de tensiune sau se leaga pur si siplu la aprindere si la far, stop. Multumesc! bobina 1 este pentru far.de la ea pleaca un fir galben ce merge la comutator lumini:ON-OFF si de aici la comutator faze:lunga scurta si de aici la bec.bobina nr. 4 este pentru aprindere.cea cu firul albastru si legata in paralel cu platina si condensatorul.celelalte bobine sunt pentru stop si pozitie pe spate.Mobra nu are regulator de tensiune.curentul se autoreguleaza dat fiind faptul ca la o anumita turatie magnetoul atinge saturatia magnetica si tensiunea nu mai creste.daca la turatii mari iti arde becul poti sa pui cu succes unul de 12v insa de wattaj apropiat de cel original[max. 35w]ptr. ca altfel va arde slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) nedumerire mare: am doua magnetouri de Mobra, diferite intre ele si ambele au altfel bobinele decat cel din primul post. Pun poza cu cel pe care am de gand sa-l folosesc. probleme: 1. Rog identificare bobine, le-am numerotat pentru usurinta 2. din magnetou ies 4 fire. Rosu, galben, albastru si, ... alt rosu, innodat . Din bobina nr. 1 ies 2 fire rosii, la fiecare capat. Bobina mea nr. 1 pare a fi cea numerotata cu 2 la Andrei, dar a lui pare a avea doar un fir rosu. Asadar, rog identificare fire Editat Septembrie 20, 2010 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Salutari! Care din bobinele prezente pe statorul de Mobra se leaga la plusul bobinei de inductie? In poza, am numerotat cele patru bobine. Bobina numarul 1 este bobina cu fir gros iar celelalte trei au fir subtire. Cumva aceasta (Nr.1) produce curentul necesar scanteii? Aprinderea de mobra are vreun regulator de tensiune sau se leaga pur si siplu la aprindere si la far, stop. Multumesc! minusul de la bobina de inductie, se leaga de cadrul mobrei. cu aprinderea montata, dal la peda cu firele in mana, si care da cu tine ala il pui la + la bobina de inductie. Mesaj completat minusul de la bobina de inductie, se leaga de cadrul mobrei. cu aprinderea montata, dal la peda cu firele in mana, si care da cu tine ala il pui la + la bobina de inductie. (firu pleaca de la platina) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 ala e cel mai simplu. Ma intereseaza si restul bobinelor, ptr. a circula am nevoie si de niste chestii, cum ar fi lumini pe far, stop, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Albastru e aprinderea, negru-gri e masa, rosu si galben sunt pentru consumatori;unul scoate putere mai mica- pentru pozitie, iar celalalt mai mare- pentru far claxon si frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 n-am negru; o fi ala rosu cu nod ? ps: ce nevoie are de fir de masa, nu se face masa prin platou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eugen B Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 nedumerire mare: am doua magnetouri de Mobra, diferite intre ele si ambele au altfel bobinele decat cel din primul post.Pun poza cu cel pe care am de gand sa-l folosesc. probleme: 1. Rog identificare bobine, le-am numerotat pentru usurinta 2. din magnetou ies 4 fire. Rosu, galben, albastru si, ... alt rosu, innodat . Din bobina nr. 1 ies 2 fire rosii, la fiecare capat. Bobina mea nr. 1 pare a fi cea numerotata cu 2 la Andrei, dar a lui pare a avea doar un fir rosu. Asadar, rog identificare fire albastu la bobia de inductie, galben-lumini far,unul din rosu-stop pe frana celalalt pozitie.Pozitia se aprinde cand aprinzi farul.Tot de la galben legi si claxonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 un raspuns clar si complet, multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
velociraptor2 Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 Salutari domnilor si Hristos a Inviat! Am si eu o mobra dar nu am reusit sa o pornesc inca. O problema care zic eu ca o are pe langa celelalte este ca are cateva sarmulite sau lite de la bobine rupte. Sa nu porneasca din cauza lor ? Merg lipite litele la loc ? Trebuie rebobinate sau trebe alt stator ? PS: Daca este ncesar o sa fac o poza la stator sa vedeti si voi cum sunt rupte, poate mai descoperiti ce probleme mai are ca nu imi prea dau seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmynel19 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Salutari domnilor si Hristos a Inviat!Am si eu o mobra dar nu am reusit sa o pornesc inca. O problema care zic eu ca o are pe langa celelalte este ca are cateva sarmulite sau lite de la bobine rupte. Sa nu porneasca din cauza lor ? Merg lipite litele la loc ? Trebuie rebobinate sau trebe alt stator ? PS: Daca este ncesar o sa fac o poza la stator sa vedeti si voi cum sunt rupte, poate mai descoperiti ce probleme mai are ca nu imi prea dau seama. Depinde care bobina poate sunt cele de la lumini pune o poza sa ne convingem ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
velociraptor2 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 OK, o sa ii fac doua trei poze zilele astea, depinde cum ajung la mobraciune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daryus76ify Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Eugen B nu ai cumva o platina de mobra care sa nu itzi trebuiasca??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 gasesti platina pe la ruși in piețe sau scrie cineva de la magazine cu piese de motoscuter gasesti de piaggio ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Am si eu o intrebare cu ce ati dat jos aprinderea ? aveti vreo cheie facuta de voi sau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Am si eu o intrebare cu ce ati dat jos aprinderea ? aveti vreo cheie facuta de voi sau ? Aprinderea {magnetoul} de Mobra se da jos cu o presa speciala foarte simpla ca una din cele de mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 aha trebe sa imi fac si eu una ca trebuie sa schimb biela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 taicamiu a avut primul unul din primele modele de mobre<cu furca aceia mai "deosebita"> cu aprindere bosch ca cea din poza dar avea si baterie<puteai s-o lasi oprita cu pozitia aprinsa> are cineva schema la aceasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Aprinderea {magnetoul} de Mobra se da jos cu o presa speciala foarte simpla ca una din cele de mai jos Imi poti spune ce dimensiuni au ? am gasit de cumparat si nu stiu sigur ce dimensiuni sunt mersi CHEIE MAGNETOU [/url Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Imi poti spune ce dimensiuni au ? am gasit de cumparat si nu stiu sigur ce dimensiuni sunt mersi [ Filetul exterior al presei se nimereste pe filetul interior al volantei de la mobra.Filetul este cu sens de stringere spre stinga.Surubul asupra caruia se actioneaza pentru depresare este de 8 sau 10.Ceva asemanator care se poate face presa din el cu unele mici modificari se gaseste la pompa de injectie de tractor u650. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Imi poti spune ce dimensiuni au ? am gasit de cumparat si nu stiu sigur ce dimensiuni sunt mersi CHEIE MAGNETOU [/url Nu stiu ce dimensiune au ...eu am fost cu volanta la strungar care a masurat diametru si filetul volantei si dupa aia a facut presa care seamana cu un dop prin capul caruia a dat o gaura pe care a filetato pentru un surub normal M10 care3 dupa ce este infiletata presa pe volanta imcepi si stingi surubul M 10 care va impinge in conul ambielajului si astfel il va depresa de pe con . Un strungar bun ti-o poate face in 10 min . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 (editat) ... Editat Februarie 14, 2012 de RaduI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 poi la strungar nu am ajuns altei idei cum as putea scoate magnetoul mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 la cine gasesc modelu asta de platina??? sa fie noua.. 1,2,3 bucati..... multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.