Sari la conținut

Daca Ati Avea De Ales Intre O Africana Din 94 Si Un F 650 Din 2004 La


dracones
 Share

Postări Recomandate

Bravo ptr alegere :bigstar:

Eu am avut F650 ST si am trecut de o luna la africana. Mere cu pere. Asa e comparatia.

 

Benzina fara plumb de 95.

Ai robinet pentru rezervor, on, off si reserva.

Au 2 hibe africanele, din ce zic meseriasii pe topicul asta pomenit si de Popescu MihailRaul:

/index.php?showtopic=36157

 

Hibele sunt: releul de incarcare si pompa de benzina. daca ramai fara benzina, esti cam f u t u t prieterne ca cica se cam fecundeaza pompa.

Citeste si tu pe forumul cu africane si baga-te in seama ca vei fi bagat sigur in seama :blink: .

Acolo esti intre frati :)

 

Iar @macicasan ti-a sugerat sa pui poze... :laugh:

Editat de mircealeschian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru alegere ! :P

 

Cu Africana e bine sa eviti sa treci fortat pe rezerva ( adica sa mergi pana se opreste dupa care sa muti robinetul) pentru ca mersul in gol scurteaza viata pompei. Deranjul nu e asa de mare, treci furtunul pe direct si umpli rezervorul pana sus si merege asa pana repari/schimbi pompa.

 

Cu releul de incarcare.... ar fi bine sa-ti faci rost de unul de rezerva si sa-l tii sub sha, in general unul tine cca 40-50.000 dupa care cam crapa si pui altul.

 

In rest, nu ai treaba cu nimic, numai intretinere curenta... e un motor care te poate tine o viata daca ai grija de el.

 

 

 

PS: sa nu-ti para rau dupa BMW, ti-ar fi fost bun numai daca mergeai fara pasager sau erai concurent de categoria "musca" :lol: ..... si F-ul asta e un model reusit si fiabil, dar cu chichitele lui: releul si fraiul demarorului.

 

 

Plimbari placute !!

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru alegere ! :cheers:

 

Cu Africana e bine sa eviti sa treci fortat pe rezerva ( adica sa mergi pana se opreste dupa care sa muti robinetul) pentru ca mersul in gol scurteaza viata pompei. Deranjul nu e asa de mare, treci furtunul pe direct si umpli rezervorul pana sus si merege asa pana repari/schimbi pompa.

 

Cu releul de incarcare.... ar fi bine sa-ti faci rost de unul de rezerva si sa-l tii sub sha, in general unul tine cca 40-50.000 dupa care cam crapa si pui altul.

 

In rest, nu ai treaba cu nimic, numai intretinere curenta... e un motor care te poate tine o viata daca ai grija de el.

 

 

 

PS: sa nu-ti para rau dupa BMW, ti-ar fi fost bun numai daca mergeai fara pasager sau erai concurent de categoria "musca" :laugh: ..... si F-ul asta e un model reusit si fiabil, dar cu chichitele lui: releul si fraiul demarorului.

 

 

Plimbari placute !!

 

:)

Ciudat, voi aveti alt sistem de alimentare. La africana mea, primul model de altfel din 91 am doua becuri pe bord care ma terorizeaza ce-i drept. De la plin dupa 200-250 km (depinde pe unde o duci la pascut) se aprinde lampa galbena. Aia inseamna ca mai ai cam 10 litri, ceea ce pt AT nu-i prea mult si ar fi bine sa-ti fie dor de pompa. Daca insa te string buzunarele sau neglijezi peste inca 100 km se aprinde becul rosu. Nu l-am vazut decit o data si nu vreau sa se mai intimple, am inteles ca daca prinde pompa prea mult aer se beleste imediat si nu vreau sa experimentez. Dar am inteles ca africanele mai noi nu mai au becuri de avertizare ci doar robinet sau robinete cu rezerva? Au poate atunci 3 robinete? Si cum se impaca chestia asta cu protectia pompei? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru alegere ! :crack:

 

Cu Africana e bine sa eviti sa treci fortat pe rezerva ( adica sa mergi pana se opreste dupa care sa muti robinetul) pentru ca mersul in gol scurteaza viata pompei. Deranjul nu e asa de mare, treci furtunul pe direct si umpli rezervorul pana sus si merege asa pana repari/schimbi pompa.

 

Cu releul de incarcare.... ar fi bine sa-ti faci rost de unul de rezerva si sa-l tii sub sha, in general unul tine cca 40-50.000 dupa care cam crapa si pui altul.

 

In rest, nu ai treaba cu nimic, numai intretinere curenta... e un motor care te poate tine o viata daca ai grija de el.

 

 

 

PS: sa nu-ti para rau dupa BMW, ti-ar fi fost bun numai daca mergeai fara pasager sau erai concurent de categoria "musca" :crack: ..... si F-ul asta e un model reusit si fiabil, dar cu chichitele lui: releul si fraiul demarorului.

 

 

Plimbari placute !!

 

:crack:

 

 

 

 

Mersi tuturor , pentru sfaturi care s-au dovedit utile la achizitie , o singura problema are africana , farurile cele de 35 de wati nu vad mare lucru , dar cu 2 relee de 40 de A, si cu ceva fire si multa dibacie merge ceas .

 

 

Toate cele bune tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...