dracones Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 ma bucur ca ti-ai luat africana. si ca esti foarte foarte foarte... ...foarte foarte multumit de ea! cinste prietene. ps: Mersi pretene , la cat mai multe drumuri impreuna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) Bravo ptr alegere Eu am avut F650 ST si am trecut de o luna la africana. Mere cu pere. Asa e comparatia. Benzina fara plumb de 95. Ai robinet pentru rezervor, on, off si reserva. Au 2 hibe africanele, din ce zic meseriasii pe topicul asta pomenit si de Popescu MihailRaul: /index.php?showtopic=36157 Hibele sunt: releul de incarcare si pompa de benzina. daca ramai fara benzina, esti cam f u t u t prieterne ca cica se cam fecundeaza pompa. Citeste si tu pe forumul cu africane si baga-te in seama ca vei fi bagat sigur in seama . Acolo esti intre frati Iar @macicasan ti-a sugerat sa pui poze... Editat Iunie 5, 2008 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Felicitari pentru alegere ! Cu Africana e bine sa eviti sa treci fortat pe rezerva ( adica sa mergi pana se opreste dupa care sa muti robinetul) pentru ca mersul in gol scurteaza viata pompei. Deranjul nu e asa de mare, treci furtunul pe direct si umpli rezervorul pana sus si merege asa pana repari/schimbi pompa. Cu releul de incarcare.... ar fi bine sa-ti faci rost de unul de rezerva si sa-l tii sub sha, in general unul tine cca 40-50.000 dupa care cam crapa si pui altul. In rest, nu ai treaba cu nimic, numai intretinere curenta... e un motor care te poate tine o viata daca ai grija de el. PS: sa nu-ti para rau dupa BMW, ti-ar fi fost bun numai daca mergeai fara pasager sau erai concurent de categoria "musca" ..... si F-ul asta e un model reusit si fiabil, dar cu chichitele lui: releul si fraiul demarorului. Plimbari placute !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Felicitari pentru alegere ! Cu Africana e bine sa eviti sa treci fortat pe rezerva ( adica sa mergi pana se opreste dupa care sa muti robinetul) pentru ca mersul in gol scurteaza viata pompei. Deranjul nu e asa de mare, treci furtunul pe direct si umpli rezervorul pana sus si merege asa pana repari/schimbi pompa. Cu releul de incarcare.... ar fi bine sa-ti faci rost de unul de rezerva si sa-l tii sub sha, in general unul tine cca 40-50.000 dupa care cam crapa si pui altul. In rest, nu ai treaba cu nimic, numai intretinere curenta... e un motor care te poate tine o viata daca ai grija de el. PS: sa nu-ti para rau dupa BMW, ti-ar fi fost bun numai daca mergeai fara pasager sau erai concurent de categoria "musca" ..... si F-ul asta e un model reusit si fiabil, dar cu chichitele lui: releul si fraiul demarorului. Plimbari placute !! Ciudat, voi aveti alt sistem de alimentare. La africana mea, primul model de altfel din 91 am doua becuri pe bord care ma terorizeaza ce-i drept. De la plin dupa 200-250 km (depinde pe unde o duci la pascut) se aprinde lampa galbena. Aia inseamna ca mai ai cam 10 litri, ceea ce pt AT nu-i prea mult si ar fi bine sa-ti fie dor de pompa. Daca insa te string buzunarele sau neglijezi peste inca 100 km se aprinde becul rosu. Nu l-am vazut decit o data si nu vreau sa se mai intimple, am inteles ca daca prinde pompa prea mult aer se beleste imediat si nu vreau sa experimentez. Dar am inteles ca africanele mai noi nu mai au becuri de avertizare ci doar robinet sau robinete cu rezerva? Au poate atunci 3 robinete? Si cum se impaca chestia asta cu protectia pompei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 Felicitari pentru alegere ! Cu Africana e bine sa eviti sa treci fortat pe rezerva ( adica sa mergi pana se opreste dupa care sa muti robinetul) pentru ca mersul in gol scurteaza viata pompei. Deranjul nu e asa de mare, treci furtunul pe direct si umpli rezervorul pana sus si merege asa pana repari/schimbi pompa. Cu releul de incarcare.... ar fi bine sa-ti faci rost de unul de rezerva si sa-l tii sub sha, in general unul tine cca 40-50.000 dupa care cam crapa si pui altul. In rest, nu ai treaba cu nimic, numai intretinere curenta... e un motor care te poate tine o viata daca ai grija de el. PS: sa nu-ti para rau dupa BMW, ti-ar fi fost bun numai daca mergeai fara pasager sau erai concurent de categoria "musca" ..... si F-ul asta e un model reusit si fiabil, dar cu chichitele lui: releul si fraiul demarorului. Plimbari placute !! Mersi tuturor , pentru sfaturi care s-au dovedit utile la achizitie , o singura problema are africana , farurile cele de 35 de wati nu vad mare lucru , dar cu 2 relee de 40 de A, si cu ceva fire si multa dibacie merge ceas . Toate cele bune tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Pai la 35W ai putea sa conectezi un sistem xenon cu becuri de 4300K. Cu siguranta vei avea mai multa lumina, daca merge sistemul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.